Pagina 106 van 114 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 2847 worden weergegeven.
  1. #2626

    Standaard

    Nog niets gezien van Planet Earth maar ik was eens wat reviews aan het lezen, waaronder die van dvdtalk. Dit is de review:

    http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=27821

    Ze schrijven oa dit:

    Presented in its original 1.78:1 aspect ratio, Planet Earth has been enhanced for widescreen displays. The color palette is bold and black levels are solid, but the overall image quality is quite lacking in certain respects. Digital combing is easily spotted during many fast-paced sequences [Sample #1 - "The Hunt Is On"], while pixellation, compression artifacts and edge enhancement are most noticeable during crowded compositions [Sample #2 - "A Flock of Birds"]. Planet Earth obviously involved a great deal of time and effort to assemble, which makes these digital blemishes all the more frustrating. One can only assume that the HD-DVD and Blu-ray releases are substantially crisper and more detailed, because what's here almost ruins the entire production. In an otherwise well-rounded release, this remains the largest disappointment by far.

    En in de conclusie:

    BBC's DVD package, while sadly lacking in the visual department, delivers an exceptional audio presentation and an assortment of valuable extras. Though it's not polished enough to earn a higher rating, Planet Earth should still be considered a worthwhile purchase that the whole family will enjoy. Videophiles should certainly opt for the high-def versions.

    Ze doen voorkomen dat de beeldkwaliteit niet zo best is, in ieder geval een stuk minder dan HD en Blue Ray. Ik snap dat de kwaliteit wat minder is maar er wordt gesuggereerd dat de dvdversie dus echt te wensen overlaat.

    Wat zijn de ervaringen? Ik ga vanavond aan de serie beginnen maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n topserie een slechte dvdrelease krijgt....

  2. #2627

    Standaard

    LEÁK

    MISTIK/MYSTICS IN BALI/BALINESE MYSTIC

    According to our information this thing was a flying head, but the strange part was, this flying head, had colored hair!

    De special effects man heeft zich aardig mogen uitleven hier aangezien we getrakteerd worden op vliegende dameshoofden waar de longen en darmen nog aan zitten die gek zijn op beffen, mensen veranderen in monsters en slangen en in het tovenaarsduel lichtflitsen in de vorm van klauwen en dat is nog niet eens alles

    Uitzonderlijk kromme dialogen en situaties maar perfect voor een avondje met vrienden


  3. #2628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Je hebt em toch wel in Odorama gekeken eh?

    Om eerlijk te zijn niet. Ik vond het nogal dwaas om tijdens een film op aangegeven momenten een vakje open te krassen en er aan te ruiken
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #2629

    Standaard

    Gisteren en eergisteren:

    Airplane II: The Sequel
    Het eerste deel blijft briljant maar dit deel had ik nog nooit gezien. Hij haalt het niet bij deel 1 maar ik heb me kapot gelachen. De humor en woordspelingen zijn echt te flauw voor woorden, geweldig!
    Dit soort films zijn absoluut aan mij besteed!

    7,5/10

    30 Days Of Night
    In een afgelegen stadje in Alaska is de tijd van de maand weer aangebroken dat het de hele maand lang donker is. De helft van de ruim 250 bewoners heeft hier geen zin in en vertrekt voor een maand. De overgebleven mensen denken een rustige periode tegemoet te gaan. Maar dan krijgen ze ongewenst bezoek...

    Wat volgt is een film die niet precies weet wat ie wilt: een serieuze horrorfilm zijn of een entertainende slasher. Met het slasher gedeelte zit `t meer dan goed: lekker veel bloed, afgehakte ledematen en recht voor z`n raap gefilmd, terwijl ook goed gebruikt wordt gemaakt van de "power of suggestion". Het serieuze gedeelte valt daardoor destemeer buiten de boot. Erg jammer.
    Het feit dat het een maand lang donker is wordt goed gebruikt om een donkere sfeer neer te zetten. Het einde van de film is dan wel weer te voorspelbaar.

    Jammer dus dat de film niet de juiste balans weet te vinden, anders was dit zonder meer een uiterst vermakelijke film geworden. Wat nu overblijft is een wat zouteloze film met een wat rare nasmaak.

    6,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nog niets gezien van Planet Earth maar ik was eens wat reviews aan het lezen, waaronder die van dvdtalk. Dit is de review:

    http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=27821

    Ze schrijven oa dit:

    Presented in its original 1.78:1 aspect ratio, Planet Earth has been enhanced for widescreen displays. The color palette is bold and black levels are solid, but the overall image quality is quite lacking in certain respects. Digital combing is easily spotted during many fast-paced sequences [Sample #1 - "The Hunt Is On"], while pixellation, compression artifacts and edge enhancement are most noticeable during crowded compositions [Sample #2 - "A Flock of Birds"]. Planet Earth obviously involved a great deal of time and effort to assemble, which makes these digital blemishes all the more frustrating. One can only assume that the HD-DVD and Blu-ray releases are substantially crisper and more detailed, because what's here almost ruins the entire production. In an otherwise well-rounded release, this remains the largest disappointment by far.

    En in de conclusie:

    BBC's DVD package, while sadly lacking in the visual department, delivers an exceptional audio presentation and an assortment of valuable extras. Though it's not polished enough to earn a higher rating, Planet Earth should still be considered a worthwhile purchase that the whole family will enjoy. Videophiles should certainly opt for the high-def versions.

    Ze doen voorkomen dat de beeldkwaliteit niet zo best is, in ieder geval een stuk minder dan HD en Blue Ray. Ik snap dat de kwaliteit wat minder is maar er wordt gesuggereerd dat de dvdversie dus echt te wensen overlaat.

    Wat zijn de ervaringen? Ik ga vanavond aan de serie beginnen maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n topserie een slechte dvdrelease krijgt....
    Zet nou maar gewoon die serie aan :wink: Ik heb 't in HD gezien dus sowieso de meest optimale vorm mogelijk, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de DVD-beeldkwaliteit de docu negatief beïnvloedt. Het gaat immers om wát er te zien is. Gewoon op play drukken en genieten

  6. #2631

    Standaard

    ORGASMO

    PARANOIA/ORGASM

    Een van de betere films van Umberto Lenzi, deze psychologische horror die het aanzien waard is en het venijn in de staart zit

    Niet te verwarren met PARANOIA ook van Lenzi met óók Carroll Baker

    6.5


  7. #2632

    Standaard

    28 weeks later... met al m'n collega's

    6/10

  8. #2633

    Standaard

    Progeny
    SciFi/Horror uit 1998 van Brian Yuzna over een stel dat bezwangerd (?) wordt door aliens.
    Vrouw draait door, man wordt paranoide en besluit zelf maar tot abortus over te gaan....
    Geining maar niet bijster orgineel.
    Leek af en toe wel een tv serie oid.

    Aliens zien er trouwens uit als ballon figuren.

  9. #2634

    Standaard

    Aeon Flux Matige sci-fi thriller, die er vooral leuk en fris uitziet (een beetje vergelijkbaar met the fifth element) waarbij vooral de twee shootouts, een rip-off van de Matrix lobby shootout en het einde, samen met het vrij originele (maar slecht uitgewerkte plot) het leukst waren. Niet bijzonder dus.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #2635

    Standaard

    Eerst vandaag The Mack afgekeken. 1 van de betere Blaxploitation films naar mijn mening. Ik vond het iniedergeval een erg toffe film, vooral de stukjes met die andere pimps zijn echt geweldig. De kostuums zijn natuurlijk geweldig, echt van die overdreven jaren 70 Pimp kostuums, in de vreemdste kleuren. 8.0

    Daarna heb ik Equilibrium gekeken met Christian Bale, de film zelf lijkt op een mix van The Matrix en V for Vendetta. Ik heb geweldig genoten, Christian Bale zet als emotieloze erg goed neer. De actie zelf vond ik ook erg tof en al met al vond ik het echt een actie film zoals een Actie film hoort te zijn, niet te lang niet te lastig maar wel toffe actie en een interessant genoeg verhaal om te blijven kijken. 8.1

  11. #2636

    Standaard

    Planet Earth - Disk 1

    Zo zeg.....dit was echt geweldig! Er is niets van overdreven, dit is volgens mij wel de beste natuurdocu gemaakt....en ik heb alleen nog maar disk 1 gehad. De beelden vanuit helicopters, onder water en vanuit andere bijzondere invalshoeken zijn adembenemend. Het is uiterst verslavend en de drie afleveringen vlogen om. Een box waarvan ik het "zonde" vind om snel doorheen te gaan....maar ik kan er niets aan doen. Qua beeldkwaliteit vind ik het dik in orde, alhoewel ik me een voorstelling kan maken hoe de HD eruit moet zien. Veel onderwerpen of diersoorten komen vrij beknopt in beeld, dat is logisch want het gaat om algehele indruk van de aarde. Ik wordt er erg gretig van want ik nu wil nu eigenlijk al meer.... Op naar de overige afleveringen.

    Ik baalde trouwens wel erg want tijdens aflevering drie hapert de disk op een gegeven moment. Het beeld staat stil of er vormen zich blokjes. Dus ruim vier minuten zijn totaal niet afspeelbaar. In een andere dvdspeler hetzelfde geval. Uiteraard de disk grondig schoongemaakt. Ik zag wel een kras op de disk, dus dat zal de boosdoener zijn. De box was helemaal gesealed. Nog nooit meegemaakt dit, dat een nieuwe dvd het niet doet. Met een programma heb ik aflevering drie apart op een dvd weten te branden, zo maar opgelost....maar als mierenneuker als het gaat om dvd's, vind ik het erg zonde. Als ik de boel terug moet sturen naar Blah, dan duurt het weer erg lang, gaan ze de boel onderzoeken en als ze niets kunnen vinden zijn de kosten voor jou....heb ik geen zin in. Pech dus...

    Hanzo the Razor - Who's got the Gold?

    Derde en laatste deel uit de serie. Je kan wel merken dat de klad er een beetje in begint te raken. Weer zien we de befaamde "verhoortechniek" van Hanzo en dat kunstje hebben we in de overige twee delen ook al gezien. Toch blijft er nog genoeg te genieten en is dit dan ook een degelijke aflsuiter. Wederom heeft Hanzo lak aan alle soorten van gezag en krijgt zijn baas flink wat te stellen met de nukken van Hanzo. En bloedfontijntjes uit nekken en dergelijke....ze blijven leuk om te zien. Een aardig derde deel, de overige delen zijn beter en dus goed dat ze het bij drie delen hebben gelaten.

  12. #2637

    Standaard

    View to a kill. Mijn favoriet uit de serie met Roger Moore

  13. #2638

    Standaard

    Bad Lieutenant net gezien. Ik had er eerlijk gezegd iets anders van verwacht, meer richting die echte criminal movies. Het was echter meer criminal/drama. Desondanks speelt Keitel voortreffelijk, kan me eerlijk gezegd niet een andere acteur in deze rol voorstellen. Ik denk ook dat het thema vergeven heel goed neergezet wordt in deze film. Op dit moment geef ik de film een 7.3, maar dit cijfer kan stijgen, wanneer ik hem vaker bekijk en beter kan laten bezinken.

  14. #2639

    Standaard


    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  15. #2640

    Standaard

    Lost in Translation Prachtige film met geweldige rollen van Scarlett en Bill. Naast dat ik goed kan genieten van de manier van filmen van Sofia C. is dit zeker haar beste film. Het Japan thema is ontzettend goed uitgewerkt en toen de aftiteling begon zat ik wederom met een glimlach om mijn lippen.

    Syriana
    Deze film moet ik waarschijnlijk nog een keertje kijken om alle facetten goed op me in te laten werken want nu is het nog een beetje wazig. Mooie rol van Clooney (met imposante baard) en een ontluisterend plot waarin er eens goed duidelijk wordt gemaakt welke politieke spelletjes er allemaal worden gespeeld in het spel der olie.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #2641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    This particular "Paranoia", the one reviewed here, was actually released here in the US as "A Quiet Place to Kill". Both films 1) star Carroll Baker, 2) were directed by Umberto Lenzi, 3) were shot in and around 1969, 4) contain some of the same music on the soundtrack, and 5) share the same title "Paranoia"
    En in beide worden we regelmatig getrakteerd op de blote billen van Carroll Baker, echt vreselijk



    PARANOIA

    A QUIET PLACE TO KILL/A BEAUTIFUL PLACE TO KILL

    Ooit riep ik eens dat Umberto Lenzi geen gevoel voor film had, maar daar moet ik nu toch echt op terugkomen. Zijn kannibalenfilms zijn vreselijk maar na KNIFE OF ICE, EYEBALL, ORGASMO en deze blijkt dat Lenzi toch wel een degelijke regisseur is

    Net als ORGASMO een heel degelijke thriller waar het venijn in de staart zit, voorspelbaar maar die laatste twist zag ik toch echt niet aankomen


  17. #2642

    Standaard

    Deze week,

    EKO EKO AZARAK ; Japanse shock-horror trilogy,niet aan mij besteed 2/10

    Spinal Tap ; Pseudo documentaire over nep heavy metal band.Zeer grappige momenten 7/10

    Fuhrer EX; Sterke Duitse film over neo-nazis 7/10

    American Gangster ; Hele goede film van Ridley Scott met top acteerwerk [zoals je zou verwachten :wink: ] van Denzel en Russel 8/10

    Once ; Prachtige Ierse film.Simple verhaal over een relatie tussen een busker en een immigrant meisje uit Tsjechie.Alleen de muziek al...
    9/10

    Secret Sunshine;Koreanse drama over een vrouw die alles verliest
    Zwaar en te lang maar sterk akteerwerk 6/10

    gr,vince.

  18. #2643

    Standaard

    Blood Diamond :: 8,8
    Falling Down :: 7,7

  19. #2644

    Standaard

    Gisterenavond Next. Was erg goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #2645

    Standaard

    BLOODY MAMA

    Irritante hicksploitation/gangsterfilm met 2 hoogtepunten: Shelly Winters en Robert De Niro.

    Roger Corman kan veel leuker en beter


  21. #2646

    Standaard

    Gistere EPIC MOVIE
    1/10

  22. #2647

    Standaard

    Basketball Diaries: Nog beter dan ik had verwacht. Goede vertolking van Leonardo Dicaprio als jonge straat cimineel die het grip op zijn leven veliest door drugs. 7-10

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #2648

    Standaard

    Nagareru (Flowing)
    Ook de laatste film die ik nog moest zien uit de MoC box van Naruse is een prachtige film.
    Zoals de titel al doet vermoeden, kabbelt de film een beetje voort maar wat je in de tussentijd de zien krijgt is van grote schoonheid. De dames in het geisha huis die worstelen met de vragen of ze nu in de oude Japanse cultuur van de geisha`s moeten blijven of dat ze moderner moeten worden, wordt prachtig in beeld gebracht. Het contrast tussen het oude en het nieuwe Japan is duidelijk zichtbaar.
    Het acteerwerk is erg sterk, alle rollen zijn even goed gespeeld.
    En verder zou ik hier niet veel woorden aan vuil maken maar gewoon ervan gaan genieten.

    De MoC box is dus zeer goed bevallen. Zometeen maar de BFI-box van Naruse bestellen, ben zeer benieuwd naar meer werk van de beste man.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2649

    Standaard

    The Kingdom
    Deze film zou allebij de kanten laten zien maar je krijgt dat te zien op de Amerikaanse manier, waardoor ik zelf weer die Arabieren begrijp. Typisch Hollywood.
    6.5/10

    Barry Lynon
    Interessant verhaal wat alleen wel TER-GEND traag verteld wordt. De manier van vertellen past wel goed bij de film.
    7-/10

    Eyes Wide Shut
    Geweldige trhiller, ik zat de hele tijd in spanning! Erg goed geacteerd door Kidman en Cruise. Mooi verhaal wat ook prachtig gefilmd is.
    8.5/10

  25. #2650

    Standaard

    Saw IV

    Tog nog een waardig vervolg.. waar het verrassingselement in deel 3 een beetje achterwege bleef, leunt deze film juist voornamelijk op het einde.

    7,8

Pagina 106 van 114 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •