Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Beste HDMI kabel??

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helle Bekijk bericht
    Wat is momenteel de best mogelijke HDMI-kabel van 1,2 à 2m die 1.3 aankan en tussen de 40 en 80€ bedraagt.
    Ik had bij Pixmania de Monster 1.3 kabels gezien (40€ voor 1,2m en 50€ voor 2m),maar voorlopig zijn ze niet voorradig.
    Waar kan ik online goeie HDMI-kabels bestellen als Belg zijnde?
    Alvast bedankt.

    Neem contact op met beterbeeldengeluid.nl voor een Supra, die is super....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Neem contact op met beterbeeldengeluid.nl voor een Supra, die is super....
    DIT is de beste HDMI-kabel, die ik tot nu toe gezien heb; zeker met die prijskwaliteitverhouding!

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    DIT is de beste HDMI-kabel, die ik tot nu toe gezien heb; zeker met die prijskwaliteitverhouding!
    Die heb ik ook al zien staan maar echt betrouwbaar lijken die mij toch niet als ge weet dat de originele zo'n 8 à 10x duurder zijn dan deze "replica's".
    Enjoy every day

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    DIT is de beste HDMI-kabel, die ik tot nu toe gezien heb; zeker met die prijskwaliteitverhouding!
    Geloof je het zelf?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #80

    Standaard

    ik heb dus een HDMI 1.3 kabel nodig voor 1080p?? dit omdat ik een HDMI kabel nu heb die voor zocer ik weer geen 1080p ondersteunt want me TV 100% wel doet (KDL-46W2000) deze kabel heb ik nu:
    http://www.psxshop.nl/hdmi-cable-p-2085.html

    om eindelijk van 1080p te kunnen genieten moet ik dus een 1.3 hdmi kabel halen, want als ik em nu op 1080p zet krijg ik geen beeld wel op alle andere playstation 3 resoluties

  6. #81

    Standaard

    Ik heb mijn HDMI-kabels bij Pixmania gekocht(2 kabels van 2,4m en één van 1,2m).
    Van het merk "Monster" en daar geven ze toch aan dat ze 1.3 aankunnen.

    http://www.pixmania.be/be/nl/545351/...-hdmi-kab.html

    http://www.pixmania.be/be/nl/545350/...-hdmi-kab.html

    Het zien er alleszins heel degelijke kabels uit.
    Maar aangezien ik mijn plasma pas in januari ga aanschaffen heb ik ze nog niet kunnen uittesten.
    Enjoy every day

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    ik heb dus een HDMI 1.3 kabel nodig voor 1080p?? dit omdat ik een HDMI kabel nu heb die voor zocer ik weer geen 1080p ondersteunt want me TV 100% wel doet (KDL-46W2000) deze kabel heb ik nu:
    http://www.psxshop.nl/hdmi-cable-p-2085.html

    om eindelijk van 1080p te kunnen genieten moet ik dus een 1.3 hdmi kabel halen, want als ik em nu op 1080p zet krijg ik geen beeld wel op alle andere playstation 3 resoluties
    1.3 heeft niets te maken met 1080p

    M'n TV is niet eens voorzien van een 1.3 HDMI aansluiting..... maar ik heb wel gewoon 1080p beeld van alle 3 de aangesloten apparaten(PS3-Oppo 981-ToshibaEP35) gebruikte kabel is een normale kabel, zonder enige stennis te maken over 1.3, van het merk Hyperwire.

    Als je geen 1080p beeld krijgt lijkt het mij niet aan de kabel te liggen, maar is er volgens mij wel wat anders aan de hand, je hebt waarschijnlijk een andere setting dan niet goed staan, PS3 ondersteund dacht ik geen 1080p over component en ook een aantal TV's van Sony ondersteunen geen 1080p over component.

    In het algemeen zou je kunnen stellen dat iedere HDMI kabel het 1080p signaal gewoon door zal moeten geven, lees het volgende er maar even op na:

    http://www.monstercommunity.com/arti...kdown-of-HDMI/
    Have fun and enjoy your collection

  8. #83

    Standaard

    ik heb em dus via HDMI idd en in me tv kan ik er geen instellingen voor vinden
    en hij komt zo uit de fabriek zou het toch gewoon moeten doen?

    en misschien heb jij geen 1.3 aansluiting maar wel een 1.3 kabel zodat deze het signaal wel door kan sturen?
    Laatst aangepast door Dennis Veldhuizen : 18-12-2007 om 13:35

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    ik heb em dus via HDMI idd en in me tv kan ik er geen instellingen voor vinden
    en hij komt zo uit de fabriek zou het toch gewoon moeten doen?

    en misschien heb jij geen 1.3 aansluiting maar wel een 1.3 kabel zodat deze het signaal wel door kan sturen?
    Nergens op m'n kabel staat dat hij 1.3 is en dat is ook helemaal niet nodig, in weze moeten alle HDMI kabels gewoon het 1080p signaal doorgeven, dat is gewoon een onderdeel van de standaard.

    Op mijn TV zitten ook geen instellingen voor 1080p, hij krijgt dat signaal van een bron of hij krijgt dat niet, daar valt op de TV niets voor in te stellen.

    Check je settings van je PS3, check even je screensettings en je software versie, de huidige versie is 2.10 en deze ondersteund Divx en WMV. Ik heb prachtige downloads gezien in het HD formaat:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    me instellingen staan goed en ook de nieuwste firmware staat er op
    Heel vreemd, het zou gewoon moeten werken

    Wat overblijft is inderdaad proberen met een andere kabel, of een ander apparaat met 1080p aansluiten op je TV..... misschien kun je van iemand zo'n apparaat even lenen(compleet met een kabel) om eea te testen, zo sluit je gelijk een paar probleempjes kort.

    Hoop dat je de boel aan de praat krijgt, je geeft niet voor niets zoveel geld uit, dan wil je ook dat het werkt.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    misschien kun je van iemand zo'n apparaat even lenen(compleet met een kabel) om eea te testen, zo sluit je gelijk een paar probleempjes kort.
    Helaas heb ik die luxe niet

  13. #88

    Standaard

    Het werkt nu! met de andere bestelde kabel die ik vandaag binnen heb gehad... Dus die andere kabel ondersteunt gewoonweg geen 1080p... op deze kabel staat ook duidelijk v1.3 en 1080p... super!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    Het werkt nu! met de andere bestelde kabel die ik vandaag binnen heb gehad... Dus die andere kabel ondersteunt gewoonweg geen 1080p... op deze kabel staat ook duidelijk v1.3 en 1080p... super!
    Van harte! ... en nu lekker films kijken!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #90

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Van harte! ... en nu lekker films kijken!
    Zeker weten!!! thanks!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    Het werkt nu! met de andere bestelde kabel die ik vandaag binnen heb gehad... Dus die andere kabel ondersteunt gewoonweg geen 1080p... op deze kabel staat ook duidelijk v1.3 en 1080p... super!

    Met die oude kabel zou ik, bij wijze van spreken, de fabrikant ophangen.. .. moet toch echt troep zijn als zo'n simpel kabeltje niet eens aan de standaard voldoet.

    Heb allemaal hele simpele kabels zonder dure merknamen en op geen 1 kabel het bla bla dat ie HDMI 1.3 is, maar ze geven wel allemaal gewoon het signaal van 1080p door.

    Iig veel plezier met je nieuwe kabel, al zul je niet veel verschil zien tussen 1080i en 1080p, maar het is wel fijn als alles werkt zoals het hoort :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  17. #92

    Standaard

    http://www.oehlbach.de/CMS/product-d...elnummer=22400

    erg prijzig, maar het beeld is fantastisch, al lees ik hier dat er geen verschil in zou kunnen zitten
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    http://www.oehlbach.de/CMS/product-d...elnummer=22400

    erg prijzig, maar het beeld is fantastisch, al lees ik hier dat er geen verschil in zou kunnen zitten
    Er staat geen prijs bij???
    Enjoy every day

  19. #94

    Standaard

    ahum.........135 euro's (ach ja, ik heb geen studerende kinderen)

    en ik heb de oehlbach gekocht omdat ik bij 1080P en 24 fps meer ruis kreeg bij mijn eerdere aanschaf (monster 400)

    Blu-ray BD-1400
    Laatst aangepast door Mark van L. : 23-12-2007 om 10:12
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    ahum.........135 euro's (ach ja, ik heb geen studerende kinderen)
    Dan is dit inderdaad een serieus bedrag
    De kwaliteit zal dan ook navenant zijn.
    De mijne zijn van Monster(300 reeks) waar ik 50€ voor een kabel van 2,4m betaal.
    In de winkel (VDB bij ons in Belgie)heb ik diezelfde kabel aan 100€ zien liggen.
    Goed genoeg voor mij
    Enjoy every day

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helle Bekijk bericht
    Dan is dit inderdaad een serieus bedrag
    De kwaliteit zal dan ook navenant zijn.
    De mijne zijn van Monster(300 reeks) waar ik 50€ voor een kabel van 2,4m betaal.
    In de winkel (VDB bij ons in Belgie)heb ik diezelfde kabel aan 100€ zien liggen.
    Goed genoeg voor mij
    Ach, na veel kabels testen blijkt deze Monster M1000 uit 2004/2005 nog steeds de beste prijs/kwaliteit verhouding te hebben.
    Mijn Monster 300 is in elk geval te koop.

  22. #97

    Standaard

    Probleem van Monster is dat je alleen al voor het gehypte merk 20 euro mag betalen...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Ach, na veel kabels testen blijkt deze Monster M1000 uit 2004/2005 nog steeds de beste prijs/kwaliteit verhouding te hebben.
    Mijn Monster 300 is in elk geval te koop.
    De vraag is hoe betrouwbaar dit alles is aangezien de prijs bij ons zo'n 250€ bedraagt voor zo'n kabel terwijl ze via Hongkong of het Verenigd Koninkrijk maar 25€ kosten.
    Ik had ze ook al zien staan op ebay maar de vrees om in het zak gezet te zijn of replica's te kopen was te groot om niet tot aankoop over te gaan.
    Enjoy every day

  24. #99

    Standaard

    Interessant filmpje over kwaliteit: http://www.monstercable.com/HDMI/advanced_for_hdmi.asp

    Beste kabels op dit moment (heb zelf de M1000DAV).

    M1000 HDTV HDMI Cable & M1000DAV HDMI® to HDMI® Reference Digital AV Interface

    http://www.monstercable.com/productDisplay.asp?pin=2402




    http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3847


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    trouwens, ik heb even gekeken maar die monsters op ebay zijn dus replica, want de kabels op monstercables.com zien er anders uit.
    Heb de mijne ook op Ebay gekocht en volgens mij zijn het echt wel originele.

    Is gewoon de ouder versie maar heeft dezelfde bandwith 14.9gbs als het huidige topmodel.
    http://www.monstercable.com/productDisplay.asp?pin=2402

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •