De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray release schedule?

    Weet er iemand een site waarop de Nederlandse Blu-ray releases worden bijgehouden?

    En als ik trouwens zoek op Blu-ray of HD DVD krijg ik standaard 'er zijn geen resultaten gevonden', terwijl er toch best veel over gepraat wordt. Wordt dit bewust geblokkeerd?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Weet er iemand een site waarop de Nederlandse Blu-ray releases worden bijgehouden?

    En als ik trouwens zoek op Blu-ray of HD DVD krijg ik standaard 'er zijn geen resultaten gevonden', terwijl er toch best veel over gepraat wordt. Wordt dit bewust geblokkeerd?
    foutje
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    En als ik trouwens zoek op Blu-ray of HD DVD krijg ik standaard 'er zijn geen resultaten gevonden', terwijl er toch best veel over gepraat wordt. Wordt dit bewust geblokkeerd?
    Ik heb de indruk dat de search niet goed omgaat met spaties en streepjes. Als ik op andere woorden zoek in dit subforum dan kan ik wel gewoon alle topics terugvinden.

  5. #5

    Standaard

    Ik lees bij areadvd.de dat Fox een zomerpause in heeft gelast voor BD, ofwel tot en met augustus geen nieuwe releases. Mogelijk vanwege het wachten op een nieuwe kopieerbeveiliging.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Fox w8 op BD+ en Java 1.1 volgens mij

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik lees bij areadvd.de dat Fox een zomerpause in heeft gelast voor BD, ofwel tot en met augustus geen nieuwe releases. Mogelijk vanwege het wachten op een nieuwe kopieerbeveiliging.

    Krijg nou een koutje, ik wordt zo moe van dat geinvesteer in die belachelijke kopieerbeveiligingen. wij de mensen die het orgineel kopen betalen ook voor het ontwikkelen van die beveiligingen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    BD+ is dus de nieuwe beveiliging, aldus areadvd.de
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Is toch normaal dat men een deftige kopieerbeveiliging wil. Als je ziet dat de titels die verschenen zijn op HD DVD al te downloaden zijn op het net, dan zit de uitgever toch met een probleem.

    Fox wil ditzelfde voorval niet met de blu-ray releases meemaken, vandaar dat ze wachten.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  10. #10

    Standaard

    Je ziet ook al ladingen rips van blu ray op het net. Van elke nieuwe schijf kun je al een geripte versie downloaden. Sterker nog, voordat ze bij ons hd of bd uitzijn, zijn ze er al op het net.

    Inmiddels is mijn Children of Men ook al binnen. Zit tot mijn verbazing al op 20 stuks, HD-DVD en Blu Ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Dutch Filmworks gaat nu ook HD DVD en Blu-Ray uitbrengen.
    Voor 24-07 staan de release van "The Good Shepherd", "Flyboys", en "Saw 3" in de planning.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •