De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: 2 vraagjes

  1. #1

    Standaard 2 vraagjes

    Wat is nou betere kwaliteit 50hz of 60hz? Ik dacht namelijk zelf 60hz, maar 50hz schijnt een iets grotere vericale resolutie te hebben.

    Als je alleen je tv +dvd speler gebruikt voor de geluid is 2.0k beter of 5.1k?

  2. #2

    Standaard

    Om je 2e vraag te beantwoorden... Uiteraard is 5.1 beter (mits goed opgenomen), alleen heb je hier niets aan als je alleen een TV + DVD speler gebruikt! 2.0 dus!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    sterker nog als je de dvd-speler op 5.1 instelt zal je waarschijnlijk geeneens wat horen via je tv
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mortyr Bekijk bericht
    Wat is nou betere kwaliteit 50hz of 60hz? Ik dacht namelijk zelf 60hz, maar 50hz schijnt een iets grotere vericale resolutie te hebben.
    Hangt ervan af. Bij CRT is 60Hz beter omdat het minder zal flikkeren dan 50Hz. Bij LCD/Plasma maakt het niet veel uit.
    Dat van die grotere vertikale resolutie heeft niet zozeer met de Hz te maken maar wel met de beeldstandaard. PAL is 50Hz en een vertikale resolutie van 576 lijnen. NTSC is 60Hz maar heeft slechts 480 lijnen.

    PS: gelieve in het vervolg ook wat duidelijker subject te kiezen voor je nieuwe post. Stel je voor dat heel het forum bestaat uit posts als 'Ik heb een vraagje', 'Ik heb twee vraagjes' enz...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •