De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slotje aub - DVD-spelers en regiovrij (laten) maken

    Hoi allemaal. Ik heb advies nodig. Al jaren heb ik een regiovrije Pioneer DV-525. Niet kapot te krijgen, maar een andere speler aanschaffen begint nu toch wel te kriebelen Dan kan mijn oude naar de slaapkamer verhuizen.

    Ik heb die speler ooit gekocht bij Elvic in Huizen, maar ik vind hun huidige aanbod regiovrije spelers erg karig (lees: bijna alleen Pioneer)

    Ik lees heel veel goede dingen over Marantz en Denon. Maar hoe makkelijk zijn die nu zelf regiovrij te maken?

    Ook suggesties voor andere merken (met modellen) zijn welkom.
    Enige "eisen" zijn:

    - mp3 kunnen spelen
    - met DIVX
    - ingebouwde decoder niet nodig (zit wel in mijn Pioneer AV-receiver)
    - regiovrij of makkelijk regiovrij kunnen (laten) maken
    - Prijs vanaf € 200

    Help!!

    Peter
    Laatst aangepast door spookje8 : 04-03-2008 om 12:31 Reden: Andere speler gekocht.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Hoi allemaal. Ik heb advies nodig. Al jaren heb ik een regiovrije Pioneer DV-525. Niet kapot te krijgen, maar een andere speler aanschaffen begint nu toch wel te kriebelen Dan kan mijn oude naar de slaapkamer verhuizen.

    Ik heb die speler ooit gekocht bij Elvic in Huizen, maar ik vind hun huidige aanbod regiovrije spelers erg karig (lees: bijna alleen Pioneer)

    Ik lees heel veel goede dingen over Marantz en Denon. Maar hoe makkelijk zijn die nu zelf regiovrij te maken?

    Ook suggesties voor andere merken (met modellen) zijn welkom.
    Enige "eisen" zijn:

    - mp3 kunnen spelen
    - met DIVX
    - ingebouwde decoder niet nodig (zit wel in mijn Pioneer AV-receiver)
    - regiovrij of makkelijk regiovrij kunnen (laten) maken
    - Prijs vanaf € 200

    Help!!

    Peter

    Even een beetje rond lezen op dit forum, dan moet je er wel achter kunnen komen.

    Vanaf 200 euro, ook al eens nagedacht over HDMI
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Heel simpel. Zoek wat spelers uit die jou interessant lijken. Kijk vervolgens op www.videohelp.com of je 1 of meerdere spelers regiovrij kan maken.

    Ik had zelf de 'fout' gemaakt om dit niet te doen. Mijn Panasonic DMR-ES10 heb ik onlangs na anderhalf jaar eindelijk regiovrij kunnen maken. Met behulp van de PSP van een vriend van mij

  4. #4

    Lightbulb Bedankt.

    Bedankt voor de tips allebei. Ik heb beide tips gedaan en zeker wijzer geworden. Ik heb een site gevonden in dit forum waarop regiovrije spelers verkocht worden. Er zijn nog een paar zaken die ik wil uitzoeken zoals wel of niet zelf de regio kunnen kiezen, dit moet nu wel op mijn huidige speler. Iets met RCE DVD's die moeilijk kunnen doen op spelers met alleen automatische regioherkenning. Dit las ik op www.jvb.nl. Heeft iemand hier ooit problemen mee gehad?
    Dit is iets om in te verdiepen
    Echt een makkelijke keuze zal het niet worden. Wordt vervolgd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •