Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 91 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Sterker nog, als het af te stellen valt, dan kan er simpelweg een foute instelling van kracht zijn, denk maar aan LCD/Plasma/Receiver enz enz...
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dan is ie of slecht ingeregeld, of er zit een werkelijk enorm verschil tussen de PB12-NSD en de PB12-Plus . Ik kan je verzekeren dat die namelijk absoluut niet teleur stelt als het gaat om impact . Die laat met twee vingers in de neus een tripod uit de vloer van je woonkamer omhoog komen . (**)

    Enne, hoe stel je zo'n ding op? Als bijzettafeltje natuurlijk:
    Hij was helemaal niet ingeregeld dus ben ik zelf tijdens de luistersessie wat gaan prutsen met de crossover en gain. Ik heb niets gedaan met de phase omdat ik dacht dat dat niet hoefde in een 5.1 opstelling. Maar inderdaad Rob mooi bijzettafeltje dreunen die lampen en ab's er niet af?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk zo voor alle speakers, niet alleen voor subs.
    Ik denk dat dat ook het probleem was (hij was niet afgesteld) Toen ik zelf wat ging veranderen werd het al beter daarnaast was hij nog niet "ingedraaid". Ik vind het alleen wel prettig als iemand die daar veel verstand van heeft dat voor mij doet thuis als ik hem gekocht heb. (mijn nieuwe toekomstige sub) Ik ben nu nog subloos .

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Nee; de kast is behoorlijk rigide, en mede dankzij het gewicht (50 kg) is de sub uitermate stabiel.
    Heb jij hem zelf ingesteld of het laten doen?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dan moet je de professionals van BB&G over de vloer halen 8).
    Ik denk ook dat ik dat ga doen tegen die tijd ik vind het wel prettig als het door een prof gedaan word. Heb ik destijds ook laten doen met mijn receiver en dat draait nog steeds super. Eerst met de meetmicrofoon en daarna nog een beetje finetunen. Ik vind ze ook erg vriendelijk en behulpzaam bij BB&G.

  6. #56

    Standaard

    Dan zul je wel eerst een flinke Velodyne moeten laten aanrukken denk ik...
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik denk dat dat ook het probleem was (hij was niet afgesteld) Toen ik zelf wat ging veranderen werd het al beter daarnaast was hij nog niet "ingedraaid". Ik vind het alleen wel prettig als iemand die daar veel verstand van heeft dat voor mij doet thuis als ik hem gekocht heb. (mijn nieuwe toekomstige sub) Ik ben nu nog subloos .
    Persoonlijk vind ik dat een slecht argument om dan voor een bepaalde sub te kiezen. Er zijn genoeg opties voor hulp.

    Maar goed, succes met je keuze.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #58

    Standaard

    Blijkt maar dat niet iedereen het leuk vind om te gaan testen met gain/fase/plaatsing van subs.

    Als mijn SVS op zijn nieuwe plekkie staat (nieuwe huis) dan ga ik met de PEQ spelen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Blijkt maar dat niet iedereen het leuk vind om te gaan testen met gain/fase/plaatsing van subs.

    Als mijn SVS op zijn nieuwe plekkie staat (nieuwe huis) dan ga ik met de PEQ spelen.
    Dat snap ik maar dat bedoelde ik niet. Er zijn vast wel vrijwilligers te vinden die willen helpen met het inregelen als je het zelf niet wilt of kunt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat een slecht argument om dan voor een bepaalde sub te kiezen. Er zijn genoeg opties voor hulp.

    Maar goed, succes met je keuze.
    De goede hulp van een bedrijf vind jij een slechte keus om voor een sub te kiezen bedoel je?
    Ik heb nog geen definitieve keus gemaakt maar het is voor mij wel een factor die meespeelt. Ik ken genoeg bedrijven waarvan ik nu de namen niet zal noemen waar een hoop prutsers werken. En aagezien ikzelf een prutser op het gebied van afstellen van subs ben zou ik dat graag willen laten doen. Maar er zullen vast meer bedrijven zijn met andere subs die deze goed kunnen afstellen. Ik merk alleen tot op heden dat je in winkels nooit goed naar ee sub kunt luisteren en meerder subs in één keer kunt beluisteren. Ik bedoel schakelen zoals dat met speakers vaak wel kan. En daar baal ik behoorlijk van. Want een goede sub is toch een flinke investering. In mijn geval zo'n 1/5 van mijn totale set. Dus als jij nog een goed bedrijf weet waar ik tijdens het luisteren kan schakelen tussen verschillende subs en niet eerst moet wachten totdat de volgende sub is aangesloten zodat ik al vergeten was hoe de ander klonk. Dan houd ik mij van harte aanbevolen.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat snap ik maar dat bedoelde ik niet. Er zijn vast wel vrijwilligers te vinden die willen helpen met het inregelen als je het zelf niet wilt of kunt.
    alleen al hier op het forum zijn er genoeg mensen die vast wel een handje willen helpen daarmee denk ik zo.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat snap ik maar dat bedoelde ik niet. Er zijn vast wel vrijwilligers te vinden die willen helpen met het inregelen als je het zelf niet wilt of kunt.
    Bij deze ben je van harte uigenodigd. En dan mag je nog mee eten ook .

  13. #63

    Standaard

    @ Rob, dat klinkt weinig hoopvol, nu zonder de PEQ klinkt mijn SB12-plus al heerlijk, de nieuwe huiskamer gaat van 35 naar 25 vierkante meter, en de keuken is niet niet meer helemaal open, dat gaat helemaal meer SPL geven denk ik.
    We zullen het horen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    De goede hulp van een bedrijf vind jij een slechte keus om voor een sub te kiezen bedoel je?
    Ik heb nog geen definitieve keus gemaakt maar het is voor mij wel een factor die meespeelt. Ik ken genoeg bedrijven waarvan ik nu de namen niet zal noemen waar een hoop prutsers werken. En aagezien ikzelf een prutser op het gebied van afstellen van subs ben zou ik dat graag willen laten doen. Maar er zullen vast meer bedrijven zijn met andere subs die deze goed kunnen afstellen. Ik merk alleen tot op heden dat je in winkels nooit goed naar ee sub kunt luisteren en meerder subs in één keer kunt beluisteren. Ik bedoel schakelen zoals dat met speakers vaak wel kan. En daar baal ik behoorlijk van. Want een goede sub is toch een flinke investering. In mijn geval zo'n 1/5 van mijn totale set. Dus als jij nog een goed bedrijf weet waar ik tijdens het luisteren kan schakelen tussen verschillende subs en niet eerst moet wachten totdat de volgende sub is aangesloten zodat ik al vergeten was hoe de ander klonk. Dan houd ik mij van harte aanbevolen.
    Eigenlijk vind ik dat wel ja. Ik kies zelf ook behalve voor het product voor een stuk service maar ik gaan niet voor een merk omdat ik weet dat bedrijf x me daar een stuk service bij kan verlenen als ik eigenlijk liever een ander product zou willen. Maw, als jij een SVS of een REL (of wat dan ook) het mooiste zou vinden zou ik het raar vinden als je voor Velodyne zou kiezen omdat BBG thuis komt afstellen en de dealer van een van die eerder genoemde merken niet. Dan zijn er echt wel forumleden of anderszins mensen te vinden die je kunnen helpen en vind ik dat je gewoon voor dat merk moet gaan.

    Ik ken geen dealers die subs hebben staan waar je op dezelfde manier mee kunt schakelen als met speakers. Persoonlijk zou ik dat ook niet willen, zo'n schakelkastje heeft invloed op het geluid. Daarbij wil ik je toch echt adviseren om ook je sub thuis te beluisteren.

    Heb je SVS al gecontacteerd wat zij voor je kunnen betekenen? Wellicht kunnen zij een SB12plus bij die dealer bij je in de buurt krijgen en kun je hem dan thuis testen. (het lijkt haast wel dat ik hier de zaken van SVS Benelux aan het regelen)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Bij deze ben je van harte uigenodigd. En dan mag je nog mee eten ook .
    Als jij mijn Strata koopt kom ik hem brengen....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #66

    Standaard Svs

    Beste Louis,

    Wat betreft SVS vragen enz kun je je altijd tot mij direct wenden of via dit forum.
    Testen thuis is geen probleem, we werken met dealers die normaal gesproken naar mijn mening kennis van zaken hebben.
    Kan ik je ergens mee helpen dan mail me direct marcel@svsound.be of stuur een PM.

    Wil je graag helpen natuurlijk. no worries

    Marcel

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Heb je SVS al gecontacteerd wat zij voor je kunnen betekenen? Wellicht kunnen zij een SB12plus bij die dealer bij je in de buurt krijgen en kun je hem dan thuis testen. (het lijkt haast wel dat ik hier de zaken van SVS Benelux aan het regelen)
    Welk courtage krijg jij eigenlijk ?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als jij mijn Strata koopt kom ik hem brengen....
    Wat is de kleur? Leeftijd? Is het de Strata 5 of III ? Doet alles het nog? Neutrik kabel en boekje aanwezig? En wat kost ie?

  19. #69

    Standaard

    Het is gewoon een feit dat er helaas veel levenranciers zijn waarbij de service ver te zoeken is of waar mensen wel komen instellen maar eignelijk niet echt weten hoe of wat. Maar net als Alexander vind ik dat geen reden om daar niet te kopen als ik toch dat ene model wil. Dan ga ik liever zelf aan de slag en daar leer je ook nog eens een hoop van.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Welk courtage krijg jij eigenlijk ?
    Dat is een verrassing tot na de 1e deal....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #71

    Standaard

    Hmm, klinkt erg leuk .hmm.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is een verrassing tot na de 1e deal....
    Jouw inkomen schattend verklaart dat wel de prijsstijgingen van SVS laatst

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Jouw inkomen schattend verklaart dat wel de prijsstijgingen van SVS laatst
    Dat is dan echt een foutieve inschatting. (helaas )
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Jouw inkomen schattend verklaart dat wel de prijsstijgingen van SVS laatst
    Waar denk je dat Alexander die verbouwing van betaalt?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  25. #75

    Standaard

    Van de geldboom in de tuin, effe schudden en hup verbouwen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •