Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Slotje aub

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Herjan is een paar maanden geleden erg druk bezig geweest met andere zaken. Nu heeft hij weer meer tijd, dus gewoon nog een keertje een PM sturen. Zeker weten dat het dan goed komt.
    Begrijpelijk dat mensen ook druk kunnen zijn met andere dingen, maar wel slordig dat er dan geen antwoord komt of dat iemand anders dit niet tijdelijk of permanent overneemt. Just my 2 cents.

    Kan een modje misschien de link naar het safetrader topic in het topic http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=faq misschien even veranderen naar de juiste link ???

  2. #27

    Standaard

    Nog 1 min en ik kan zelf opkrassen dan heb ik zoon lelijke bliksem achter mijn naam :sad: . wat balen toch alloewel het ondertussen in min in orde is gekomen. Lap heb ik voorniets een min aan mijn broek. Het komt precies over of je bent niet betrouwbaar meer. Terwijl ik eigenlijk probeer mijn best probeer te doen. een ik helemaal geen bedrieger ben.

    Verdwijnen die minnen achter je gebruikersnaam nu echt niet na een tijd ?
    Laatst aangepast door IveC : 20-06-2008 om 00:44

  3. #28

    Standaard

    Voor zover ik kan opmaken uit de berichten in je traderslijst zijn het twee terechte minnen. Door gewoon goed op te letten, hoeft de teller nooit op 3 te komen.

    Bovendien is het nogal frappant dat je dit topic destijds zelf heb geopend, omdat je juist wilde dat er strenger wordt opgetreden tegen mensen met een aantal minnen.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 20-06-2008 om 08:17
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Akkoord het zijn twee terechte minnen. Maar ik vindt wel dat ze na 10 goede deals wel mogen verdwijnen. Omdat je er nu voor altijd achter je naam blijft staan. Het is niet dat ik onbetrouwbaar ben. Er zijn slechtere mensen die dvd's na aankoop niet opsturen. En zo ben ik niet.

    Ja maar dit topic is al lang geleden geopend. het ging hier over gebruikers met min 7

    Maar goed ik zal wel de enigste zijn die zo denkt zeker.

  5. #30

    Standaard

    Tja als de minnen terecht zijn kan je daar in het vervolg op letten en er zo voor zorgen dat er geen derde bij komt toch? Ik vind het prima dat de minnen altijd zichtbaar blijven.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Tja als de minnen terecht zijn kan je daar in het vervolg op letten en er zo voor zorgen dat er geen derde bij komt toch? Ik vind het prima dat de minnen altijd zichtbaar blijven.
    Dat is nu ook weer waar. Ik zal nu wat beter moeten opletten
    Maar als je 59 (Denk ik) goeie deals heb gedaan en je hebt min 3 sterren vindt ik het naar mijn mening niet zo logisch dat er een bliksem achter komt te staan.

    Wat betreft de minnen die zichtbaar zijn. Soms is dat wel goed maar niet altijd . een soort e-bay systeem is ook niet slecht vindt ik .

    Ik wil niet zeuren ofzo hoor (neen ik ben ook niet misneugd over die 2 minnen). Gewoon wat tips

  7. #32

    Standaard

    Tja ik denk toch dat na 3 minnen een duidelijk zichtbaar singaal niet zo gek is. Er kan altijd iets misgaan met een deal, maar na 3 minnen is het toch echt geen toeval meer.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Dat is nu ook weer waar. Ik zal nu wat beter moeten opletten
    Maar als je 59 (Denk ik) goeie deals heb gedaan en je hebt min 3 sterren vindt ik het naar mijn mening niet zo logisch dat er een bliksem achter komt te staan.

    Wat betreft de minnen die zichtbaar zijn. Soms is dat wel goed maar niet altijd . een soort e-bay systeem is ook niet slecht vindt ik .

    Ik wil niet zeuren ofzo hoor (neen ik ben ook niet misneugd over die 2 minnen). Gewoon wat tips

    Je geeft telkens aan E-bay, E-bay, maar op Ebay verdwijnt je negatieve feedback ook niet kerel, die blijft ook gewoon staan. Tenzij beide partijen besluiten het in te trekken.

    Dus snap nog steeds heel je punt niet. Blijf gewoon goede deals maken dan is er niks aan de hand.
    Laatst aangepast door Smooth-J : 20-06-2008 om 11:38

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat een onzin. Zo kun je iedereen wel een tweede kans geven.

    Elke deal staat opzich. Ook al zou je nu 300 goede deals maken. Elke deal die je maakt is weer een andere.

    Mensen die vooraf niks van die minnen afwisten, worden de dupe. Om eventueel opgelicht te worden.

    Zo geef je voor je zelf een signaal af. Als koper en verkoper. Je hebt het zelf in de hand.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Tja ik denk toch dat na 3 minnen een duidelijk zichtbaar singaal niet zo gek is. Er kan altijd iets misgaan met een deal, maar na 3 minnen is het toch echt geen toeval meer.
    Ik denk toch dat hier de wet van grote getallen speelt. 3 minnen op 10 deals is niet hetzelfde als 3 minnen op 1000 deals bijvoorbeeld, d'r zitten altijd wel een paar rare types bij. (zelf nog niet voorgehad, maar ik handel mijn zaakjes ook altijd heel netjes af. Hout vasthouden)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Ik ben het met Werner eens dat 3 minnen op 1000 deals iets anders is dan 3 minnen op 3 deals.
    Als je meer dan 50 goed afgesloten deals hebt heb je inderdaad 3 sterren, als er een bliksemschicht achter staat is dat wel even een attentie voor potentiele kopers om te kijk in je plussen/minnen lijst wat er aan de hand is geweest, en hoe lang het al wel niet geleden is.

    Ik kijk persoonlijk altijd even in de plussen en minnen lijst bij de voor mij onbekende aanbieders/afnemers.

    @Ivo Coenen: Je kunt natuurlijk ook altijd nog een safetraders status aanvragen, krijg je een mooi groen s'je achter je naam.
    Dit straalt ook een stukje zekerheid vanaf jou kant.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Nog 1 min en ik kan zelf opkrassen dan heb ik zoon lelijke bliksem achter mijn naam :sad: . wat balen toch alloewel het ondertussen in min in orde is gekomen.
    Als 1 min is goedgekomen dus dat je met diegene een deal hebt gesloten om die min ongedaan te maken is dit geen probleem.
    Als jij en de andere partij kan/wil aantonen dat die min onterecht of niet meer relevant is kan hij kwijtgescholden worden.

  13. #38

    Standaard

    Misschien met een min-percentage werken?
    Stel je hebt 50 deals.
    3 daarvan zijn niet goed gegaan en zijn een terechte min. Dan blijven er 47 goede over.
    Dus je hebt een min-score van 6,38%
    En dan de regel dat je niet meer dan zeg 5% foutscores mag hebben en je hebt de mogelijkheid om jezelf weer een beetje de goede kant uit te sturen.
    Geen idee of het wat is, maar het zou niet gek zijn denk ik.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Misschien met een min-percentage werken?
    Stel je hebt 50 deals.
    3 daarvan zijn niet goed gegaan en zijn een terechte min. Dan blijven er 47 goede over.
    Dus je hebt een min-score van 6,38%
    En dan de regel dat je niet meer dan zeg 5% foutscores mag hebben en je hebt de mogelijkheid om jezelf weer een beetje de goede kant uit te sturen.
    Geen idee of het wat is, maar het zou niet gek zijn denk ik.

    Dat is wat ik bedoel. Het probleem is je ziet alleen de minnen en niet de plusjes. dat bedoel ik met het e-bay systeem. Daar zie je dat wel waarvoor je ook een plusje hebt gehad. Hier dus niet.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Als 1 min is goedgekomen dus dat je met diegene een deal hebt gesloten om die min ongedaan te maken is dit geen probleem.
    Als jij en de andere partij kan/wil aantonen dat die min onterecht of niet meer relevant is kan hij kwijtgescholden worden.
    Je kan de min laten wegschelde maar dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wat een onzin. Zo kun je iedereen wel een tweede kans geven.

    Elke deal staat opzich. Ook al zou je nu 300 goede deals maken. Elke deal die je maakt is weer een andere.

    Mensen die vooraf niks van die minnen afwisten, worden de dupe. Om eventueel opgelicht te worden.

    Zo geef je voor je zelf een signaal af. Als koper en verkoper. Je hebt het zelf in de hand.

    Oplichten er zijn hier mensen die maar 1 goede plus hebben een en daarna - 6. diezelfde personen worden hetzelfste als -3 beschouwd en dat zijn naar mijn weten toch grotere oplichters.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Ik ben het met Werner eens dat 3 minnen op 1000 deals iets anders is dan 3 minnen op 3 deals.
    Als je meer dan 50 goed afgesloten deals hebt heb je inderdaad 3 sterren, als er een bliksemschicht achter staat is dat wel even een attentie voor potentiele kopers om te kijk in je plussen/minnen lijst wat er aan de hand is geweest, en hoe lang het al wel niet geleden is.

    Ik kijk persoonlijk altijd even in de plussen en minnen lijst bij de voor mij onbekende aanbieders/afnemers.

    @Ivo Coenen: Je kunt natuurlijk ook altijd nog een safetraders status aanvragen, krijg je een mooi groen s'je achter je naam.
    Dit straalt ook een stukje zekerheid vanaf jou kant.
    Safetrader heb ik al eens aangevraagd maar ik heb geen antwoord meer gehad van Herjan. Mischien had hij het heel druk ik zal nog wel eens een inspanning leveren om het aan te vragen.

    Werner heet hier inderdaad wel een punt. Dat is wat ik hierboven bedoel
    Laatst aangepast door IveC : 23-06-2008 om 09:15

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Safetrader heb ik al eens aangevraagd maar ik heb geen antwoord meer gehad van Herjan. Mischien had hij het heel druk ik zal nog wel eens een inspanning leveren om het aan te vragen.
    Je kunt beter Ludo Keeris of Arnold van Oostrum even een bericht sturen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Doe dat dus maar naar mij. Ik heb een tijdje geleden het Safetrader gebeuren overgenomen van Herjan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Ive Coenen: vergeet niet, als je drie minnetjes achter je naam hebt staan. Dat je safetrader-status ook verloren gaat.
    Laatst aangepast door Pieter V : 23-06-2008 om 15:01

  18. #43

    Standaard

    Dan heb ik nog 1 vraag... als je bijvoorbeeld 500 deals gemaakt hebt en daar zijn er dan 3 van fout gelopen dat is dus 0,6% van 100%. Dus de 99.4% van je goed afgesloten deals, zijn dan voor niets geweest, als je dan een bliksem achter je naam krijgt?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geheim2008 Bekijk bericht
    Dan heb ik nog 1 vraag... als je bijvoorbeeld 500 deals gemaakt hebt en daar zijn er dan 3 van fout gelopen dat is dus 0,6% van 100%. Dus de 99.4% van je goed afgesloten deals, zijn dan voor niets geweest, als je dan een bliksem achter je naam krijgt?
    Het is niet voor niets geweest. Er zijn vast mensen die kijken waar die minnen vandaan komen. Maar goed als die minnen gewoon terecht zijn zal het inderdaad een stuk moeilijker worden om te handelen.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geheim2008 Bekijk bericht
    Dan heb ik nog 1 vraag... als je bijvoorbeeld 500 deals gemaakt hebt en daar zijn er dan 3 van fout gelopen dat is dus 0,6% van 100%. Dus de 99.4% van je goed afgesloten deals, zijn dan voor niets geweest, als je dan een bliksem achter je naam krijgt?
    Dan krijg je inderdaad een bliksem achter je naam, waar mensen op kunnen klikken om te zien wanneer de minnen zich hebben voorgedaan, waarom (indien er een omschrijving is gegeven door degene die de min heeft uitgedeeld) én hoe het in verhouding staat tot het aantal plussen.

    Bovendien kan, zoals eerder aangegeven, een min worden kwijtgescholden als de persoon die de min destijds uitdeelde, akkoord gaat met het terugtrekken hiervan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    En dan dit: wordt een min eigenlijk gehonoreerd uit wraak? Ik kan me indenken dat als iemand mij bedriegt, en ik een min uitdeel, hij mij een min teruggeeft alleen al onder het motto "van het zelfde laken een broek" terwijl ik wel eerlijk handel. D'r zou toch een beetje arbitrage mogen zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    Die arbitrage is er ook. Sander Haarmans beoordeelt elke min en neemt evt. contact op met de gever en krijger van de min. Zomaar elke min goedkeuren gebeurt niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #48

    Standaard

    De pm is onderweg naar Ludo voor safetrader

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    De pm is onderweg naar Ludo voor safetrader
    En je hebt een bericht terug.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Je kan de min laten wegschelde maar dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd.
    Jawel hoor, ik heb diversen minnen verwijderd. Doe dit natuurlijk niet zomaar, er moet door beide partijen wel aangegeven worden dat de desbetreffende min niet meer relevant is.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •