Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 109 van 109 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Of 'n ander kleur icoon voor de review, HD rood, BluRay blauw en DVD paars.
    Of dvd gewoon Zwart, zoals de meeste doosjes zijn.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Of dvd gewoon Zwart, zoals de meeste doosjes zijn.
    Kan ook maar ik dacht in dit geval meer aan de huiskleur van dvd.nl, niet echt belangrijk verder.. roze, lime en terracotta zijn ook mooie kleuren
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #103

    Standaard

    Ideeën genoeg ieder geval

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Kan ook maar ik dacht in dit geval meer aan de huiskleur van dvd.nl, niet echt belangrijk verder.. roze, lime en terracotta zijn ook mooie kleuren
    RAL4124 is ook gaaf!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #105

    Standaard

    Ik heb nog wel een kleurenwaaier als bovenstaand opties niet voldoen......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #106

    Standaard

    Waar een simpele vraag niet allemaal kan toe leiden. :razz:
    Hopelijk leest een crewlid deze thread ook nog eens een keer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #107

    Standaard

    Merk dat er steeds meer Blu Ray recensies komen en daardoor steeds meer titels zowel een BR als DVD recensie hebben. Ik zou het persoonlijk nog steeds erg handig vinden als dit in de titel aangegeven zou kunnen worden. Of anders misschien een apart subforum voor deze recensies? Of allebei natuurlijk :razz:

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Merk dat er steeds meer Blu Ray recensies komen en daardoor steeds meer titels zowel een BR als DVD recensie hebben. Ik zou het persoonlijk nog steeds erg handig vinden als dit in de titel aangegeven zou kunnen worden. Of anders misschien een apart subforum voor deze recensies? Of allebei natuurlijk :razz:
    Je hebt een punt dat niet altijd het onderscheid in overzichten te herkennen is. Ik besef dat in het forum en het overzicht van laatste recensies op de voorpagina het onderscheid niet is te maken. We gaan kijken wat we hier aan kunnen verbeteren.
    In de recensielijst staat achter elke titel het medium (DVD, Blu-ray, etc.). Verder heeft de cover een blauwe band met Blu-ray (ipv zwart met DVD). Dus dit geeft je wel de mogelijkheid om te zien om welke uitvoering het gaat.

  9. #109

    Standaard

    Het zou niet slecht zijn om de database op de delen in HD/BR reviews en gewone dvd's. Met misschien ook al die Audio Only-toestanden nóg eens ergens apart. Je kan tenslotte geen peren met citroenen vergelijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •