Pagina 3 van 32 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 786 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!
    Nu al??

    Laat even weten of die NL sub heeft!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #53

    Standaard

    als hij binnen is laat ik het weten!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!
    mijn status staat nu op packing! w00h00

    ik kan niet wachten

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!
    Hmm, hier nog niet...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Weet iemand of er nederlandse ondertiteling bij zit die je bij cdwow kan kopen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    mijn status staat nu op packing! w00h00

    ik kan niet wachten
    De mijne ook, dan zal ie morgen wel verzonden worden. Ik hoop alleen dat de tin heel en gaaf aankomt hier.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De mijne ook, dan zal ie morgen wel verzonden worden. Ik hoop alleen dat de tin heel en gaaf aankomt hier.
    Inderdaad, hopelijk zit er een degelijke verpakking omheen.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De mijne ook, dan zal ie morgen wel verzonden worden. Ik hoop alleen dat de tin heel en gaaf aankomt hier.
    kan je mijn zeggen dan of er nl subs bij zitten

  10. #60

    Standaard

    Hmm, ook hier verzonden... Had liever gewacht tot ik zeker wist dat ie NL subs zou hebben... Mah, anders stuur ik 'em wel terug.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #61

    Standaard

    Mijne is ook verzonden.

    Your order for Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (w/ Play.com Exclusive Art Cards) (5 Discs) has been posted.

  12. #62

    Standaard

    Ik wacht wel met kopen tot ik zeker weet dat hij NL Ondertiteling heb
    maar ja het plus punt is wel DTS HD MASTER dat heb de nederlandse release heb dat niet eens

  13. #63

    Standaard

    Hier nu ook vezonden, om half elf 's avonds
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #64

    Standaard

    hier ook( als er ondertiteling bijzet prima als niet ook))vind dat dts hd master en de prijs veel intressanter
    Na alle goede ervaring met play denk ik dat ie voor volgend weekend binnen is(dan mag t van mij twee dagen regenen.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  15. #65

    Standaard

    Helaas, van Blu-ray.com forum:

    For the 10 Episodes it has English DTS-HDMA / French & Spanish 2.0 audio, 1080p picture (VC-1 Encode averages around 30Mbps), and English, French, Spanish, Portuguese and English for the Hearing Impaired subtitles.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #66

    Standaard

    ach ja, ik heb mijn Military Pack ook al twee keer gekeken met Engelse subs

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Helaas, van Blu-ray.com forum:

    For the 10 Episodes it has English DTS-HDMA / French & Spanish 2.0 audio, 1080p picture (VC-1 Encode averages around 30Mbps), and English, French, Spanish, Portuguese and English for the Hearing Impaired subtitles.
    Dat geld waarschijnlijk voor de US release (de ondertitels), tot er een echte bevestiging is, is de kans nog steeds aanwezig dat er nl ondert. op de UK release staan.
    Maakt voor mezelf niets uit het belangrijkste is dat ook de mijne verzonden is.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  18. #68

    Standaard

    Ik snap niet dat er zo'n punt over die ondertiteling word gemaakt hier.

    ipv al deze speculatie zou iedereen ook een aantal dagen kunnen wachten totdat het bevestigd wordt?
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 07-11-2008 om 15:59

  19. #69

    Standaard

    lijkt me niet zo heeeeeel moeilijk te begrijpen dat niet iedereen de Engelse taal machtig is, of met familie leden/vrienden kijkt die dat niet zijn.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik snap niet dat er zo'n punt over die ondertiteling word gemaakt hier.

    Ik zelf kan series prima in het Engels kijken!
    Maar ik heb vrienden en familie die niet goed zijn in Engels. En soms is het leuk om een serie te kunnen delen, met vrienden of familie

    Het hebben van NL subs is gewoon een extra + voor een uitgave.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Dat geld waarschijnlijk voor de US release (de ondertitels), tot er een echte bevestiging is, is de kans nog steeds aanwezig dat er nl ondert. op de UK release staan.
    Maakt voor mezelf niets uit het belangrijkste is dat ook de mijne verzonden is.
    Nee, in de thread stond UK versie vermeld.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik zelf kan series prima in het Engels kijken!
    Maar ik heb vrienden en familie die niet goed zijn in Engels. En soms is het leuk om een serie te kunnen delen, met vrienden of familie

    Het hebben van NL subs is gewoon een extra + voor een uitgave.
    Dat is juist voor mij een extra reden om DVD's te kopen zonder nederlandse subs. Zo wordt er minder uitgeleend...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Nee, in de thread stond UK versie vermeld.
    Ik lees het net ook je hebt gelijk
    Wat ik ook nog vond is dat het in tegenstelling tot wat play aangeeft toch om een 6-disc uitgave gaat ipv de op hun site vermelde (5 discs).
    Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (w/ Play.com Exclusive Art Cards) (5 Discs) (Blu-ray)
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  24. #74

    Standaard Subs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    lijkt me niet zo heeeeeel moeilijk te begrijpen dat niet iedereen de Engelse taal machtig is, of met familie leden/vrienden kijkt die dat niet zijn.
    Inderdaad, mijn vrouw is niet blij met subloze films, en als het Amerikaanse street language is of rechtbanktermen heb ik er soms ook wel moeite mee, ik lees dan zo'n beetje mee...
    En voor eventuele verkoop later is 't ook handig "zonder", dan blijft alleen de verkoop via amazon.co.uk, en die nemen nogal provisie...
    Laatst aangepast door barend : 07-11-2008 om 12:21

  25. #75

    Standaard

    lijkt wel sinterklaas dat is het leuke van play haha je weet nooit precies wat je krijgt
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 3 van 32 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •