Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 109 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Je spreekt jezelf dus iedere keer tegen, net zit je aan de hele wereld te verkondigen dat alleen grote schermen voldoende impact hebben maar je kijkt wel op een kleine beamer thuis! nogal paradoxaal en complete BS. Een groot bioscoop scherm, is beter, heeft meer impact!
    ??? Moet ik op deze onzin reageren?

    Laten we maar on topic gaan want je snapt er gewoon niks van.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #52

    Standaard

    Quote van mezelf:
    kan dvd.nl hier op reageren?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank J. Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd op wat voor een aparatuur de BluRays getest worden.
    TV?
    Speler?
    Kabels?

    Laten we maar on topic gaan want je snapt er gewoon niks van..... :neutral:
    hij heeft een andere kijk. Als ik de discussie bekijk snauwt iedereen elkaar af en dit komt jammer genoeg wel vaker voor hier......

  3. #53

    Standaard

    beide heren hebben gelijk, zun uitgangspunt is namelijk anders dus dan wordt een discussie sowieso al onmogelijk en van een discussie kunnen we hier eigenlijk niet spreken .
    Maar back on-topic, ik ben ook wel benieuwd welke apparatuur de reviewer in huis heeft, is toch altijd leuk om te weten.

  4. #54

    Standaard

    Om dit topic toch maar wat nieuw leven in te blazen, komen er ook nog HDDVD recensies? :wink:

    daar de kop zegt; "Nu ook Blu-ray Disc recensies op DVD.nl" lijkt me niet dat DVD.nl het DVDForum links laat liggen.


    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Om dit topic toch maar wat nieuw leven in te blazen, komen er ook nog HDDVD recensies? :wink:

    daar de kop zegt; "Nu ook Blu-ray Disc recensies op DVD.nl" lijkt me niet dat DVD.nl het DVDForum links laat liggen.

    Is dat eigenlijk wel noodzakelijk?! Nu de meeste maatschappijen dezelfde master gebruiken voor hd-dvd EN blu-ray.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Is dat eigenlijk wel noodzakelijk?! Nu de meeste maatschappijen dezelfde master gebruiken voor hd-dvd EN blu-ray.
    Ja dat is noodzakelijk daar, er verschillende studio's en uitgaves zijn, verder staan veel bluray films op 25gig en hddvd's op 30gig, waarbij veel hddvd's ook nog in movie experience en mogelijk andere extra's hebben kortom. ja noodzakelijk (imho)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Van mij mag het.:wink:
    gelukkig maar.. ouwe topicbasher.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 02-06-2007 om 13:26
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ja dat is noodzakelijk daar, er verschillende studio's en uitgaves zijn, verder staan veel bluray films op 25gig en hddvd's op 30gig, waarbij veel hddvd's ook nog in movie experience en mogelijk andere extra's hebben kortom. ja noodzakelijk (imho)
    Van mij mag het.:wink:

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ja dat is noodzakelijk daar, er verschillende studio's en uitgaves zijn, verder staan veel bluray films op 25gig en hddvd's op 30gig, waarbij veel hddvd's ook nog in movie experience en mogelijk andere extra's hebben kortom. ja noodzakelijk (imho)



    gelukkig maar.. ouwe topicbasher.
    en als je schrijft dat je ook Hd dvd gaat testen, moet je dat ook echt gaan doen..

    @HStadman

    Dat krijg je er nu van als je alles enkel baseert op specs....zo loop je soms iets mis wat misschien wel mooier is dan dat formaat dat zich daaraan blauw ergert...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    en als je schrijft dat je ook Hd dvd gaat testen, moet je dat ook echt gaan doen..

    @HStadman

    Dat krijg je er nu van als je alles enkel baseert op specs....zo loop je soms iets mis wat misschien wel mooier is dan dat formaat dat zich daaraan blauw ergert...
    Voorlopig loop ik nog niets mis, Ik krijg alleen maar meer, daar de nieuwe generatie eindelijk alles brengt wat ze beloven.:wink:

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ja dat is noodzakelijk daar, er verschillende studio's en uitgaves zijn, verder staan veel bluray films op 25gig en hddvd's op 30gig, waarbij veel hddvd's ook nog in movie experience en mogelijk andere extra's hebben kortom. ja noodzakelijk (imho)



    gelukkig maar.. ouwe topicbasher.
    Zo kort op het forum en nu al een grote mond!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voorlopig loop ik nog niets mis, Ik krijg alleen maar meer, daar de nieuwe generatie eindelijk alles brengt wat ze beloven.:wink:
    Het is een kwestie van tijd dat oma zit te zeuren waarom haar man geen 1080p/24 scherm heeft gekocht....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Het is een kwestie van tijd dat oma zit te zeuren waarom haar man geen 1080p/24 scherm heeft gekocht....
    Daar is het wachten op EN op de eerste goede reviews van de nieuwe blu-ray spelers die in juni uitkomen. Voorlopig kan alleen de pioneer plasma 1080/24 weergeven, mogelijk ook de nieuwe sony's.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Daar is het wachten op EN op de eerste goede reviews van de nieuwe blu-ray spelers die in juni uitkomen. Voorlopig kan alleen de pioneer plasma 1080/24 weergeven, mogelijk ook de nieuwe sony's.
    Persoonlijk is dat veel interessanter voor full hd projectoren...maar goed, that's me..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Persoonlijk is dat veel interessanter voor full hd projectoren...maar goed, that's me..
    Niet iedereen kan een dedicated ruimte maken voor een thuis bioscoop of wil zo'n grote beamer aan het plafond hebben. Dus, die full hd schermen hebben toch nog een functie. :wink: Ik zal niet ontkennen dat een goede full hd beamer waarschijnlijk beter zal zijn dan een full hd scherm, zeker als het een tft/lcd scherm betreft.

    Verdorie waar blijven lasertv en sed.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Niet iedereen kan een dedicated ruimte maken voor een thuis bioscoop of wil zo'n grote beamer aan het plafond hebben. Dus, die full hd schermen hebben toch nog een functie. :wink: Ik zal niet ontkennen dat een goede full hd beamer waarschijnlijk beter zal zijn dan een full hd scherm, zeker als het een tft/lcd scherm betreft.

    Verdorie waar blijven lasertv en sed.
    Tja, persoonlijk vind ik het ook geen sierraad in de kamer hoor zo'n grote plasma. Maar je kunt er wel mooi je haar in kammen als ie uit staat...

    Ik meende dat lasertv iets later op de markt kwam? Of sed er komt was toch onzeker?, althans dit las ik ergens...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Tja, persoonlijk vind ik het ook geen sierraad in de kamer hoor zo'n grote plasma. Maar je kunt er wel mooi je haar in kammen als ie uit staat...

    Ik meende dat lasertv iets later op de markt kwam? Of sed er komt was toch onzeker?, althans dit las ik ergens...
    Ja, sed is weer door canon uitgesteld vanwege hun vete met de patenthouders. Ik snap dat eerlijk gezegd niet helemaal; geen patenten en geen tv op de markt is 0,0 centen terug verdienen. Mischien dat canon dat bedrijf wel opkoopt, zijn ze er meteen vanaf.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ja, sed is weer door canon uitgesteld vanwege hun vete met de patenthouders. Ik snap dat eerlijk gezegd niet helemaal; geen patenten en geen tv op de markt is 0,0 centen terug verdienen. Mischien dat canon dat bedrijf wel opkoopt, zijn ze er meteen vanaf.
    Temeer reden om je geld op lasertv te zetten!?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Temeer reden om je geld op lasertv te zetten!?
    of gewoon nu over te gaan op de huidige technieken en afwachten wat de komende jaren brengen... early adopting ruled!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Temeer reden om je geld op lasertv te zetten!?
    Het zou inderdaad goedkoop zijn en superieur ten opzichte van plasma en tft/lcd. Wat wil je nog meer.............dat het al op de markt was mischien?!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    of gewoon nu over te gaan op de huidige technieken en afwachten wat de komende jaren brengen... early adopting ruled!
    Niet echt, de mensen met de eerste blu-ray en hd-dvd spelers zijn slecht af daar de 2de en 3d generatie pas bieden wat ze beloven. Ook de eerste generatie hybride spelers is niet volledig compatibel met beide formaten. Kwestie van tijd voordat alles eigenlijk is zoals het behoort te zijn.

    Ik betaal liever niet zoveel geld om beta tester te zijn.

    In 2008 is alles en iedereen pas zover dat het ook allemaal leevrbaar is, denk dan aan de full hd schermen met meer kleuren, de hd-dvd en blu-ray spelers die inderdaad ook alle beloofde features ondersteunen etc. Ook de prijs zal dan dalen. Meer merken op de markt = concurrentie= prijsdaling.
    Laatst aangepast door hstadman : 02-06-2007 om 14:41

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Niet echt, de mensen met de eerste blu-ray en hd-dvd spelers zijn slecht af daar de 2de en 3d generatie pas bieden wat ze beloven. Ook de eertse generatie hybride spelers is niet volledig compatibel met beide formaten. kwestie van tijd voordat alles eigenlijk is zoals het behoort te zijn.

    Ik betaal liever niet zoveel geld om beta tester te zijn.
    Ik ben helemaal niet slecht af, mijn hddvd speler is gewoon up te daten...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik ben helemaal niet slecht af, mijn hddvd speler is gewoon up te daten...
    Bios wel, dus features als menu's e.d. maar hardware matige ondersteuning is zo niet up te daten, dat betekend nieuwe aanschaf. Ik heb al weer een bericht gelezen dat de eerste blu-ray spelers hier ook nog niet het volledige pallet aan features ondersteunt.

    Mijn dvd speler is ook up te daten maar zal nooit features kunnen brengen die een latere generatie heeft, zoals betere beeldchips, betere ad conversie etc.

  23. #73

    Standaard

    Ik lees net dat sommige samsung lcd's met een nieuwe firmware ook geschikt zijn om 1080p/24 af te spelen.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Bios wel, dus features als menu's e.d. maar hardware matige ondersteuning is zo niet up te daten, dat betekend nieuwe aanschaf. Ik heb al weer een bericht gelezen dat de eerste blu-ray spelers hier ook nog niet het volledige pallet aan features ondersteunt..
    Gelukkig gaat het hier om 'n HDDVD speler. verder is het 'n xbox 360 add on die met 'n jaar toch vervangen gaat worden...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gelukkig gaat het hier om 'n HDDVD speler. verder is het 'n xbox 360 add on die met 'n jaar toch vervangen gaat worden...
    Voor een stand alone neem ik aan, dan zullen de hd-dvd spelers ook wel ver genoeg ontwikkeld zijn. Ik verwacht pas in 2008 dat alle merken ook alles daadwerkelijk kunnen leveren tegen redelijk normale prijzen.

    Ik kan nu ook wel een ps3 aanschaffen maar bn er van overtuigd dat een stand alone beter zal zijn. verer heb j da mer keuze in merk en eventuele features die en bepaald merk/type speler ondersteunt.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •