De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Ik zoek een film...

  1. #1

    Standaard Ik zoek een film...

    Wel niet op DVD, want die zal wel niet bestaan, en ik weet ook niet of er een specifiek topic is voor dergelijke vragen [kon er alleszins geen vinden] maar ik zoek het volgende.

    Het is een korte film, gaat over twee lui die gaan vissen. Het landschap lijkt erg op Ierse kliffen. Engels was ook de gesproken taal, dacht ik. Op een gegeven moment geraakt het vissersschip van de twee in een storm. Eentje, met grijs haar en een gele tuin/visbroek [je kent ze wel, van die waterdichte dingen met laarzen eraan] dondert in het water en spoelt aan. Vervolgens ziet hij zijn vermeende maatje liggen op het strand en rent naar hem toe, om te ontdekken dat hij het zelf is. Op dat moment komt zijn maatje naar het aangespoelde lichaam. De grijze man is dus dood. En dat is de clou.

    Het is een korte film en ik heb hem een jaar of 10 geleden gezien op Nederland 3, toen er nog tijd was voor tussendoortjes.

    Iemand?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    bareback mountain?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    bareback mountain?
    haaaa haaaaaa ha
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    nog iemand serieuze suggesties?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    A carefree yuppie businessman on a lunch break goes fishing at a public fountain to the chagrin of the resident goundskeeper....

    Nee dat is het niet echt.

    edit: en er was er nog een zag ik. 1 van David Greenberg en een van Simon Thomas. De eerste staat hierboven de synopsis van en de tweede is in zwart wit. Die zal t wel niet geweest zijn dan.
    Laatst aangepast door 1101 : 17-05-2007 om 22:56
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •