Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132
De resultaten 776 tot 786 van 786 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Heeft je speler wel intern geheugen? Ik moest eerst een usb-stick achterin mijn speler stoppen voordat de extra's van bepaalde blu-ray's werkten.

  2. #777

    Standaard

    Ik heb een issue met disc 3 van deze blu-ray box. In de aflevering Bastogne (nr.6) rond 31 minuut 12 begint de disc te haperen en skipt ie ineens naar 32 minuut 6. De volgende chapter... De schijf is brandschoon en de speler heeft normaal nooit zulke issues. Meer mensen met deze bug? En kan ik WB contacten voor een disc replacement ofzo? T is bij elkaar nog geen minuut, maar is bloed irritant...


    T gaat overigens om de glimmende box met relief letters. Geen idee of dat de eerste of tweede uitvoering is... Dat laat ik aan jullie over!!
    Laatst aangepast door Chris W : 24-08-2014 om 15:39

  3. #778

    Standaard

    Hier geen problemen. Ik heb 'm getest op mijn computer en PS3.

  4. #779

    Standaard

    Vaag. Heb t op PS3, PS4 en stand alone speler.... Telkens zelfde plek. Al lijkt de stand alone speler er verder doorheen te komen alvorens te skippen.

  5. #780

    Standaard

    Als je m net hebt gekocht, zou ik zeker Warner even mailen. met een beetje geluk krijg je een nieuwe schijf.
    Ik had destijds een verkeerde bonus-schijf bij de Pacific blu-ray box, en ik kreeg na melding de juiste.
    Zo ook met de US blu-ray van The Right Stuff, waar de audio geen upsampling had naar 96Khz, wat wel zou moeten.
    Kortom, mijn ervaringen met Warner zijn ok.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Als je m net hebt gekocht, zou ik zeker Warner even mailen. met een beetje geluk krijg je een nieuwe schijf.
    Ik had destijds een verkeerde bonus-schijf bij de Pacific blu-ray box, en ik kreeg na melding de juiste.
    Zo ook met de US blu-ray van The Right Stuff, waar de audio geen upsampling had naar 96Khz, wat wel zou moeten.
    Kortom, mijn ervaringen met Warner zijn ok.
    Wat is het contactadres van Warner US? Ik heb de The Right Stuff ook en zou ook graag een replacement disc hebben.
    Het is wel het eerste dat ik ervan hoor dat deze disc een sampling fout heeft.

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat is het contactadres van Warner US? Ik heb de The Right Stuff ook en zou ook graag een replacement disc hebben.
    Het is wel het eerste dat ik ervan hoor dat deze disc een sampling fout heeft.
    Hangt er vanaf. Alleen de eerste oplage van de US digibook had het. Latere batches niet.
    Je kan het audiospoor op specs checken als je speler dat toelaat.
    En dan nog, eigenlijk is het niet of nauwelijks waarneembaar. Het is namelijk niet echt een fout, meer een technisch verschil. 48 vs. 96 KHz.
    Maar wel de moeite, omdat ze je zonder verder iets te hoeven terugsturen een nieuwe disc krijgt in n plastic hoesje.
    Die andere kan je dus weggeven aan de liefhebber.
    Contact gegevens heb ik nu niet bij de hand, maar zoek op het forum van blu-ray.com naar deze titel en je vindt het.
    Succes!
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  8. #783

    Standaard

    Thanks! Net gevonden en hen een emailtje verstuurd.
    Mijn kopie had ook 48khz, aangezien ik hem in pre-order had destijds.

  9. #784

    Standaard

    Heb je NL contact mailadres voor mij? Heb de box al een poos in huis. Was een upgrade van dvd naar bluray. Kijk m nu pas eigenlijk voor t eerst helemaal... Het is enkel bij die ene schijf en die ene aflevering. Maar wel op elke mogelijke bluray speler die ik bezit.... Zwaar irri!!

    De site is weer eens niet geschik voor mobiel of tablet vanwege flash...
    Laatst aangepast door Chris W : 24-08-2014 om 22:17

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Heb je NL contact mailadres voor mij? Heb de box al een poos in huis. Was een upgrade van dvd naar bluray. Kijk m nu pas eigenlijk voor t eerst helemaal... Het is enkel bij die ene schijf en die ene aflevering. Maar wel op elke mogelijke bluray speler die ik bezit.... Zwaar irri!!
    Ik heb je PM gestuurd.

  11. #786

    Standaard

    Lees m net. Bedankt! Mail is verstuurd. Meen dat het met Back to the Future bij Universal iig nooit een probleem was. Hoop dat WB ook zo positief kan reageren.

Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •