Vorig jaar op 17 mei 2006 heb ik via Pixmania.nl een Panasonic DMR EH55 gekocht. Ik heb dit altijd een perfect aparaat gevonden. Maar sinds een week of 4 nu al heb ik het volgende probleem:
Soms ziet hij de kanalen niet, dan geeft hij een grijs scherm als ik de TV op av1 heb staan. Bijvoorbeeld als ik op guide druk en je de gids ziet met linksboven een klein schermpje waar je normaal gesproken ziet wat er op de zender is waar de recorder op staat, of als je op functions drukt en dan op opname zodat je ook ziet op welke zender hij staat. of als je bij functions-set up - handmatig instellen kanalen kijkt staan de kanalen wel ingesteld (goed) maar zie je alleen grijs scherm.
Hij doet dit niet constant. Als ik de stekkers eruit en erin doe en wat op knoppen druk dan opeens doet hij het soms weer. maar de volgende dag bv doet hij het opeens weer niet. en dan een dag later ofzo doet hij het opeens weer wel. Ik snap echt niet waar het aan ligt.
De originele aansluiting was inclusief een videorecorder ertussen maar omdat ik wou weten of het aan kabels lag heb ik hetvolgende gedaan: de dvdrecorder alleen op de televisie aangesloten: wat werkt wel?: ik zag het guide scherm bv dus het lijkt me niet aan de scart kabel naar de tv te liggen. De kabel gaat van binnenkomst huis naar de recorder en dan naar de tv, ik zie wel op de tv gewoon de zenders (dus niet via av1 of 2) dus het lijkt me niet aan de kabels (2) te liggen.