Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 60 worden weergegeven.

Discussie: Frank Miller's 300

Standaard Frank Miller's 300

Warner Home Video have announced the Region 1 DVD release of 300 on 31st July 2007. The epic graphic novel by Frank Miller (Sin City) assaults the screen with the blood, thunder and awe of its ferocious visual style faithfully recreated in an intense blend of live-action and CGI animation. Retelling the ancient Battle of Thermopylae, it depicts the titanic clash in which King Leonidas (Gerard Butler) and 300 Spartans fought to the death against Xerxes (Rodrigo Santoro) and his massive Persian army.

Available in separate Widescreen and Full Screen single-disc ($28.98 SRP) and Widescreen two-disc ($34.99 SRP) editions features are detailed below…

Disc 1: Main Feature
    • English, French and Spanish DD5.1 Surround
    • English, French and Spanish subtitles
    • Audio Commentary with director Zack Snyder, writer Kurt Johnstad and director of photography Larry Fong

Disc 2: Extra Features (Special Edition only)
    • Deleted Scenes with Introduction by Zack Snyder
    • 300 Spartans - Fact or Fiction? (24:31mins) - Historians, authors and filmmakers reveal how much of the film was based on fact.
    • Who Were The Spartans: The Warriors of 300 (4:24mins) - Touches on the customs and ways of life of the Spartan that weren’t explicitly shown in 300 but were used by the actors and filmmakers to help build their characters.
    • Frank Miller Tapes (13:00mins) - We'll show how the outspoken Miller continued to push his limits to realize his epic graphic novel in the world of film
    • Webisodes: Behind the scenes peeks on the set of 300 (20:00mins)
    • Photo gallery (3:39mins) - Rapid fire stills from the first day of production to the last.

"I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

Toch een film die schreeuwt om een speciale giftset editie, vind ik....
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

Registratie datum
    Jul 2005

Standaard

Ja liefst met een beeldje van King Leonidas erbij, zou heel mooi zijn

Standaard

deze wil ik wel in hd

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    deze wil ik wel in hd
    Geen punt, hij is zowel op HD DVD als Blu-Ray aangekondigd....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Geen punt, hij is zowel op HD DVD als Blu-Ray aangekondigd....
    Dat is zo, en hiers info daarover:

Warner Home Video have announced the US Blu-ray Disc and HD DVD release of 300 on 31st July 2007. The epic graphic novel by Frank Miller (Sin City) assaults the screen with the blood, thunder and awe of its ferocious visual style faithfully recreated in an intense blend of live-action and CGI animation. Retelling the ancient Battle of Thermopylae, it depicts the titanic clash in which King Leonidas (Gerard Butler) and 300 Spartans fought to the death against Xerxes (Rodrigo Santoro) and his massive Persian army. Experience history at swordpoint. And moviemaking with a cutting edge.

Released on HD DVD Combo (HD30/DVD9, $39.99 SRP) and Blu-ray Disc (BD50, $34.99 SRP) the film is presented in 1080P Widescreen with English, French and Spanish 5.1 Surround (Dolby Digital on Blu-ray Disc, Dolby Digital Plus on HD DVD), English Dolby True HD 5.1 Surround and optional English, French and Spanish subtitles.

Extras are TBC, but likely to match the 2-Disc Special Edition DVD release.

Some additional details on the extras taken from Warner's promotional text...

Blu-ray Disc and HD DVD extras – Loaded with over 90 minutes of thrilling extras including featurettes on the battle scenes, special effects, and characters.

HD DVD exclusive content – Watch the entire film with Blue Screen Picture-in-Picture (PIP) functionality and special commentary by Zack Snyder. Also includes an exclusive HD strategy game "Vengeance & Valor."

"I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

Staat ook op ezydvd in een mooie Exclusive Tin Set (met of zonder Collectors Art Booklet) in pre-order te bestellen. Staat wel gemeld als regio 4, maar heb begin dit jaar de Tin set van Kingdom of Hearts ginds gekocht, en alhoewel die ook als R4 gemeld werd, is deze ook R2 compatibel. Misschien hebben we met deze ook zoveel geluk. Toch maar effe afwachten. (beschikbaar vanaf 08 augustus).

Standaard

Heeft iemand enig idee wat deze editie inhoud? (link)

't Is een regio 3 steelcase, en er staat (in vette letters) bij 'Very limited edition'.. Hoe limited zal deze zijn? En zal het een steelCASE of een steelBOOK zijn?

Weet iemand meer over deze editie te vinden? (Ik kan er niks verder over vinden)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht

't Is een regio 3 steelcase, en er staat (in vette letters) bij 'Very limited edition'.. Hoe limited zal deze zijn? En zal het een steelCASE of een steelBOOK zijn?

Weet iemand meer over deze editie te vinden? (Ik kan er niks verder over vinden)
    In Nederland komt er ook een SE in steelbook versie uit. Volgens mij is dit dezelfde......

Standaard

Deze Duitse uitagave met helm lijkt mij wel gaaf

Standaard

Leooonaaaaidas!

Deze komt er overigens wel in als HDDVD, leuk demonstratiespul!
    Warner Home Video is planning to push the boundaries of high-def technology with the July HD DVD release of '300,' which is set to include the world's first "blue screen" picture-in-picture commentary.
    Warner first announced '300' in early May for a July 31 release on both Blu-ray and HD DVD, with initial specs including an In-Movie Experience video commentary track (exclusive to the HD DVD version).

Though IME tracks are common to many HD DVD releases, '300' will be unique in that it will include what Warner is dubbing the first-ever "Blue-Screen Picture-in-Picture Version." Throughout the track, director Zack Snyder will present the pre-CGI-enhanced version to the finished film, allowing viewers to compare the entire movie in both rough and completed forms.

The HD DVD will include several other additional exclusive features, including the "Vengeance and Valor" interactive game, a "Pick Your Favorite Scenes" function allowing users to assemble clips and create a unique montage, as well as other web-enabled downloadable features to be announced.

The remaining specs will be identical to both the HD DVD and Blu-ray versions of '300,' including standard audio commentary, multiple featurettes, a suite of "Webisodes" and deleted scenes.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 02-07-2007 om 12:52
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)

Standaard

Ik ben een fan van extra's. Vind het gewoon erg interessant, maar niet tijdens de film. Als ik een film nogmaals bekijk, heb ik echt geen zin om naar een commentaar-track te luisteren, of naar zoiets als hierboven te kijken.

Maakt mij daarom ook niet uit dat de bluray standaard nog niet af was/is en er geen pip gebruikt kan worden.

De normale extra's en de covers zien er goed uit.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

Standaard

heb zelf de regio 3 2 disc SE besteld. Bij cdwow is deze met de kortingslink van 2 euro 12,99 euro!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster Bekijk bericht
    Ik ben een fan van extra's. Vind het gewoon erg interessant, maar niet tijdens de film. Als ik een film nogmaals bekijk, heb ik echt geen zin om naar een commentaar-track te luisteren, of naar zoiets als hierboven te kijken.

Maakt mij daarom ook niet uit dat de bluray standaard nog niet af was/is en er geen pip gebruikt kan worden.

De normale extra's en de covers zien er goed uit.
    De movie experience is de leukste manier om een film nog eens te kijken.......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Standaard

Dat zal deze zijn, heb hem net besteld
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Standaard

Die link zal niet werken ...

Hier wordt de HD DVD van 300 vanavond bekeken!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Dat zal deze zijn, heb hem net besteld
    hmmm, ziet er wel erg mooi uit! jammer dat ie niet meer op cd-wow staat.. naja, dan maar wachten tot de Nederlandse steelbook heb nu eerst de gewone R3 2-discer besteld

Standaard

hmmm, ziet er wel erg mooi uit! jammer dat ie niet meer op cd-wow staat.. naja, dan maar wachten tot de Nederlandse steelbook heb nu eerst de gewone R3 2-discer besteld
    Heb hem bij YesAsia vandaan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    heb zelf de regio 3 2 disc SE besteld. Bij cdwow is deze met de kortingslink van 2 euro 12,99 euro!
    binnen!

vanavond gaat hij als het goed is bekeken worden met mijn broertjes!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    binnen!

vanavond gaat hij als het goed is bekeken worden met mijn broertjes!
    We willen foto's!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    We willen foto's!
    zelf heb ik enkel de twee disc, niet die Limited Edition Steelcase.

Wil wel foto's maken, maar mijne is enkel een keepcase

Standaard

"Very limited edition with Tin Case packaging"

Is dit nou de enige grote extra bij de Tin Steelbook Limited edition? Kan verder nl niks extra's vinden naast de normale extra's.

Edit: Op CD-Wow staat 300 in een tin ala Band of Brothers, klopt dit? Of is dit in werkelijkheid gelijk aan een normale steelbook.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    "Very limited edition with Tin Case packaging"

Is dit nou de enige grote extra bij de Tin Steelbook Limited edition? Kan verder nl niks extra's vinden naast de normale extra's.
    Volgens mij wel, ik neem aan dat deze specifieke steelbookverpakking er na verloop van tijd uitgaat en alleen de keepcase te krijgen is. Deze steelbook vind ik dan weer erg fraai (vergeleken met andere steelbooks van 300) omdat er voor en achter geen logo's, bout-citaten en andere specs op staan

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten