De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Crying Game: huilen!

    Kan iemand van de crew misschien de mensen van A-Video een bijlesje geven over beeldformaten? Ze weten het telkens wel weer onduidelijk of fout te vermelden. Voorbeelden zijn:
    4:3 Letterbox (1.1.85:1) bij Black Cat White Cat (moet zijn 1.33:1 Pan & Scan),
    4:3 Letterbox Version 1.2.35:1) bij Taxi (moet zijn 2.35:1 Anamorphic Widescreen).

    Vandaag zag ik The Crying Game liggen voor een erg schappelijk prijsje. Anamorphic Widescreen stond er op de cover. Een beetje bevreesd dat deze 2.35:1 film ge Pan & Scan'd zou zijn naar 1.78:1 kocht ik hem toch maar... De ellende bleek echter nog groter want de film stond er 4:3 Full Frame (Pan & Scan) op! Daar zit niks anormorf of widescreen bij. Waar zijn die lui van A-Video toch mee bezig??

    Gelukkig vond de FRS het ook reden genoeg om mijn geld terug te geven.

  2. #2

    Standaard

    Heb de zone 1 versie gezien; was al niet veel beter. Een kant 4:3 andere kant 1:85. Bovendien niet al te fameus van kwaliteit. Maar het hoesje is wel mooi.

  3. #3

    Standaard

    A-Video....is dat niet dezelfde maatschappij die voor ons Lord Of The Rings op dvd moet brengen ?

    Dat wordt dus duimen draaien

    Ik vind 't van A-Video echt amateuristisch om Anamorphic Widescreen op de verpakking te zetten...en er vervolgens een 4x3 dvd in prakken.

    Lijkt een beetje op een fles cola kopen met "Coca Cola" op de verpakking, en thuisgekomen merk je op dat er...waspoeder in zit.
    he he he he...

    Klinkt gek, maar "The Crying Game" maakt "Ace Ventura Pet Detective" leuker
    ....doordat je in Ace Ventura bij sommige scenes de soundtrack van The Crying Game krijgt te horen! [Einhorn is MAN !!!]
    he he he he he he he.
    A trainstation is where a train stops, a busstation is where a bus stops,...and on my desk I have a workstation.

  4. #4

    Standaard Klotezooi

    Deze vandaag ook gekocht voor maar €13,50 bij de FRS, en inderdaad huilen Deze gaat dus linea recta terug zaterdag (hoop dat ze niet gaan zeiken).

    De 1 minuut die ik gekeken heb liet ook meteen zien dat het beeld niet echt super was (afgezien van het feit dat ie 4:3 fullscreen was)

    Zeer jammer, want het is echt een topfilm!

    ***zooi...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Wordt volgens Filmtotaal.nl op 19 april (opnieuw) uitgebracht door A-Film op DVD en Blu-ray. Al voor te bestellen bij bol.com. Nu maar hopen op een goede uitgave.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Wordt volgens Filmtotaal.nl op 19 april (opnieuw) uitgebracht door A-Film op DVD en Blu-ray. Al voor te bestellen bij bol.com. Nu maar hopen op een goede uitgave.
    De Blu-ray ziet er prima uit. Geen spectaculaire transfer (dat mag je ook niet verwachten bij zo'n film) maar gewoon goed.

    En A-film heeft tegenwoordig geen slechte reputatie meer dacht ik zo.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De Blu-ray ziet er prima uit. Geen spectaculaire transfer (dat mag je ook niet verwachten bij zo'n film) maar gewoon goed.

    En A-film heeft tegenwoordig geen slechte reputatie meer dacht ik zo.
    Zeker niet opgelet te laatste tijd.... http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4695

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Zeker niet opgelet te laatste tijd.... http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4695
    Ik heb zelf al vele jaren geen slechte A-film release gezien. Wat mij betreft hebben ze dus geen slechte reputatie meer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •