Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Tik Versterker

  1. #51

    Standaard

    Even een update: Ik heb toch besloten om de DVD speler open te schroeven. Het getik komt waarschijnlijk van het frontje dat uitzet en krimpt. Het frontje en de kap zitten vast middels een schuif systeem. Dat is het enige wat dat tikkende geluid kan veroorzaken. Het loopwerk ziet er verder gewoon goed uit. Wat het anders kan zijn weet ik niet want de rest van de DVD speler is leeg, dus ruimtegebrek heeft deze DVD speler absuluut geen last.
    Dus het is inderdaad, zoals ik al dacht het metaal dat uitzet. Nu ben ik erg benieuwd naar mensen die zelf een Denon DVD speler hebben en die ook last hebben van een zacht getik.

  2. #52

    Standaard

    Dus het is inderdaad, zoals ik al dacht het metaal dat uitzet.
    Dat lijkt mij een nogal voorbarige conclusie, hoe weet je nu zeker dat dit het probleem was? heb je dat ergens aan kunnen zien, of is dit puur omdat je zelf geen andere reden kon bedenken?

    Nogmaals, ik vind het niet verstandig dat je zelf hebt lopen schroeven aan een apparaat waar je ten eerste nog garantie op hebt, en ten tweede de ballen verstand van hebt.

    Wat ga je nu met de receiver doen? Deze tikte toch ook?

  3. #53

    Standaard

    Nee, dat was een foute conclusie, de apparten staan dicht op elkaar en ik heb er niet eerder aangedacht om alleen de DVD speler aan te zetten (don't ask). De versterker tikt niet. De DVD speler wel. Ik kom overigens tot deze conclusie omdat er simpelweg bijna geen enkel onderdeel in dat apparaat zit dat kan tikken, op het loopwerk na. Maar het apparaat tikt alleen maar als hij opwarmt en afkoelt en hapert niet of slaat niet over. Kortom het ding doet het perfect behalve het getik.
    Laatst aangepast door the limp man : 22-06-2007 om 23:20

  4. #54

    Standaard

    Ik heb net ontdekt dat er erg veel speling in zit in de lade van mijn dvd speler, kan dat de oorzaak zijn? En kan dat kwaad? Of is dat volkomen normaal?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Nee, dat was een foute conclusie, de apparten staan dicht op elkaar en ik heb er niet eerder aangedacht om alleen de DVD speler aan te zetten (don't ask). De versterker tikt niet. De DVD speler wel. Ik kom overigens tot deze conclusie omdat er simpelweg bijna geen enkel onderdeel in dat apparaat zit dat kan tikken, op het loopwerk na. Maar het apparaat tikt alleen maar als hij opwarmt en afkoelt en hapert niet of slaat niet over. Kortom het ding doet het perfect behalve het getik.

    Is het niet gewoon het bimetaal dat het koelsysteem aan/ uitzet?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  6. #56

    Standaard

    Ik ben eruit wat het is, hij heeft een DVD speler met een analoge klok erin .

    Maar even serieus, een beetje speling in je lade is normaal hoor.

  7. #57

    Standaard

    Koel systeem kan het niet zijn. De dvd speler is voll;edig passief gekoelt.

  8. #58

    Standaard

    gewoon terug naar de dealer. die heeft er verstand van of die heeft mensen die er verstand van hebben . die weten het waarschijnlijk meteen(ervaring of verstand van zaken). een beetje in je dvd speler gaan kijken wat er zou kunnen tikken terwijl je er eigenlijk geen idee van hebt lijkt mij verdoen van je tijd.

    in de tijd dat je op dit forum vragen hebt gesteld hebt en in het apparaat hebt gekeken had je allang 3 keer op en neer kunnen rijden naar de dealer.:wink:
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  9. #59

    Standaard

    De Dealer heeft gerzegd dat hij of naar de TD kan, of dat ik een nieuwe kan krijgen met bijbetaling. De reparatie kosten bedragen €80, maar als ik €20 meer bijleg kan ik een Denon DVD 1730 kopen. Wat zal ik doen. Bij de zaak waar ik m naartoe heb gebracht hebben ze de tik niet kunnen waarnemen. Hij heeft daar 2 dagen gedraaid.

  10. #60

    Standaard

    Zou voor mij makkelijk zijn: € 20,- bijleggen en een nieuwe 1730 meenemen....:wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #61

    Standaard

    Nog effe, en dan is het het TV meubel or what ever meubel.....

    Is het een houten meubel?(lawaaibomenhout?) Het zet uit en krimpt tik tik tik

    Het meubel is dicht aan de achterkant..... daar zou ik dan gelijk even een paar keer de boormachine opzetten en dan even wat doorstroming verzorgen
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Ik heb gebelt, maar er was een fout gemaakt. Ik kan als de DVD 1730 wil, €100 bijleggen, dan kan ik m meenemen. want de DVD 1910 die ik nu heb kost €125

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Ik heb gebelt, maar er was een fout gemaakt. Ik kan als de DVD 1730 wil, €100 bijleggen, dan kan ik m meenemen. want de DVD 1910 die ik nu heb kost €125

    De 1730 krijgt ook snel een opvolger dus hij moet niet met adviesprijzen aankomen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #64

    Standaard

    Welke opvolger? En hoe snel komt die? want als de garantie verlopen is, krijg ik mijn geld natuurljk niet meer terug..

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Welke opvolger? En hoe snel komt die? want als de garantie verlopen is, krijg ik mijn geld natuurljk niet meer terug..
    Nu 1910..... dan naar 1930, dat is dezelfde modellijn, en een klein beetje bijbetalen dat mag, maar waarom zou je een stap terug nemen naar de 1700 serie???
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    De 1730 is praktisch het zelfde als de 1910. Ik heb zelfs Dvix ondersteuning. Die ehb ik nu niet. Ik doe echt geen stap terug, daar had ik al op gelet.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Welke opvolger? En hoe snel komt die? want als de garantie verlopen is, krijg ik mijn geld natuurljk niet meer terug..
    Weet ik niet maar de 1740 is onderweg. Dus moet de 1730 de winkel uit. Als je hem confronteert met die info kan hij dus helemaal niet meer uitgaan van de adviesprijs van de 1730.

    Succes met onderhandelen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Question

    Nu hoor ik weer dat de 1730 geen SVCD ondersteund, terwijl dat het op de Denon site staat dat hij net zo veel afspeeld als de DVD1910. Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat deze speler SVCD ondersteund of niet

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Ik bedoelde eigenlijk SACD, maar de Denon 1730 kan die niet weeregeven. Nu heb ik ook iets anders gezien, maar ik weet niet of dat eht een goede speler is. manelijk deze: Pioneer DV-600AV. is die beter of slechter kwa beeld en geluid. want het scheelt best veel met de Denon DVD 1730 EN hij kan SACD's afspelen.

  21. #71

    Standaard

    Als SACD voor jou 'n pré is... neem je die. (en leer schrijven!).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the limp man Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk SACD, maar de Denon 1730 kan die niet weeregeven. Nu heb ik ook iets anders gezien, maar ik weet niet of dat eht een goede speler is. manelijk deze: Pioneer DV-600AV. is die beter of slechter kwa beeld en geluid. want het scheelt best veel met de Denon DVD 1730 EN hij kan SACD's afspelen.
    SACD's , je moet er wel al een aantal hebben om daar een speler voor aan te schaffen... zelf ben ik niet onder de indruk geraakt van SACD's, ook de beperkte keus in SACD's zou mij tegenhouden om speciaal daar een speler voor te halen.

    BTW, m'n Oppo is terug van weggeweest..... hij was niet stuk, er was een DVD in blijven plakken , deze DVD kon ik niet vinden, dacht dat ..... de DVD ergens verkeerd had opgeborgen en als je er meer dan 1400 hebt..... Het was een gebruikt exemplaar, de DVD, en de winkel of de vorige eigenaar had er een stickertje op gehad, daarvan waren er wat lijmresten achtergebleven(had ik helaas niet gezien) en daardoor was de DVD in de speler blijven vastzitten..... heel vervelend, want aan de speler was daarvan niets te merken, ik kon er rustig een tweede inladen, hij zag ze alleen niet....

    Maar goed, hij is terug en keurig onder garantie hersteld en ik denk voorzien van een nieuwe software, want m'n screensaver doet anders en het beeld is nu niet filmisch meer maar spatjezuiver scherp, de rest van het geheel moet ik nog even controleren, maar zal ik laten weten als ik er achter ben.


    Je wilt ook SACD en alles wat maar afgespeeld moet worden? de Oppo DV 981HD kun je beslist meenemen in je keuze, hij komt met 3 jaar garantie als je hem aanmeld bij de Oppo website en hij wordt tevens geleverd met een HDMI kabel.

    Omdat je schijnbaar wat moeite met google hebt hier de link:

    http://www.oppo.nl/dv981hd.html

    Over een weekje moet ik nu wel in staat zijn om een review over de Oppo te maken, mits er geen andere DVD blijft plakken
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    'n DVD met plakresten hé?!... daar gaat 'n mens van alles bij verzinnen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #74

    Standaard

    Gèts,...hp-dvd zeker :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #75

    Standaard

    Nou ik koop het liefst bij Hobo. Maar van de Pioneer 600DV kan ik weinig reviews vinden. Dus ik denk dat die afvalt, want voor het zelfde geld is het gewoon troep. Tja SACD's heb ik niet, dus misschien moet ik dan toch maar voor de Denon gaan? Is er echt niemand die ervaring heeft met die Pioneer?

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •