De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard S.W.A.T. [Blu-ray Disc]

    S.W.A.T. [Blu-ray Disc]

    Actiespectakel gebaseerd op TV-serie nu ook in high definition op Blu-ray.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 02-07-2007 om 23:21

  2. #2

    Standaard

    extra info
    Technical Specs
    • Blu-ray
    • BD-25 Single-Layer Disc
    Video Resolution/Codec
    • 1080p/MPEG-2
    • 480i/MPEG-2 (Supplements Only)
    Aspect Ratio(s)
    • 2.40:1 Widescreen
    Audio Formats
    • English PCM 5.1 Surround
    • French PCM 5.1 Surround
    Subtitles/Captions
    • English Subtitles
    • French Subtitles
    • Spanish Subtitles
    • Chinese Subtitles
    • Portuguese Subtitles
    • Korean Subtitles
    • Thai Subtitles
    Supplements
    • Deleted Scenes
    Exclusive HD Content
    • None
    Overall Grade
    0The Movie Itself
    HD Video Quality
    HD Audio Quality
    Supplements
    High-Def Extras
    Bottom Line For Fans Only

    bron: www.highdefdigest.com
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 20-05-2007 om 12:26 Reden: sterretjes
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #3

    Standaard

    'Sony Pictures er verstandig aan gedaan om de disc niet vol met extra's de stoppen, maar de beschikbare ruimte vooral voor de film zelf te grbruiken.'

    Als ik me niet vergis was toch één van de voordelen van Blu-Ray dat alles op 1 disc kon.. Als de beeldkwaliteit nog steeds niet 5 bolletjes krijgt en naast de gewone film nog geen eens een paar extra's kan bevatten: kan iemand mij for the love of God uitleggen wat nou de meerwaarde van Blu-Ray is dan???
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    'Sony Pictures er verstandig aan gedaan om de disc niet vol met extra's de stoppen, maar de beschikbare ruimte vooral voor de film zelf te grbruiken.'

    Als ik me niet vergis was toch één van de voordelen van Blu-Ray dat alles op 1 disc kon.. Als de beeldkwaliteit nog steeds niet 5 bolletjes krijgt en naast de gewone film nog geen eens een paar extra's kan bevatten: kan iemand mij for the love of God uitleggen wat nou de meerwaarde van Blu-Ray is dan???
    Echter gaat het hier ook maar om 'n 25gig schijfje. (hopen dat hstadman dit topic niet ziet)

    Verder de meerwaarde van BluRay is dat je veel meer pixels voorgeschoteld krijgt op je scherm, scherper beeld meer detail... uiteraard is dat niet te vergelijken met DVD qua maatstaf, mogelijk dat dvd.nl hier dus 'n nieuwe schaal voor ontwikkeld. (waar is onze
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Jammer dat de film zo matig is, daar verandert een scherper beeld niets aan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Jammer dat de film zo matig is, daar verandert een scherper beeld niets aan.
    Moet zeggen, heb gisteravond "Swordfish" op HDDVD gezien, nooit eerder gezien... vond m zeker niet zo slecht als de meeste mensen zeggen: mogelijk komt het gewoon door de echte popcorn experience; verstand op nul, blik op oneindig.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 20-05-2007 om 13:38
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Deze film is vrij representatief voor het aanbod op Blu-Ray en HDDVD; veel waardeloze mainstream Hollywood titels.

  8. #8

    Standaard

    ik vind na een aantal bespekingen nog altijd niet dat er meerwaarde is tov DVD.

    De enige meerwaarde zou zijn dat me series op 1 disc propt of dat er echt titels niet meer op DVD uitkomen.

    De bespreking laat dan nog duidelijk een negatief punt zien. Neen ... niet overtuigd !!!
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #9

    Standaard

    Is het misschien handig om aan te geven in de titel van de recensie of het om een dvd-, blue ray- of hd-dvd-bespreking gaat?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Is het misschien handig om aan te geven in de titel van de recensie of het om een dvd-, blue ray- of hd-dvd-bespreking gaat?
    Ja, dat leek mij ook handig. Of aparte gescheiden subfora maken, want nu staat deze in DVD Recensies terwijl het Blu Ray is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    ik vind na een aantal bespekingen nog altijd niet dat er meerwaarde is tov DVD.

    De enige meerwaarde zou zijn dat me series op 1 disc propt of dat er echt titels niet meer op DVD uitkomen.

    De bespreking laat dan nog duidelijk een negatief punt zien. Neen ... niet overtuigd !!!
    Mjah, en toch zijn er wel wat blu-ray titels die zeer intressant kunnen worden ik noem bijv. Moulin Rouge of Big Fish... visueel genot (helaas zit Fox bij het verkeerde kamp )
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Als ik me niet vergis was toch één van de voordelen van Blu-Ray dat alles op 1 disc kon.. Als de beeldkwaliteit nog steeds niet 5 bolletjes krijgt en naast de gewone film nog geen eens een paar extra's kan bevatten: kan iemand mij for the love of God uitleggen wat nou de meerwaarde van Blu-Ray is dan???
    De VEEL betere beeldkwaliteit bijvoorbeeld?

    De waardering voor de beeldkwaliteit is gerelateerd aan het medium, met andere woorden: Vier bolletjes bij DVD en vier bolletjes bij Blu-ray betekent niet dat de beeldkwaliteit gelijk is.
    Blu-ray levert in dat geval duidelijk betere beeldkwaliteit, sterker nog: Als een Blu-ray disc precies dezelfde beeldkwaliteit (beeldscherpte) zou leveren als een DVD die vijf bolletjes scoort, dan zou de Blu-ray disc niet veel hoger dan één bolletje scoren omdat de beeldscherpte die DVD maximaal kan leveren ver onder de maat is voor wat Blu-ray hoort te leveren.
    Eric van Ballegoie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    'Sony Pictures er verstandig aan gedaan om de disc niet vol met extra's de stoppen, maar de beschikbare ruimte vooral voor de film zelf te grbruiken.'

    Als ik me niet vergis was toch één van de voordelen van Blu-Ray dat alles op 1 disc kon.. Als de beeldkwaliteit nog steeds niet 5 bolletjes krijgt en naast de gewone film nog geen eens een paar extra's kan bevatten: kan iemand mij for the love of God uitleggen wat nou de meerwaarde van Blu-Ray is dan???
    Tip: ga eens kijken en dan je mond spoelen...reviews zijn soo boring (no offence dvd.nl... )
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Is het mogelijk een of twee screenshots toe te voegen? Ben benieuwd naar de verschillen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Is het mogelijk een of twee screenshots toe te voegen? Ben benieuwd naar de verschillen.
    Sorry, kan ik op dit moment niet verzorgen. Ik heb deze titel zelf niet op Blu-ray Disc in de collectie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •