Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 91 worden weergegeven.
  1. #1

    Cool Heeft er al iemand ervaringen met de nieuwe REL B1?

    Ik zag van de week dat REL een nieuwe lijn heeft opgezet en dat de Strata, de Storm en Stadium niet langer gemaakt worden daarvoor in de plaat is er nu de B serie. Mij lijkt de B1 erg mooi. Is er al iemand hier die hem heeft beluisterd? Zijn er al prijzen bekend? Want HNNY heeft ze nog niet op zijn website staan. Het misschien wel een gunstig moment om een mooie REL uit de "oude serie" aan te schaffen want met de komst van de nieuwe serie moeten die eerst verkocht worden.
    Link naar REL: http://www.rel.net/index2.htm
    Link naar HNNY: http://www.hnny.nl/indexhnny.html

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is de B1 in Nederland nog niet leverbaar....

    Mijn Strata mag nog (effe) blijven.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Moet bekennen dat ik ze er niet mooi vind uitzien.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Moet bekennen dat ik ze er niet mooi vind uitzien.
    Ze zijn zelfs verschrikkelijk lelijk.

    Ieder zijn ding natuurlijk maar ik zou zeker ook alternatieven bekijken. Het REL van nu is niet meer zoals vroeger.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ze zijn zelfs verschrikkelijk lelijk.

    Ieder zijn ding natuurlijk maar ik zou zeker ook alternatieven bekijken. Het REL van nu is niet meer zoals vroeger.
    Inderdaad, ik hou het maar bij een simpele vierkante doos, zonder poten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Wat een draken deze REL-en.......ZO ZO ZO esthetisch onverantwoord!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Wat een draken deze REL-en.......ZO ZO ZO esthetisch onverantwoord!
    Ik ben het helemaal met jullie eens, qua uiterlijk. De oude modellen zagen er beter uit. Maar ja misschien klinken ze wel geweldig . Ik weet het niet. Zodra ze in Nederland zijn ga ik ze wel luisteren. Mijn andere idee is een Velodyne SPL-1500R die zien er wat strakker uit, maar gaan qua specificaties niet zo laag als de REL die gaat namelijk tot 12 Hz !!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met jullie eens, qua uiterlijk. De oude modellen zagen er beter uit. Maar ja misschien klinken ze wel geweldig . Ik weet het niet. Zodra ze in Nederland zijn ga ik ze wel luisteren. Mijn andere idee is een Velodyne SPL-1500R die zien er wat strakker uit, maar gaan qua specificaties niet zo laag als de REL die gaat namelijk tot 12 Hz !!
    Specs zeggen niets over de daadwerkelijke prestaties in je set.

    Als je laag wil: op htforum staat een Bagend sub die tot 8hz zou moeten gaan. Is niet eens duur.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Specs zeggen niets over de daadwerkelijke prestaties in je set.

    Als je laag wil: op htforum staat een Bagend sub die tot 8hz zou moeten gaan. Is niet eens duur.
    Wat voor sub heb je zelf eigenlijk? Weet je wat ik zo jammer vind is dat je nooit een keer meerdere subs kunt beluisteren bij een winkel icm je eigen speakers en dan tijdens het luisteren kunt schakelen van sub naar sub.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Wat voor sub heb je zelf eigenlijk? Weet je wat ik zo jammer vind is dat je nooit een keer meerdere subs kunt beluisteren bij een winkel icm je eigen speakers en dan tijdens het luisteren kunt schakelen van sub naar sub.
    Ik heb zelf een Rel Strata 5 (die binnenkort te koop is ivm upgrade)

    Als je naar een speciaalzaak gaat heb je wel de kans dat je thuis mag luisteren, wellicht tegen betaling van borg. Lastige is vaak dat winkels niet veel goede submerken in het assortiment hebben en je dan misschien meerdere winkels af moet.

    Thuis luisteren is wel belangrijk, net zo belangrijk als met je andere speakers.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik heb zelf een Rel Strata 5 (die binnenkort te koop is ivm upgrade)

    Als je naar een speciaalzaak gaat heb je wel de kans dat je thuis mag luisteren, wellicht tegen betaling van borg. Lastige is vaak dat winkels niet veel goede submerken in het assortiment hebben en je dan misschien meerdere winkels af moet.

    Thuis luisteren is wel belangrijk, net zo belangrijk als met je andere speakers.
    Upgrade? Wat wordt het een REL of een ander merk? Ze hebben trouwens bij hobo altijd erg leuke REL aanbiedingen. De enige winkel die ik ken die je thuis laat luisteren zijn die jongens van beterbeeldengeluid.
    Aanbieding Hobo:

    http://www.hobo.nl/webwinkel/catalog...fcd925f4f5c20f

  12. #12

    Standaard

    Is inderdaad een goede raad. Kijken en luisteren of je sub goed te plaatsen en te integreren is in je set-up.

    **kuch** na een uurtje demo-en heb ik toch gelijk een SVS meegenomen, hoefde echt niets meer te testen **kuch**

    Gelukkig intergreert de SB12-plus uitermate super, dat ik gelukkig geen spijt heb dat ik deze zonder thuis te testen heb gekocht. Al was dit initieel wel een voorstel van de dealer, kon de sub gewoon een weekje meenemen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Upgrade? Wat wordt het een REL of een ander merk? Ze hebben trouwens bij hobo altijd erg leuke REL aanbiedingen. De enige winkel die ik ken die je thuis laat luisteren zijn die jongens van beterbeeldengeluid.
    Aanbieding Hobo:

    http://www.hobo.nl/webwinkel/catalog...fcd925f4f5c20f
    Dan praten we nog steeds over een sub die daar wellicht al jaren staat voor demo's en nog steeds € 2.000,- kost.

    Alhoewel het een hele mooie sub is zijn er dan ook weer heel veel mooie alternatieven te vinden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dan praten we nog steeds over een sub die daar wellicht al jaren staat voor demo's en nog steeds € 2.000,- kost.

    Alhoewel het een hele mooie sub is zijn er dan ook weer heel veel mooie alternatieven te vinden.
    Dat zou inderdaad kunnen maar wel erg flauw zijn. Maar welke nieuwe sub ga jij dan aanschaffen .

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Is inderdaad een goede raad. Kijken en luisteren of je sub goed te plaatsen en te integreren is in je set-up.

    **kuch** na een uurtje demo-en heb ik toch gelijk een SVS meegenomen, hoefde echt niets meer te testen **kuch**

    Gelukkig intergreert de SB12-plus uitermate super, dat ik gelukkig geen spijt heb dat ik deze zonder thuis te testen heb gekocht. Al was dit initieel wel een voorstel van de dealer, kon de sub gewoon een weekje meenemen.
    Hoevel SVS dealers zijn er eigenlijk in Nederland? Ik heb ze in de regio Utrecht nog nooit bij een dealer zien staan.

  16. #16

    Standaard

    Dat proberen we al weken lang los te peuteren, maar tot nu toe alleen maar bot gevangen.

    Komop laat ons niet langer in spanning.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Hoevel SVS dealers zijn er eigenlijk in Nederland? Ik heb ze in de regio Utrecht nog nooit bij een dealer zien staan.
    In Amersfoort zit een SVS dealer:

    Radio Roelandschap
    Langestraat 58
    3811 AJ Amersfoort
    tel: 033 4612521
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Dat proberen we al weken lang los te peuteren, maar tot nu toe alleen maar bot gevangen.

    Komop laat ons niet langer in spanning.
    Wat wil hij dat niet zeggen? Zou hij dan misschien een monsterlijke REL Studio III willen om ons de oogjes mee uit te steken ?

  19. #19

    Standaard

    Ik ben bij Audiovision geweest, prima zaak in Dordtrecht ook een SVS dealer!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Hoevel SVS dealers zijn er eigenlijk in Nederland? Ik heb ze in de regio Utrecht nog nooit bij een dealer zien staan.
    Hier staan alle dealers die er (tot nu toe) zijn:

    http://www.svsound.be/where_to_buy.aspx
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Dat zou inderdaad kunnen maar wel erg flauw zijn. Maar welke nieuwe sub ga jij dan aanschaffen .
    Wat zou flauw zijn?

    Dat zo'n sub daar wellicht al lang staat en nu zo wordt verkocht? Dat is behoorlijk normaal, zeker voor dergelijke ketens.

    Dat wil overigens niet zeggen dat er iets mis mee is of zo maar je moet het wel willen. De een is daar wat makkelijker in dan de ander.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #22

    Standaard

    Nee, het is flauw dat je ons zo lang in spanning houdt.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #23

    Standaard

    nou kan ik de spanning opvoeren door te zeggen dat ik het al weet, maar dat doe ik niet (want ik weet het ook niet)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Nee, het is flauw dat je ons zo lang in spanning houdt.
    Als het doorgaat komt er een andere sub.

    Met een grote woofer.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    In Amersfoort zit een SVS dealer:

    Radio Roelandschap
    Langestraat 58
    3811 AJ Amersfoort
    tel: 033 4612521
    Dank je wel. Ik ga er straks heen.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •