Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 116 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Citytrip Londen...waar naartoe voor dvd's?

    Binnekort gaan mijn vriendin en ik enkele dagen naar Londen, gaan onder andere naar CollectorMania..8)

    Nu is mijn vraag: weten jullie winkels die qua aangeboden dvd's de moeite zijn om te bezoeken in Londen? Waar je bv speciale edities kunt vinden (vriendin zou bv graag de Harry Potter dvd's meebrengen van ginder, liefst in een speciale versie)...

    Alvast bedankt..
    Eric
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  2. #2

    Standaard

    Gewoon via Play.com bestellen waarschijnlijk nog goedkoper ook

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Hier staan er een heleboel. Je moet alleen ff de videotheken e.d. eruit filteren.

    http://www.touchlondon.co.uk/busines...ocation.input=
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #5

    Standaard

    Bij Harrod's toen echt enorme koopjes kunnen meenemen boven. En bij Virgin natuurlijk ook veeeel aanbod.

  6. #6

    Standaard

    Vestigingen van Virgin (Megastore op Piccadilly Circus natuurlijk ) en HMV, voor de rest is er eigenlijk niet zoveel.
    Laatst aangepast door Kasper P. : 25-04-2007 om 20:50

  7. #7

    Standaard

    Ik kwam daar vorig jaar wel wat LotR beelden tegen voor weggeef prijzen. Als Sauron niet zó zwaar was werd hij mn nieuwe handbagage! Was een klein winkeltje vlakbij Selfridges op Oxfordstreet, op een hoek van een zijstraatje, dus gewoon zichtbaar vanaf Oxfordstreet, maar das dus een jaar geleden, ik gok dat ie al weg is...Sauron dan heh...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Virgin op Piccadily/Oxford.
    Of Gewoon zoals meer zeggen naar de HMV.

    Ik moet zeggen dat ze buiten Londen goedkoper(BV Winsor) zijn.

  9. #9

    Standaard

    Oh bijna vergeten; pak de metro naar Camden Town daar liggen veel kleinere winkels met een leuk aanbod en scherpe prijzen! Zeker de moeite waard, leuke buurt ook.

  10. #10

    Standaard

    Als er iets niet specifieks in promotie staat: niet kopen! Je vindt het bij Play dan waarschijnlijker véél goedkoper. Kijk vooral of een keten niet stunt met één welbepaalde titel of zo...

    Maar het idee om daar weer eens rond te lopen, zo eens tussen die bakken te graaien, versies te vergelijken... heerlijk!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Ik ben er eigenlijk nooit echte speciaalzaken tegengekomen. Maar lekker bij Virgin en HMV door de bakken gaan met al die UK-only uitgaven is toch ook wel leuk. En je komt soms toch wel leuke aanbiedingen tegen.

    Later dit jaar ga ik ook trouwens. Ik heb er alweer zin in.

  12. #12

    Standaard

    Ben net geweest en idd zijn ze behoorlijk duur. De koopjes bij Virgin en HMV zijn wel aantrekkelijk
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  13. #13

    Standaard

    collector mania? Is dat toevallig een merchendise beurs?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    hey,
    Bedankt voor de nuttige tips. Heb de adressen eruit gefilterd en zal van 't weekend eens een kijkje gaan nemen...
    thx
    Eric
    ps Robintjuh, is inderdaad een merchandisebeurs....in Milton Keynes, plaatsje buiten Londen..ben er enkele jaren geleden ook een keer geweest..zeker de moeite
    link: http://www.collectormania.com/
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Oh bijna vergeten; pak de metro naar Camden Town daar liggen veel kleinere winkels met een leuk aanbod en scherpe prijzen! Zeker de moeite waard, leuke buurt ook.
    Toch bar weinig gezien op het gebied van DVDs daar. Wel is het een buurt vol gothics en drugdealers, na 5 seconden proberen ze je al 'skunk' te verkopen. Wel druk ofzo, maar ik zou er in de nacht niet alleen rondlopen.

    OP DVD gebied zijn vooral HMV en Virgin de topzaken, kijk dan wel naar de sales. Wat een aanbod, alle genres zijn zeer goed vertegenwoordigd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Toch bar weinig gezien op het gebied van DVDs daar. Wel is het een buurt vol gothics en drugdealers, na 5 seconden proberen ze je al 'skunk' te verkopen. Wel druk ofzo, maar ik zou er in de nacht niet alleen rondlopen.
    Liggen anders een stuk of 10 uitstekende DVD-zaken en goedkoper dan HMV of Virgin ... overigens 's nachts juist erg leuk en gezellig daar .

  17. #17

    Standaard

    Ik ben net terug uit Londen (en geen moment te vroeg merk ik zojuist) en ik heb me weer eens flink uitgeleefd in de HMV aan Oxford street en in mindere mate ook aan de Virgin Megastore daar. Die winkels zijn toch echt luilekkerland voor diegenen die gewoon lekker door de bakken willen gaan. Een paar koopjes of gewoon leuke aanwinsten die ik te pakken heb gekregen:

    - The Red Shoes SE (3 pond)
    - Glengarry Glen Ross SE (3 pond)
    - From the Earth to the Moon (24 pond)
    - Cinema Paradiso 4 disc deluxe editie (20 pond)
    - Pan's Labyrinth (7 pond)
    - Into the Night (7 pond)

    Daarnaast had ik ook nog Code Inconnu (9 pond) en Flight of the Phoenix (10 pond). Ik ben wel geslaagd vindt ik (mede omdat ik niet opgeblazen ben).

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    HMV en Virgin..
    zou ik niet doen. Je moet echt goed zoeken wil je ze goedkoper vinden als dat ze op internet zijn.
    Over het algemeen vond ik de dvd`s erg duur
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Ik ben net terug uit Londen (en geen moment te vroeg merk ik zojuist) en ik heb me weer eens flink uitgeleefd in de HMV aan Oxford street en in mindere mate ook aan de Virgin Megastore daar. Die winkels zijn toch echt luilekkerland voor diegenen die gewoon lekker door de bakken willen gaan. Een paar koopjes of gewoon leuke aanwinsten die ik te pakken heb gekregen:

    - The Red Shoes SE (3 pond)
    - Glengarry Glen Ross SE (3 pond)
    - From the Earth to the Moon (24 pond)
    - Cinema Paradiso 4 disc deluxe editie (20 pond)
    - Pan's Labyrinth (7 pond)
    - Into the Night (7 pond)

    Daarnaast had ik ook nog Code Inconnu (9 pond) en Flight of the Phoenix (10 pond). Ik ben wel geslaagd vindt ik (mede omdat ik niet opgeblazen ben).
    24 pond voor From the Earth to the Moon, nogal prijzig als je 't mij vraagt
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    24 pond voor From the Earth to the Moon, nogal prijzig als je 't mij vraagt
    Ik zei er bij "gewoon leuke aanwinsten". En 24 pond is trouwens ook niet duur want voor die prijs kom ik hem online in ieder geval niet tegen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Ik zei er bij "gewoon leuke aanwinsten". En 24 pond is trouwens ook niet duur want voor die prijs kom ik hem online in ieder geval niet tegen.
    Ik neem aan dat deze wordt bedoeld:
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/85777...n/Product.html :wink:

    Ik ga over een paar weken naar Londen en zal zeker eens een bezoek brengen aan Virgin en HMV,...maar aleen om even te kijken.
    Misschien dat ik met mijn overgebleven Ponden op laatste dag nog een DVD'tj koop.

  22. #22

    Standaard

    From the Earth to the Moon ligt voor een 10tje bij blokker.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik neem aan dat deze wordt bedoeld:
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/85777...n/Product.html :wink:
    Ok, da's dan de een plek waar ik ie goedkoper is. Maar op CD-WOW en Amazon (waar ik normaliter bestel) is ie duurder.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    From the Earth to the Moon ligt voor een 10tje bij blokker.
    Da's de 4:3-versie zonder extra's, die ik trouwens ook al had. De UK-editie is widescreen en bevat een paar docu's.

  24. #24

    Standaard

    Wij vertrekken donderdag naar Londen (oa star wars celebration) maar weet iemand daar een intressante winkel met film merchandise, props?

  25. #25

    Standaard

    Gelezen op ad.nl:

    Jagen op dvd's in Londen

    Als onverbetelijke dvd-junkie heb ik in diverse steden op deze aardbol mijn vaste adressen. Ook in Londen. Iedereen weet ongetwijfeld de filialen van de winkelketens HMV en Virgin te vinden, maar hoeveel lezers kennen de ramsjwinkel Fopp, in Covent Garden?

    Wat daar aan mooie aanbiedingen is aan te treffen, rechtvaardigt elke keer een bezoekje. Ik ga altijd met volle tassen de deur uit. Ik geef een paar recente voorbeelden.

    De laatste keer schafte ik een dvd-box met vier films van acteur Jake Gyllenhaal aan voor acht pond, ongeveer 9,35 Euro volgens de huidige koers. In de box zit onder meer de director's cut van Donnie Darko, die ook los bij Fopp voor drie pond verkrijgbaar is.

    Ook kon ik Fur (3 pond), de laatste behoorlijke film van Nicole Kidman niet laten liggen. Indrukwekkend is vooral door de ontroerende vertolking van de volledige behaarde Robert Downey jr.

    Een andere aanwinst was de biopic The Notorious Bettie Page met een prachtige titelrol van Gretchen Moll. Om onverklaarbare redenen heeft deze film van HBO nooit de Nederlandse bioscopen gehaald. Ook wat arthouse-films betreft heeft deze winkel veel in huis. Werk van Bergman, Godard, Almodovar ligt daar voor een prikkie. Ook de minder gangbare titels.

    Ik beperk me deze keer maar tot het dvd-aanbod van Fopp, want de filmliefhebber kan wat boeken betreft ook veel van zijn gading in deze winkel aantreffen. Twee pond voor de motoravonturen van Trainspotting-acteur Ewan McGregor, Long Way Down, is natuurlijk ook niet te versmaden.

    Elke keer verbaas ik mij in Fopp over de variatie in het aanbod. Het is zaak om er snel bij te zijn. De box met alle komedies van de Farrelly-gebroeders, zoals There's Something About Mary, voor een luttele vier pond was binnen een week weg, zo kon ik met eigen ogen constateren.

    PS: Op dvd-gebied in Londen heeft het Oxford-street filiaal van HMV, tegenover het undergroundstation Bond Street, het grootste aanbod. Daar kon ik de schade inhalen van mijn recente bezoek aan New York, waar Tarantino alle exemplaren van The Taking of Pelham 123 (inderdaad zonder komma's in de titel, dank aan de lezers uit Den Haag) had opgekocht. Bij HMV kocht ik het nog enige beschikbare exemplaar voor vijf pond.
    Zie http://www.ad.nl/filmwereld/dvdjunki...in_Londen.html

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •