Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 64 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    Heb ik al gedaan ,Als het echt hard aan staat hoor je het wel maar dan bass full en knetter hard . Maar ik ga niet eens zo hard , Ik snap niet waar over die zeurt ,Kreeg een brief van hem dar in stond of ik maar maatgeregelen wil treffen of anders ? En dat ik me geluid installatie maar niet meer moest gebruiken ,Ik woonde hier eerder Waarom zou ik 100% rekening moeten houden met hem , en hij niet met mij Ik ben 20 .I NEED MUSIC AND MOVIE'S
    ,Anders draai ik door ,Ik ben beste redelijke maar het moet van twee kanten komen niet alleen ik .

    Als ik jou was zou ik investeren in een goede (draadloze) hoofdtelefoon.. Ben je van al het gelazer af!

    Ik was ook 20.. heb het gedonder niet gehad.. ook al woonde ik er eerder. Volgens mij gelden de regels voor iedereen, of je er nu eerder woonde of niet!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik investeren in een goede (draadloze) hoofdtelefoon.. Ben je van al het gelazer af!

    Ik was ook 20.. heb het gedonder niet gehad.. ook al woonde ik er eerder. Volgens mij gelden de regels voor iedereen, of je er nu eerder woonde of niet!

    Ja ok maar Waarom zou ik geen geluid meer mogen maken, Terwijl die dat zelf wel doet

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    Ja ok maar Waarom zou ik geen geluid meer mogen maken, Terwijl die dat zelf wel doet
    Dus jij hebt last van hém?! Dat had ik nog niet begrepen! Dan zou ik hetzelfde doen als hij wilt doen.. En natuurlijk lekker knallen tot 3 uur 's nachts... Hey, you are 20... You need your music and movies! Anders draai je door!
    Laatst aangepast door Marcellow : 20-06-2007 om 15:09
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #29

    Standaard

    je hebt nu spikes onder je sub? spikes koppelen de sub aan de vloer dus is er extra veel contactgeluid. Wat je zou kunnen doen is het volgende:
    koop bij de DHZ wasmachinerubbers en zet je sub daar op, in plaats van de spikes. Grote kans dat dat wat helpt.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Dus jij hebt last van hém?! Dat had ik nog niet begrepen! Dan zou ik hetzelfde doen als hij wilt doen.. En natuurlijk lekker knallen tot 3 uur 's nachts... Hey, you are 20... You need your music and movies! Anders draai je door!
    Laat me raden jij bent de sarcast in de buurt , Mijn punt is Als ik in het weekend een film wil kijken waarom zou ik een koptelefoon op zetten als iemand zo wat met ze oor aan het plafon vast zit en dan gaat klagen dat het hard staat, En ik zit helemaal niet tot 3 s'nachts door te knallen , En door de weeks heb ik school dus geen geluid naar 10 uur , En ik maak nog meer lawaai met lopen dan ,met muziek .

    En ik woon in een wijk met veel kinderen ,En waar geleefd word daar hoor ik hem niet over klagen !!!. Het gaat hier ook de hele dag van ''anna anna anna''.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    je hebt nu spikes onder je sub? spikes koppelen de sub aan de vloer dus is er extra veel contactgeluid. Wat je zou kunnen doen is het volgende:
    koop bij de DHZ wasmachinerubbers en zet je sub daar op, in plaats van de spikes. Grote kans dat dat wat helpt.
    Ja ik heb nu spikes , Ik zit nog te wachten op zo rubbere mat korrel rubber .Ofzo iets .

  6. #31

    Standaard

    Tja dat is ook het probleem van een onderbuurman, heb een subwoofer die naar onderstraalt, deze staat op m'n slaapkamer boven de woonkamer, gelukkig zijn m'n ouders niet zo lastig maar als ik zelf naar beneden loop terwijl de muziek aanstaat schrik ik soms wel hoe gehoorig dit doordreunt, beneden kunnen ze bijna dezelfde bas waarnemen als hier, spikes verwijderd maar nog blijft het dreunen aanwezig. Ben blij dat m'n kamer niet meer naast de buren zit, dus ik kan na 10 uur nog wel doorknallen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cascades Bekijk bericht
    Tja dat is ook het probleem van een onderbuurman, heb een subwoofer die naar onderstraalt, deze staat op m'n slaapkamer boven de woonkamer, gelukkig zijn m'n ouders niet zo lastig maar als ik zelf naar beneden loop terwijl de muziek aanstaat schrik ik soms wel hoe gehoorig dit doordreunt, beneden kunnen ze bijna dezelfde bas waarnemen als hier, spikes verwijderd maar nog blijft het dreunen aanwezig. Ben blij dat m'n kamer niet meer naast de buren zit, dus ik kan na 10 uur nog wel doorknallen.
    Tja De subwoofer verhaal heb nog niet echt kunnen oplossen .Het blijft door knallen .(Wel mooi bij een goeie film) Maar de Onderbuur man word er niet zo Vrolijke van .

    Maar ik hou m´n zelf wel aan de normale tijden .Dus zo vergaat het wel goed .

    Ik al weer wat zooi veranderd ik zal binnenkort wel foto´s updaten .

    Ik zoek nog steeds wel een oplossing voor de Subwoofer. (Iemand een idee ) ?

  8. #33

    Standaard

    Had je nu ook al geprobeerd om de subwoofer op spikes op een stoeptegel op rubber dempers te plaatsen?
    Of de sub alleen op rubber dempers i.p.v. spikes?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    Heb ik al gedaan ,Als het echt hard aan staat hoor je het wel maar dan bass full en knetter hard . Maar ik ga niet eens zo hard , Ik snap niet waar over die zeurt ,Kreeg een brief van hem dar in stond of ik maar maatgeregelen wil treffen of anders ? En dat ik me geluid installatie maar niet meer moest gebruiken ,Ik woonde hier eerder Waarom zou ik 100% rekening moeten houden met hem , en hij niet met mij Ik ben 20 .I NEED MUSIC AND MOVIE'S
    ,Anders draai ik door ,Ik ben beste redelijke maar het moet van twee kanten komen niet alleen ik .
    Je redelijkheid klinkt niet door in je betogen op dit gedeelte van de site. Een slecht afgestelde sub kan best veel overlast veroorzaken. Misschien toch met een tegel aan de gang gaan, wordt je bas ook strakker van en heb je minder overlast. Kun je dus films kijken zonder dat de bel gaat......

  10. #35

    Standaard

    Ik heb alles al geprobeerd tegels spike s Rubber De Subwoofer afgesteld

    Er zit ook maar een laag latten dan glaswol en een dubbele plafond .Tussen mijn en de onderbuurman.

    Ik ga van de week proberen een laag foom daar plankjes op en onder en dan op spike s en daar de subwoofer op ..Foom heeft de eigenschap ook trillingen niet door te laten ..

  11. #36

    Standaard

    Misschien 'n echte subwoofer kopen ipv 'n kunststof computer setje?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Misschien 'n echte subwoofer kopen ipv 'n kunststof computer setje?


    Dat Kunststof set kost kost m'n toen effe 500 euro

    En als je effe goed kijkt ipv Effe dom reageren
    Laatst aangepast door TerreurBV : 26-09-2007 om 19:51

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Kostte 'ie nou 400 of 500 euro? En het is toch ook een kunststof PC setje?
    Toen de tijd 500 euro .Nu volgens mij bij logitech 400 euro ..


    En nee het is Geen plastic setje ...

    Wat is het nou een afkraak festijn Hier 'o (Of pure afgunst )

    Ik ben zeer TEVREDEN .Met Speaker Set . THX certificaat zit er niet .Om dat ze nou effe leuke vonden ..

    Maar ik heb hier nog wel wat verstekers staan 100% metaal Mag je hebben voor paar ruggen .. Want 't Schijnt als je duur hebt .Ben je een echt vent en mag je anders mans spullen gezellig afkraken ...

    Echt Serieus Grow up .Kijk gezellig naar je eigen systeem ...
    Laatst aangepast door TerreurBV : 27-09-2007 om 01:13

  14. #39

    Standaard

    ------------->
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    En het is toch ook een kunststof PC setje?
    <------------

    Dat noem je niet afkraken ?


    Een plastic setje noem ik zo ding van de kijkshop Voor 30 euro.
    Laatst aangepast door TerreurBV : 27-09-2007 om 01:11

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik zeg daar toch niets negatiefs en al helemaal niets over de prijs?? De primaire toepassing van dit soort setjes is als surround speakerset bij een PC. Logitech vermeldt niet voor niets op de site dat de set compatible is met Windows en Mac.
    Hij is ook compatible Linux Of een dvd speler Of........ect ect .. Een Denon Kan ik ook wel op een . Windows mac linux systeem koppelen ...


    Dus dat zegt niks .
    Laatst aangepast door TerreurBV : 27-09-2007 om 01:10

  16. #41

    Standaard

    Veel geld om uit te geven.
    Voor een thuisbioscoop helaas weinig geld om kwaliteit in huis te halen.
    Zou het zelf ook leuk vinden als je voor 500 euro helemaal klaar kon zijn. Praktijk is vaak toch net wat anders.
    Je bent trouwens lastig te volgen met je schrijfstijl. Dyslexie of gewoon geen zin om goed te schrijven? (normaal bedoelde vraag overigens)

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Veel geld om uit te geven.
    Voor een thuisbioscoop helaas weinig geld om kwaliteit in huis te halen.
    Zou het zelf ook leuk vinden als je voor 500 euro helemaal klaar kon zijn. Praktijk is vaak toch net wat anders.
    Je bent trouwens lastig te volgen met je schrijfstijl. Dyslexie of gewoon geen zin om goed te schrijven? (normaal bedoelde vraag overigens)
    Daarom ik heb ook geen bakken met geld. laatstaan een geldboom ..Maar ik heb wel redelijke Kwaliteit .Ik denk dat ik nu voor alle aanpassingen en apparatuur .Zo 1200 euro kwijt ben . En dat is beste veel voor een student .(IB-Groep is niet zo vrijgevig)
    Dyslexie. Nee ik typ alleen een beetje wazig , Als ik opgefokt ben ...( Als je spullen waar je hard voor gewerkt hebt .Uit word gemaakt voor Rommel !)
    En m'n Spellings Controle wil nog wel eens wat dingen zo maar gaan aanpassen . Met mandriva word op alles wat je typ spellings controle uitgevoerd..
    Laatst aangepast door TerreurBV : 27-09-2007 om 01:33

  18. #43

    Standaard

    Het is nou eenmaal bekend dat de minder actieve pc subwoofers gewoon veel last hebben van rest-geluid en doordreunen... dit is 'n feit dat jij al ervaren hebt.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Het is nou eenmaal bekend dat de minder actieve pc subwoofers gewoon veel last hebben van rest-geluid en doordreunen... dit is 'n feit dat jij al ervaren hebt.
    Mijn subwoofer Is actieve. En als alles gelezen hebt ..Ik zit in een gehorig appartement .
    Er mankeerde niks met speaker systeem alleen ik heb dunnen vloeren ...

  20. #45

    Standaard

    Gewoon blij zijn met wat je hebt(het is alleen maar goed als je sneller tevreden bent, ben vaak jaloers op dat soort mensen die hoeven niet zoveel bij te klussen), ik heb zo'n duurdere PC speakers wel vaker gehoord en er komt zeker goed geluid uit. Ben er ook mee begonnen en er jaren mee gedaan, toen overgestapt of goedkope boxen en goedkope versterker(waarschijnlijk ook rond de 500euro totaal) waar ik ook jaren lang plezier van heb gehad. Vorig jaar overgestap naar middenklasse versterker en redelijk goede speakers, ben maar student en wil ook nog een platte TV, een receiver die beter op de boxen aanluit, op vakantie, enz. ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen; Ben steeds tevreden met mijn spullen maar het nadeel is dat je steeds veeleisender wordt, alles wat maar iets goedkoper is gaat slechter klinken, merk ik vooral met de oordopjes in mn mp3 speler.

  21. #46

    Standaard

    In mijn optiek is het zo dat als iemand blij met een bepaalde set dat een juiste set is voor die persoon. Ik snap TerreurBV zijn reactie wel een beetje aangezien ik zelf ook 23 ben en ook begonnen ben met 'goedkopere' setjes. Toen ik een alles in één setjes had staan was ik er maar wat trots op en er waren ook mensen die deden alsof het niks was.

    In deze hobby vergeten we ook wel eens hoeveel geld er eigelijk in om gaat. Ik heb nu ook een redelijke set staan voor mijn gevoel maar ik weet ook zeker dat er mensen zijn die hier weer om lachen. Maar dat is ook het leuke er aan omdat ik nu ook lach om setjes waar ik mee ben begonnen en het is ook de kunst om het steeds verder op te bouwen. Als je alles zo zou krijgen en zou kunnen kopen zou de lol er snel van af zijn denk ik
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotsparky Bekijk bericht
    In mijn optiek is het zo dat als iemand blij met een bepaalde set dat een juiste set is voor die persoon. Ik snap TerreurBV zijn reactie wel een beetje aangezien ik zelf ook 23 ben en ook begonnen ben met 'goedkopere' setjes. Toen ik een alles in één setjes had staan was ik er maar wat trots op en er waren ook mensen die deden alsof het niks was.

    In deze hobby vergeten we ook wel eens hoeveel geld er eigelijk in om gaat. Ik heb nu ook een redelijke set staan voor mijn gevoel maar ik weet ook zeker dat er mensen zijn die hier weer om lachen. Maar dat is ook het leuke er aan omdat ik nu ook lach om setjes waar ik mee ben begonnen en het is ook de kunst om het steeds verder op te bouwen. Als je alles zo zou krijgen en zou kunnen kopen zou de lol er snel van af zijn denk ik
    Precies

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TerreurBV Bekijk bericht
    Mijn subwoofer Is actieve.
    Dat is half waar.
    De eindversterker voor de sub bevindt zich in de sub zelf, maar de eindversterkers voor de andere luidsprekers zitten hier ook bij in. Bij een aktieve sub is dit laatste niet het geval.

    Het probleem van jouw sub is waarschijnlijk het gewicht. Dit is waarschijnlijk net wat te laag om goed te kunnen koppelen met of ontkoppelen van de vloer. Het kan ook kunnen zijn dat dit niet goed verdeeld is over de oppervlakte. De achterkant zou dan bvb. zwaarder zijn vanwege de koelblokken van de eindversterkers.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #49

    Standaard

    Of het nu een 'echte' actieve sub is of niet is niet eens zo belangrijk, het gaat om het feit dat er te veel trillingen worden doorgegeven. Misschien dat je is kunt doorgeven wat je sub precies weegt, het is wel een feit dat lichtere subs makkelijker overlast geven dan de wat zwaardere. Een duurdere sub laat bijvoorbeeld alles trillen behalve zijn eigen behuizing waardoor deze ook minder trilling doorgeeft aan de vloer.

    Ik had geloof ik al wel ergens wasmachinedempers als oplossing gezien. Dit is een goede en redelijk goedkope manier om trillingen vanuit de sub zelf te elimineren.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotsparky Bekijk bericht
    In mijn optiek is het zo dat als iemand blij met een bepaalde set dat een juiste set is voor die persoon. Ik snap TerreurBV zijn reactie wel een beetje aangezien ik zelf ook 23 ben en ook begonnen ben met 'goedkopere' setjes. Toen ik een alles in één setjes had staan was ik er maar wat trots op en er waren ook mensen die deden alsof het niks was.

    In deze hobby vergeten we ook wel eens hoeveel geld er eigelijk in om gaat. Ik heb nu ook een redelijke set staan voor mijn gevoel maar ik weet ook zeker dat er mensen zijn die hier weer om lachen. Maar dat is ook het leuke er aan omdat ik nu ook lach om setjes waar ik mee ben begonnen en het is ook de kunst om het steeds verder op te bouwen. Als je alles zo zou krijgen en zou kunnen kopen zou de lol er snel van af zijn denk ik
    Is maar net hoe hard je wil werken voor je hobby (het feit dat je student bent praat dit soort dingen natuurlijk niet goed), en anders gezegd, voor die 500 euro had je ook 'n mid-end receiver en twee staanders kunnen aanschaffen ipv. bijv.; elke week in de kroeg hangen of hetzelfde excuus gebruiken om illegale films te mogen kijken?

    Maar om even terug te komen op deze thread, TerreurBV doet z'n naam eer aan door z'n buurman schijnbaar tot last te zijn, en het is simpelweg 'n feit dat de subwoofers van PC setjes veel rest geluid produceren, of je dit nou leuk vindt of niet dit is ervaren door je buurman. Optie, je kamer geluids dichter maken. Dan kan je wel gaan aanhalen dat je weinig geld zou hebben oid. of dat je misschien niet de meest verstandige aanschaf hebt gedaan, maar ga niet lopen flamen daarover in dit topic
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •