Pagina 26 van 32 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 786 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Laatste mopperpost. Helaas, krijg een refund van cdwow, want ze kunnen nergens meer aan komen en mijn exemplaar is niet verzonden of kwijt...

    Waar is de Engelse versie het goedkoopst?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #627

    Standaard

    Ik kreeg vannacht wederom een mailtje van cdwow dat ie delayed is. Hopen maar dat de 16e inderdaad wat voorraad binnenkomt waarvan er 1 voor mij bij is...
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waar is de Engelse versie het goedkoopst?
    http://www.find-dvd.co.uk/BDY23342.htm


    Four **** Trader & SafeTrader


  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    over het algemeen is cd-wow netjes in het terugstorten van geld, mijn advies is dan ook nog een paar daagjes wachten en anders doet een engels geschreven mailtje naar de helpdesk vaak wonderen.
    Typisch dat ze het geld pas terugstorten als je een e-mail heb gestuurd.

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P. Straaten Bekijk bericht
    Typisch dat ze het geld pas terugstorten als je een e-mail heb gestuurd.
    Wat had je dan verwacht?

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis_Ajax Bekijk bericht
    Heb het gevoel dat het geluid niet helemaal gelijk loopt met het beeld.. Loopt een paar tienden voor en best irritant. Hebben meer hier last van? Speel het op mn PS3 en een Pioneer versteker (optical out)..
    weet niet of in alle pagina's iemand heeft gereageerd. maar je hebt n Pioneer amp. dus waarschijnlijk heb je een delay functie. en kan je dat verschuiven, zodat het weer gelijk loopt. anders PM me maar ff.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P. Straaten Bekijk bericht
    Typisch dat ze het geld pas terugstorten als je een e-mail heb gestuurd.
    Dan lees je toch echt verkeerd, ik zei dat ze dat heel netjes deden. Het kan altijd gebeuren dat er een fout ontstaat en dan zou je kunnen mailen. Dat is bij mij niet nodig geweest, bij mij is het geld alle twee de keren dat iets geannuleerd is binnen een week teruggestort.

  8. #633

    Standaard 2e schijfje hapert

    Mijn 2e blu ray schijfje (versie met nl ondertitels van BoB) hapert: de PS3 herkent niet dat er een blu ray schijfje in zit, terwijl dit met de andere schijfjes geen probleem is. Heeft nog iemand dit al voor gehad? Morgen ga ik naar de FNAC teug om te ruilen.
    To infinity ... and beyond!

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Airpower Bekijk bericht
    Wat had je dan verwacht?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Dan lees je toch echt verkeerd, ik zei dat ze dat heel netjes deden. Het kan altijd gebeuren dat er een fout ontstaat en dan zou je kunnen mailen. Dat is bij mij niet nodig geweest, bij mij is het geld alle twee de keren dat iets geannuleerd is binnen een week teruggestort.
    Ze hadden de bestelling geanuleerd & zouden het geld zo snel mogenlijk terugstorten.
    Na 2 weken niets gehoord te hebben, heb ik een e-mail gestuurd & gelijk hebben ze het teruggestort.

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva Bekijk bericht
    Mijn 2e blu ray schijfje (versie met nl ondertitels van BoB) hapert: de PS3 herkent niet dat er een blu ray schijfje in zit, terwijl dit met de andere schijfjes geen probleem is. Heeft nog iemand dit al voor gehad? Morgen ga ik naar de FNAC teug om te ruilen.
    Vreemd. Ik ga er vanuit dat je heb gechecked voor krasjes?

  11. #636

    Standaard

    Nog maar eens aan cdwow gevraagd hoe het ermee staat (na een maand geleden te hebben besteld), snelle reactie:
    Unfortunately, we have now exhausted all stock and so I am unable to send the item at this time. I have therefore processed a full refund for the cost of the item which will be credited back to your credit/debit card.

    Although this is a very rare occurrence, I can appreciate how disappointing it is. Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you on this occasion.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  12. #637

    Standaard

    Ik heb ook voor refund gevraagd en teruggekregen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  13. #638

    Standaard

    Ik heb vandaag een refund gekregen van cdwow zonder er naar te vragen. Had op 18/12 bob bij hun besteld, is wel klote want had wel gehoopt dat de levering ging doorgaan. Weet er iemand soms een andere webshop waar je de aus versie van bob kan bestellen?

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door svensonite Bekijk bericht
    Ik heb vandaag een refund gekregen van cdwow zonder er naar te vragen. Had op 18/12 bob bij hun besteld, is wel klote want had wel gehoopt dat de levering ging doorgaan. Weet er iemand soms een andere webshop waar je de aus versie van bob kan bestellen?
    Je kunt op dit moment net zo goed voor de UK versie gaan, die is ongeveer net zo goedkoop, o.a. bij Amazon.co.uk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Vreemd. Ik ga er vanuit dat je heb gechecked voor krasjes?
    geen krasjes of vettige vingers te bespeuren, ziet er perfect uit maar doet het niet...
    To infinity ... and beyond!

  16. #641

    Standaard

    Had de BOB box op 17 december besteld bij CDWOW
    Na lezen van dit topic heb ik ook maar even in een mail aan CDWOW gevraagd hoe het staat met de bestelling.
    Kreeg het volgende antwoord:
    Hi

    Thank you for contacting us and sorry for the delay in dispatching this item.

    Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.
    As soon as we have this information, we will let you know by email.
    Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience – it is sincerely appreciated.

    If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to us.

    Kind Regards,
    Kim | Customer Services Representative
    Toch nog maar even afwachten.

    grtz,
    Woods

  17. #642
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Heb de 16e besteld, en heb gisteren m'n geld teruggehad (slecht trouwens dat je van te voren moet betalen) Heb nu de US versie besteld bij Amazon ...

  18. #643

    Standaard

    even een vraagje tussendoor:

    hoeveel mensen hebben hun bestelling nu wel gehad, ik zie meer niet dan wel.....
    leuk hoor zo`n aanbod van cdwow, maar een grote kans dat je niets krijgt...
    das jammer...
    lang wachten op niets....

    dus...wie wel en wie niet.....
    ben benieuwd

  19. #644

    Standaard

    Ik alleszins wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    (slecht trouwens dat je van te voren moet betalen)...
    Dat geld voor alle buitenlandse webwinkels. Lijkt me ook vrij logisch.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #646

    Standaard

    Ik had de 16e besteld en nu hebben ze 'm dus uit zichzelf maar geannuleerd (refund). Beetje tegenstrijdig met Woods die 'm de 17e heeft besteld en daar laten ze 'm nog even staan. Ik heb nog genoeg materiaal liggen om te kijken en kan dus wel wachten tot ie weer beschikbaar is. Maar no way dat ik de NL winkelprijs hiervoor ga betalen als de AUS versie hetzelfde te bieden heeft voor ongeveer de helft van de prijs.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  22. #647

    Standaard

    Ik heb op de CDWOW website de UK variant besteld, vorige week maandag verzonden dus ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten! Prijs was 45 euro, goed te doen!


  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    even een vraagje tussendoor:

    hoeveel mensen hebben hun bestelling nu wel gehad, ik zie meer niet dan wel.....
    leuk hoor zo`n aanbod van cdwow, maar een grote kans dat je niets krijgt...
    das jammer...
    lang wachten op niets....

    dus...wie wel en wie niet.....
    ben benieuwd
    Ik niet. Wel verzonden ooit, maar nooit aangekomen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #649

    Standaard

    Heb hem eindelijk binnen moest wel nog even €19,34 afrekenen ach ben toch nog goedkoper uit dan hier in de winkel.

  25. #650

    Standaard

    Via CDWOW? Dan kan je een E-voucher van hun krijgen als je ze even mailt !


Pagina 26 van 32 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •