Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Powerbuy Jack Bauer 24 tas

    Voor iedereen die er eentje wil: ik start een powerbuy voor deze tas. Vorige keer was het helaas niet doorgaan, omdat de prijzen van de tassen op het laatste moment ineens verdubbeld werden, net toen ik een bestelling wilde plaatsen. Prijzen zijn weer naar beneden gekomen, en dus is het zeer interesant voor degenen die hem nog niet hebben.

    Dit is de tas:



    Omdat ik bang ben dat het misschien weer verkeerd gaat, ga ik niet te lang wachten met het bestellen van deze tas. Iedereen die hem wil hebben, moet deze week reageren. Dan gaat volgende week de bestelling de deur uit.

    Prijs: Ik ga uit van 32,50 incl verzenden binnen nederland. Dit is expres hoog, zodat het bedrag alleen maar naar beneden kan gaan wanneer ze binnen zijn. Het resterende bedrag wordt terug gestort (waarschijnlijk komen we uit op 28-30 euro). Bij 9 tassen gaat de bestelling door.

    Iedereen die wil, kan of hier replyen, of een mailtje sturen naar karim@lekkersimpel.nl met als topic "24 tas". Ik hoop dat deze prijs de teleurstelling van de vorige powerbuy een beetje goed maakt.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Thx voor je pb Ik wacht het echter nog heel eventjes af, maar ben zeker nog geintresseerd!

  4. #4

    Talking Heel graag,

    Ik zou ook heel graag een 24 tas willen, en misschien bestel ik er dan wel 2..
    kan je wat meer info geven over hoe je dat doet als je ze hier binnen heb?
    en via waar etc? maar als het volgends jou bijna 100% zeker is dan doe ik mee en wil ik er 2, laat het ff weten..

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem al via misterfun gekocht. Hij deed zijn tas weg.

    Maar zeker een super tas, ben er erg tevreden mee en hij is lekker ruim en er past zeker genoeg spul in

  6. #6

    Standaard

    Hmm, denk dat we te weinig mensen hebben om dit interessant te maken. Nog 1 week verlengd voor degenen die misschien willen. Anders sluit deze powerbuy zondag.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  7. #7

    Standaard

    Jammer, heb je ook al op andere fora geprobeerd? Denk aan fok.nl ofzo..

  8. #8

  9. #9

    Standaard :(

    Heb er 2 via Andrew Christian binnegehaald, dus ik doe niet meer mee,

    geen geduld,

  10. #10

    Standaard

    Even een vraagje over deze tas: biedt deze genoeg ruimte voor een 15,4" laptop met een beschermhoes eromheen? Zo ja, dan heb ik misschien ook wel interesse.

  11. #11

    Standaard

    Naar verhalen van anderen past er een laptop in.

  12. #12

    Standaard

    ik heb nu zelf geen laptop, maar bij mij kan er bijvoorbeeld zo'n dikke ringmap in. Zelfs 2. Of meerdere gewone ringmappen.

    Laten we zeggen dat het een grote tas is...
    Groter dan de meeste messenger bags op de markt.

  13. #13

    Standaard

    Okay, voor degenen die hem nog willen, ik kan ze bestellen, maar dan hangt de prijs af van de hoeveelheid. Ik tel er helaas geen negen, dus zouden de tassen in dat geval een stukje duurder worden. Ik zal de prijzen hier posten zodra ik die binnen heb (zal waarschijnlijk morgen worden).
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  14. #14

  15. #15

    Standaard ook interesse

    Ik heb ook interesse naar de tas!

  16. #16

    Standaard

    Pm gestuurd!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    ik heb nu zelf geen laptop, maar bij mij kan er bijvoorbeeld zo'n dikke ringmap in. Zelfs 2. Of meerdere gewone ringmappen.

    Laten we zeggen dat het een grote tas is...
    Groter dan de meeste messenger bags op de markt.
    Hoeveel ruimte hou je dan nog effectief over met zo'n ringband erin? Mijn laptop heeft dezelfde breedte, maar is precies 4 centimeter langer. Kan iemand me daar uitsluitsel over geven?

    Alvast bedankt!

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Hmm ik ben ook wel geinteresseerd, maar is dit een actie alleen voor Nederland of ook voor België?

  19. #19

    Standaard

    Ik opzich ook wel interesse maar welke kleur is die tas eigenlijk het lijkt wel beige maar ook grijsachtig. Kom er niet echt wijs uit, die van Jack Bauer in S5 lijkt in ieder geval ook weer een andere kleur te hebben.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    De kleur is meer donkergroen dan beige of grijs.
    Beetje een camo-kleur.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  21. #21

    Standaard

    't is legergroen, opgelet er zijn denk ik 2 kleuren in omloop...
    van dat grijs en groen....
    wou eerst op ebay bestellen en zag er grijs uit ...mailde en de man in kwestie zei dat de groene opnieuw moesten binnenkomen...

  22. #22

    Standaard

    Welke gebruikt JB dan? De groene lijkt het meest maar die lijkt in ieder geval op foto's heel groen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #23

  24. #24

    Standaard Tas?

    Als je de tas wilt hebben, wil je dan een berichtje sturen naar Karim? Dan kunnen we namelijk zo snel mogelijk alles bestellen.

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RalfHuisman Bekijk bericht
    Als je de tas wilt hebben, wil je dan een berichtje sturen naar Karim? Dan kunnen we namelijk zo snel mogelijk alles bestellen.
    Oke, maar ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn gestelde vraag:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Hmm ik ben ook wel geinteresseerd, maar is dit een actie alleen voor Nederland of ook voor België?
    (ook verzending naar België of alleen ophalen)
    Laatst aangepast door Master S : 29-05-2007 om 13:35

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •