Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 179 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Jeeezzzz. Spuuglelijk en alleen daarom al een reden om deze lijn dvds niet aan te schaffen.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  2. #27

    Standaard

    Ik zie op DVD-home dat er nog meer heruitgebracht wordt nl.: alle hitchcock films los en the hitcher (was dacht ik eerst RCV)

    Gaan ze hier ook die lelijke covers gebruiken?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Gaan ze hier ook die lelijke covers gebruiken?
    Denk het niet,er staat namelijk geen (Uus) achter.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #29

    Standaard

    En ik hoop dat het de nieuwste versies van de Hitchcock DVD's betreft van de tot nu
    toe alleen in de VS verkrijgbare box.

    Dus ook de sixties films in breedbeeld!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    En ik hoop dat het de nieuwste versies van de Hitchcock DVD's betreft van de tot nu
    toe alleen in de VS verkrijgbare box.

    Dus ook de sixties films in breedbeeld!
    Dat zou inderdaad erg goed nieuws zijn.

  6. #31
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Hoesje is inderdaad lelijk, wel positief is de goeie prijs

  7. #32

    Standaard

    Zouden deze hoezen geen slipcases zijn, met daarbinnen de DVD in een keepcase met de oorspronkelijke hoes zoals die dan scheef en in een iets kleiner formaat op de slipcase staat afgebeeld?

    Dat zou oké zijn, dan gaat de slipcase gewoon de prullenbak in...
    I hope I can make it across the border... I hope to see my friend and shake his hand... I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams... I hope...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air Bekijk bericht
    Zouden deze hoezen geen slipcases zijn, met daarbinnen de DVD in een keepcase met de oorspronkelijke hoes zoals die dan scheef en in een iets kleiner formaat op de slipcase staat afgebeeld?

    Dat zou oké zijn, dan gaat de slipcase gewoon de prullenbak in...
    Dat lijkt me niet hoor. Ik zou er maar niet op rekenen in ieder geval.

  9. #34

    Standaard

    23-08-2007 Terminator 2: Judgment Day

    Ik hoop stiekem de Theatrical Release. Dan komt ie (zonder hoes) bij mijn T2 Ultimate Edition in t doosje :P

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air Bekijk bericht
    Zouden deze hoezen geen slipcases zijn, met daarbinnen de DVD in een keepcase met de oorspronkelijke hoes zoals die dan scheef en in een iets kleiner formaat op de slipcase staat afgebeeld?
    Nee. Ik was vandaag in Rotterdam en daar drie titels gezien (Crash, Hannibal en Inside Man). De DVD's zitten in een keepcase. De keepcase heeft dezelfde kleur als de cover. Over de cover zit een goud laagje. Ik vond de DVD's er in het echt iets minder lelijk uitzien als op de afbeeldingen.

    Op de cover van Hannibal stond trouwens een fout. Volgens de cover staat er een making of documentaire, multi-angle featurettes en een postergalerij op. Dat kan echter niet want de DVD bestaat maar uit 1 disc en deze extra's staan op disc 2.

  11. #36

    Standaard

    Nu weet ik zeker dat ik verschillende titels nog snel in oude verpakking ga aanschaffen want het is echt lelijk. Een hoop informatie gaat verloren, het oogt niet meer professioneel.

    Blokker heeft nog 'n hoop titels met oude covers.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #37

    Standaard

    idd leleijke hoezen, doen me denken aan die lelijke Action Collection hoezen van Warner. Maar goed, sommige zijn, interessant. Kijken hoe de uitgave uitpakt.

  13. #38

    Standaard

    Ze zijn in het echt wel iets mooier dan op de plaatjes, maar blijf blij dat ik alle voor mij interessante titels al heb.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Ze zijn in het echt wel iets mooier dan op de plaatjes, maar blijf blij dat ik alle voor mij interessante titels al heb.
    Ze hebben idd wel een mooie glans, het is gewoon zo dom dat de filmposter zo scheef moet afgebeeld worden op de hoes met dan compleet overbodig de titel er nog eens boven geschreven.

    Helaas heb ik ondertussen toch al één UUS-DVD in de collectie, Inside Man. Was (op de plaatsen waar ik ging kijken) al niet meer te vinden met de gewone cover.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ze hebben idd wel een mooie glans, het is gewoon zo dom dat de filmposter zo scheef moet afgebeeld worden op de hoes met dan compleet overbodig de titel er nog eens boven geschreven.

    Helaas heb ik ondertussen toch al één UUS-DVD in de collectie, Inside Man. Was (op de plaatsen waar ik ging kijken) al niet meer te vinden met de gewone cover.
    Op mediadis maar daar betaal je nog 9,99. In de NL's blokkers zag ik hem laatst voor 7,90.

    Nu het is idd spijtig. Had de cover nog recht gestaan en de originele titel op de zijbalk gestaan had ik er nog mee kunnen leven.

    Even nog 'n vraagje: hoe zit de achterkant eruit? Ook scheve informatie.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Op mediadis maar daar betaal je nog 9,99. In de NL's blokkers zag ik hem laatst voor 7,90.

    Nu het is idd spijtig. Had de cover nog recht gestaan en de originele titel op de zijbalk gestaan had ik er nog mee kunnen leven.

    Even nog 'n vraagje: hoe zit de achterkant eruit? Ook scheve informatie.
    Mjah ik had nu ook niet onmiddellijk zin om 15 winkels af te lopen gewoon omwille van de mooiere originele cover, snap je. Je zal die best nog wel vinden, maar de winkels die de nieuwe edities al hebben liggen die hebben meestal geen oude edities meer liggen, dat wel.

    en over de achterkant: technische details onderaan staan gewoon recht, daarboven enkele screenshots en samenvatting en die staan idd ook scheef. Wat nog minder leuk is, is dat ze met verschillende achtergrondkleuren werken die soms helemaal niet zo goed passen bij de film of filmposter in kwestie. Bij Inside Man is het een rode achtergrond en die is nog te doen, maar ik heb er ook al met felle gele en paarse achtergronden gezien die absoluut niet om aan te zien waren.

    EDIT: in de Fnac stonden ze trouwens geprijsd aan €8 voor 1-disc en €10 voor 2-disc releases. Ook niet echt goedkoper dan andere budget-reeksen (maar toegegeven, er zaten wel vrij veel recente titels tussen die nog geen echte budget-uitgave hadden).
    Laatst aangepast door intexor : 25-05-2007 om 18:09

  17. #42

    Standaard

    In de categorie: lelijk - lelijker - lelijkst:



    Ik hoop niet dat men zo alle hitchcock films gaat uitbrengen want da's echt niet mooi.

    Misschien positief: ik zag op DVD-home.nl dat men Kindergarten Cop gaat heruitbrengen. Ik heb dat deze nu een widescreen transfer krijgt.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Misschien positief: ik zag op DVD-home.nl dat men Kindergarten Cop gaat heruitbrengen. Ik heb dat deze nu een widescreen transfer krijgt.
    Ik hou er ernstig rekening mee dat het een ordinaire heruitgave is van de reeds bestaande DVD. Hetzelfde met Backdraft, alhoewel ik hoop dat een SE wordt die al een tijd geleden in Amerika is uitgebracht.

  19. #44

    Standaard

    Voor die prijs vind ik de hoesjes prima.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duo Maxwell Bekijk bericht
    Voor die prijs vind ik de hoesjes prima.
    Ja, deze dvd's kosten nog geen 10 euro per stuk en dan maar zeuren over de lelijke hoesjes Vind de hoesjes ook prima en voor weinig geld heb je een mooie film.
    De consument is ook niet tevreden te krijgen :wink:

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ja, deze dvd's kosten nog geen 10 euro per stuk en dan maar zeuren over de lelijke hoesjes Vind de hoesjes ook prima en voor weinig geld heb je een mooie film.
    De consument is ook niet tevreden te krijgen :wink:
    Ik had gerust 1 euro willen bijbetalen voor de originele hoes, staat veel mooier. Maar da's persoonlijke smaak.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #47

    Standaard

    Als de Ultimate Selection van Jacob's Ladder meer te bieden had dan de uitgave van Kinowelt/RCV dan had ik deze waarschijnlijk gekocht, maar dat blijkt niet zo te zijn. De UE-uitgave heeft alleen een fotogalerij als extra, terwijl de Kinowelt/RCV-uitgave alleen een trailer als extra had.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duo Maxwell Bekijk bericht
    Voor die prijs vind ik de hoesjes prima.
    Ik vind dat we wel degelijk mogen zeuren over die hoesjes!

    Tot voor kort kon je voor dezelfde prijs de originelel uitgaven kopen.

  24. #49

    Standaard

    Vandaag alle uitgaves in de winkel eens bekeken. Universal heeft een paar fouten gemaakt bij het maken van de nieuwe covers.

    Hannibal
    De cover vermeldt extra's die op de oude release op disc 2 staan, maar de DVD heeft maar 1 disc.

    Hulk
    Ook hier vermeldt de cover extra's die op de oude release op disc 2 staan, terwijl de DVD maar 1 disc heeft.

    Psycho
    Als de audio- en ondertitelsporen die worden vermeldt kloppen bevat de DVD een aantal extra's niet (waaronder een making of-documentaire) die op de cover worden vermeldt. Staan de extra's die wel op de cover worden vermeldt er wel op, dan kloppen de audio- en ondertitelsporen niet.

  25. #50

    Standaard

    Lekker laconiek...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •