Pagina 17 van 32 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 786 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Bij nader inzien wacht ik toch even op jou bevestiging voordat ik hem bestel.
    Aangezien er 9 uur tijdverschil in zit verwacht ik in de loop van de nacht bericht te ontvangen, maar zoals het er nu naar uit ziet bevat hij dus wel degelijk nederlandse ondertiteling. Mocht ik iets horen dan laat ik dat zo spoedig mogelijk weten.

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RvD Bekijk bericht
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=77515.50

    Hier staat het ook nog een keer bevestigd dat die nl subs heeft.
    Kan aan mij liggen, maar op dit forum zie ik geen bevestiging dat ie NL-subs heeft.
    Doet er niet zo veel toe, want 34,99 is sowieso een prachtige prijs voor deze prachtige box. Mocht ie NL-subs hebben is dat alleen maar héél erg meegenomen!!

    (ps. Net besteld. Ik hoop nog op tijd, want ik heb al vaker met CD-Wow meegemaakt dat je na een paar dagen een mailtje krijgt dat ie alsnog "out of stock" is!!)

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Kan aan mij liggen, maar op dit forum zie ik geen bevestiging dat ie NL-subs heeft.
    Doet er niet zo veel toe, want 34,99 is sowieso een prachtige prijs voor deze prachtige box. Mocht ie NL-subs hebben is dat alleen maar héél erg meegenomen!!

    (ps. Net besteld. Ik hoop nog op tijd, want ik heb al vaker met CD-Wow meegemaakt dat je na een paar dagen een mailtje krijgt dat ie alsnog "out of stock" is!!)
    Lezen is moeilijk:

    Ter info: net binnen, en volgens de doos bevat hij NL ondertitels

    9325336045664
    De Australische versie met een 15+ MA rood logo en engelse tekst op de metalen doos
    dts-hd master audio en dolby truehd

    Het gaat om forumlid Raf (B)

  4. #404

    Standaard

    geweldig ! heb em ook maar besteld. 35 euro met NLO Het moet niet gekker worden : De DVD Box zag ik gister nog liggen bij de FRS voor 40 euro !

    Laten we inderdaad hopen dat ie nog goed op voorraad is. En anders wachten we wel even

  5. #405

    Standaard

    Hier is de AU versie ook bezorgd.

    Voordelen:
    - Tin versie met digipack erin exact zoals bij de eerdere DVD-uitgave
    - inc. de 6e bonusdisk en met nieuwe extra's bij de afleveringen (net als bij de NL uitgave)
    - Nederlandse ondertiteling!
    - Prijs: 35 euro

    Nadelen:
    - Het pakketje is bijna 2 weken onderweg geweest
    - Een tin-box beschadigd makkelijk en dat hier dan ook het geval. 2 behoorlijke deuken, 1 aan de zijkant en 1 aan de onderkant
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #406

    Standaard

    Ik heb zojuist het volgende bericht ontvangen van een Australische verkoper

    Hi,
    It has English, Castilian Spanish, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Italian, Korean, Norwegian, Portuguese and Swedish.

    Thanks!

    - thedvdbloke

  7. #407

    Standaard

    Dat is nu inmiddels wel bekend, het staat hier ook op mijn box en ik heb net zelfs al een stukje afgespeeld, mét NL subs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #408

    Standaard

    Zit dat lelijke leeftijdslogo verwerkt in de tin, net zoals in de Australische covers, of is t misschien in dit geval wel verwijderbaar??

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RvD Bekijk bericht
    Lezen is moeilijk:

    Sorry, het was nog vroeg...
    Maar je hebt gelijk, het staat inderdaad gewoon op het forum...

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zit dat lelijke leeftijdslogo verwerkt in de tin, net zoals in de Australische covers, of is t misschien in dit geval wel verwijderbaar??
    Nee, net als bij de DVD wordt er een stukje karton bijgeleverd, dat je om de tin kunt doen. Daar staat het logo op. Verder zijn er nergens leeftijdslogo's op de tin of digipack te vinden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #411
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik heb even een vraagje over deze feature: In the Words of Easy Company.

    Bevat deze feature ook nog nieuw beeldmateriaal? Of worden de bestaande interviews die nog vóór de aflevering afspelen, weer herbruikt in deze feature?

    Quote uit de recensie:
    ?

  12. #412

    Standaard

    Ook maar besteld op CDWOW, ben benieuwd of ik nog kans maak op een exemplaar. Nederlandse prijzen zijn (weer) absurd. Als de tin niet in orde is, wissel ik hem waarschijnlijk wel om met mijn dvdtin.

  13. #413

    Standaard

    Gewoon de box bij Mediamarkt gekocht, als kertcadeau 60 euro aan MM bonnen gehad van iemand, dus koste mij maar 19,99 Lekker hoor. En zonder deuken.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #414

    Standaard

    Nog geen verzending door cdwow
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #415

    Standaard

    Hopen dat play mijne verstuurd deze week.

  16. #416

    Standaard

    Niet per ongeluk besteld bij cdslow?
    Patrick, ik zou het gewoon niet pikken als er deuken inzitten.
    Hoe is ie eigenlijk verzonden?
    In een doosje met isolatie mag ik hopen?

  17. #417

    Standaard

    10 december besteld, maar nog steeds niet verzonden... De Spiderman trilogie is echter wel reeds verzonden (ook voor een flutprijs).
    Ik voel een cancellation aankomen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Niet per ongeluk besteld bij cdslow? ?
    Nope, maar hij was eerst niet aangekomen!

  19. #419

    Standaard

    Hier ook vrijdag AU versie CD Wow ontvangen!

  20. #420

    Standaard

    wanneer heb jij hem besteld jack(020)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nog geen verzending door cdwow
    Hij staat op backorder, maar naar alle waarschijnlijkheid worden ze deze week nog verzonden, dat is wat ze mij vertelden. In het gunstigste geval krijgen ze vandaag al nieuwe voorraad binnen, we wachten af.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Niet per ongeluk besteld bij cdslow?
    Patrick, ik zou het gewoon niet pikken als er deuken inzitten.
    Hoe is ie eigenlijk verzonden?
    In een doosje met isolatie mag ik hopen?
    Nope, maar als ik ga klagen dan moet ik 'm waarschijnlijk terugsturen, wat weer een hoop gedoe is, maar je hebt ook wel weer gelijk, ik kan ook een open mailtje sturen, waarin ik vraag of ze met een oplossing komen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Nope, maar als ik ga klagen dan moet ik 'm waarschijnlijk terugsturen, wat weer een hoop gedoe is, maar je hebt ook wel weer gelijk, ik kan ook een open mailtje sturen, waarin ik vraag of ze met een oplossing komen.
    Hier is wat info uit de faq

    Damaged or Defective Items

    In the unlikely event that you receive a damaged or defective product, we will exchange or refund the product price via the original method of payment only. If you request a replacement, we will despatch your replacement item (subject to availability) once we receive the return.


    In order to return the product, please refer to the Returns Policy section.
    You must return defective or damaged goods within 60 days of our original shipment date to you. Please refer to the date shown on your “Despatch Information” email to confirm this date.


    If a product is later deemed to be faulty, normal warranty conditions for that product apply as set by the manufacturer. We recommend you review the warranty prior to contacting support@cd-wow.com

  24. #424

    Standaard

    Toch maar proberen dan, als de tin nu gratis is, dan is het die deukjes wel weer waard (al blijft het niet zo mooi staan in de kast). Heb er ook ingezet dat ik foto's kan leveren als ze bewijs willen, ik ben benieuwd naar de reactie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #425

    Standaard

    http://www.cdwow.nl/search?query=ban...ategory=bluray

    wat is het verschil tussen deze 2?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 17 van 32 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •