De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cheques or money orders?

    Ik heb een veiling gewonnen op ebay, maar nu neemt de verkoper alleen Cheques or money orders aan. Zit ik mooi met mijn paypal.
    Ik heb een CC, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dit makkelijk en veilig kan doen?
    Het gaat maar om
    US $14,05.


  2. #2

    Standaard

    Cheques en money orders kan je niet met een creditcard betalen. Een money order is wat men een internationale overschrijving noemt. Daar kan je voor terecht bij het postkantoor, maar wees gewaarschuwd dat de kosten ervan redelijk hoog zullen liggen. 15 dollarbriefjes in een goed dichtgeplakte enveloppe vormen waarschijnlijk een minder groot risico.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Niet geweldig dus...


  4. #4

    Standaard

    Ik neem aan dat je contact hebt opgenomen met de verkoper? Ik had een keer hetzelfde, maar na enig aandringen kon het ook met PayPal...

    En is er geen mogelijkheid om het gewoon via internetbankieren over te maken? Of gaat dat alleen in Europa?
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #5

    Standaard

    Internetbankieren kan wel, maar is verschrikkelijk duur. Alleen overmaken naar de Eurolanden is gratis.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •