De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vermelden prijzen omzeilen

    Het valt me op dat sommige mensen het vermelden van prijzen omzeilen door een gigantische lijst te posten en vervolgens alleen een totaalprijs te noemen.

    Is dit iets dat aangepakt gaat worden of blijft het gedoogd? In feite is het een omzeiling van een toch zeer prettige regel.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Ik ben blij dat jij het aankaart. Ik stoor me er ook mateloos aan.

    Nu krijg je gewoon een biedingenspel en dat is toch niet de bedoeling.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Bij sommige threads kan ik er persoonlijk wel mee leven omdat er ook effectief alles verkocht wordt in één keer, maar bij de meesten is het de bedoeling alles apart te verkopen, en daar is het echt irritant geen prijzen te zien.
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het wel kunnen zolang het echt de bedoeling is om alles in 1 keer te verkopen, anders is het gewoon omzeilen van de regels.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Ik vind het wel kunnen zolang het echt de bedoeling is om alles in 1 keer te verkopen, anders is het gewoon omzeilen van de regels.
    Precies, dat had ik er nog bij willen zeggen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Staat genoteerd heren

    En hier wordt dus ook vanaf nu op gemodereerd neem ik aan?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Staat genoteerd heren

    Ik neem aan, dat het in het grote FAQ komt te staan? Die zou er ook nog komen, met het nieuwe forum namelijk.

  9. #9

    Standaard

    Riepen ze dat vier jaar geleden niet ook al?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Riepen ze dat vier jaar geleden niet ook al?
    Drie jaar geleden zeker!

    Afijn, er was natuurlijk gezeik toen de mods (forumbreed) redelijk streng waren maar de laatste wordt er gewoon ronduit slecht gemodereerd naar mijn bescheiden mening. De verkoopafdeling is daar het beste voorbeeld van.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    Ik zeur niet gauw, maar het slecht modereren ben ik in dit geval wel met je eens.

  12. #12

    Standaard

    Ik ben het er niet echt mee eens. Enkele jaren geleden was het vermelden van een prijs nog geen regel. Toen stond bijna overal bij ‘doe maar een bod’. Hoe denken de mensen dan over een vraagprijs van € 30 per stuk bij ‘goedkope’ titels waar dan bijstaat dat een lager bod tot de mogelijkheden behoort?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Ik ben het er niet echt mee eens. Enkele jaren geleden was het vermelden van een prijs nog geen regel. Toen stond bijna overal bij ‘doe maar een bod’. Hoe denken de mensen dan over een vraagprijs van € 30 per stuk bij ‘goedkope’ titels waar dan bijstaat dat een lager bod tot de mogelijkheden behoort?
    als verkoper ben je natuurlijk dom bezig als je 30 euro gaat vragen voor 'goedkope' films.
    De bedoeling is dat het forum gewoon openbaar en inzichtelijk blijft voor iedereen, dus een verplichtte vraagprijs is zo gek nog niet.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    als verkoper ben je natuurlijk dom bezig als je 30 euro gaat vragen voor 'goedkope' films.
    De bedoeling is dat het forum gewoon openbaar en inzichtelijk blijft voor iedereen, dus een verplichtte vraagprijs is zo gek nog niet.
    Ik heb zo al behoorlijk wat verkocht. Gewoon een gigantische vraagprijs noteren en iedereen vrij laten om te bieden. Heb er weleens wat van gehoord van een moderator en na mijn commentaar dat ik een vraagprijs had staan mocht alles blijven staan.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Ik heb zo al behoorlijk wat verkocht. Gewoon een gigantische vraagprijs noteren en iedereen vrij laten om te bieden. Heb er weleens wat van gehoord van een moderator en na mijn commentaar dat ik een vraagprijs had staan mocht alles blijven staan.
    Vergeet niet dat je daardoor ook een hoop deals misloopt. Als ik extreem hoge prijzen zie, ben ik snel weer weg uit een topic, hoe aantrekkelijk de titels me ook mogen lijken.

    Maar inderdaad, zo'n tactiek is niet te moderen, het enkel vragen van een pakketprijs terwijl er ook losse verkoop plaatsvindt échter wel!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    En hier wordt dus ook vanaf nu op gemodereerd neem ik aan?
    Hmmm ik had toch echt al antwoord gegeven maar mijn post is weg...

    Nog een x dan, yep hier word zeker op gemod


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •