Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 91 van 91 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Van de geldboom in de tuin, effe schudden en hup verbouwen.

    Een stekje is geen probleem: voorlopig € 1.000.000,- per stekje. Tis investeren maar het zijn ook vruchtbare bomen....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #77

    Standaard

    Overigens denk ik niet dat die B1 in je budget gaat passen. Misschien wel de B3. Ik kom prijzen voor de B3 tegen van $ 1.995,-.....

    Prijzen voor de B2: $ 2.495 in het zwart en $ 2.695 voor hout....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #78

    Standaard

    Aardig aan de prijs
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Aardig aan de prijs
    Het zegt natuurlijk niets over de euro prijzen maar ik denk toch dat de B1 iets boven zijn budget zal zitten, ik schat op zo'n € 2.500,-
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Het zegt natuurlijk niets over de euro prijzen maar ik denk toch dat de B1 iets boven zijn budget zal zitten, ik schat op zo'n € 2.500,-
    Ik vrees van wel ja mijn budget is €1900,-. Maar goed misschien zakken ze nog in prijs ?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik vrees van wel ja mijn budget is €1900,-. Maar goed misschien zakken ze nog in prijs ?
    Ze zijn in het buitenland nog maar net verkrijgbaar en hier nog niet dus dat hoef je op korte termijn niet te verwachten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik vrees van wel ja mijn budget is €1900,-. Maar goed misschien zakken ze nog in prijs ?
    psssssst......... SVS PB12Plus, SVS PB12Plus, SVS PB12Plus .........................:wink:
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    psssssst......... SVS PB12Plus, SVS PB12Plus, SVS PB12Plus .........................:wink:
    Ik zou zeker eerst de Rel b serie gaan beluisteren en er niet zondermeer vanuit gaan dat Svs de beste voor jou is...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #84

    Standaard

    Ik heb wat reviews gelezen van de B2 en B3 en die waren echt heel positief. Vooral een van de B2. Die sub past ook in je budget.

    En de wereld is inderdaad groter dan SVS (en Velodyne).
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik zou zeker eerst de Rel b serie gaan beluisteren en er niet zondermeer vanuit gaan dat Svs de beste voor jou is...
    Dat zei ik ook niet, ik gaf even input wat binnen het budget uitstekend past
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Dat zei ik ook niet, ik gaf even input wat binnen het budget uitstekend past
    SVS gaat het niet worden jongens. Ik vind het prijsverschil met de usa met de huidige dollarkoers (1,35) veel te groot. Ik ken geen één bedrijf wat subwoofers verkoopt (kijk naar B&W, REL, Velodyne) dat zoveel prijsverschil heeft met Nederland als dit merk. En dat vind ik gewoon te veel.

  12. #87

    Standaard

    Beste Louis,

    jammer om te horen van je beslissing.
    Dat SVS duurder is in Europa dan in Amerika klopt als een bus en kan ik weinig aan veranderen, helaas.

    De andere merken die je opnoemt hebben misschien een nettere verpakking als het gaat om verkoopsprijzen internationaal gezien dat kan kloppen.

    Echter durf ik te wedden dat je enkele van de merken die je opnoemt in de VS ook goedkoper zult kunnen bemachtigen als hier in Europa maar dat is een ander verhaal.

    Succes met de zoektocht !

    Gr

    Marcel

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    SVS gaat het niet worden jongens. Ik vind het prijsverschil met de usa met de huidige dollarkoers (1,35) veel te groot. Ik ken geen één bedrijf wat subwoofers verkoopt (kijk naar B&W, REL, Velodyne) dat zoveel prijsverschil heeft met Nederland als dit merk. En dat vind ik gewoon te veel.
    Heb je toevallig al contact gehad met HNNY (importeur) wanneer de B-serie in NL verkrijgbaar is?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Heb je toevallig al contact gehad met HNNY (importeur) wanneer de B-serie in NL verkrijgbaar is?
    Nee, die ga ik nog bellen zodra ik meer weet post ik dat hier.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Nee, die ga ik nog bellen zodra ik meer weet post ik dat hier.
    Als je zelf wil importeren is dit misschien ook nog een optie:

    http://www.definitivetech.com/loudsp...ubwoofers.html
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #91

    Standaard def tech

    Def Tech,

    Merk dat in de VS omschreven wordt als "een merk met zwaar overdreven specificaties in negatieve zin"
    bijvoorbeeld 14HZ opgeven terwijl hij niet lager gaat dan 25HZ en dan al -6DB doet.......

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •