De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wa ga jij doen in de vakantie?

    Hallo allemaal,

    Om maar weer eens een threadje te starten dacht ik om er maar eentje te starten over de aankomende vakantie. Hebben jullie volgende week vakantie? En zo ja, wat ga je doen? Ik ga vrijdag een weekje naar Limburg op vakantie en dat betekent dus een week lang niks posten op DVD.nl, want ik neem geen laptop mee, dus computerloos en DVDloos de week door. Ik weet niet of ik het aan kan, maar ik ga het gewoon proberen. Dus, ik vroeg me af, wat doen jullie DVD freaks de komende week?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Voor mijn werk ben ik een weekje op vakantie in Texel. Nu, als er al daar al geen DVD's te koop zijn, hoop ik dat ze tenminste een behoorlijke cinema zaal hebben.
    Mocht iemand er informatie over hebben; altijd welkom.

  3. #3

    Standaard

    Voor mij géén vakantie, dus weer een weekje Limburg. Voor mij echter wel met Internet en DVD .
    BTW, mensen die wel op vankatie gaan:
    veel plezier.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Voor mijn werk ben ik een weekje op vakantie in Texel. Nu, als er al daar al geen DVD's te koop zijn, hoop ik dat ze tenminste een behoorlijke cinema zaal hebben.
    Mocht iemand er informatie over hebben; altijd welkom.
    In Den Burg hebben ze een aardige bioscoopzaal. Dit is overigens de enige bioscoop op Texel.
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  5. #5

    Standaard

    Dank je. Het is al een opluchting dat er een is.

  6. #6

    Standaard

    in de vakantie? nou ik zal wel de hele vakantie met m'n examens bezig zijn. Bah daar gaan weer 2 kostbare weken

  7. #7

    Standaard

    Examens voorbereiden.

  8. #8

    Standaard

    Vakantie? Het is werken en nog eens werken voor mij
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  9. #9

    Standaard

    waarom vakantie? In België is het net twee weken paasvakantie geweest...
    Er is nog wel 1 mei, en dan een pinksterweekend en een OH Hemelvaart weekend en dan nog een paar weekjes en 't is 2 maanden vakantie... ja, het leven van een leerkracht is hard

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    ja, het leven van een leerkracht is hard
    Ja dat weet ik.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Ik heb volgende week ook vakantie en ik woon al in Limburg dus ik zit al lekker in het zuiden
    Ik ga mijn brommer spuiten en misschien wat DVD's huren.

    Prettige vakantie allemaal!!

  12. #12

    Standaard

    Ik ga 2 weken naar frankrijk ofwel ik zal 2 weken lang niks replyen op dvd.nl en ga er misschien wat dvd's kopen.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  13. #13

    Standaard

    Ik ga lekker in juni een week met 7 vrienden naar de Ardennen en in September met een vriend voor 2 weken naar Griekenland
    ff het eiland Corfu onveilig maken
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  14. #14

    Standaard reis

    lukte nt meer om mijn geplande trip naar thailand en singapore rond te krijgen dus wordt het een drie-tal weken reizen door spanje

  15. #15

    Standaard

    Wat voor vakantie is er dan?

    Mijn vakantie beslaat de maand augustus...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16

    Standaard

    vakantie....?? Hmm dat komt mooi uit dan is er wat minder file leed op de weg...altijd mooi meegenomen die vakanties..

    Maarre deze jongen gaat dus niet op vakantie, eerste vakantie is pas in September...Spanje Calpe, dus nog ff volhouden.

    Vakantiegangers, veel plezier en examen kandidaten......tja...eeuuh su6 enne dan maar dat het weer mooi weer mag worden
    Wat doe ik hier..

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tjon
    vakantie....?? Hmm dat komt mooi uit dan is er wat minder file leed op de weg...altijd mooi meegenomen die vakanties..
    De vrije dagen zijn de beste filebestrijders, helaas komen er in de grote vakanties wel wat caravans op de weg.

    Ik heb geen vakantie maar wel een paar dagen vrij de volgende week. Ik ga rustig aan doen.

  18. #18

    Standaard

    Mijn plan was om dit jaar eens een rondreis te maken door China maar het ziet het er niet naar uit dat dit jaar nog gaan lukken. Volgend jaar waarschijnlijk wel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •