Pagina 16 van 32 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 786 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Ik denk dat je even terug moet lezen, volgens mij is dit reeds aan bod gekomen.

    Verder heb ik vandaag de brief naar play.com op de post gedaan. Zou ik voor 2009 de box kunnen verwachten? ik hoop het.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    heeft iemand de AU box van Cd-Wow al binnen?
    Nog niet... Het rare is dat er bij mij order stond dat BoB verzonden was en the Orphanage nog niet. En kreeg gister the Orphanage binnen ipv BoB... Heb cdwow ook nog een vraag gesteld over de prison break box op blu-ray (deel 1-3) en die beantwoorden zo ook niet...

  3. #378

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe het zit met ondertiteling tijdens de PiP track (In the Words of Easy Company) en tijdens de interactive timeline? Is hier ondertiteling bij? En zoja, NL bij de NL-versie en/of Engels bij de Engelse (play.com) versie?

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rspooren Bekijk bericht
    Nog niet... Het rare is dat er bij mij order stond dat BoB verzonden was en the Orphanage nog niet. En kreeg gister the Orphanage binnen ipv BoB... Heb cdwow ook nog een vraag gesteld over de prison break box op blu-ray (deel 1-3) en die beantwoorden zo ook niet...
    Hier al 6 dagen onderweg, ik hoop dat die morgen of overmorgen op de deurmat ligt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #380

    Standaard

    Ik heb hem binnen van cdwow.
    En er staan gewoon nederlandse subs op!!!! , en 6 blu ray's..
    Niet slecht voor 35 euro...
    Laatst aangepast door pstynman : 11-12-2008 om 21:27

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pstynman Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen van cdwow.
    En er staan gewoon nederlandse subs op!!!! , en 6 blu ray's..
    Niet slecht voor 35 euro...
    Al die mensen die dik 2 keer zoveel hebben betaald voor NL subs
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pstynman Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen van cdwow.
    En er staan gewoon nederlandse subs op!!!! , en 6 blu ray's..
    Niet slecht voor 35 euro...
    Erg goed nieuws mijne is vandaag verstuurd kan nu helemaal niet wachten

  8. #383

    Standaard

    Nice! Vandaag maar ff bestellen dan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #384

    Standaard

    Dat is mooit meegenomen! De mijne wordt als het goed is ook snel verstuurd.

    Al die mensen die er 80 euro of meer voor hebben betaald... ik voel met jullie mee
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #385

    Standaard

    Hoi als je deze naar Belgie via Cd-Wow besteld moet je dan douane kosten betalen?

  11. #386

    Standaard

    Ik heb nog nooit douanekosten gehad voor cd-wow. Volgens mij versturen zij ook meestal vanuit Europa. Hoe de belgische douane opereert weet ik trouwens niet.
    Bovendien wordt elk item apart verzonden
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pstynman Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen van cdwow.
    En er staan gewoon nederlandse subs op!!!! , en 6 blu ray's..
    Niet slecht voor 35 euro...
    Hallo filmliefhebbers,

    Is dit de versie die op de Nederlandse site van CD WOW staat, voor de prijs van
    € 34,99 ?

    Regio 0 - Released 3-12-08

    (Het laatste zoekresultaat als je via 'zoeken' 'Band of Brothers intypt?)
    Zoja, dan is deze Blu-Ray box met Nederlandse ondertiteling een koopje!

    Alvast hartelijk dank voor het antwoord!
    Laatst aangepast door KingMustafa : 12-12-2008 om 13:46

  13. #388

    Standaard

    Thankss voor de tip van CD-WOW. Heb m meteen besteld voor 32,99. Damnn wat een prijs. Is overigens niet op voorraad maar voor deze prijs wil ik zelfs wel 2 weken wachten .

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pstynman Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen van cdwow.
    En er staan gewoon nederlandse subs op!!!! , en 6 blu ray's..
    Niet slecht voor 35 euro...
    Misschien een gekke vraag, maar zou ik van jou het EAN nummer mogen?

  15. #390

    Standaard

    Aangezien er verschillende AUS-versies op ebay hebben gestaan en geen enkele NL-ondertitels had, heb ik het voor de zekerheid even nagevraagd bij een Australische verkoper op ebay. Momenteel wacht ik nog op antwoord. Zodra ik meer weet horen jullie het meteen.Voorlopig houd ik nog een slag om de arm.
    Laatst aangepast door PLAGU3LORD : 12-12-2008 om 17:11 Reden: typo

  16. #391

    Standaard

    Even voor mijn duidelijkheid. gaat het om deze of deze met NL-subs?

  17. #392

    Standaard

    Volgens mij de eerste Roy, de goedkoopste...*Australische versie*
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #393

    Standaard

    Das mooi, gelijk maar even bestellen.

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PLAGU3LORD Bekijk bericht
    Aangezien er verschillende AUS-versies op ebay hebben gestaan en geen enkele NL-ondertitels had, heb ik het voor de zekerheid even nagevraagd bij een Australische verkoper op ebay. Momenteel wacht ik nog op antwoord. Zodra ik meer weet horen jullie het meteen.Voorlopig houd ik nog een slag om de arm.
    Bij nader inzien wacht ik toch even op jou bevestiging voordat ik hem bestel.

  20. #395

    Standaard

    Nu voel zelfs ik me genaaid met 50 euro van play.com!

    (mocht ik em ooit nog binnenkrijgen)

  21. #396
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik heb em toch ook maar besteld bij CD WOW. Zelfs al zitten er geen NL subs op dan is ie nog spot goedkoop.

  22. #397
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb even een vraagje over deze feature: In the Words of Easy Company.

    Bevat deze feature ook nog nieuwe interview beelden? Of worden de bestaande interviews die nog vóór de aflevering afspelen, weer herbruikt in deze feature?


    Quote uit de recensie:

    In the Words of Easy Company
    Elk van de tien afleveringen kun je bekijken met een picture-in-picture commentaar. De veteranen van de Easy Company, die aan het begin van elke aflevering kort geïnterviewd zijn, geven tijdens de afleveringen hun commentaar. Ook dit is een bijzonder interessante toevoeging, die de realiteitswaarde van de afleveringen verder verhoogt. Zie ook screenshot 5
    Laatst aangepast door Pieter V : 01-01-2009 om 12:45

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik heb em toch ook maar besteld bij CD WOW. Zelfs al zitten er geen NL subs op dan is ie nog spot goedkoop.
    Dat zeker, ik ga ervanuit dat het er niet op zit, zit het er toch op dan is het mooi meegenomen. Kan ik me engels een beetje bijkrikken :P. Die van mij wacht nu op verzending. Ben benieuwd.

  24. #399

    Standaard

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=77515.50

    Hier staat het ook nog een keer bevestigd dat die nl subs heeft.

  25. #400

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen. Ik stond ook een beetje verbaasd te kijken dat ie nl subs had... Net hem net ook nog even gecheckt, prachtige uitgave.

Pagina 16 van 32 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •