De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Clean Power / Surge Protectors verdeeldoos

    Heeft iemand ervaring met dergelijke verdeeldozen? In mijn zoektocht naar een nieuwe dure LCD TV werd mij aangeraden een dergelijk kastje te kopen. Het zou beschermen tegen blikseminslag en daarnaast de storingen in stroom zuiver wat de kwaliteit en duurzaamheid van je apparatuur ten goede komt. In hoeverre is dit waar? Gebruiken jullie een dergelijk apparaat en welke raden jullie aan?

    Hier een van profigold ongeveer 60 euro: http://www.profigold.com/data/home_e..._protector.php

    En eentje van monster ongeveer 100 euro: http://www.monstercable.com/power/pr...er.asp?pin=592

  2. #2

    Standaard

    Niemand heeft hier ervaring mee of kan mij een tip geven?

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Profigold heb ik geen ervaring mee.

    De monster wel.

    De monster kan in veel gevallen wel degelijk voordeel bieden. Het haalt ruis weg uit je systeem, Het beeld wordt zuiverder. Zo is er ook grote kans dat het op je geluidssysteem ook voordelen biedt.

    De duurzaamheid van een apparaat komt het zeker ten goede, omdat hij de stroom die binnenkomt afvlak tot een constante doorvoer van stroom. Je apparatuur wordt er sowieso niet slechter door.

    Bij blikselinslag werkt het alleen wanneer je een geaard stopcontact gebruikt. Heb je dit niet, werkt het niet tegen blikseminslag, maar dan heb je wel een filterende werking.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Profigold heb ik geen ervaring mee.

    De monster wel.

    De monster kan in veel gevallen wel degelijk voordeel bieden. Het haalt ruis weg uit je systeem, Het beeld wordt zuiverder. Zo is er ook grote kans dat het op je geluidssysteem ook voordelen biedt.

    De duurzaamheid van een apparaat komt het zeker ten goede, omdat hij de stroom die binnenkomt afvlak tot een constante doorvoer van stroom. Je apparatuur wordt er sowieso niet slechter door.

    Bij blikselinslag werkt het alleen wanneer je een geaard stopcontact gebruikt. Heb je dit niet, werkt het niet tegen blikseminslag, maar dan heb je wel een filterende werking.
    Maar tegenwoordig is toch bijna elk stopcontact geaard? Ik zit idd aan de monster te denken, maar vind 50 euro extra toch wel weer wat...

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stephan. Bekijk bericht
    Maar tegenwoordig is toch bijna elk stopcontact geaard? Ik zit idd aan de monster te denken, maar vind 50 euro extra toch wel weer wat...
    De producten zijn het geld wel waard!

    Alle monster power producten zijn door een bekende man in het Audio circuit gemaakt. (Hij heeft ook dingen gedaan voor MIT).

    Natuurlijk is het veel geld, maar het zijn degelijke producten die veel waar voor het geld bieden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •