Pagina 2 van 32 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 786 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dan zou ik voor de UK versie gaan als ik jou was, daar kost die letterlijk maar de helft. Ik heb 'm al bij Play.com in de pre-order staan. Er komt namelijk eerst weer een limited tin uit, waarna men waarschijnlijk over zal gaan op een andere verpakking.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Er komt namelijk eerst weer een limited tin uit, waarna men waarschijnlijk over zal gaan op een andere verpakking.
    Dat dachten we met de dvd versie ook, maar daar was toch echt de gewone verpakking een stuk gelimiteerder!

  3. #28

    Standaard

    Ben benieuwd naar de commentaartrack, is daar meer bekend over ? Is het ook dezelfde uitgave als de hd-dvd versie (had ik bijna gekocht in de US) ?

  4. #29

    Standaard

    Damn, ik MOET deze echt hebben. Was het maar alvast November ):

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de commentaartrack, is daar meer bekend over ? Is het ook dezelfde uitgave als de hd-dvd versie (had ik bijna gekocht in de US) ?
    Hij is nooit uitgekomen op HD-DVD in de US .

  6. #31

    Standaard

    Ben bezig met BoB de serie uit te kijken. Ben bij aflevering 6 (Bastogne).
    Als ik de serie voor de 7e keer uitgekeken heb probeer ik hem te verkopen.
    Dan zal het (hoop ik) niet meer dan €30,- a €50,- zijn wat ik nog bij moet leggen voor de BD-versie. Ben al aan het sparen, mijn numéro 1 serie (en dan nog wel over wo2) moet ik toch écht op blu-ray disc hebben! Is gewoon een verplichting voor mij...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij is nooit uitgekomen op HD-DVD in de US .

    Bij een winkel in de VS (JP-versie). Ben blij dat ik het niet gedaan heb: omgerekend ongeveer 120 euro !

  8. #33

    Standaard

    Ik heb een vraag, ik ben een groot fan van deze serie, maar vind 100 euro toch best veel tegenover de 55 van play.com.

    Mijn vraag is, is de versie van play.com met nederlandse ondertiteling?

    BVD

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qrx Bekijk bericht
    Ik heb een vraag, ik ben een groot fan van deze serie, maar vind 100 euro toch best veel tegenover de 55 van play.com.

    Mijn vraag is, is de versie van play.com met nederlandse ondertiteling?

    BVD
    Dat is waarschijnlijk pas zeker zodra de 1e mensen 'm binnen hebben. Dan wordt het hier zeker vermeld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Ok bedankt! ben benieuwd..

  11. #36

    Standaard

    ik heb hem ook maar gepreorderd
    ik heb nog niet eens een blu-ray speler, maar deze serie moet ik gewoon hebben in HD Zal mooi staan naast de Military Pack die ik echt nooit zal verkopen!
    Weer een extra stok achter de deur om voor 10 november een PS3 in huis te hebben

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Band of Brothers, naar de bestseller van Stephen E. Ambrose, vertelt het verhaal van Easy Company, een legereenheid van het 506e Regiment van de 101st Airborne Division van het Amerikaanse leger. Het waargebeurde relaas, gebaseerd op interviews met overlevenden en op dagboeken en brieven van soldaten van Easy Company, volgt hun belevenissen op de voet… van de uitzonderlijke moed die ze aan de dag legden tot de onbeschrijfelijke angsten die ze doorstonden. Als elite-commando’s werden ze in de vroege morgen van D-Day boven Frankrijk gedropt, vochten ze mee tijdens het Ardennenoffensief en veroverden ze Hitlers Adelaarsnest in Berchtesgaden. Hun eenheid leed enorme verliezen. Hun naam werd legendarisch.
    Filmdetails
    Genre(s): Oorlogsdrama, Drama

    Productinfo:
    Aantal dragers: 6
    DVD Type: BD 50
    Soort verpakking: Tinbox
    Speelduur: 809
    Taal verpakking: Nederlands
    Ondertiteling: Nederlands, Spaans, Duits, Deens, Fins
    Beeldformaat: 1:77:1
    Geluidskwaliteit: 5.1 Dolby Digital - Engels

    DVD extra's: Audio commentaar

    Releasedatum: 19-11-08



    Vind het maar een halfgebakken persbericht. En zijn veel meer extra's, dan alleen het audiocommentaar. En Warner zal denk ik ook geen DTS-HD Master meegeven. Op het plaatje staat van wel, maar dit is een standaard plaatje. Echt veel duidelijkheid is er nog niet.

  13. #38

    Standaard

    Deze info is afkomstig van hun perswebsite en tegenwoordig zijn ze niet echt uitgebreid met hun technische info.
    Zo staan Constantine en Matrix met Dolby Digital 5.1 vermeld terwijl die duidelijk Dolby True-HD hebben.

    Ik zou adviseren even af te wachten totdat de set er daadwerkelijk is zodat audio bevestigd kan worden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #39

    Standaard

    Dat lijkt mij ook verstandig.
    Ik denk dat zeer spoedig de specificaties van de UK versie worden vrijgegeven.
    Je kan er denk ik donder op zeggen dat de UK Blu-ray ook NL subs heeft.
    Want men is echt niet zo gek om voor de hele serie verschillende versies te authoren.
    Ik denk zelfs dat de US versie ook NL subs krijgt, net als bij The Matrix.

  15. #40

    Standaard Subs

    Het valt mij anders bij veel UK versies op dat ze geen (of enkel Engels-voor-doven) subs hebben, maar de USA versies menigmaal wél Nederlands hebben...!
    Laatst aangepast door barend : 29-10-2008 om 10:57

  16. #41

    Standaard

    is er al meer bekend over de subs van de uk versie ? ik wil hem namelijk Pre-orderen bij Play.com bedankt alvast.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  17. #42

    Standaard

    ben zeer benieuwd of iemand al iets zekers weet over de subs!
    al was het maar uk subs....
    scheelt toch iets te veel met de nl versie...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    is er al meer bekend over de subs van de uk versie ? ik wil hem namelijk Pre-orderen bij Play.com bedankt alvast.
    Ik heb het besteld van play.com. Zal wel hier iets laten weten. NL subs zijn niet zo belangrijk voor mij, al kan dat natuurlijk nooit kwaad

  19. #44

    Standaard

    bij amazon.com staat ook dutch in de lijst

  20. #45

    Standaard

    bij de amazon.uk is dat ook een tin versie?

    staat er niet bij

  21. #46

    Standaard NL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1 Bekijk bericht
    bij amazon.com staat ook dutch in de lijst
    Staat bij soundtracktalen niet bij subs (zoals reeds gemeld is er idd een deeltje met Nederlanders erin) dus ik geloof nog niet hard in nl subs...

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Ik lees net het volgende op AVForums:

    "Subs are French Spanish and Brazilian Portugese."

    Schijnbaar had iemand 'em al bij de HMV gekocht. Heb Zavvi ook maar even gemailed voor bevestiging.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #49

    Standaard

    Dat is toch gek- omdat HMV een Engels bedriijf is.
    F, S en P zijn typische ondertitels voor Amerikaanse releases!
    Ik wacht wel tot de box overal uit is en da ik lekker shoppen...
    Ik heb voor andere bd's al diverse malen bij verschillende leveranciers nagevraagd, maar nooit een betrouwbaar antwoord gekregen; ze kijken kennelijk net als wij online en zien dan hetzelfde als wij- en om geen risico te lopen zeggen ze dan vaak maar "nee"...

  25. #50

    Standaard

    zijn het nou allemaal tin versies in de uk winkels?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1 Bekijk bericht
    bij de amazon.uk is dat ook een tin versie?

    staat er niet bij

Pagina 2 van 32 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •