Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Beste HDMI kabel??

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik had een Onkyo.
    Had een Loewe Xelos en pioneer dvd-speler, ging ook automatisch; hangt dit automatisch overspringen trouwens niet af van de soort kabel die er tussen hangt ? had ergens gelezen dat bij hdmi je in principe handmatig op juiste stand moet zetten
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Had een Loewe Xelos en pioneer dvd-speler, ging ook automatisch; hangt dit automatisch overspringen trouwens niet af van de soort kabel die er tussen hangt ? had ergens gelezen dat bij hdmi je in principe handmatig op juiste stand moet zetten
    M'n vorige tv toestel, een Loewe Xelos crt, detecteerde bij de Loewe DVD speler automatisch 16:9 of 4:3.
    Bij de opvolger, de Denon DVD2910, werkte die auto-detectie niet meer op de Loewe crt; evenals nu bij de Loewe Compose 46.

    Ander punt is, dat wil je via de Loewe Compose HDMI of component-in kijken, je op 't front van de Denon dvd-speler DVD2910 steeds handmatig HDMI moet uitschakelen.
    Voordeel van comp.-in is, dat ook funkties als "panorama" funktioneren (wel comfortabel bij 4:3). Bij HDMI werkt dat niet op de Loewe Compose.
    Maar daar kan de Loewe niets aan doen. Ik weet trouwens niet, of dat handmatig schakelen ook nog bij de opvolger, de DVD2930, is....
    Laatst aangepast door kit carson : 09-10-2007 om 16:00

  3. #53

    Standaard

    Kort gezegd: geen Loewe meer kopen...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Kort gezegd: geen Loewe meer kopen...
    Morgen heb ik met verkoper een babbeltje.
    Uiteraard heb ik voor aankoop m'n wensen/eisen kenbaar gemaakt.
    (Beeld in de zaak was voortreffelijk by-the-way)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Morgen heb ik met verkoper een babbeltje.
    Uiteraard heb ik voor aankoop m'n wensen/eisen kenbaar gemaakt.
    (Beeld in de zaak was voortreffelijk by-the-way)
    Veel succes dan!

    Maar als de verkoper achter zijn product staat moet dat wel goed komen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Ik heb een setje AudioQuest HDMI A kabels bij mijn plasma genomen. Iemand ervaring mee?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Ik heb een setje AudioQuest HDMI A kabels bij mijn plasma genomen. Iemand ervaring mee?
    Seth, ik wilde eigenlijk een Audioquest kabel nemen voor de projector. Aangezien ik 10m nodig had van de HDMI-1 (dacht ik) liep dat nogal in de prijzen. Beeld was wel echt goed!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Veel succes dan!

    Maar als de verkoper achter zijn product staat moet dat wel goed komen.
    Hoogstwaarschijnlijk softwareprobleem in de DVD-speler; gooogle maar "green push Denon"....

  9. #59

    Standaard

    Na het lezen van de topic weet ik nog steeds niet welke HDMI kabel ik zou nemen. Moet ik nu de monster 300 nemen of een Bettercables 1.3 HDMI kabel?

  10. #60

    Standaard HDMI kabels

    Het is al zo vaak gezegd: er wordt veel (teveel) geld verdiend met kabels van HIFI apparatuur (luidsprekerkabel bijv. van meer als 20 Euro per meter) en nu ook weer met HDMI kabels .
    Doe zelf maar eens een test met een HDMI kabel van 10 Euro (Op veel plaatsen verkrijgbaar) en een van bijv. 70 Euro. Er wel voor zorgen dat ze volledig (19pins ) bedraad zijn. Je zult bij een DVD naar HDTV geen verschil zien en/of horen.\
    Digitaal is ja of nee en de kabel doet het of doet het niet en laat je niets wijsmaken over mogelijke storing, want zeker bij kabels tot twee a drie meter speelt dat geen enkele rol.
    Dat digitale uitzendingen via de kabel aangeboden nog niet optimaal zijn weet ook iedereen; daar moet je dus geen hdmi kabel op testen.
    Luister vooral met interesse naar de indianenverhalen in de winkels ; als je een beetje lectronische opleiding hebt kun je zo uitrekenen wat er van de verhalen klopt en vooral wat niet.

    Dus mijn advies koop een kabel voor een redelijke prijs !

    :smile:

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door benheijden Bekijk bericht
    Het is al zo vaak gezegd: er wordt veel (teveel) geld verdiend met kabels van HIFI apparatuur (luidsprekerkabel bijv. van meer als 20 Euro per meter) en nu ook weer met HDMI kabels .
    Doe zelf maar eens een test met een HDMI kabel van 10 Euro (Op veel plaatsen verkrijgbaar) en een van bijv. 70 Euro. Er wel voor zorgen dat ze volledig (19pins ) bedraad zijn. Je zult bij een DVD naar HDTV geen verschil zien en/of horen.\
    Digitaal is ja of nee en de kabel doet het of doet het niet en laat je niets wijsmaken over mogelijke storing, want zeker bij kabels tot twee a drie meter speelt dat geen enkele rol.
    Dat digitale uitzendingen via de kabel aangeboden nog niet optimaal zijn weet ook iedereen; daar moet je dus geen hdmi kabel op testen.
    Luister vooral met interesse naar de indianenverhalen in de winkels ; als je een beetje lectronische opleiding hebt kun je zo uitrekenen wat er van de verhalen klopt en vooral wat niet.

    Dus mijn advies koop een kabel voor een redelijke prijs !

    :smile:
    Ook al es HIER gekeken?

  12. #62

    Standaard

    Zijn dat echte monster kabels of is het een replica? Want de winkelprijs is 300 euro voor 2 meter en daar nog geen 60 euro

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Zijn dat echte monster kabels of is het een replica? Want de winkelprijs is 300 euro voor 2 meter en daar nog geen 60 euro
    Wanneer je de feedbackscore van die verkoper leest, zie je geen klachten over die kabel.
    Ik heb sinds kort zo'n kabel ook in huis en zie eigenlijk geen verschil met de Monster 300; hooguit lijken kleuren iets vetter. (op DVD2910 getest; vanmiddag testen we met de DVD3930; misschien dan meer verschillen).

    Op de platte doos der 1000DAV staat allemaal Monster-info; alleen staat er ook "Made in China" tussen.
    Zeer stugge en dikke kabel; was een crime om te monteren aan onderzijde van m'n Loewe tv. Zeer wazig staat op de geribbelde coating in wit nauwelijks leesbaar "Monster" en nog wat onleesbare text. Op de connectoren staat duidelijk "Monster".

    Levertijd is trouwens 2 werkdagen...
    Laatst aangepast door kit carson : 01-11-2007 om 12:39

  14. #64

    Standaard

    Hoeveel heb jij ervoor betaald? Heb ik een indicatie van wat ik moet bieden. En is 2 meter genoeg. Tv en blu ray staan niet zo ver van elkaar

  15. #65

    Standaard Monster M1000DAV, 2m.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Hoeveel heb jij ervoor betaald? Heb ik een indicatie van wat ik moet bieden. En is 2 meter genoeg. Tv en blu ray staan niet zo ver van elkaar
    Porto-priority is een vast bedrag (GBP 17,95/ca. € 25; koersberekening: http://www.xe.com/ )

    Kabel wordt steeds aangeboden; mocht je overboden worden, dan weer bij volgende advertentie/veiling proberen. Ik was, inkl. porto, totaal € 67,03 voor 2m. kwijt. Maar je kunt ook hoger of lager max. bod doen.
    Verpakking is excellent en TNT-post levert binnen 2-3 werkdagen. Geen inklaarkosten; op bijgaand formulier staat steeds $ 10 ( zoals DVDPacific.com steeds $ 16.10 op hun DVD-pakketten zet.)
    Laatst aangepast door kit carson : 01-11-2007 om 17:43

  16. #66

    Standaard

    trouwens, ik heb even gekeken maar die monsters op ebay zijn dus replica, want de kabels op monstercables.com zien er anders uit.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    trouwens, ik heb even gekeken maar die monsters op ebay zijn dus replica, want de kabels op monstercables.com zien er anders uit.
    Waarschijnlijk staan op de Monster site nieuwe modellen.

    Er worden veel partijen oudere kabels aangeboden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Wat is dat voor onzin: de kleuren lijken iets vetter. Afgezien van het slechte nederlands heeft dat natuurlijk helemaal niets met kabels (bedrading ) te maken. Anders zou ik graag een berekening zien van de gebruikte draden, hun afscherming, de onderlinge capaciteit en weerstand en vooral het mogelijke verlies of winst van DIGITALE signalen.
    Dat kan dus gewoon niet.......
    Ik stop met het bezoeken van deze site ; van deze nonsens wordt je dus echt niet wijzer. Je wordt alleen maar op stang gejaagd door lui die met zgn dure kabels denken dat hun kwaliteit beter is. Het is een excuus voor de aankoop en geeft de schrijvers kennelijk een kick om daar zo over teschrijven, maar je helpt er echt niemnad mee, zeker geen personen doe 'onbevagen' op zoek zijn naar goede en betaalbare kwaliteit.
    Maar geef gerust geld uit aan die dingen. als je er denkt beter van te worden.
    Volgens mij zijn overigens de MONSTER kabels op Ebay Chinese namaak, zoals bijna alles tegenwoordig. Je kunt er bijna zeker van zijn dat goldplated hierbij niets met gouden (laagohmige) kontakten te maken heeft !!!

    Bye bye !


    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Wanneer je de feedbackscore van die verkoper leest, zie je geen klachten over die kabel.
    Ik heb sinds kort zo'n kabel ook in huis en zie eigenlijk geen verschil met de Monster 300; hooguit lijken kleuren iets vetter. (op DVD2910 getest; vanmiddag testen we met de DVD3930; misschien dan meer verschillen).

    Op de platte doos der 1000DAV staat allemaal Monster-info; alleen staat er ook "Made in China" tussen.
    Zeer stugge en dikke kabel; was een crime om te monteren aan onderzijde van m'n Loewe tv. Zeer wazig staat op de geribbelde coating in wit nauwelijks leesbaar "Monster" en nog wat onleesbare text. Op de connectoren staat duidelijk "Monster".

    Levertijd is trouwens 2 werkdagen...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door benheijden Bekijk bericht
    Wat is dat voor onzin: de kleuren lijken iets vetter. Afgezien van het slechte nederlands heeft dat natuurlijk helemaal niets met kabels (bedrading ) te maken. Anders zou ik graag een berekening zien van de gebruikte draden, hun afscherming, de onderlinge capaciteit en weerstand en vooral het mogelijke verlies of winst van DIGITALE signalen.
    Dat kan dus gewoon niet.......
    Ik stop met het bezoeken van deze site ; van deze nonsens wordt je dus echt niet wijzer. Je wordt alleen maar op stang gejaagd door lui die met zgn dure kabels denken dat hun kwaliteit beter is. Het is een excuus voor de aankoop en geeft de schrijvers kennelijk een kick om daar zo over teschrijven, maar je helpt er echt niemnad mee, zeker geen personen doe 'onbevagen' op zoek zijn naar goede en betaalbare kwaliteit.
    Maar geef gerust geld uit aan die dingen. als je er denkt beter van te worden.
    Volgens mij zijn overigens de MONSTER kabels op Ebay Chinese namaak, zoals bijna alles tegenwoordig. Je kunt er bijna zeker van zijn dat goldplated hierbij niets met gouden (laagohmige) kontakten te maken heeft !!!

    Bye bye !
    Goed dat je er was!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

    Standaard

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #71

    Standaard

    Weer toppunt van vriendelijkheid.

    een beetje mijn mooie Audioquest HDMI's afkraken :wink:
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 02-11-2007 om 14:29
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht

    een beetje mijn mooie Audioquest HDMI's afkraken :wink:
    Tja, er zijn grenzen natuurlijk!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Tja, er zijn grenzen natuurlijk!
    Tssk sja, kom nou, what's next, Supra HDMI kabels afkraken?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Tssk sja, kom nou, what's next, Supra HDMI kabels afkraken?
    Nee, dat is duidelijk over de grens!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #75

    Standaard

    Wat is momenteel de best mogelijke HDMI-kabel van 1,2 à 2m die 1.3 aankan en tussen de 40 en 80€ bedraagt.
    Ik had bij Pixmania de Monster 1.3 kabels gezien (40€ voor 1,2m en 50€ voor 2m),maar voorlopig zijn ze niet voorradig.
    Waar kan ik online goeie HDMI-kabels bestellen als Belg zijnde?
    Alvast bedankt.
    Enjoy every day

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •