De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Digitenne start in oktober met uitzenden.

    Digitenne start in oktober met uitzenden.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit is nou ff relaxed nieuws....strax eindelijk van UPC af....helemaal...

    ADSL en digitale tv
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  3. #3

    Standaard

    I want my digitenne.
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  4. #4

    Standaard

    hmm , smartcard he??
    Ik kijk nu al "goedkoop" satelliet , dus dit zal ook wel "goedkoop" worden.

  5. #5

    Standaard

    Gaan we dan ook films kijken met DD en DTS?
    of gaan we dan weer een extra decoder aan schaffen

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat je technische vragen hier kunt stellen. Vooralsnog geen info te vinden over DD uitzendingen. DTS lijkt me een beetje te hoog gegrepen, maar wie weet. Er zijn zat satellietzenders die DD uitzenden, en als zij willen concurreren. Onduidelijk tot zover is:

    * wat kost de apparatuur ? - ga ik effe naar zoeken. Ze gebruiken DVB-T (staat voor Digital Video Broadcast Terrestrial) dus effe checken wie apparatuur maakt en wat het kost. Er schijnen ook TV's te komen met ingebouwde decoder.
    * wat kost het abo ? - dit gaan ze nog bekend maken, en ze zeggen dus goedkoper als het kabelabo. Vraag ik me af welk abo, want de prijzen verschillen nogal...

    Op zich lijkt me dit wel een leuke ontwikkeling. Als de kwaliteit van de uitzendingen omhoog gaat én de concurrentie wordt verhoogd, kan dit goed uitpakken voor de consument. Totdat ze natuurlijk worden overgenomen door UPC die de boel om zeep helpt...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik denk dat je technische vragen hier
    Op zich lijkt me dit wel een leuke ontwikkeling. Als de kwaliteit van de uitzendingen omhoog gaat én de concurrentie wordt verhoogd, kan dit goed uitpakken voor de consument. Totdat ze natuurlijk worden overgenomen door UPC die de boel om zeep helpt...
    Nou gelukkig is UPC alleen maar aan het overleven. Ze zullen eerder verkopen dan kopen.

    Eens kijken hoe dit uitpakt. Klinkt aantrekkelijk!

  8. #8

    Standaard

    "In het pakket is onder meer een erotisch kanaal opgenomen, waarvoor u niets extra’s betaalt. "

    Nou dan wordt het vast en zeker een succes!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •