Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Tik Versterker

  1. #26

    Standaard

    Maar met het loopwerk kan ik niet zoveel, of wel? Overigens is het tikken meer aanwezig bij DTS of DD.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Maar met het loopwerk kan ik niet zoveel, of wel? Overigens is het tikken meer aanwezig bij DTS of DD.
    Loopwerk laten vervangen. Met tikken, bedoel je dan fysieke tikken uit het apparaat zelf of tikken in het geluid wat uit het apparaat komt?!

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Het komt echt van het apparaat zekf.
    My best bet is dat het in het loopwerk zit.

  5. #30

    Standaard

    Jij zegd het. Ik heb er geen verstand van. je kan me (bijna) alles wijs maken.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Jij zegd het. Ik heb er geen verstand van. je kan me (bijna) alles wijs maken.
    Simpel, het enige mechanische onderdeel in een cdspeler wat kan tikken is een loopwerk, als er geen relais worden gebruikt in je versteker is dat het enige logische onderdeel. Ik kan zo geen eletronische schakelingen bedenken die ook klikken, afgezien van relais dan, maar die zijn ook half mechanisch.
    Laatst aangepast door hstadman : 02-06-2007 om 14:55

  7. #32

    Standaard

    Hoeft overigens niet het loopwerk te zijn, kan hier ook gaan om 'n vieze lens die wegens leesproblemen blijft focussen dit kan ook 'n tikkend geluid geven, echter zal ik deze speler gewoon volgens de garantie procedure laten vervangen.

    evt. percussive maintenance uitgevoerd?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Hoeft overigens niet het loopwerk te zijn, kan hier ook gaan om 'n vieze lens die wegens leesproblemen blijft focussen dit kan ook 'n tikkend geluid geven, echter zal ik deze speler gewoon volgens de garantie procedure laten vervangen.

    evt. percussive maintenance uitgevoerd?
    Daar in de overgrote gevallen de lens en het loopwerk een geheel vormen zie ik dat als een loopwerk.

  9. #34

    Standaard

    Maar Ik kan er verders weinig aan doen dan? M9isschien dat ik noig wat meer luchtstroom kan creeren.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Maar Ik kan er verders weinig aan doen dan? M9isschien dat ik noig wat meer luchtstroom kan creeren.
    Als jij niet terug wil met je spullen wordt het inderdaad lastig....

    Liever even ongemak dan de rest van de gebruiksduur naar dat getik luisteren denk ik dan....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Maar Ik kan er verders weinig aan doen dan? M9isschien dat ik noig wat meer luchtstroom kan creeren.
    Je kan van alles doen, bijv de behuizing eraf halen en kijken of je de tik kan spotten, mogelijk is de lens 1 slag te ver door, of zoals hstadman zegt mogelijk tandwiel van het loopwerk (dus niet de lens) ... mits je niet wil dat ie open gaat zou je evt. 'n kleine poging kunnen wagen met 'n stofzuiger bij de opening te houden, of de befaamde lenscleaner (in het geval van 'n vieze lens wil dit nog wel helpen).

    Anders zoals de rest zegt, gebruik je garantie

    ps. percussive maintenance lost niets op?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht

    ps. percussive maintenance lost niets op?

    Erop rammen?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Erop rammen?
    jup, let wel, met 'n positivie gedachten moet je dit gaan doen en met gevoel!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    jup, let wel, met 'n positivie gedachten moet je dit gaan doen en met gevoel!

    Ik heb het ookal geprobeerd met een honkbal knuppel, maar dat helpt ook niet.

  15. #40

    Standaard

    Nee maar even serieus. Ik heb geprobeerd wat te kloten met de schroeven van de behuizing, maar als ik ze losser draai wordt het alleen maar erger. Ik merk wel dat rechts achter het schroefje niet helemaal lekker zit.
    Laatst aangepast door the limp man : 05-06-2007 om 09:16

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Nee maar even serieus. Ik heb geprobeerd wat te kloten met de schroeven van de behuizing, maar als ik ze losser draai wordt het alleen maar erger.
    Probeer eens nog vaster draaien dan.....

    Ga nou gewoon terug naar de winkel!!!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Ik heb toch al eerder gemeld dat ik daar (voorlopig) even geen tijd voor heb. Tot die tijd wil ik proberen om het probleem gewoon zelf op te lossen. Logisch toch.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Ik heb toch al eerder gemeld dat ik daar (voorlopig) even geen tijd voor heb. Tot die tijd wil ik proberen om het probleem gewoon zelf op te lossen. Logisch toch.
    Je hebt inderdaad geschreven daar volgende week pas tijd voor te hebben. Maar gaan schroeven en rommelen aan een apparaat waar nog garantie op zit is niet aan te bevelen. Het zou lullig zijn als de dealer volgende week zegt 'ja maar, ik zie dat je zelf hebt zitten rommelen'.

    Als het harder gaat tikken als je hem los draait kun je het probleem waarschijnlijk niet zelf oplossen of er moet iets duidelijk los zitten wat je zelf kunt vastdraaien.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44

    Standaard

    Daar heb je gelijk in. Alhoewel de dealer hier waarschijnlijk geen probleem van gaat maken omdat het apparaat 2e hands is.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in. Alhoewel de dealer hier waarschijnlijk geen probleem van gaat maken omdat het apparaat 2e hands is.
    Kijk, daar komt de aap uit de mouw!, 'n 2e hands apparaat dus garantie is alleen via de dealer zelf?, als ik jou was zou ik in dit geval 'n nieuwe eisen of gewoon geld terug en voor dat laatst genoemde 'n goede nieuwe spelert kopen.

    Mocht je anders toch sch**t hebben aan de garantie, wees 'n vent en schroef de gehele behuizing eraf en loop alles na en zet waar nodig alles weer goed vast (mogelijk aan de rechterachterkant je ac socket die los zit oid.), maar ga niet de hele tijd lopen posten dat het verschuiven, aaien of er aan ruiken van het apparaat geen oplossing met zich meebrengt.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #46

    Standaard

    Nee, het apparaat heeft nog een half jaar originele garantie ( is pas 1,5 jaar oud) en dus niet via de dealer. En geld voor een zelfde nieuwe Denon heb ik niet meer. Dat was ook de reden om 2e hand's te kopen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    maar ga niet de hele tijd lopen posten dat het verschuiven, aaien of er aan ruiken van het apparaat geen oplossing met zich meebrengt.

  23. #48

    Standaard

    oke,
    Laatst aangepast door the limp man : 05-06-2007 om 12:31

  24. #49

    Standaard

    je kunt nog wel proberen om hem in een bad te leggen, gevuld met water van exact 23,78 graden celcius, dan de stekker erin doen en aanzetten, dan is die tik meteen weg!

  25. #50

    Standaard

    Ja ga ik meteen doen..........................NOT

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •