Pagina 1 van 114 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2847 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke DVD heb je net gekeken? (7)

    Er wordt wat gekeken zeg! We zijn alweer bij nummertje 7.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2

    Standaard

    Bonjour Tristesse ****

    Regie: Otto Preminger (1958)

    Jean Seberg, Deborah Kerr en David Niven schitteren in dit opmerkelijke melodrama van Otto Preminger, een film die zelfs binnen het relatief vergeten Preminger oeuvre een nogal verwaarloosde film lijkt terwijl het een bijzonder sterke film is, een klein meesterwerkje wellicht zelfs. De film is nog het meest herinnerd doordat Jean-Luc Godard het personage van Seberg in deze film rechtstreeks heeft overgeheveld naar zijn eigen ‘A Bout de Souffle’, Godard heeft zelfs verklaard dat hij het laatste shot van deze film had kunnen nemen, een tussentitel ‘Drie jaar later’ had kunnen gebruiken en dan ‘A bout de Souffle’ had kunnen beginnen. Het is echter veel meer dan enkel een invloed op Godard; het is een nogal scherpe kritiek op de leegheid van het leven van rijke mensen, net als bijvoorbeeld Sirk’s ‘Written on the Wind’. Toch is de film geheel in Preminger stijl niet enkel negatief tegenover de oppervlakkigheid van de jetset, want hoewel het personage van Kerr de morele ‘juistheid’ vertegenwoordigt duwt Preminger je toch richting sympathie voor de Seberg/Niven tandem – Preminger heeft in vrijwel al zijn films een zwak voor de underdog of moreel problematische karakters. Zoals het eveneens Preminger betaamt is de film voor Hollywood begrippen erg cynisch en nergens geforceerd vrolijk, de titel is al een indicatie in die richting natuurlijk. Ik denk dat deze film met meerdere kijkbeurten enkel nog kan stijgen in waardering en de film verdient een veel groter publiek dan nu het geval is. In zekere zin is ‘Bonjour Tristesse’ alles wat Ozon’s ‘Swimming Pool’ wilde zijn maar niet is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #3

    Standaard

    Daarnet Mission Impossible 3 gezien.

    Tja, had er eigenlijk wat meer van verwacht, maar zeker geen slechte film.
    Je moet een hoop ongeloofwaardigheden voor lief nemen, en ik vond het beeld op sommige punten niet helemaal scherp, net "out of focus" zeg maar.

    Voor de rest een vermakelijke film, met goeie actie scenes.

    7/10.
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  4. #4

    Standaard

    EMANUELLE - PERCHÉ VIOLENZA ALLE DONNE?

    EMANUELLE AROUND THE WORLD/THE DEGRADATION OF EMANUELLE/EMANUELLE VERSUS VIOLENCE TO WOMEN

    Ultrasleaze van Joe D'amato waarin ijskonijn Laura Gemser op de toppen van haar kunnen akteerd, ze lacht af en toe en kijkt zelfs een keertje opgewonden

    Bestialiteiten, bananen en wat hardcore

    Een zesje

    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 13-05-2007 om 19:04

  5. #5

    Standaard

    Så som i himmelen (2004)

    Deze film die ik maanden geleden blind had gekocht stond op het punt van ontbinding. Vandaar dat ik hem maar heb afgepoetst en hem heb gekeken. En ik stond perplex van dit simpel uitgewerkt verhaal dat je toch diep kon raken.

    Een dirigent die internationaal bekent staat en behoorlijk wat roem heeft behaald in zijn leven krijgt plots een hartaanval en staat op het punt om te gaan sterven. Hij moet het rustig aan gaan doen van de dokter en daarom keert hij terug naar zijn geboorteplaats Norrland. Daar aangekomen krijgt hij een vriendelijk welkom en komt in aanraking met het plaatselijke koor. Totdat er dingen beginnen te rollen, dat van goed naar erger gaat.

    Hoewel vooral de introductie van de film en de afsluiting van de film nog in me hoofd rondspeelt mag zich dit toch weer een schitterende film zijn uit Scandinavië. En ze blijven me daar toch iedere keer weer verbazen. Vooral Michael Nyqvist zet een sterk karakter neer, die op zoek is naar het leven, naar een hemel om in te leven. Daar komt hij in aanraking met de dominee, met een mishandelde vrouw en het supermarkt meisje. Hij wil ze allemaal helpen alleen zien de mensen het niet die geholpen willen worden.

    Een behoorlijke grote groep noemt dit een soapachtige, opgestapelde clichés drama film. Tuurlijk dit zit er allemaal in, maar ligt dat niet aan de kijker zelf wat je ermee doet. Ik had er totaal geen problemen mee, ook niet het feit dat alles weer op zijn pootjes terecht kwam. Het verhaal wordt gewoon goed gebracht, sterk in geacteerd door vrijwel iedereen, zodat ik daadwerkelijk mee kon gaan leven. Een gevoelige doch sterke soundtrack, een film waarvan je geëmotioneerd raakt, prachtig landschap en ook heerlijke snijdende dialogen.

    Dus voor de één een soapachtige productie maar voor mij was het een aangename film over de eenvoud van leven en het waarderen van het leven.

  6. #6

    Standaard

    Silent Hill

    Gisteravond het fantastische Re-Cycle gezien en Silent Hill schijnt daar een beetje op te lijken...ook over een vrouw en een klein kindje verdwaald in een fantasy-horror-achtige omgeving. Goed....dit is toch een partij bagger! Sinds tijden zo'n wanproduct gezien. Het is saai, niet eng, slap verhaal, het acteerwerk is uitermate belabberd, mensen trekken oude kleren oud en gooien wat smerige troep over hun gezicht wat op mij overkwam als "leuk....een verkleedpartijtje". Ik heb hier echt geen woorden voor. Veel scenes waren zo donker dat ik soms geen idee had waar ik naar zat te kijken....van ellende maar mn brightness van mn tv opgekrikt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit goed vind....vermijden als de pest.

  7. #7

    Standaard

    The Boondock Saints Troy Duffy, 1999
    Blijft een heerlijke film dit zeg! Het verhaal is niet echt hoogwaardig, twee broers besluiten eigenhandig de lokale maffia aan te pakken, maar dat mag de pret niet drukken. De film moet het vooral hebben van het acteerwerk, de heerlijke Ierse score en de geniale dialogen. Heb deze film al vele malen gezien, alleen was dit de eerste keer dat ik de director's cut zag. Moet zeggen dat ik de extra scenes amper terug kon vinden, maar toch leuk om de film een keer te zien zoals dat de bedoeling was van Troy Duffy. Er gingen trouwens lange tijd geruchten dat er een vervolg zou komen, maar daar heb ik al enige tijd niks meer van vernomen. Misschien is het ook wel beter om het bij deze zeer sterke film te houden. 8.0

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Silent Hill

    Gisteravond het fantastische Re-Cycle gezien[snip] Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit goed vind....vermijden als de pest.


    Ik zou het exact omdraaien. Niet dat ik Silent Hill een onnavolgbaar meesterwerk vond, maar een plezante middag in de bioscoop was het zonder meer. Re-Cycle heeft de dubieuze eer dat het de enige DVD in mijn leven is die ik ooit verkocht heb.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht


    Ik zou het exact omdraaien. Niet dat ik Silent Hill een onnavolgbaar meesterwerk vond, maar een plezante middag in de bioscoop was het zonder meer. Re-Cycle heeft de dubieuze eer dat het de enige DVD in mijn leven is die ik ooit verkocht heb.
    Ik weet het nog te herinneren. Kinky vond hem geweldig en jij vond er geen zak aan. Ik vind Silent Hill wel zo vreselijk slecht...ik wordt er gewoon naar van. Saai...het ging maar door...lopen door donkere gangen...je zag geen moer zo donker was het. Eng werd het nergens. Vanaf het moment dat ze in contact kwamen met die andere mensen....toen zakte mn broek volledig af vanwege de uitermate clichematige en ronduit slechte acteerprestaties. Brrr....en dan dat einde. Waar sloeg het zowiezo allemaal op? Snel vergeten dit.

    En mbt Recycle....wat vond je daar zo slecht aan? Het hele cgi kan je niet liggen maar het zag er toch echt wel heel erg mooi uit. De onderliggende boodschap kon ik ook wel waarderen en het einde vond ik ook erg sterk. Je kijkt nogal veel en ook het nodige B-filmwerk zullen we maar zeggen. Dat je uitgerekend deze film zo slecht vind...snap ik geen houta van.

    En heb je mn stukje gezien over Funeral Parade of Roses....daar ontgaat mij dan even de genialiteit van. Maar dat is nog wel een film die ik een tweede kans ga geven. Silent Hill is voor mij zo overduidelijk een draak....daar zal ik nooit meer naar terugkeren.

  10. #10

    Standaard

    [IMG]http://www.cultfilmsen***films.com/quick_pics/masque_red_death_cover.jpg[/IMG]

    The Masque of the Red Death (1964) ****1/2

    Voor al uw satanistische feestjes, slechts één adres: het kasteel van Vincent Price. Hier speelt hij de sardonische prins Prospero, die in z'n burcht decadente feestjes organiseert voor z'n adellijke kennisenkring terwijl buiten de pest rondwaart. De mooie boerendochter Francesca zit aan z'n zijde. Verplicht, want de prins heeft beiden haar minnaar en vader in z'n kerkers opgesloten, zodat ze achteraf voor wat feestelijk spektakel kunnen zorgen met een gevecht op leven en dood. Maar zover zijn we nog niet - de fut is nog lang niet uit het festijn. De gasten krijgen dansende dwergen voorgeschoteld - waarbij Patrick Magee zich likkebaardend afvraagt hoe zo'n dwergvrouwtje zou zijn in bed - terwijl prins Prospero ervan geniet de edellieden te kleineren en te beschimpen. Die laten zich dat maar welgevallen, volledig in zijn macht want achter de kasteelpoort wacht hen enkel de pest.

    Roger Corman maakte begin jaren zestig een hele resem filmbewerkingen naar de verhalen van Edgar Allan Poe, met deze The Masque of the Red Death als een bijzonder geslaagde film in de serie. Tussen al z'n rollen als getormenteerde psychoten in de andere Poe-films, is Vincent Price hier in z'n element - met z'n hooghartige uitstraling en geaffecteerde stem lijkt de rol van de sadistische prins hem dan ook op het lijf geschreven. De film is erg onderhoudend met een stevig tempo - Corman weet er zelfs wat mantel-en-degen-elementen in te verwerken, met hier en daar wat gekletter van zwaarden en er wordt al eens een kasteelmuur beklommen. Ook trekt hij z'n beste visuele trukendoos open voor mooie, hallucinante droomsequenties, en enkele van de decors zijn bijzonder knap. Uitstekende film.

    Screenshots en technische evaluatie van het schijfje vind je op cultfilms en ***films

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik weet het nog te herinneren. Kinky vond hem geweldig en jij vond er geen zak aan. Ik vind Silent Hill wel zo vreselijk slecht...ik wordt er gewoon naar van. Saai...het ging maar door...lopen door donkere gangen...je zag geen moer zo donker was het. Eng werd het nergens. Vanaf het moment dat ze in contact kwamen met die andere mensen....toen zakte mn broek volledig af vanwege de uitermate clichematige en ronduit slechte acteerprestaties. Brrr....en dan dat einde. Waar sloeg het zowiezo allemaal op? Snel vergeten dit.
    Het sloeg allemaal nergens op maar dat was ook zo leuk er aan. Ik had overigens absoluut geen last van donkerte in de bioscoop of kan het me anders absoluut niet als minpunt herinneren, dus dat kan aan je kijkomstandigheden gelegen hebben. Anyway, ik zou nergens deze film al te zeer willen verdedigen, want ik mijn stukje over de film gaf ik al aan dat het aan alle kanten gebreken had, maar ik vond het echt de eerste gameverfilming die het kijken waard was.

    En mbt Recycle....wat vond je daar zo slecht aan? Het hele cgi kan je niet liggen maar het zag er toch echt wel heel erg mooi uit. De onderliggende boodschap kon ik ook wel waarderen en het einde vond ik ook erg sterk. Je kijkt nogal veel en ook het nodige B-filmwerk zullen we maar zeggen. Dat je uitgerekend deze film zo slecht vind...snap ik geen houta van.
    Dat mensen dit mooi vinden kan ik dus niet begrijpen. De term overdaad schaadt lijkt wel uitgevonden voor deze film. Het eerste half uur was nog veelbelovend maar als de CGI de film gaat overnemen (want laten we elkaar nou niet voor de gek houden, deze film werd niet ondersteund door de CGI, het was CGI) dan haak ik echt af. Ik werd er moedeloos van. Ik heb niks tegen speciale effecten maar wel als ze de film zo overschreeuwen als hier. En dat mensen de CGI zo mooi vonden kan ik weer niet begrijpen. Dus we hebben een film die enkel CGI is en dan is het niet eens altijd mooie CGI. Brrrr....

    En heb je mn stukje gezien over Funeral Parade of Roses....daar ontgaat mij dan even de genialiteit van. Maar dat is nog wel een film die ik een tweede kans ga geven. Silent Hill is voor mij zo overduidelijk een draak....daar zal ik nooit meer naar terugkeren.
    Ow maar ik zal Silent Hill ook nooit meer kijken hoor, wees maar niet bang

    En het kan zijn dat de genialiteit van Funeral je ontging, ik kan je daar niet echt bij helpen. Sowieso omdat ik de film slechts een keer gezien heb en zelf ook nog lang niet alles op een rijtje heb en anderzijds omdat dit soort films moeilijk aan de man te brengen zijn - het is moeilijk er over te praten.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #12

    Standaard

    Klopt....de film Re Cycle zat bomvol cgi. Maar ik vond het juist de film ondersteunen omdat de hoofdperoon nu eenmaal in een "andere wereld" zat. Tevens vond ik het verhaal gewoon goed en vond ik het acteren erg prettig. En zo zijn er meer films waar cgi de boventoon voert, Sin City, Lord of the Rings etc.

    Laten we maar geen woorden meer vuil maken over Silent Hill.... Over de donkere scenes dan nog 1 opmerking....ik denk dat die scenes inderdaad in de bios beter te pruimen zijn. Op de bank blijft er weinig van overeind...ik keek de film ook overdag, dat is ook een minpunt voor zo'n donkere film.

    En Funeral verdiend een herkijkbeurt....zonder meer. Ik heb delen al opnieuw gezien maar dan met het audiocommentaar.

  13. #13

    Standaard

    Apur Sansar ***1/2

    Regie: Satyajit Ray (1959)

    Ik heb meer dan twee jaar nodig gehad om me door de beroemde Apu-Trilogie van Satyajit Ray heen te worstelen, terwijl die film met ‘Panther Panchali’ en ‘Aparajito’ toch minstens twee gedoodverfde klassiekers van de wereldcinema bevat. Maar het deed me gewoon allemaal niet zoveel en het was doorgaans zo saai als de pest. Dit derde deel ‘World of Apu’ was feitelijk geen uitzondering, want weer had ik soms grote moeite om niet in slaap te sukkelen en vroeg ik me af wat er nu allemaal toch zo geweldig aan was. Maar toch, soms, heel soms, wisten delen van de film me ineens sterk te raken en ving ik glimpen op van de klasse van Ray. Dit was vooral dankzij zijn vermogen om het menselijk gezicht op iconische wijze op celluloid te vangen. ‘Panther Panchali’ kent natuurlijk ook zo’n beroemd iconisch shot, misschien wel het meest beroemde shot uit de gehele Indiase cinema en ook hier maakten bepaalde momenten diepe indruk op me. Maar dat waren slechts geïsoleerde momenten en één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik vraag me dus nog steeds af wat er zo goed is aan de films van Satyajit Ray, dus als iemand me kan helpen: ik sta open voor suggesties!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #14

    Standaard

    Casshern (2004)

    Deze film waar ik ooit eens stukje van gelezen heb in de filmvalley kwam ik onlangs tegen en zette hem vandaag zonder enig besef op dat hij in met top 20 zou belanden. Wat een filmrit was dit weer, deze live-action film, de enige niet geanimeerde elementen in deze film zijn net zoals bij ‘’Sky Captain and the World of Tommorrow’’en ‘’Immortel’’, de personages zelf. En eerlijk gezegd zag ik dat totaal niet want ik was verblind door de schone visuele affecten.

    We zitten ergens diep in de éénentwintigste eeuw, de oorlog die 50 jaar lang duurde is ten voordeel van de Oostelijke Federatie, ten koste van Europa. Je kunt het niet echt een overwinning noemen omdat het land totaal naar de knoppen is. Vooral de chemische, biologische en nucleaire oorlog heeft het land uitgeput en de bevolking blootgesteld aan ziektes en mutaties. Die pas op langere termijn de mens gaan beïnvloeden. Een professor Azuma komt met een mogelijke oplossing. De oplossing luidt als volgt door een biologisch proces wil hij een nieuw schoon mens kweken. Maar omdat de bureaucraten het niet helemaal zien zitten wordt het plan niet door gezet. Één man wil er geld in steken, maar ondertussen zijn er weer behoorlijk wat opstanden van rebellen die zich verzetten tegen de grote machthebbers. Wat je daarna krijgt te zien is niet te bevatten met je oog, niet te omschrijven in woorden je moet het zelf een keer gezien hebben om er over te oordelen.

    Nadat ik de film gekeken had. Ben ik eens op internet wezen rondneuzen hoe mede filmgenieters deze film konden waarderen. Maar de positieve geluiden zijn schaars, zeer schaars. Ik vind dat toch raar, wiste ze van dit project af want het is een comicverfilming en hebben die van te voren een torenhoog verwachtingspatroon gecreëerd naar dat de trailer boekdelen sprak?

    En de kritiek op de CGI effecten, het slappe moralistische verhaal, ik snap er echt werkelijk niks van. Maar ik zal het eens proberen uit te leggen hoe de film op mij afkwam.

    Vooral de manier hoe de scènes gemonteerd zijn de film is overweldigend te noemen. Rauwe zwarte/grijze beelden die de oorlog moeten voorstellen. En dan het evenwicht in vage felle kleuren die de zon moeten voorstellen die behoorlijk uitgedoofd eruit ziet. En vervolgens wazige lichtvlekken gecombineerd met natuurlijk dromerig cameragebruik krijg je een visueel meesterwerk zonder nog dat ik inhoudelijk over het verhaal begin en de onderliggende boodschap.

    Echt jammer om te lezen dat het werkelijk mooi is gemaakt maar dat het verhaal leeg is. Waar gaat het over, wat een vaag iets komt vaker naar voren dan een film als The Fountain of een nieuw project van David Lynch. Het verhaal is vooral qua thematiek geslaagd en ik denk dat we moeten kijken naar een Oosters cultuur misschien wel een beetje boeddhisme om er een geslaagd verhaal in te zien. Vooral de ‘’neo-sapiens’’ is duidelijk iets wat goed uitgewerkt wordt, Tetsuya zegt ook zelf op het einde van de film ik ben geen mens en ik wil ook niet een mens worden. Want wat ik de mensheid heb aangedaan moet ik me voor schamen. En dan dat standbeeld waarin dat bliksemlicht in sloeg, dat de God van geluk en vrede moet voorstellen, genaamd ‘’Casshern’’. Dit standbeeld wordt verder in het verhaal nog een keer aangehaald door een oude wijze man die tegen Tetsuya zegt dat ze het vergeten waren ‘’Casshern’’ te eren door alle haat en oorloggen. Uit eindelijk zorgen de ‘’Neo-sapiens’’ ervoor dat een groot deel van de ‘’homo sapiens’’ zijn vernietigd. Als eind conclusie krijg je dan dit, alle ‘’zielen’’ komen te samen, vormen een goud gele komeetachtig ‘’iets’’ dat zich het heelal invliegt. Om vervolgens doelgericht een planeet of iets wat daarop lijkt in te slaan, waarbij je tot de ontdekking komt dat daar het bliksemlicht vandaan komt en opnieuw iets vormt om de aarde te vernietigen en ergens anders een nieuw leven te beginnen. Dat is mijn halve interpretatie van het verhaal, het is allemaal moeilijk te bevatten de eerste kijkbeurt, dat mag duidelijk zijn. Wat me ook opviel was de snelle beelden in beelden, neem nou de rauwe zwart/wit beelden van de oorlog dat ik er veel vaker Adolf Hitler en kompanen in terug zag, vooral beelden uit de tweede oorlog zag ik er behoorlijk veel in. Weet alleen niet waar ik dat moet plaatsen in het gehele plaatje?

    Dus wat heb ik nu gezien een overweldigende film vol CGI effecten, schilderachtige portretten, een ingewikkeld verhaal maar interessant gegeven, soundtrack die je hypnotiseert, schitterend decor, attributen en thematieken van verraad, identiteitscrisis (?), relaties, opoffering etc. Gun de film een kans, mensen.


  15. #15

    Standaard

    Jaws, blijft genieten.
    Why are you wearing that stupid man suit?

  16. #16

    Standaard

    The 36th Chamber of Shaolin

    Zeer geslaagd; beeld is trouwens zeer goed, en dat voor DFW 9/10

  17. #17

    Standaard

    ONIWABAN

    DEMON SPIES

    Lekkere ninja film die veel weg heeft van het plotje uit AZUMI maar deze is veel ouder. Deze film heeft alle cliché's uit het genre maar dit is verreweg van negatief

    Afgehakte ledematen, bloedfonteinen en T & A

    Verplichte kost voor genrefans


  18. #18

    Standaard

    Deze film is van de script-schrijver van Training Day. Dit is duidelijk te merken aan de film want er zijn vele raakvlakken met eerder genoemde film. Het hoofdpersonage is dit keer ook geen liefhebbende man en verdwaalt geestelijk gaande weg de film. Opnieuw een sterke rol van Bale(speelt deze man weleens slecht?). Goede ondersteunde cast, helaas is het script erg voorspelbaar(cliche) waardoor het voor mijn geen absolute topper is. Maar een sterke film is het wel en voor mensen die van Training Day genoten hebben kan ik alleen maar aanbevelen om deze film te bekijken.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    kinky queen heet nu Erwin de Koning.....vond ik Kinky toch....meer Kinky...
    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 13-05-2007 om 22:19

  21. #21

    Standaard

    Ach t zijn forumvoorschriften


  22. #22

    Standaard

    GOREINVASIÓN

    GORE INVASION

    Argentijnse ultra lowbudget film over het maken van een nobudget film

    Sommige momenten zijn best grappig, maar het is overduidelijk een groepje vrienden geweest die op een dag bedachten 'zullen we eens een film maken?'


  23. #23

    Standaard

    The Prestige
    Was behoorlijk moe toen ik 'em keek dus ik heb niet alles gevolgd. Toch boeide het me allemaal behoorlijk wat ik te zien kreeg en ga 'em binnenkort nog eens kijken.
    Bale is zo goed, wat een acteur is dat zeg. Jackman deed trouwens niets voor hem onder.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Silent Hill

    Gisteravond het fantastische Re-Cycle gezien en Silent Hill schijnt daar een beetje op te lijken...ook over een vrouw en een klein kindje verdwaald in een fantasy-horror-achtige omgeving. Goed....dit is toch een partij bagger! Sinds tijden zo'n wanproduct gezien. Het is saai, niet eng, slap verhaal, het acteerwerk is uitermate belabberd, mensen trekken oude kleren oud en gooien wat smerige troep over hun gezicht wat op mij overkwam als "leuk....een verkleedpartijtje". Ik heb hier echt geen woorden voor. Veel scenes waren zo donker dat ik soms geen idee had waar ik naar zat te kijken....van ellende maar mn brightness van mn tv opgekrikt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit goed vind....vermijden als de pest.
    Uh, ik vond 'em goed. Zeer vermakelijke film, vooral door de sfeer.
    Maar ja, ieder z'n meug

  25. #25

    Standaard

    Terminator 3

    Ach, de actie blijft leuk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 1 van 114 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •