Pagina 111 van 114 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114 LaatsteLaatste
De resultaten 2.751 tot 2.775 van 2847 worden weergegeven.
  1. #2751

    Standaard

    Uhm...praktiserende pedo's toch ?
    In een comfortabele stoel thuis het kindergedeelte van de Wehkamp onderspuiten is nogsteeds niet verboden vrees ik...
    Preventief casteren mag best natuurlijk
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #2752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht


    Meest van de tijd heb ik een "lichtelijke" hekel aan J.C....uhm, Verhoeven...maar hier moet ik hem toch gelijk in geven
    Tsja, maar TheGodfather geeft toch ook alleen zijn mening? Hij zegt nergens dat het niet mag, alleen dat ie hypocriet en discriminerend bezig is...

    :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Uhm...praktiserende pedo's toch ?
    In een comfortabele stoel thuis het kindergedeelte van de Wehkamp onderspuiten is nogsteeds niet verboden vrees ik...
    Preventief casteren mag best natuurlijk

  3. #2753

    Standaard

    Ik bedoelde het homofobische gedeelte
    Maar tjeempie, de pedofoben veroordelen de homofoben...lol, hypocriet en discriminerend krijgen een ietwat vreemde betekenis...

    Oh, en ik heb net "As It Is In Heaven" gekeken, prachtig, allemachtig prachtig
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #2754

  5. #2755

    Standaard

    Harry ? Van Bommel ?
    Haagse Harry ?

    Ik, niet, snap.


    Aanradertje dus die film...even checken op lijstjes hoe slecht m'n smaak nu weer is
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #2756

    Standaard

    Neu, gewoon algemene Harry

    Om maar een beetje ontopic te blijven:

    Heb de afgelopen maanden heel veel Simpsons gekeken:

    Seizoen 4, 5, 6, 7, 8, 11, 13, 15, 16 en 18 :razz:

    Blijft een fantastische serie, al vind ik de laatste seizoenen wel een klein beetje minder worden. Moeilijk uit te leggen, maar een beetje hetzelfde als ik met South Park heb (al kan ik daar wel de mankementen aanwijzen); het is een gevoelskwestie.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 01-11-2007 om 22:42

  7. #2757

    Standaard

    Notting Hill (1999)

    William Thacker (Hugh Grant) is de eigenaar van een reisboekenwinkel in Notting Hill. Op een dag komt de bekende amerikaanse actrice, Anna Scott (Julia Roberts) langs in zijn winkel. Ze koopt een boek en verdwijnt weer uit zijn leven. Verbaasd van wat er net gebeurd is loopt hij even later met een beker sinaasappelsap, als hij tegen Anna aanstoot. De sinaasappelsap zit overal en William biedt Anna aan om zich om te kleden in zijn huis, waar ze vlakbij zijn. Anna neemt dit aanbod aan en zoent William bij vertrek. De maanden daarna leren de twee elkaar beter kennen, maar helaas is er elke keer wel iets wat de relatie tussen de twee verpest. Toch komen de twee telkens weer bij elkaar, want hoe moeilijk het ook is ze zijn verliefd.

    Notting Hill is een leuke engelse romantische komedie. Het verhaal is redelijk standaard, maar de sfeer in de film is geweldig. De scene waarin William over de straat in Notting Hill loopt en alle seizoenen voorbij gaan is een erg goede manier om aan te geven dat er tijd voorbij gaat. De muziek is erg goed gekozen en past erg goed bij de sfeer van de film. De karakters om William heen zijn allemaal erg apart en erg grappig, vooral om William’s huisgenoot Spike heb ik erg moeten lachen. Ik kan deze film dan ook aan iedereen aanraden die een zwak heeft voor romantische, of engelse komedies.

    It's my round killing thing.

  8. #2758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    uiteraard mogen ze wel meneer Van 't Hof (als ik het me goed herinner), maar ik ga langzaam richting solliciteren voor een nwe baan en heb geen zin dat een potentiele werkgever op mijn forumactiviteiten of (erger nog) mijn filmlijstje stuit
    Aha....zit dat zo. Ik kan me echter niet voorstellen dat een werkgever er bezwaar mee heeft dat je als hobby films kijken hebt. Schaam je niet!!! Het is je goed recht!!

    Enne.....denk je niet dat je foto "iets" van je identiteit weggeeft?

  9. #2759

    Standaard

    Notting Hill lijkt me echt een boutfilm, vooral omdat ik een gigantische hekel heb aan Hugh Grant en Julia Roberts.

  10. #2760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Notting Hill lijkt me echt een boutfilm, vooral omdat ik een gigantische hekel heb aan Hugh Grant en Julia Roberts.
    Valt best mee hoor. Wel een van de betere romantische comedies in ieder geval. Spike is inderdaad hilarisch. Heb je ook wel nodig in deze film daar het caracter van hugh grant nogal saai is.
    Laatst aangepast door hstadman : 01-11-2007 om 23:46

  11. #2761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik bedoelde het homofobische gedeelte
    Maar tjeempie, de pedofoben veroordelen de homofoben...lol, hypocriet en discriminerend krijgen een ietwat vreemde betekenis...

    Oh, en ik heb net "As It Is In Heaven" gekeken, prachtig, allemachtig prachtig
    Pedofielen en Homofielen kan je toch niet vergelijken man. Komop zeg. Pedo's zijn sick.

  12. #2762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Pedo's zijn sick.
    Homo's ook.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #2763

  14. #2764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Valt best mee hoor. Wel een van de betere romantische comedies in ieder geval. Spike is inderdaad hilarisch. Heb je ook wel nodig in deze film daar het caracter van hugh grant nogal saai is.
    Je moet inderdaad wel van het soort film houden. Als je niet van Hugh Grant en niet van Julia Roberts houdt dan is het waarschijnlijk inderdaad niet een film voor jou.
    It's my round killing thing.

  15. #2765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19 Bekijk bericht
    Je moet inderdaad wel van het soort film houden. Als je niet van Hugh Grant en niet van Julia Roberts houdt dan is het waarschijnlijk inderdaad niet een film voor jou.
    grote kans dat als je beide niet kunt luchten of zien en beide in de film spelen, je de film ook niets zult vinden! Maar voor de neutrale filmkijker is het toch wel een genietbare film.

  16. #2766

    Standaard

    Kwaidan (Masaki Kobayashi, 1964)
    Een Kaidan is een traditioneel Japans verhaal over geesten. Kobayashi verfilmde vier kaidans (in de vroegere spelwijze sprak men nog van kwaidan) van schrijver Lafcadio Hearn. De vier verhalen in de film staan los van elkaar, al gaan ze allemaal over de confrontatie van geesten met mensen. Eng zijn de verhalen nergens, maar ze zijn beeldschoon op beeld vastgelegd. In de hele film wordt gebruik gemaakt van kleurrijke handgeschilderde sets die samen met de kleurenbelichting zorgen voor een prachtig schouwspel. De film duurt in totaal ruim drie uur en het tempo is niet al te hoog zodat het een lange zit is, maar wel een bevredigende zit! De dvd van Masters of Cinema is de beste keus. Deze bevat voor het eerst de ongeknipte versie van ruim 3 uur en bevat een dik informatief boek met onder andere de verhalen van Hearn waar de film op gebaseerd is. Meesterwerk. *****
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #2767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Homo's ook.
    lolbroek

  18. #2768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Homo's ook.
    Homo's met Pedo's vergelijken.. dat gaat toch 'n beetje ver
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #2769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Homo's met Pedo's vergelijken.. dat gaat toch 'n beetje ver
    Waar bemoei ik me mee (maar ik doe het toch). Dat heet carcasme, oftewel....je moet het niet letterlijk nemen. Brakhage kan trouwens best zn eigen boontjes doppen. Nu is het niet zo dat Brakhage letterlijk boontjes aan het doppen is (of wel, dat kan ik niet controleren) maar figuurlijk, spreekwoordelijk....zeg maar.....

  20. #2770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waar bemoei ik me mee (maar ik doe het toch). Dat heet carcasme, oftewel....je moet het niet letterlijk nemen. Brakhage kan trouwens best zn eigen boontjes doppen. Nu is het niet zo dat Brakhage letterlijk boontjes aan het doppen is (of wel, dat kan ik niet controleren) maar figuurlijk, spreekwoordelijk....zeg maar.....
    .. okay zag even niet dat de bron Brakhage was ... dat geeft 'n hele andere draai aan dit verhaal
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #2771

    Standaard

    Mooi ik heb weer het hele forum op de stok, wat gaat dat makkelijk zeg...

    Homo's for life...

  22. #2772

    Standaard

    Kan er niks aan doen ben dol op deze film!

    Toen ik de film voor het eerst in de bios zag hing ik de hele tijd slap in mijn stoel van het lachen.

    De film heeft ook nog meer te bieden dan alleen de romantiek. Het familie dinner bij William thuis vind ik erg mooi.

    Voor mij echt een feel good movie.

    Moest hem misschien maar eens opzetten, aangezien ik net van de tandarts kom en ik daar nu fijn tandpijn van heb




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19 Bekijk bericht
    Notting Hill (1999)

    William Thacker (Hugh Grant) is de eigenaar van een reisboekenwinkel in Notting Hill. Op een dag komt de bekende amerikaanse actrice, Anna Scott (Julia Roberts) langs in zijn winkel. Ze koopt een boek en verdwijnt weer uit zijn leven. Verbaasd van wat er net gebeurd is loopt hij even later met een beker sinaasappelsap, als hij tegen Anna aanstoot. De sinaasappelsap zit overal en William biedt Anna aan om zich om te kleden in zijn huis, waar ze vlakbij zijn. Anna neemt dit aanbod aan en zoent William bij vertrek. De maanden daarna leren de twee elkaar beter kennen, maar helaas is er elke keer wel iets wat de relatie tussen de twee verpest. Toch komen de twee telkens weer bij elkaar, want hoe moeilijk het ook is ze zijn verliefd.

    Notting Hill is een leuke engelse romantische komedie. Het verhaal is redelijk standaard, maar de sfeer in de film is geweldig. De scene waarin William over de straat in Notting Hill loopt en alle seizoenen voorbij gaan is een erg goede manier om aan te geven dat er tijd voorbij gaat. De muziek is erg goed gekozen en past erg goed bij de sfeer van de film. De karakters om William heen zijn allemaal erg apart en erg grappig, vooral om William’s huisgenoot Spike heb ik erg moeten lachen. Ik kan deze film dan ook aan iedereen aanraden die een zwak heeft voor romantische, of engelse komedies.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #2773

    Standaard

    Halloween
    Meesterlijk, alles is heerlijk, vooral de snijdende en spannende muziek valt erg op. 8

    Halloween II
    Leuk dat ie verder gaat bij het eerste deel. Maar wat is dit een teleurstelling, de spanning is totaal weg. Alle characters zijn zooooo dom. Michael is zelfs nog slimmer. Vooral heel het politiegebeuren, 2 man zijn naar hem opzoek ofzo. En in het ziekenhuis is het ook wel erg druk qua beveiliging en verplegers etc. (ahum). Jammer. 6

  24. #2774

    Standaard

    The Hills Have Eyes (2006)

    Soms kan een film niet tegenvallen zelfs als het genre je niet ligt. The hills have eyes (unrated) is een dergelijk film en ik vraag me af waarom ik Hostel zo slecht vond. Want eigenlijk is het gewoon een soort van basisprincipe, mensen slachten voor het plezier. Alhoewel het in hostel in de praktijk werd gebracht mag je dit keer als kijker mee genieten van de barbaarse praktijken van de regisseur. En wat is het soms lekker om met dat bijltje te slaan. Tegen alle wetten en regels is dit horrorproject gemaakt ik kon geen clichémoment vinden of iets anders dergelijks dat me deed denken nou gaat hij te ver. De film is vrij onconventioneel en lekker barbaars vooral met de muziek, de hardrock vooral, klonk het piekfijn vooral bij de cruciale slachtscènes. Verder vond ik de remake zelfs beter dan het origineel uit 1977 van Wes Craven die ik precies een dag later zag. Best grappig om het origineel een dag later te zien, je ziet grote overeenkomsten met de remake maar toch heeft Alexandre Aja gekozen voor een betere rustige opbouw. Het enige minpuntje aan de film was dat de baby niet doodgaan misschien gaat dat dan ook net effen te ver. Och, ja ik heb ten minste weer eens genoten van een beestachtige ‘’slasher’’ en deze horror is er één in lange tijd die me echt goed beviel. Tijd voor het tweede deel dat net zo aangenaam mag wezen.



    The Hills Have Eyes (1977)

    Naar de buitengewone geniale remake van was het nu de beurt aan Wes Craven. De film duurt 20 minuten minder en dat is ook te zien we krijgen van alles echt stukken minder te zien. De slachtscènes, de opbouw tot de moorden, en zelfs het einde is vrij abrupt. Maar wel lekker akelig en open dus gelukkig geen alles-komt-goed-op-het-einde-shit. Wat jammer is dat het allemaal wat magertjes in beeld komt ook al is het in een andere tijd gemaakt nog heb ik daar commentaar op. Het bloed kwam net uit de curry of ketchup fles en er ziet er nu niet echt smerig uit. Waar ik wel de slappe lach van kreeg was die acteur met dat eivormige hoofd. Voor de rest een klassieker onder de horrorfans maar voor mij een film als geen andere. Ik kan nu zeggen dat ik beiden werkjes gezien heb en ik ga echt voor de remake trouwens het vervolg hiervan The Hills Have Eyes Part II uit 1985 is die echt zo erbarmelijk slecht als er beweerd wordt?


  25. #2775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    Halloween
    Meesterlijk, alles is heerlijk, vooral de snijdende en spannende muziek valt erg op. 8

    Halloween II
    Leuk dat ie verder gaat bij het eerste deel. Maar wat is dit een teleurstelling, de spanning is totaal weg. Alle characters zijn zooooo dom. Michael is zelfs nog slimmer. Vooral heel het politiegebeuren, 2 man zijn naar hem opzoek ofzo. En in het ziekenhuis is het ook wel erg druk qua beveiliging en verplegers etc. (ahum). Jammer. 6
    Wacht maar tot je Halloween deel 3 ziet, die is pas echt om te huilen. Na deel 3 ben ik nooit meer verder gegaan met de andere vervolgdelen. Halloween 3: the Season of the Witch" staat bij mij te boek als een van de slechtste films die ik ooit gezien hebt.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

Pagina 111 van 114 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •