Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 91 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Dank je wel. Ik ga er straks heen.
    wel je aanhanger meenemen, die SVSén zijn best groot

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    wel je aanhanger meenemen, die SVSén zijn best groot
    Hoi Edgar,

    Ik ben net terug uit Amersfoort Jezus wat zijn die dingen groot en lomp. Ik had nog nooit naar de afmetingen gekeken en dacht dat ze vergelijkbaar waren met een gemiddelde REL of Klipsch. Ik heb geluisterd naar de 1 na kleinste de "PB12-NSD" maar een koffietafel is er niets bij .Volgens de verkoper stond hij er net en moest hij nog indraaien. En ik vond ook wel dat je dat kon merken. De dieptebommen van U-571 waren wat mak. Bij de Gladiator 0:08:05 Kwam hij wat beter tot zijn recht. Ook bij Minority Report 0:50:29 doet hij lekker mee. Apocalypse Now daarintegen viel mij weer tegen en ook Das Boot was wat lafjes. Voor het geld €949,- niet verkeerd maar ik wil toch een kleiner model met wat meer slam. Misschien kwam het omdat hij nog zo nieuw uit de doos kwam. Maar los daarvan hoef ik thuis echt niet aan te komen met zo'n gevaarte en zelf wil ik hem ook kleiner. Dus de SVS kan ik schrappen van mijn lijstje in mijn zoektocht naar een fijne subwoofer. Ik vraag me werkelijk af waar mensen zo'n enorme sub plaatsen?

  3. #28

    Standaard

    Sja je had ook echt de SB12-Plus moeten beluisteren, stukken kleiner en echt wel een flinke slam hoor, de "Depthcharged scenes" knallen hierop echt flink hoor.....
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #29

    Standaard

    Elke sub, ook SVS, moet wel goed ingeregeld zijn wil hij goed kunnen functioneren. Daarnaast telt ook de ruimte ook zwaar mee, een sub in een ruimte die eigenlijk veel te groot is zal niet optimaal presteren. Als je bijv de SVS gehoord hebt in een open ruimte zal dat aanzienlijk anders klinken dan in een gesloten kamer.
    Wat Seth al aangeeft, de SB12Plus is echt veel kleiner en heeft ook een enorme slam en is daarnaast ook ngo eens behoorlijk muzikaal volgens de reviews. Anders zou je toch eens contact op moeten nemen met BBG voor een Velodyne demonstratie .

  5. #30

    Standaard

    Als je iets goeds en kleins zoekt zou het inderdaad zonde zijn de SB12 niet te beluisteren.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als je iets goeds en kleins zoekt zou het inderdaad zonde zijn de SB12 niet te beluisteren.
    Die hebben ze helaas niet in Amersfoort. Is er iemand op dit Forum die hem thuis heeft staan en een demo wil geven? Lijkt me leuk. Maar welke sub krijg jij nou eigenlijk Alexander?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Die hebben ze helaas niet in Amersfoort. Is er iemand op dit Forum die hem thuis heeft staan en een demo wil geven? Lijkt me leuk. Maar welke sub krijg jij nou eigenlijk Alexander?
    Seth Gekko heeft er eentje. Ook kun je contact opnemen met svsound.be. Zeker weten dat die ook behulpzaam zijn. De heren zijn ook actief op het forum. Zie de diverse topics over de SVS subs.

    Welke sub ik krijg is ook bij mij nog niet precies bekend.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Seth Gekko heeft er eentje. Ook kun je contact opnemen met svsound.be. Zeker weten dat die ook behulpzaam zijn. De heren zijn ook actief op het forum. Zie de diverse topics over de SVS subs.

    Welke sub ik krijg is ook bij mij nog niet precies bekend.
    altijd afwachten wat je krijgt. Weet je wel wat je gaat kopen dan :razz: ?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    altijd afwachten wat je krijgt. Weet je wel wat je gaat kopen dan :razz: ?
    Nee, daar begint de onduidelijkheid al.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ook kun je contact opnemen met svsound.be. Zeker weten dat die ook behulpzaam zijn. De heren zijn ook actief op het forum. Zie de diverse topics over de SVS subs.
    Weet je toevallig ook hoe zij heten? En kunnen zij ook net als beterbeeldengeluid een sub thuis plaatsen om thuis te kunnen luisteren want ze zitten helemaal in België?

    P.S. Wanneer ga je het ons wel vertellen? Volgende week? Volgende maand........jaar ?
    Laatst aangepast door LouisXIV : 23-05-2007 om 14:07

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Elke sub, ook SVS, moet wel goed ingeregeld zijn wil hij goed kunnen functioneren. Daarnaast telt ook de ruimte ook zwaar mee, een sub in een ruimte die eigenlijk veel te groot is zal niet optimaal presteren. Als je bijv de SVS gehoord hebt in een open ruimte zal dat aanzienlijk anders klinken dan in een gesloten kamer.
    Wat Seth al aangeeft, de SB12Plus is echt veel kleiner en heeft ook een enorme slam en is daarnaast ook ngo eens behoorlijk muzikaal volgens de reviews. Anders zou je toch eens contact op moeten nemen met BBG voor een Velodyne demonstratie .
    Is de SB12Plus te vergelijken met een Velodyne SPL-1500R óf is dat niet te vergelijken? Wat ik wel prettig vind aan de Velodyne is de calibratie, ik zie daar een beetje tegenop . Ik denk dat zo'n SVS lastiger is omdat ik niet precies weet hoe ik die zou moeten afstellen.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Sja je had ook echt de SB12-Plus moeten beluisteren, stukken kleiner en echt wel een flinke slam hoor, de "Depthcharged scenes" knallen hierop echt flink hoor.....
    Zou ik eens bij jou mogen luisteren? Ik ben wel benieuwd.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Weet je toevallig ook hoe zij heten? En kunnen zij ook net als beterbeeldengeluid een sub thuis plaatsen om thuis te kunnen luisteren want ze zitten helemaal in België?

    P.S. Wanneer ga je het ons wel vertellen? Volgende week? Volgende maand........jaar ?

    Deejay1970 en Darkraver. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon mailen via svsound.be en verwijzen naar dit topic bijvoorbeeld.

    Mijn sub is nog toekomstmuziek, kom tzt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Is de SB12Plus te vergelijken met een Velodyne SPL-1500R óf is dat niet te vergelijken? Wat ik wel prettig vind aan de Velodyne is de calibratie, ik zie daar een beetje tegenop . Ik denk dat zo'n SVS lastiger is omdat ik niet precies weet hoe ik die zou moeten afstellen.
    De SB12plus moet je vergelijken met een SPL-1200R, dan heb je het ook over het zelfde wooferformaat.

    De SB12 is nog een stuk goedkoper dan de 1200R en gaat je zeker verrassen als je die gaat luisteren. Uitgaande van een zwarte versie van de SVS is een 1500R bijna het dubbele in prijs.

    Afstellen kun je leren en is juist leuk om me te spelen. Er zijn genoeg topics over het afregelen van een sub.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #40

    Standaard

    Helaas zit er bij Seth geen demo in, Die heeft net een nieuw huis, dus alles met de verhuizing gaat voor. Ben al aan het inpakken, al staat de ht nog wel, ik heb er gewoon simpelweg geen tijd voor zeker niet de eerst komende maanden. Waarom benader je niet een (paar) dealers (AudioVision zou ik kunnen aanraden) voor een luistersessie voor de SB12-Plus?

    Helaas, ik zal je niet kunnen helpen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #41

    Standaard

    ...
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 23-05-2007 om 16:45 Reden: Hmm database fout....dubbelpost.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #42

    Standaard

    De plus drivers zijn natuurlijk wel wat beter qua performance natuurlijk.

    Mooi bijzettafeltje.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #43

    Standaard

    Very nice koffietafeltje. Ik ben ook al een tijdje met veranding/aanvulling van subs bezig. Ik heb een PB12isd. Die is net zo groot en zal in de toekomst denk ik ook als koffietafel gaan dienen. Zit er zelfs over na te denken om er een blad voor te laten maken voor als de set niet aanstaat (don't flame me). Ik zag dit bij een oom van mijn vriendin, vond het een super oplossing.

    Maar de SB12 zal denk ik wel een mooie kleine sub zijn. Di is natuurlijk wel top of the bill qua laagweergave, ik denk niet dat veel andere kleine subs zo mooi laag komen. Kijk anders ook eens naar MJ acoustics (zowat zelfde als rel, alleen goedkoper, en sinds de nieuwe modellen van rel ook mooier) of BK, daar lees ik toch ook wel vaak goede dingen over.
    Laatst aangepast door El-Jorge : 23-05-2007 om 20:47
    Turn around and feel the vibe.....

  19. #44

    Standaard Svs

    Samen,

    Kan zo niet zeggen waarom de PB12nsd wat makjes was daar ik niet aanwezig was..
    -opstelling...afregeling.....fase instelling ?
    Normaal kan hij toch zeer wreed uit de hoek komen

    Normaal is de PB12NSD een sub die zeerzekers alles andere als makjes is......
    Het is immer het grotere broertje van de PB10NSD.
    Op hometheatershack kun je een indruk krijgen van wat de PB12NSD kan als je hem de sporen geeft.
    99DB @ 16hz
    102DB @ 20hz
    106 DB @ 25 hz

    Natuurlijk is een sub ook een kwestie van smaak wat betreft performance en qua weergavekarakter......ieder heeft andere wensen en eisen aan een sub.

    Dat een PB12nsd behoorlijk groot is kan ik alleen maar bevestigen maar wil je het SVS geluid in een compacter formaat dan hebben we ook altijd nog de SB12plus.

    Gr,

    Marcel

  20. #45

    Standaard

    Inderdaad misschien gewoon niet erg goed ingeregeld, of afgesteld, lijkt me dat die PB12NSD echt wel je b@llen uit je broek kan blazen
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Inderdaad misschien gewoon niet erg goed ingeregeld, of afgesteld, lijkt me dat die PB12NSD echt wel je b@llen uit je broek kan blazen
    Dan wil ik geen PB12NSD.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dan wil ik geen PB12NSD.....
    Dan zet je gewoon de gain op een kwart open...dan blijft alles waar het hoort te zitten
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dan wil ik geen PB12NSD.....
    Welk merk dan ook, als het fout afgeregeld staat kan het niet imponeren. Dan kan er mooi Rel, B&W, Velodyne, Svs of whatever op staan, dat geeft dan ook niet....
    (Uit ervaring is het vaak een ramp in luisterruimtes.... je kunt beter zelf ff er mee rommelen.... )
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Welk merk dan ook, als het fout afgeregeld staat kan het niet imponeren. Dan kan er mooi Rel, B&W, Velodyne, Svs of whatever op staan, dat geeft dan ook niet....
    (Uit ervaring is het vaak een ramp in luisterruimtes.... je kunt beter zelf ff er mee rommelen.... )
    Dat is natuurlijk zo voor alle speakers, niet alleen voor subs.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk zo voor alle speakers, niet alleen voor subs.
    Dat is natuurlijk zo voor alle vertserkers en receivers, niet alleen voor speakers en subs

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •