Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 164 van 164 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    [stangmodus]Je begint op iemand te lijken Alexander, je verdraait gewoon je woorden om je gelijk te krijgen [/stangmodus]
    OH, je hebt me bijna op de kast! Er zijn namelijk grenzen!!!!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    OH, je hebt me bijna op de kast! Er zijn namelijk grenzen!!!!!!!
    en ik doe zo mijn best om die te overschrijden :razz:

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Yak yak yak .... klinken ze nou beter of anders?
    Rob,
    Zou Alexander stiekem van het weekeinde in Groningen geweest zijn ?

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Rob,
    Zou Alexander stiekem van het weekeinde in Groningen geweest zijn ?

    Op zulke opmerkingen reageer ik tegenwoordig niet meer!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Op zulke opmerkingen reageer ik tegenwoordig niet meer!
    LOL!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ze klinken anders en naar mijn mening is dat anders te omschrijven als een verbetering tov de oude SA.
    Oftewel mijn stapsgewijze upgrade plannen zijn zo gek nog niet. Dus eerst de Fronts en dan later de Center en de Surround speakers vervangen met SA Bi-wire XT .

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Oftewel mijn stapsgewijze upgrade plannen zijn zo gek nog niet. Dus eerst de Fronts en dan later de Center en de Surround speakers vervangen met SA Bi-wire XT .
    En daarom wilde ik dus geen uitspraak doen of dat anders ook beter is.

    Wat ik beter vind hoeft voor jou nog niet zo te zijn. Jij hebt immers voor de SA gekozen omdat die je aansprak. Misschien vind jij de XT wel minder.

    Zelf luisteren en vooral niet op mijn advies afgaan.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #158

    Standaard

    Louis, waarom wil je eigenlijk Bi-wire gaan aansluiten?

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Louis, waarom wil je eigenlijk Bi-wire gaan aansluiten?
    Omdat ik denk dat dat beter is.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Omdat ik denk dat dat beter is.
    Biwire is bij QED ook het dubbele in prijs. Voor zo'n verschil zou IK het graag willen weten ipv denken.

    Tenzij je een overschot in liquiditeiten hebt maar dat is niet waarschijnlijk want dan had je die nieuwe sub al lang gekocht. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Biwire is bij QED ook het dubbele in prijs. Voor zo'n verschil zou IK het graag willen weten ipv denken.

    Tenzij je een overschot in liquiditeiten hebt maar dat is niet waarschijnlijk want dan had je die nieuwe sub al lang gekocht. :wink:
    Heb het wel eens geprobeerd, maar vind het helemaal niet zo BI
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Omdat ik denk dat dat beter is.
    Mijn eigen ervaring is dat het biwire geen zin heeft. Althans, net zoveel zin als de biwire aansluiting op je speaker met een kabelbrugje aan te sluiten. Om daarvoor nu 2 maal zoveel uit te geven, is jouw eigen keuze natuurlijk, maar ik zou het zeker niet doen.

    De technische kant:
    bij Bi-wire sluit je 2 speakerdraden aan op 1 uitgang van versterker. Beide draden krijgen dus een gelijk signaal. Pas bij de speaker wordt dit signaal gesplitst in hoog/laag en geven de conussen weer wat door het filter komt.
    Bij gebruik van een brugje (lusje) sluit je 1 speakerdraad aan op 1 uitgang van de versterker. Dat sgnaal komt bij de speaker aan en bereikt via het brugje het filter en wordt gesplitst en de conussen geven weer wat door het filter komt.

    Dus of je nu het signaal vanaf de versterker over 2 kabels laat gaan, of middels een lusje (brugje) bij de speaker verdeelt, het signaal wordt pas bij de speaker zelf via het filter verdeeld. In het geluidsbeeld zal het niets uitmaken. In je porte-monnee echter des te meer, wat gezien bovenstaande en het feit dat ik het zelf ook getest heb voor mijn gevoel dus echt zonde geld is.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Mijn eigen ervaring is dat het biwire geen zin heeft. Althans, net zoveel zin als de biwire aansluiting op je speaker met een kabelbrugje aan te sluiten. Om daarvoor nu 2 maal zoveel uit te geven, is jouw eigen keuze natuurlijk, maar ik zou het zeker niet doen.

    De technische kant:
    bij Bi-wire sluit je 2 speakerdraden aan op 1 uitgang van versterker. Beide draden krijgen dus een gelijk signaal. Pas bij de speaker wordt dit signaal gesplitst in hoog/laag en geven de conussen weer wat door het filter komt.
    Bij gebruik van een brugje (lusje) sluit je 1 speakerdraad aan op 1 uitgang van de versterker. Dat sgnaal komt bij de speaker aan en bereikt via het brugje het filter en wordt gesplitst en de conussen geven weer wat door het filter komt.

    Dus of je nu het signaal vanaf de versterker over 2 kabels laat gaan, of middels een lusje (brugje) bij de speaker verdeelt, het signaal wordt pas bij de speaker zelf via het filter verdeeld. In het geluidsbeeld zal het niets uitmaken. In je porte-monnee echter des te meer, wat gezien bovenstaande en het feit dat ik het zelf ook getest heb voor mijn gevoel dus echt zonde geld is.
    Kijk hier kan ik iets mee. Ik heb voorlopig nog geen geld teveel dus ik denk dat ik inderdaad nog even doorspaar voor mijn toekomstige sub.

  14. #164

    Standaard Hdmi 1.3

    Ik kreeg geen beeld via HDMI op mijn LCD. Van alles geprobeerd maar niets werkt. Wel geluid via HDMI wat regelmatig even weg valt.
    Het blijkt toch de HDMI kabel te zijn die 1.3 niet ondersteund. Nieuwe kabel van Vivanco en probleem opgelost. De oude was overigens een ``goedkope´´ kabel.

    Onkyo tx/sr 605
    Philips 37PFL7662 full hd

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •