Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.

Discussie: Bureau kruislaan

  1. #1

    Standaard Bureau kruislaan

    ik zat afgelopen week deze serie te kijken op tv en vroeg me af of deze nog eens op dvd komt??

  2. #2

    Standaard

    Is volgens mij nog niks over bekend.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Las op Wikipedia dat deze serie in Dec. '07 op DVD moet uitkomen. Kan zelf op DVD-Home.nl niks vinden. Dus weet niet of dit bericht 100% klopt...
    So Join The JoyRide

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bureau Kruislaan komt eindelijk op DVD uit!! 17 febuari om precies te zijn.



    Bureau Kruislaan is een Nederlandse politieserie van topkwaliteit. Misdaad, geweld en ontruimingen zijn de dagelijkse praktijk op een politiebureau in de wijk Watergraafsmeer te
    Amsterdam. Hoofd van de recherche is Theo Brandsma, gespeeld door Peter Tuinman. Hij probeert samen met zijn assistent Guus Bals, gespeeld door Frederik de Groot, moordzaken op te lossen. Dat het werk van een rechercheur niet altijd over rozen gaat, is iets wat de heren dagelijks ondervinden…

    Deze dvd-set bevat de eerste 26 afleveringen van de serie, met een totale speelduur van bijna 11 uur. Een spannende, realistische kijk op het wel en wee van een Amsterdams politiebureau met een Nederlandse topcast!
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/bureau-k...ct_description
    Laatst aangepast door Pieter V : 30-01-2009 om 00:21

  6. #6

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Is er inmiddels al evt. bekend wanneer seizoen 2 (en seizoen 3) uit gaan komen?
    So Join The JoyRide

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider Bekijk bericht
    Is er inmiddels al evt. bekend wanneer seizoen 2 (en seizoen 3) uit gaan komen?
    Ik heb inmiddels contact gezocht met Bridge. Zij wisten mij te vertellen, dat seizoen 2 & 3 in het najaar van dit jaar uitkomen. Ergens in oktober, maar dit is nog niet helemaal definitief. Dus nog even afwachten.

  10. #10

    Standaard

    Suffe serie was dit zeg, gebeurde nooit wat boeiends daar bij die Kruislaan.

  11. #11

    Standaard

    pfff int najaar pas naja nog ff wachten dan.

  12. #12

    Standaard

    Het is nu najaar geweest en Bureau Kruislaan - seizoen 2 & seizoen 3 zijn niet uitgekomen. Weet iemand wanneer deze wel gepland staan?
    So Join The JoyRide

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik wacht ook nog steeds. Misschien toch weer tegen feburari 2010? Eerste deel van dit jaar was ook in febuari. Alleen snap ik niet zo de afleveringen. Want op Misdaadnet staat dat de laatste aflevering van Seizoen 2, met die bom was op het bureau. En die aflevering staat ook op de DVD. Seizoen 1 & 2 hebben we dus al.

    De bom
    Seizoen: 2 Aflevering: 26
    Ned. politieserie, 1993; Het is druk op Bureau Kruislaan als ineens een onbeheerde tas wordt ontdekt. Zou er een bom in zitten? Thomas Hakkel is op proefverlof. Is er een verband
    http://www.misdaadnet.nl/programma/4

    En Wiki geeft ook geen duidelijkheid.
    Laatst aangepast door Pieter V : 27-11-2009 om 23:00

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    En we hebben nieuws. 19-01-2010 komt seizoen 2 uit. Bijna een jaar, na seizoen 1. Heeft lang geduurd.



    http://www.bol.com/nl/p/dvd/bureau-k...325/index.html
    Laatst aangepast door Pieter V : 09-12-2009 om 10:26

  15. #15

    Standaard

    Het is te hopen dat we niet een jaar op het laatste, seizoen 3, hoeven te wachten
    So Join The JoyRide

  16. #16

    Standaard

    Was dit nou de soort van voorloper van Unit 13 ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Was dit nou de soort van voorloper van Unit 13 ?
    Ja, maar de series staan los van elkaar. Maar zijn wel van dezelfde makers.

  18. #18

    Standaard

    Tja, goede serie in zijn tijd, maar nu toch echt wel hopeloos verouderd. Dat heb ik zelfs bij Unit 13 die later werd gemaakt. Bureau Kruislaan is echt in de jaren PTT en Telefax gemaakt..beetje knullig ook, unit 13 zit qua verhaal en crimi een stuk beter ion elkaar, in BK gaat het haast over de overvaller van de slager om de hoek.....Als je series als bijv 24 gewend bent moet je deze niet kijken....

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, goede serie in zijn tijd, maar nu toch echt wel hopeloos verouderd. Dat heb ik zelfs bij Unit 13 die later werd gemaakt. Bureau Kruislaan is echt in de jaren PTT en Telefax gemaakt..beetje knullig ook, unit 13 zit qua verhaal en crimi een stuk beter ion elkaar, in BK gaat het haast over de overvaller van de slager om de hoek.....Als je series als bijv 24 gewend bent moet je deze niet kijken....
    Daar heb je gelijk in. Als men destijds DNA had, dan waren de oplossingen veel sneller geweest, in sommige zaken. Maar ach, mij maakt het niet zoveel uit.

    Ben blij dat deze serie alsnog op DVD uitkomt.

  20. #20

    Standaard

    Beetje snelle vraag maar: is evt. ook al bekend wanneer seizoen 3 (en tevens laatste) op DVD moet gaan verschijnen?
    So Join The JoyRide

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider Bekijk bericht
    Beetje snelle vraag maar: is evt. ook al bekend wanneer seizoen 3 (en tevens laatste) op DVD moet gaan verschijnen?
    Op Misdaadnet staan alle afleveringen per seizoen. En dit seizoen is ook de laatste, hierna komt er geen 3e seizoen.

  22. #22

    Standaard

    Heb even gekeken. Ze hebben de oorspronkelijke seizoen 1 en seizoen 2 van Bureau Kruislaan samenversmolten. Deze heeft de titel seizoen 1. De komende seizoen 2 is eigenlijk seizoen 3. Lekker ingewikkeld he mensen?
    Laatst aangepast door Joyrider : 26-12-2009 om 18:55
    So Join The JoyRide

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Op Bol.com staat een reactie op Seizoen 1:
    in 3 dagen gekeken, zwaar verslavend.
    net met bridge gebeld en de laatste box komt op 16 januari uit.
    kan haast niet wachten.
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/bureau-k...duct_judgement

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Iemand toevallig al Seizoen 2 binnen? Er schijnen leveringsproblemen te zijn. Wehkamp heeft de levertijd alvast op 4 week gezet. DVD-Outlet heeft er ook een notitie bij gezet. En Bol.com staat op 2-4 werkdagen. De mijne heb ik nog niet binnen via Bol.com. Ze zouden 'm op de release dag, gisteren dus versturen. Nog steeds niet gebeurd.

  25. #25

    Standaard

    Idem dito! Zit al 2 dagen te loeren op de brievenbus. Normaal is Bol.Com redelijk strikt met leveren op leverdatum. Baal er beetje van dat de DVDbox er nog niet is
    So Join The JoyRide

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •