Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Braveheart - Definitive Edition

    Volgens de www.ezydvd.com.au verschijnt op 2 mei a.s. in Australië een dubbel-DVD van Braveheart met DTS-geluid. Meer informatie over deze uitgave ontbreekt alsnog.


  2. #2

    Standaard

    Verplichte aanschaf voor Jams Caviezel.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Er komen een flink aantal van dit soort 'Definitive Editions' uit in Australie. Voor 2 mei staan de volgende releases op stapel: Braveheart, The Day After Tomorrow, I Robot, Independence Day, The League of Extraordinary Gentlemen, Planet of the Apes, The Terminator, Speed, X-Men en X-Men 2. Allen in een 2-disc uitvoering met DTS.

    Zouden dit niet gewoon dezelfde soort steelbook uitgaves zijn als R2-UK heeft?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Er komen een flink aantal van dit soort 'Definitive Editions' uit in Australie. Voor 2 mei staan de volgende releases op stapel: Braveheart, The Day After Tomorrow, I Robot, Independence Day, The League of Extraordinary Gentlemen, Planet of the Apes, The Terminator, Speed, X-Men en X-Men 2. Allen in een 2-disc uitvoering met DTS.

    Zouden dit niet gewoon dezelfde soort steelbook uitgaves zijn als R2-UK heeft?
    Dat hoeft niet per sé. De 'Defenitive Editions' zijn in meerdere landen uitgegeven en volgens mij alleen in de UK als steelbook.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #5

    Standaard

    EINDELIJK, wacht nu al zo lang op een nieuwe braveheart. Hoop dat ie ook in de uk uitkomt. Of in nl. Australische rating logos doen altijd pijn aan mijn ogen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Verplichte aanschaf voor Jams Caviezel.

    hahahahah

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    EINDELIJK, wacht nu al zo lang op een nieuwe braveheart. Hoop dat ie ook in de uk uitkomt. Of in nl. Australische rating logos doen altijd pijn aan mijn ogen.
    In Engeland is onlangs een Definitive Edition uitgebracht. Dit is echter een heruitgave van de oude release, dus er is in de film geknipt.

  8. #8

    Standaard

    Al die andere definitive editions lijken me heruitgaves van discs die al in 2-disc DTS verkrijgbaar waren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Wat is dan nu de versie to get?


  10. #10

    Standaard

    Dat is nog onduidelijk. Het wachten is op een recensie van de R4 Definitive Edition.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In Engeland is onlangs een Definitive Edition uitgebracht. Dit is echter een heruitgave van de oude release, dus er is in de film geknipt.
    Damn, dat is balen. En dat allemaal vanwege een keeltje dat open gesneden wordt, stoute BBFC Hoop dat de R4 een R0 is. Heb laatste tijd wat problemen met andere regios dan R0 en R2

  12. #12

    Standaard

    Nu is de DTS niet meer aanwezig op de site

  13. #13

    Standaard

    ... Dat ze met ons voeten aan het spelen zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Blijkbaar is het een heruitgave geworden. Jammer.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Verplichte aanschaf voor Jams Caviezel.
    Helaas niet, ik prefeer liever R2nl. Dus...:razz:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    Helaas niet, ik prefeer liever R2nl. Dus...:razz:
    Zo,hij is wakker geworden,een echte fan koopt alle versies he.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Zo,hij is wakker geworden,een echte fan koopt alle versies he.
    Dan ben ik geen echte fan...

  18. #18

    Standaard

    Paramount Home Entertainment has announced a collector's edition of Braveheart which stars Mel Gibson, and Sophie Marceau. The disc will be available to own from the 18th December, and should retail at around $19.99. The film itself will be presented in anamorphic widescreen, along with an English Dolby Digital 5.1 Surround track. Extras will include a commentary by Director Mel Gibson, a Tales of William Wallace featurette, A Writer's Journey featurette, Archival Interviews with the Cast of Braveheart, a photo montage, History Channel Pieces, and two original theatrical trailers. Stay tuned for the artwork.


    Bron: dvdactive.com
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Die R1 release vind ik alleen interessant als het beeld geremastered is.
    Vind de oude versie er niet echt super uitzien, dus als dit het geval is dan koop ik deze wel.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #21

    Standaard

    Iemand een idee of deze uitgaves ook in NL worden gereleased? Wil nl graag de DE's van Independence Day, Alien vs. Predator en Kingdom of Heaven aanschaffen. De R2-UK uitgaves zijn lekker goedkoop, maar als ze ook hier worden uitgegeven dan wacht ik daar wel op.

  22. #22

    Standaard

    Artwork van de R1:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #23

    Standaard

    op zich wel mooi, dat art work doet me beetje denken aan kingdome of heaven met die blauwe tint. Maar goed ik blijf me afvragen of deze versie WEL de moeite waard is, ben nog niet echt overtuigd aangezien het audiocommentaar op de r2nl versie zwaar zuigt net als de geringe extra's enzo...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  24. #24

    Standaard

    deze nieuwe R1 Coll. edition heeft blijkbaar meer (nieuwe) extra's dan de R2. Of heb ik het nou mis?
    Zie op veel engelse sites dat die Definitive edition niet al die extra's heeft.
    Ook irritant dat veel sites het aspect ratio van 1:1.78 vermelden, dat lijkt me fout.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •