Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Inland Empire (r1)

  1. #1

    Thumbs up Inland Empire (r1)

    Rhino Entertainment and Ryko Distribution will release Inland Empire on August 14th. Filmmaker David Lynch's latest masterpiece, shot entirely on handheld digital cameras, arrives as a two-disc set featuring a 1.85:1 anamorphic transfer and Dolby Digital 5.1 audio mix. Bonus materials will include "Lynch 2: Behind The Scenes of Inland Empire With David Lynch," "Talks With Laura Dern and David Lynch," "More Things That Happened (Additional Character Experiences)," 3 theatrical trailers, a 73-page stills gallery and David Lynch Cooks Quinoa. Retail will be $29.95.

    David Lynch's upcoming two-disc DVD of Inland Empire will include a feature called "More Things That Happened (Additional Character Experiences)." What is that exactly, you ask? Hows about over 90 minutes of deleted footage that will be edited together into a mini-feature! Now if they could finally work out all the kinks and release Twin Peaks: Fire Walk With Me with all of the now legendary deleted scenes...


    davisdvd.com

    Excellent!! laat maar komen, deze komt zeker in m`n collectie!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 02-06-2007 om 17:37
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Begin post aangepast
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Ik ben in ieder geval benieuwd naar de extra's, lijkt me al een stuk interessanter dan wat ik tot nu toe van Lynch op DVD heb gezien.

    Wat betreft de film ben ik bang dat hij niet zo goed werkt op TV. Ik heb hem op een wat kleiner bioscoopscherm in L/V gezien en daar kwam hij al wat minder tot z'n recht dan op het grootste scherm in Pathé.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Wat betreft de film ben ik bang dat hij niet zo goed werkt op TV. Ik heb hem op een wat kleiner bioscoopscherm in L/V gezien en daar kwam hij al wat minder tot z'n recht dan op het grootste scherm in Pathé.
    Dat denk ik ook. Das wel jammer. Maar goed, desondanks komt ie toch in m`n collectie :razz:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Nl versie verschijnt op 04-10-2007 volgens de A-film site,over specs en extra,s is nog niks bekend.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Nl versie verschijnt op 04-10-2007 volgens de A-film site,over specs en extra,s is nog niks bekend.
    Damn, das nog lang. Ben benieuwd of ze er een SE a la Mulholland Drive van maken...
    Maar goed, de R1 komt er sowieso in
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Artwork:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Wat geen Engelse subs!?! Dat klopt niet met andere recensies..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski Bekijk bericht
    Wat geen Engelse subs!?! Dat klopt niet met andere recensies..
    Vond het al vreemd (en jammer) dat er alleen Franse subs op zitten. Subs zijn toch wel redelijk gewenst hier...

    van de dvdtalk.com recensie:

    ]A Dolby 2.0 stereo track is also included, as are optional French subtitles (but, of course, no optional English subtitles).
    En iedereen vindt de transfer waardeloos. Dat klinkt niet goed
    Laatst aangepast door TheGodfather : 14-08-2007 om 21:17
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Ik denk dat al die dvd reviewers, die doorgaans nogal geobsedeerd zijn door het mierenneuken over allerhande digitale problematiek, vergeten dat de film in de bioscoop er hetzelfde uitzag. De stijl van de film staat in beginsel al lijnrecht tegenover de hyperscherpe, grainloze eisen die er doorgaans worden gesteld aan dvd releases. Dat het dvd beeld van inland empire hier niet bij past heeft dus niks met de transfer te maken.

  12. #12

    Standaard

    Dat lijkt me idd. ook
    In de bios zag het beeld er idd. ook "grainy" uit. Geen problemen mee overigens, zolang het dan ook hetzelfde op dvd staat. Maar dat lijkt dus wel het geval te zijn.
    Enige nadeel is het ontbreken van Engelse subs. Heel jammer, want de extra`s klinken fantastisch.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Ik krijg hem als het goed is binnen enkele dagen op mn deurmat. ben benieuwd naar de extras!

  14. #14
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 'm gister ontvagen. Ziet er goed uit.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #16

    Standaard

    Dus definitief geen Engelse subs op beide releases. Ik zal het niet snel zeggen, maar dat wordt dus de NL'se release, want minimaal Engelse subs wil ik er toch liever bij hebben. Ik ga mijn R1 (die ik nog niet heb ontvangen) uiteraard wel eerst kijken. Ik begrijp de verwarring nu ook die is ontstaan wat de Engelse subs betreft. Engelse subs zitten er op, maar dan alleen voor de stukken wanneer een andere taal dan de Engelse taal wordt gesproken. Toch jammer dat er op zowel de R1 als de R2 geen Engelse subs op zitten.

  17. #17

    Standaard

    Ben benieuwd of ze op de NL release dan wel Engelse subs zetten.
    Vandaag de R2UK ontvangen btw,
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski Bekijk bericht
    Dus definitief geen Engelse subs op beide releases. Ik zal het niet snel zeggen, maar dat wordt dus de NL'se release, want minimaal Engelse subs wil ik er toch liever bij hebben. Ik ga mijn R1 (die ik nog niet heb ontvangen) uiteraard wel eerst kijken. Ik begrijp de verwarring nu ook die is ontstaan wat de Engelse subs betreft. Engelse subs zitten er op, maar dan alleen voor de stukken wanneer een andere taal dan de Engelse taal wordt gesproken. Toch jammer dat er op zowel de R1 als de R2 geen Engelse subs op zitten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ben benieuwd of ze op de NL release dan wel Engelse subs zetten.
    Vandaag de R2UK ontvangen btw,
    Ik heb de dvd ontvangen en gezien.

    Er zitten wel Engelse subs op!

    Heel vreemd, maar wanneer je in het menu van de talen en ondertiteling zit, zul je het niet vinden. Maar wanneer je de film afspeelt en je gaat dan zoeken naar de ondertiteling, dan zijn er geloof ik drie mogelijkheden.

    1. voor Franse subs voor zowel de Engelse als Poolse dialogen
    2. voor Franse subs voor alleen de Engelse dialogen. De Poolse dialogen worden dan niet in het Frans vertaald, maar wel Engels en met een andere lettertype.
    3. geen Franse subs, maar subs voor de slechthorenden voor de Engelse dialogen. Deze ondertiteling is echt gericht voor de slechthorenden en dat noem ik bewust zo, want het is dus niet zo maar voor de CC of de HOH. Ik had er helemaal geen moeite mee, want ik was al blij dat er wel degelijk Engelse subs op zitten.

    Dus nogmaals de R1 heeft wel degelijk Engelse subs voor de slechthorenden.

    De film is overigens

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski Bekijk bericht

    Dus nogmaals de R1 heeft wel degelijk Engelse subs voor de slechthorenden.
    DAt is goed om te horen! maar ik had `t over de UK versie :razz:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    DAt is goed om te horen! maar ik had `t over de UK versie :razz:
    Daar kan ik helaas niets over zeggen.

    Had dan ook gewoon de R1 besteld.

    Schijnt interessantere extra's te hebben, kwam eerder uit en heeft een mooiere cover

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski Bekijk bericht
    Ik heb de dvd ontvangen en gezien.

    Er zitten wel Engelse subs op!

    Heel vreemd, maar wanneer je in het menu van de talen en ondertiteling zit, zul je het niet vinden. Maar wanneer je de film afspeelt en je gaat dan zoeken naar de ondertiteling, dan zijn er geloof ik drie mogelijkheden.

    1. voor Franse subs voor zowel de Engelse als Poolse dialogen
    2. voor Franse subs voor alleen de Engelse dialogen. De Poolse dialogen worden dan niet in het Frans vertaald, maar wel Engels en met een andere lettertype.
    3. geen Franse subs, maar subs voor de slechthorenden voor de Engelse dialogen. Deze ondertiteling is echt gericht voor de slechthorenden en dat noem ik bewust zo, want het is dus niet zo maar voor de CC of de HOH. Ik had er helemaal geen moeite mee, want ik was al blij dat er wel degelijk Engelse subs op zitten.

    Dus nogmaals de R1 heeft wel degelijk Engelse subs voor de slechthorenden.

    De film is overigens
    Vreemd!! Op mijn R1 versie zitten echt alleen maar 2 ondertiteling sporen. Bijde Franstalig.
    Wel zitten er vaste Engelse subs op voor de Pools gesproken dialogen en een moeilijk verstaanbare dialoog met zwaar accent. Verder dus geen UK subs bij mij.

    Er zijn wel 4 verschillende covers in de omloop, maar de specs zal wel overal gewoon hetzelfde zijn, neem ik aan.
    Laatst aangepast door Begotten : 29-08-2007 om 19:28

  22. #22

    Standaard

    Er staan ook alleen 2 ondertiteling sporen op als je in het menu zit. Maar als je de film afspeelt en je gaat dan met je afstandbediening de ondertitelsporen opzoeken, zul je die derde 'overdreven' engelse ondertiteling voor de slechthorende ook vinden. Of ik heb een andere R1, maar dat lijkt me niet. Probeer het eens uit. Als het je nog niet lukt, dan zal ik precies posten hoe ik er kom met mijn speler.

  23. #23

    Standaard

    Lijkt wel Engelse subs als Easter Egg....als je er zo naar moet zoeken....

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Lijkt wel Engelse subs als Easter Egg....als je er zo naar moet zoeken....
    Haha inderdaad ja

    Ik kwam er ook bij toeval achter.

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Heb de regio 1 ook inmiddels binnen, maar wat ik ook probeer via de afstandsbediening met de subtitles, ik kom alleen maar Franse subs tegen en geen Engelse...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •