Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 64 worden weergegeven.
  1. #1

    Arrow TerreurBV's HT project still in progress

    Het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatste m'en topic heb geüpdatet of wat gepost.

    Ik heb de laatste tijd nog weer wat dingen bij gekocht en geüpgraded.


    Ten eerst 'n m'en nieuwe LCD tv een Philips 42PFL3312

    Spects:



    Picture/Display
    •Aspect ratio: 16:9, Widescreen
    •Brightness: 500 cd/m²
    •Dynamic screen contrast: 5000:1
    •Response time (typical): 5 ms
    •Viewing Angle (H / V): 178 / 178 degree
    •Diagonal screen size: 42 inch / 107 cm
    •Display screen type: LCD WXGA Active Matrix TFT
    •Panel resolution: 1366 x 768p
    •Picture enhancement: Digital Crystal Clear, Dynamic contrast enhancement, Contrast Plus, 3/2 - 2/2 motion pull down, 3D Combfilter, Active Control, Digital Noise Reduction, Jagged Line Suppression, Progressive Scan
    •Screen enhancement: Anti-Reflection coated screen
    Supported Display Resolution
    Sound
    •Equalizer: 7-bands
    •Output power (RMS): 2 x 10 W
    •Sound Enhancement: Auto Volume Leveller, Dynamic Bass Enhancement, Incredible Surround
    •Sound System: Nicam Stereo, Stereo
    Loudspeakers
    •Built-in speakers: 2
    •Remote Control: TV
    •Remote control type: RC2023601/01
    •Screen Format Adjustments: 4:3, Movie expand 14:9, Movie expand 16:9, Subtitle Zoom, Super Zoom, Widescreen
    •Picture in Picture: Text dual screen
    •Teletext: 500-page Smart Text
    Tuner/Reception/Transmission
    •Aerial Input: 75 ohm coaxial (IEC75)
    •TV system: PAL I, PAL B/G, PAL D/K, SECAM B/G, SECAM D/K, SECAM L/L'
    •Video Playback: NTSC, SECAM, PAL
    •Tuner bands: Hyperband, S-Channel, UHF, VHF
    •Number of Pre-set Channels: 100
    •Tuner Display: PLL
    Connectivity
    •Ext 1 Scart: Audio L/R, CVBS in/out, RGB
    •Ext 2 Scart: Audio L/R, CVBS in/out, S-video in
    •Ext 3: S-video in, CVBS in, Audio L/R in
    •Ext 4: YPbPr, Audio L/R in
    •Ext 5: HDMI
    •Ext 6: HDMI
    •Number of Scarts: 2


    Het is een HD ready panel maar goed er is een wereld voor 'm open gegaan en dit al met 720p (zeer 'tevreden mee)
    Ik kijk tegenwoordig ook alleen maar HD ( anders is niet meer aan 'te zien:P )

    De LCD tv is aangesloten op een Samsung DCB-B 270R, heb ook nog een humax maar die dingen zijn sloom en lopen om de haverklap vast,
    en voegt niks meer toe dan de DCB-B 270R al heeft. (TV digitaal van ziggo totaal pakket behalve het HD pakket wat die HD receiver zijn mij echt 'te duur)
    Dit verloopt via een scartkabel verguld en geluid optical

    Daarnaast heb ik een HTPC in elkaar geknutseld:

    Processor: AMD athlon X2 3800+
    Geheugen:2x 1GB DDR
    HDD :100GB (meeste gaat via netwerk van af m'n desktop)
    Geluid :Creative sound blaster 5.1
    Grafische :2x 6800XT sli mode
    Deze is door middel van DVI naar HDMI aan m'n pc aangesloten.

    Ik heb hier op Windows vista home premium geïnstalleerd vanwege Windows media center, ik heb een aantal alternatieven geprobeerd zo als Media portal en Elisa media center, en een Linux MCE.
    Maar die voldeden niet aan mijn eisen.

    Al m'en netwerk verkeer verloopt via een Linksy WRT160N router, netwerk streamen gaat perfect ook HD content.


    Sins een tijdje ook een nieuwe pc aan geschaft

    Processor: INTEL Quadcore Q6700
    Geheugen:4x 2GB DDRII
    HDD :5X 500GB (hier staat ook het meest van m'n media files op)
    Geluid :SoundMAX digital HD audio. (verloopt via een optical kabel)
    Grafische :Nivida 8800GTX 768mb ramm

    Hier op zit een Samsung SyncMaster 2493HM (fullHD)

    Mijn geluid systeem is een Logitech Z5400 (THX) Spects staan nog onder in.

    Ik zal wel een paar klein dingen zijn vergeten maar die komen nog tot zo ver heb ik ook nog een aantal nieuwe foto's, volgen snel meer.
    Ik krijg binnen kort een nieuwe keuken en badkamer, dus ik ga weer aan het verbouwen



















    Oud!
    Deze foto was zo 3 maand geleden. (13-01-07)
    Ik wou altijd al een eigen cinema.
    Ging best vaak naar de bioscoop hier in de stad. Maar die ging dicht .
    Toen maar besloten om een eigen HT te maken beamer gekocht.InfocusIN24( 600 euro )
    Thuis alles uitgepakt. Laken opgehangen Maar dat was ook niet echt een prettige gezicht .
    Zo als hier onder te zien




    Toen maar bij me ouders een reclame doek gepikt
    Maar daar zaten te veel vouwhoeken in.
    En Weerspiegelde te veel .
    Zo als je kan zien .




    Toen ben ik maar op het internet gaan speuren naar een echt projectie scherm.
    Kwam er een tegen bij paradigit aanbieding (60euro) . Was in de aanbieding (word 't weinig verkocht geen idee waarom?)



    Ik had geluid lopen via een speaker set van de bcc wel 5.1.
    Maar wou toch beter geluid en had nog een hoop speaker en versterkers staan.
    Alles aan gesloten op twee versterkers :sony LBT-D705 en een pioneer A-X320 (binnen kort foto's van maken )

    Speakers zelf gemaakt: 500 watt per stuk.






    De front speakers staan achter de gordijnen. De sub set naast me fat boy gebruik ik voor algemeen geluid uit me pc.
    Die grote witte subwoofer is aan gesloten op de sony. Blaast als een gek.

    Update
    Vandaag een nieuwe 5.1 set gekocht logitech Z-5400 (THX cetificaat)
    Grote subwoofer die blaast bij de buren nog de waakvlam uit xD.
    Optical Verbinding met de geluidskaart alles doet perfect
    Oude set er uit .

    Op school verstelbare plaat gemaakt voor me beamer en dat die goed vast zit.En in hoogte verstelbaar .

    Binnenkort foto's als ik alle kabels heb weg gewerkt


    Nog 't doen

    1 : Kabels mooi weg werken
    2 : [strike]Bioscoop stoelen kopen (al wat gevonden effe af wachten of het wat word [/strike]
    3 : Spijks onder de subwoofer (ik wil hem horen niet dat de buren hem ook voelen )
    3 : Kijken voor digitaal tv of externe tune card Tv staat toch nooit aan
    4 : Beter foto's maken

    Scherm nu speakers er naast sub er onder.




    Subwoofer Logitech Z-5400

    Een van de surround speakers

    Beamer


    Lijst van me hardeware

    Pc : AMD 3800+ dual core 2 Gig ram 500 GB HDD 2X Nvidia 6800 ultra Geluidskaart Creative 7.1 XFI Elite Pro

    Geluid : Logitech Z-5400 Digital THX Gecertificeerd 5.1 620 Watts peakpower 310 RMS

    Beeld : Beamer INFOCUS IN24 1700 ANSI Lumen 1280 x 1024

    Ik heb alle standaard kabels van de speakers vervangen door 1,2 mm kabels
    De Geluid s kaart is met een Optical glasvezel kabel aan gesloten op de Z-5400

    Meer foto's binne kort als ik mijn vader over kan halen mijn de canon uit te lenen of dat die zelf foto's komt maken.


    En ik
    bewust gekozen voor een Logitech Z-5400 Ik kon ook kiezen voor een denon AVR-1707.
    Maar dan moet ik ook nieuwe speakers kopen En dat word toch 't gek.. Maar ik ben zeer tevreden met de logitech Z-5400 .

    Ben er nu zeer blij met alles (het zal wel weer een duur project worden pff )

    cinema stoelen gekocht

    start up logo

    Alles netje op geruimd xD
    [b][i]
    Laatst aangepast door TerreurBV : 09-11-2008 om 01:20 Reden: Foto's en updates

  2. #2

    Standaard

    Misschien je foto's max. 800 breed maken, trouwens WELKOM!

    Oja en je camera is ook niet echt een goeie voor dit soort platen, een hele bak ruis!
    Wel lekker een beamer, wordt ik weer jaloers van. Scherm is wel het mooist.

    Hele moederbord verzameling aan de muur, weer eens wat anders dan posters

  3. #3

    Standaard

    ja ik zag het foto's te groot verkeerde hoste link gepakt hoe edit ik me topic dan ?(alles aan gepast )


    het lijkt onscherp maar het is perfect beeld camera is niet echt goed in het donker
    Laatst aangepast door TerreurBV : 28-04-2007 om 15:01 Reden: aan gepast

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad erg leuk scherm met die projector zo. Leuk idee die componenten aan de muur.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Die moederborden aan de muur noemen we dan moderne kunst.

    je bent zo op het eerste gezicht in ieder geval wel creatief. Ik begrijp alleen niet waarom je geen complete HT set of een wat beter PC luidsprekerset had gekocht? Voor zover ik het op de foto's kan zien maak je gebruik van een PC luidsprekerset die je waarschijnlijk gekocht hebt bij een drogisterijketen.

    Nog een vraag:Hoe heb je die sub aangesloten?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Alles gaat via de pc zeg je...hoe is de kwaliteit van je av uitgangen op je pc dan? Heb je bijv. speciale HT hardware?

    En die 'moderne kunst'...ben je toevallig tweaker ?

    Verder is dat projectiescherm natuurlijk een hele verbetering, dat zie je zelfs op foto's al. Prachtig .
    Laatst aangepast door slindenau : 29-04-2007 om 19:32
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  7. #7

    Standaard

    die luidspreker set is van de BCC toen zo 120 euro maar die word gebruik voor algemeen geluid van me pc zit op me onboard kaart ik heb voor me twee versterkers een sony LBT-D705 en pioneer staat geen type op een Creative 7.1 X-Fi XtremeMusic aan gesloten en het produceert een perfect geluid en me sub zit op op de sony aan gesloten

    en ja ik ben een tweaker in hart en nieren

    en dat alles op me(mijn) pc zit is er ook voor dat niet elke dvd speler alles afspeelt en me pc wel ^o^ en ook bepaalt de film die nog niet op dvd uit zijn xD


    en ''me'' is jeugd van tegenwoordig abn
    Laatst aangepast door TerreurBV : 29-04-2007 om 23:55 Reden: nvm

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Leuke ht, mooie beamer. Probeer de boel een beetje leuk op te ruimen voordat je een foto maakt, en probeer eens wat componenten goed op de foto te zetten.

    De kwaliteit van de foto's laat nog helaas te wensen over.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-05-2007 om 10:05

  9. #9

    Standaard

    thnx ben altijd bezig vandaar het rommeltje

    En dat de foto's ik heb een K800i 3.2 mega pixel de autofocus loopt niet zo goed
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-05-2007 om 10:05

  10. #10

    Standaard

    Een mobiele telefoon is normaal niet het beste foto apparaat en ik zou dan ook proberen dit in normaal licht te doen, wordt deze net wat beter van.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-05-2007 om 10:05

  11. #11

    Standaard

    In donker maakt me telefoon geen mooie foto's maar met dag licht wel ik zal binne kort wel de camera van me ouwe heer lenen :canon 10 megapixel en dan beter foto's maken.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-05-2007 om 10:06

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    In donker maakt me telefoon geen mooie foto's maar met dag licht wel ik zal binne kort wel de camera van me ouwe heer lenen :canon 10 megapixel en dan beter foto's maken.
    Altijd lekker een Canon, ik denk dat de foto's dan een tandje beter worden en we zeker nog beter kunnen zien hoe je set eruit ziet!


    Enjoy your HT, daar komen we tenslotte allen voor!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-05-2007 om 10:06

  13. #13

    Standaard

    Ik denk het ook wel dat de foto's beter worden als de canon gaat schieten.
    Me ouwe lui komen deze week weer terug van portugal. Dan ga ik betere foto's poste

    Ik zal voortaan beter op letten. Hoe ik type. Als de rest er niet meer over zeikt

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    Ik denk het ook wel dat de foto's beter worden als de canon gaat schieten.
    Me ouwe lui komen deze week weer terug van portugal. Dan ga ik betere foto's poste

    Ik zal voortaan beter op letten. Hoe ik type. Als de rest er niet meer over zeikt
    Ik kijk wel uit, als ik over mijn monitor zeik gaat hij kapot .

    Maar leuke set, ben benieuwd naar je componenten.

  15. #15

    Standaard

    We wachten met smart op de nieuwe platen, altijd mooi om het net even wat beter te kunnen zien!

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik zal niet beginnen over alles wat de anderen al zeggen.........

    Dan je HT, je geeft er weinig informatie maar je geeft zelf aan wel erg tevreden te zijn.
    Ik kan me moeilijk voorstellen aan de hand van wat ik op de foto's ziet dat er hier sprake is van enige kwaliteit (niet verkeerd begrijpen want ik laat iedereen in zijn waarde).
    Het komt over als een bijeen geraapt zooitje wat ook nog eens slecht verwerkt (zelfbouw) is.
    Vandaar graag wat meer info over de gebruikte spullen zoals de drivers van je speakers enz.
    Ik hoop dat ik mijn mening dan kan hierzien hoewel dat voor jouw niet van belang is daar jezelf tevreden bent.

    ps. beetje opruimen voor de foto kan ook geen kwaad, is voor ons leuker om naar je ht te kijken dan, zelf bij de slechte kwaliteit foto's zoals ze er nu staan.
    Je wilt het ons graag tonen dus neem dan ook de moeite om er wat van te maken.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Ik zal niet beginnen over alles wat de anderen al zeggen.........

    Dan je HT, je geeft er weinig informatie maar je geeft zelf aan wel erg tevreden te zijn.
    Ik kan me moeilijk voorstellen aan de hand van wat ik op de foto's ziet dat er hier sprake is van enige kwaliteit (niet verkeerd begrijpen want ik laat iedereen in zijn waarde).
    Het komt over als een bijeen geraapt zooitje wat ook nog eens slecht verwerkt (zelfbouw) is.
    Vandaar graag wat meer info over de gebruikte spullen zoals de drivers van je speakers enz.
    Ik hoop dat ik mijn mening dan kan hierzien hoewel dat voor jouw niet van belang is daar jezelf tevreden bent.

    ps. beetje opruimen voor de foto kan ook geen kwaad, is voor ons leuker om naar je ht te kijken dan, zelf bij de slechte kwaliteit foto's zoals ze er nu staan.
    Je wilt het ons graag tonen dus neem dan ook de moeite om er wat van te maken.

    Bij mekaar geraapt zooit is wel wat over dreven maar goed ik zal er wat meer info bij zetten

  18. #18

    Standaard

    Morgen kijken voor Bioscoop stoelen, Als die niks zijn ga ik effe door sparen voor echt lounge stoelen van www.bseated.nl (spotgoedkoop)


    Die hebben hier de EDB bioscoop leeg gehaald


    ( Update ) bioscoop stoelen gekocht nu effe installeren\

    Site gemaakt www.terreurbv.tk
    Laatst aangepast door TerreurBV : 23-05-2007 om 20:09

  19. #19

    Standaard

    "If you hate piracy, f*ck off and kiss my ass"

    Dan moet je toch broek hier naar beneden doen voor veel mensen.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    Morgen kijken voor Bioscoop stoelen, Als die niks zijn ga ik effe door sparen voor echt lounge stoelen van www.bseated.nl (spotgoedkoop)


    Die hebben hier de EDB bioscoop leeg gehaald


    ( Update ) bioscoop stoelen gekocht nu effe installeren\

    Site gemaakt www.terreurbv.tk
    Toch aandoenlijk om te zien dat sommige mensen helemaal in hun hobby op kunnen gaan...

    Geniet er in ieder geval van!

    ps. idd dat anti piracy gebral is natuurlijk 'n beetje provocerend op dit forum
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster Bekijk bericht
    "If you hate piracy, f*ck off and kiss my ass"

    Dan moet je toch broek hier naar beneden doen voor veel mensen.

    Mag jij de eerste zijn

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Toch aandoenlijk om te zien dat sommige mensen helemaal in hun hobby op kunnen gaan...

    Geniet er in ieder geval van!

    ps. idd dat anti piracy gebral is natuurlijk 'n beetje provocerend op dit forum
    Ik ga over al in op .Ben met van alles bezig 24/7

  22. #22

    Standaard

    Van film's kijken ,Komt ook niet veel meer de laaste tijd

    Ik word echt neuroties , De beste onderbuurman loopt continu Te zeuren dat het geluid hard gaat en zo , Ik was van nacht een film aan het kijken rond 12 uur gaat die aan bellen of het zachter kon de muziek ,Ik was een film aan het kijken !!!! , Kon net zelf alles horen , of dan komt die met idee'en van dat ik beton stenen onder me subwoofer moet leggen En meer van die ongein .Ik heb er al spikes onder staan a 40 Euro . En nog gaat die bij de woningbouwe klagen ,Hij woont er net nog geen twee weken , straks begint die te zeuren dat ik niet meer mag lopen ofzo . Wat vinden jullie er van of hebben jullie ook van die Anti geluid snuifers onder/naast je wonen .?

    En hoe zit dat me geluid wat mag ik produceren .Kan er niet veel over vinden .

  23. #23

    Standaard

    Misschien kun je beter samen met je buurman naar een oplossing zoeken. Ga bvb. eens een keer bij hem luisteren hou hij het hoort. Het zou kunnen zijn dat het probleem een andere oorzaak heeft.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #24

    Standaard

    Heb ik al gedaan ,Als het echt hard aan staat hoor je het wel maar dan bass full en knetter hard . Maar ik ga niet eens zo hard , Ik snap niet waar over die zeurt ,Kreeg een brief van hem dar in stond of ik maar maatgeregelen wil treffen of anders ? En dat ik me geluid installatie maar niet meer moest gebruiken ,Ik woonde hier eerder Waarom zou ik 100% rekening moeten houden met hem , en hij niet met mij Ik ben 20 .I NEED MUSIC AND MOVIE'S
    ,Anders draai ik door ,Ik ben beste redelijke maar het moet van twee kanten komen niet alleen ik .

  25. #25

    Standaard

    Hé Rob, da's een mooie link!

    Ik snap er alleen geen bal van.
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 18-06-2007 om 08:02
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •