Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 164 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik zou die lengte wel eerst testen en niet blind kopen...
    Volgens de specificaties zou het wel moeten kunnen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik kan genoeg winkel opnoemen die de verkoop van high-end stereo en ht apparatuur combineren met de verkoop van projectoren.

    Je bovenstaande opmerking zegt echter weer genoeg over je kennisniveau....

    Hieronder krijg je nog pagina's lang de gelegenheid verder het laatste woord te hebben dus: succes!

    Je bent in alle opzichten superieur. Ook kwa kennis over kabels en appartuur die je nooit gehoord hebt of over de high end zaken die in mijn gebiedt voorhanden zijn en wat zij wel en niet op voorraad hebben. Knap hoor...:wink:

    Ik ben vorige week nog geweest en heb zeker met mijn beperkte kennis over de 12 meter lange kabels heengekeken.
    Laatst aangepast door hstadman : 04-06-2007 om 02:46

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Volgens de specificaties zou het wel moeten kunnen.
    Wat hij bedoelt is eerder of het beeld en het geluid wat de kabel je biedt bevallen. De meeste betere of high end hdmi(1.3) kabels gaan tot zo'n 15 meter. Alhoewel ik de denkbare verschillen bij hdmi kleiner acht dan bij analoge kabels maarja, ik heb dan ook maar zeer beperkte kennis.
    Laatst aangepast door hstadman : 04-06-2007 om 02:57

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wat hij bedoelt is eerder of het beeld en het geluid wat de kabel je biedt bevallen.
    Moet ik helaas toch nog even reageren...

    Het geluid voor een hdmi kabel die naar een projector gaat lijkt me namelijk wat minder van belang....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    ... ik heb dan ook maar zeer beperkte kennis.
    Je hebt in ieder geval al wat zelfkennis opgedaan, dat is zeker positief!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Volgens de specificaties zou het wel moeten kunnen.
    Ik nu dit gevonden;

    "Q. Does HDMI accommodate long cable lengths?
    Yes. HDMI technology has been designed to use standard copper cable construction at long lengths. In order to allow cable manufacturers to improve their products through the use of new technologies, HDMI specifies the required performance of a cable but does not specify a maximum cable length. We have seen cables pass “Standard Cable” HDMI compliance testing at lengths of up to a minimum of 10 meters without the use of a repeater. It is not only the cable that factors into how long a cable can successfully carry an HDMI signal, the receiver chip inside the TV or projector also plays a major factor. Receiver chips that include a feature called “cable equalization” are able to compensate for weaker signals thereby extending the potential length of any cable that is used with that device.
    With any long run of an HDMI cable, quality manufactured cables can play a significant role in successfully running HDMI over such longer distances.
    Q. How do I run HDMI cables longer than 10 meters?
    There are many HDMI Adopters working on HDMI solutions that extend a cable’s effective distance from the typical 10 meter range to much longer lengths. These companies manufacture a variety of solutions that include active cables (active electronics built into cables that boost and extend the cable’s signal), repeaters, amplifiers as well as CAT5/6 and fiber solutions."

    Irritant dat ik dus 12 meter nodig heb. Maar ik denk dat het resultaat wel meevalt. Component op 12 meter is ook duur en niet per se beter denk ik. Misschien moet ik een repeater kopen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik nu dit gevonden;

    "Q. Does HDMI accommodate long cable lengths?
    Yes. HDMI technology has been designed to use standard copper cable construction at long lengths. In order to allow cable manufacturers to improve their products through the use of new technologies, HDMI specifies the required performance of a cable but does not specify a maximum cable length. We have seen cables pass “Standard Cable” HDMI compliance testing at lengths of up to a minimum of 10 meters without the use of a repeater. It is not only the cable that factors into how long a cable can successfully carry an HDMI signal, the receiver chip inside the TV or projector also plays a major factor. Receiver chips that include a feature called “cable equalization” are able to compensate for weaker signals thereby extending the potential length of any cable that is used with that device.
    With any long run of an HDMI cable, quality manufactured cables can play a significant role in successfully running HDMI over such longer distances.
    Q. How do I run HDMI cables longer than 10 meters?
    There are many HDMI Adopters working on HDMI solutions that extend a cable’s effective distance from the typical 10 meter range to much longer lengths. These companies manufacture a variety of solutions that include active cables (active electronics built into cables that boost and extend the cable’s signal), repeaters, amplifiers as well as CAT5/6 and fiber solutions."

    Irritant dat ik dus 12 meter nodig heb. Maar ik denk dat het resultaat wel meevalt. Component op 12 meter is ook duur en niet per se beter denk ik. Misschien moet ik een repeater kopen?
    Ik heb een Bettercable hdmi hdmi van 12 meter die 1080p perfect doet. Of hij 1.3 straks aankan hangt er een beetje vanaf omdat hij tot 4,75GhZ is getest en hdmi 1.3 - 6,75 Ghz zal vereisen ivm meer kleurdiepte. De nieuwe range is wel op 6,75 getest en voldoet dus aan de volledige 1.3 norm. Een 1.3 bettercable kost ca. € 290,-- en is absoluut top.

    Wat betreft full hd projectoren kun je bij o.a bij Themescene, Sony, Benq, Jvc en Epson terecht. Hier zie je ook al hoge cr, 1.3 en 1080p/24. Je hoeft dus niet op Infocus te wachten.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #32

    Standaard

    Ik wil binnenkort ook een HDMI kabel aanschaffen. Nu ben ik een beetje aan het kijken in winkels en ebay/marktplaats. Maar ik weet nog steeds niet wat ik het beste kan nemen. Nu dacht ik aan de HDMI kabel die voor de ps3 is gemaakt. Deze is redelijk geprijsd en zou 1080p moeten aankunnen omdat de ps3 dit ondersteunt. Dus dan moet het toch een redelijke kabel zijn? Ik wil hem dus gebruiken voor de verbinding van de dvd-speler naar de tv. De kabel is echter 3 meter. Ik zou denk ik aan 1 meter ook genoeg hebben. Wordt de kwaliteit erg snel minder als de kabel langer is.

    Dus is het een verstandige keus om de ps3 hdmi kabel te halen (30,-)? Of heb je betere voor die prijs?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat betreft full hd projectoren kun je bij o.a bij Themescene, Sony, Benq, Jvc en Epson terecht. Hier zie je ook al hoge cr, 1.3 en 1080p/24. Je hoeft dus niet op Infocus te wachten.
    Ik snap niet dat Infocus nog steeds geen full hd dlp projector heeft. Ik ga ze maar weer eens bellen. Zodra ik meer weet post ik dat hier. Ik wil zowiezo een DLP full hd beamer liefst 3 chip. Maar die zijn voor mij onbetaalbaar.:sad:

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Moet ik helaas toch nog even reageren...

    Het geluid voor een hdmi kabel die naar een projector gaat lijkt me namelijk wat minder van belang....



    Je hebt in ieder geval al wat zelfkennis opgedaan, dat is zeker positief!
    Dank u ik vergaar dus kennis en weet steeds meer.

    Hdmi wordt niet alleen voor projectors gebruikt.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik nu dit gevonden;

    "Q. Does HDMI accommodate long cable lengths?
    Yes. HDMI technology has been designed to use standard copper cable construction at long lengths. In order to allow cable manufacturers to improve their products through the use of new technologies, HDMI specifies the required performance of a cable but does not specify a maximum cable length. We have seen cables pass “Standard Cable” HDMI compliance testing at lengths of up to a minimum of 10 meters without the use of a repeater. It is not only the cable that factors into how long a cable can successfully carry an HDMI signal, the receiver chip inside the TV or projector also plays a major factor. Receiver chips that include a feature called “cable equalization” are able to compensate for weaker signals thereby extending the potential length of any cable that is used with that device.
    With any long run of an HDMI cable, quality manufactured cables can play a significant role in successfully running HDMI over such longer distances.
    Q. How do I run HDMI cables longer than 10 meters?
    There are many HDMI Adopters working on HDMI solutions that extend a cable’s effective distance from the typical 10 meter range to much longer lengths. These companies manufacture a variety of solutions that include active cables (active electronics built into cables that boost and extend the cable’s signal), repeaters, amplifiers as well as CAT5/6 and fiber solutions."

    Irritant dat ik dus 12 meter nodig heb. Maar ik denk dat het resultaat wel meevalt. Component op 12 meter is ook duur en niet per se beter denk ik. Misschien moet ik een repeater kopen?
    Ik had dus al aangegeven dat ik hdmi niet langer heb gezien dan 10 meter vanwege die beperking.

    Ik heb onze expert Alexander D daar niet over gehoord.(wist hij waarschijnlijk ook niet) te druk bezig met het lezen van de website van onkyo.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik heb een Bettercable hdmi hdmi van 12 meter die 1080p perfect doet. Of hij 1.3 straks aankan hangt er een beetje vanaf omdat hij tot 4,75GhZ is getest en hdmi 1.3 - 6,75 Ghz zal vereisen ivm meer kleurdiepte. De nieuwe range is wel op 6,75 getest en voldoet dus aan de volledige 1.3 norm. Een 1.3 bettercable kost ca. € 290,-- en is absoluut top
    Ik heb ze net bekeken en ze zien er inderdaad mooi uit voor een redelijke prijs. Ik las alleen iets anders over de snelheid van hdmi 1.3 namelijk ;
    "Higher speed: Although all previous versions of HDMI have had more than enough bandwidth to support all current HDTV formats, HDMI 1.3 increases its single-link bandwidth to 340 MHz (10.2 Gbps) to support the demands of future HD display devices, such as higher resolutions, Deep Color and high frame rates. In addition, built into the HDMI 1.3 specification is the technical foundation that will let future versions of HDMI reach significantly higher speeds"

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik heb ze net bekeken en ze zien er inderdaad mooi uit voor een redelijke prijs. Ik las alleen iets anders over de snelheid van hdmi 1.3 namelijk ;
    "Higher speed: Although all previous versions of HDMI have had more than enough bandwidth to support all current HDTV formats, HDMI 1.3 increases its single-link bandwidth to 340 MHz (10.2 Gbps) to support the demands of future HD display devices, such as higher resolutions, Deep Color and high frame rates. In addition, built into the HDMI 1.3 specification is the technical foundation that will let future versions of HDMI reach significantly higher speeds"
    dat is correct maar de bandbreedte van de kabel wordt verdeeld in beeld en geluid. 6gbps voor beeld en de rest voor geluid. zo kom je totaal dus op 10.2 gbps. Zo wordt bij hdmi 1 en 2 de bandbreedte voor beeld en geluid ook ingedeeld en zie je duidelijk dat hier het beeld ook met een lagere bandbreedte genoegen moet nemen en dus NIET aan de specificaties van hdmi 1.3 kan voldoen.

    Je zou een kabel van 12 meter zonder repeater kunnen proberen maar het wordt niet gegarandeerd.
    je zou eventueel ook zelf hdmi pluggen en bijv. cat6 kabel kunnen pakken, cat 6 kan een hogere doorvoer aan dan 5.

    Goede kabels kun je mischien tot zo'n 15 meter uitproberen, dan zou je dus echt actief het signaal moeten versterken. usb 2.0 kabels moet je zelfs om de 5 meter versterken. Daarna wordt het signaal te sterk verzwakt.
    Laatst aangepast door hstadman : 04-06-2007 om 13:27

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik heb een Bettercable hdmi hdmi van 12 meter die 1080p perfect doet. Of hij 1.3 straks aankan hangt er een beetje vanaf omdat hij tot 4,75GhZ is getest en hdmi 1.3 - 6,75 Ghz zal vereisen ivm meer kleurdiepte. De nieuwe range is wel op 6,75 getest en voldoet dus aan de volledige 1.3 norm. Een 1.3 bettercable kost ca. € 290,-- en is absoluut top.

    Wat betreft full hd projectoren kun je bij o.a bij Themescene, Sony, Benq, Jvc en Epson terecht. Hier zie je ook al hoge cr, 1.3 en 1080p/24. Je hoeft dus niet op Infocus te wachten.
    Albert, ik hoor goede dingen over bettercable.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Je zou een kabel van 12 meter zonder repeater kunnen proberen maar het wordt niet gegarandeerd.
    je zou eventueel ook zelf hdmi pluggen en bijv. cat6 kabel kunnen pakken, cat 6 kan een hogere doorvoer aan dan 5.
    Gewoon een Bettercables Silver Serpent hdmi van 12 meter nemen, die zijn top! en dat is niet door uitproberen maar door ervaring Harry...

    Ps Bettercables is top, 1080p retestrak, zonder ruis etc. ook op 12 meter...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Gewoon een Bettercables Silver Serpent hdmi van 12 meter nemen, die zijn top! en dat is niet door uitproberen maar door ervaring Harry...
    Daarom neem ik jouw ook wat serieuzer.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    dat is correct maar de bandbreedte van de kabel wordt verdeeld in beeld en geluid. 6gbps voor beeld en de rest voor geluid. zo kom je totaal dus op 10.2 gbps. Zo wordt bij hdmi 1 en 2 de bandbreedte voor beeld en geluid ook ingedeeld en zie je duidelijk dat hier het beeld ook met een lagere bandbreedte genoegen moet nemen en dus NIET aan de specificaties van hdmi 1.3 kan voldoen.

    Je zou een kabel van 12 meter zonder repeater kunnen proberen maar het wordt niet gegarandeerd.
    je zou eventueel ook zelf hdmi pluggen en bijv. cat6 kabel kunnen pakken, cat 6 kan een hogere doorvoer aan dan 5.

    Goede kabels kun je mischien tot zo'n 15 meter uitproberen, dan zou je dus echt actief het signaal moeten versterken. usb 2.0 kabels moet je zelfs om de 5 meter versterken. Daarna wordt het signaal te sterk verzwakt.
    Ik baal hier zo enorm van !! Toen ik mijn beamer ging instaleren had ik ook al zo'n probleem met de component kabel. Terwijl je in een beetje kamer al snel 10 tot 12 meter kabel nodig hebt om te projecteren. Het is wel vreemd dat de producenten daar niet op inspelen met een beetje betaalbare oplossingen. In mijn huiskamer kan het gewoon niet anders dan deze lengte. En mijn dvd speler vlak onder mijn beamer zetten is ook geen optie want dan moet ik weer hele lange audio kabels hebben. Dus dan kom ik van de regen in de drup . Ik ga het maar gewoon proberen want over die component kabel kreeg ik destijds ook een negatief advies en het resultaat is echt prima. Wat betreft het eerst testen met een QED 12 meter kabel. Dat kan ik wel vergeten want die kabel is custum made. Er schijnt inderdaad wel een nieuwe optie te zijn met cat5 óf 6 maar dan heb je weer twee converters nodig en dan gaat de kassa ook weer flink rinkelen. Ik vind 300 á 400 euro voor die QED kabel meer dan genoeg:wink: !
    Laatst aangepast door LouisXIV : 04-06-2007 om 13:47

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik baal hier zo enorm van !! Toen ik mijn beamer ging instaleren had ik ook al zo'n probleem met e component kabel. Terwijl je in een beetje kamer al snel 10 tot 12 meter kabel nodig hebt om te projecteren. Het is wel vreemd dat de producenten daar niet op inspelen met een beetje betaalbare oplossingen. In mijn huiskamer kan het gewoon niet anders dan deze lengte. En mijn dvd speler vlak onder mijn beamer zetten is ook geen optie want dan moet ik weer hele lange audio kabels hebben. Dus dan kom ik van de regen in de drup . Ik ga het maar gewoon proberen want over die component kabel kreeg ik destijds ook een negatief advies en het resultaat is echt prima. Wat betreft het eerst testen met een QED 12 meter kabel. Dat kan ik wel vergeten want die kabel is custum made. Er schijnt inderdaad wel een nieuwe optie te zijn met cat5 óf 6 maar dan heb je weer twee converters nodig en dan gaat de kassa ook weer flink rinkelen. Ik vind 300 á 400 euro voor die QED kabel meer dan genoeg:wink: !
    Die Qed of Bettercables van rond de 300 euro zijn het geld echt wel waard hoor Louis. Had eerst een Molux hdmi van 15 meter voor weinig. Zodra ik ook maar een poging deed boven de 720pte gaan was het ruis, blokjes etc. Er zit dus weldegelijk verschil in...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik baal hier zo enorm van !! Toen ik mijn beamer ging instaleren had ik ook al zo'n probleem met de component kabel. Terwijl je in een beetje kamer al snel 10 tot 12 meter kabel nodig hebt om te projecteren. Het is wel vreemd dat de producenten daar niet op inspelen met een beetje betaalbare oplossingen. In mijn huiskamer kan het gewoon niet anders dan deze lengte. En mijn dvd speler vlak onder mijn beamer zetten is ook geen optie want dan moet ik weer hele lange audio kabels hebben. Dus dan kom ik van de regen in de drup . Ik ga het maar gewoon proberen want over die component kabel kreeg ik destijds ook een negatief advies en het resultaat is echt prima. Wat betreft het eerst testen met een QED 12 meter kabel. Dat kan ik wel vergeten want die kabel is custum made. Er schijnt inderdaad wel een nieuwe optie te zijn met cat5 óf 6 maar dan heb je weer twee converters nodig en dan gaat de kassa ook weer flink rinkelen. Ik vind 300 á 400 euro voor die QED kabel meer dan genoeg:wink: !
    Ze weten je met die nieuwe standaarden wel weer lekker op kosten te jagen in ieder geval. De kassa van de consument moet tenslotte blijven rinkelen.

    Qed maakt goede kabels maar better cables zal daar niet voor onderdoen.

    Een goede kabel met goede afscherming en een goede ader(zilver of verzilverd) zal waarschijnlijk ook wel zonder versterking tot 12 meter kunnen. Ik denk dat het signaal dat nog net kan hebben, het ligt aan de kwaliteit van de kabel hoe snel het signaal afzwakt. Ik denk dat 1/5 extra lengte wel zou moeten kunnen. Maar echt veel meer ook niet.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Die Qed of Bettercables van rond de 300 euro zijn het geld echt wel waard hoor Louis. Had eerst een Molux hdmi van 15 meter voor weinig. Zodra ik ook maar een poging deed boven de 720pte gaan was het ruis, blokjes etc. Er zit dus weldegelijk verschil in...
    Misschien moet we weer wat mensen gaan optrommelen voor de derde QED Powerbuy? Ik ben er helemaal klaar voor. !

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ze weten je met die nieuwe standaarden wel weer lekker op kosten te jagen in ieder geval. De kassa van de consument moet tenslotte blijven rinkelen.

    Qed maakt goede kabels maar better cables zal daar niet voor onderdoen.

    Een goede kabel met goede afscherming en een goede ader(zilver of verzilverd) zal waarschijnlijk ook wel zonder versterking tot 12 meter kunnen. Ik denk dat het signaal dat nog net kan hebben, het ligt aan de kwaliteit van de kabel hoe snel het signaal afzwakt. Ik denk dat 1/5 extra lengte wel zou moeten kunnen. Maar echt veel meer ook niet.
    Misschien weten ze het bij Latham?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Misschien weten ze het bij Latham?
    Je kunt altijd even informatie inwinnen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Hdmi wordt niet alleen voor projectors gebruikt.
    Dat zeg ik toch ook niet!

    Leer toch eens lezen man. Hij zoekt een HDMI kabel voor z'n projector en dus hoeft er geen geluid door die kabel. Dus hoeft hij ook niet te testen of het geluid door een hdmi kabel van 12 m hem bevalt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Misschien weten ze het bij Latham?
    Als je via de website een mailtje stuurt krijg je vaak snel een reactie van ze is mijn ervaring.

    Toch zou ik me niet vastpinnen op die reactie. Zelf testen of een dealer vinden die het kan testen geeft de meeste zekerheid.

    Voor die Bettercables is het al getest, en de prijs is goed. Wellicht toch wat breder kijken dan alleen QED.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik had dus al aangegeven dat ik hdmi niet langer heb gezien dan 10 meter vanwege die beperking.

    Ik heb onze expert Alexander D daar niet over gehoord.(wist hij waarschijnlijk ook niet) te druk bezig met het lezen van de website van onkyo.
    Er zijn genoeg hdmi kabels langer dan 10 meter verkrijgbaar. Krijg je feiten nou eens een keer op een rijtje!

    Langer dan 10 meter is helemaal geen probleem, er zijn verschillende opties om het signaal dan toch goed door te geven.


    En ga jij nou verwijzen naar de Onkyo discussie. Een discussie waar jij maar zo verstandig was om je kop eindelijk een keer dicht te houden en niet het laatste woord te hebben omdat je er al helemaal langs zat. Ik wil namelijk best wel even een linkje plaatsen zodat mensen hier nog een keer kunnen lezen wat voor een gelul in de ruimte jij hier op het forum verkoopt onder de noemer van 'delen van kennis'.

    En om nog even terug te komen op jou 'ervaring'

    Het enige dat jij schrijft in elke discussie is 'ik heb gehoord' en 'ik heb gelezen' zoals je ook hier weer 'gehoord hebt' dat de Bettercables hdmi goed is. En waar heb je dat gehoord: een paar posts daarvoor van Albert die er zelf een heeft....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn genoeg hdmi kabels langer dan 10 meter verkrijgbaar. Krijg je feiten nou eens een keer op een rijtje!

    Langer dan 10 meter is helemaal geen probleem, er zijn verschillende opties om het signaal dan toch goed door te geven.


    En ga jij nou verwijzen naar de Onkyo discussie. Een discussie waar jij maar zo verstandig was om je kop eindelijk een keer dicht te houden en niet het laatste woord te hebben omdat je er al helemaal langs zat. Ik wil namelijk best wel even een linkje plaatsen zodat mensen hier nog een keer kunnen lezen wat voor een gelul in de ruimte jij hier op het forum verkoopt onder de noemer van 'delen van kennis'.

    En om nog even terug te komen op jou 'ervaring'

    Het enige dat jij schrijft in elke discussie is 'ik heb gehoord' en 'ik heb gelezen' zoals je ook hier weer 'gehoord hebt' dat de Bettercables hdmi goed is. En waar heb je dat gehoord: een paar posts daarvoor van Albert die er zelf een heeft....
    Graag, plaats de link, kunnen andere mensen ook lachen om je onzin over onkyo versterkers die nog NIET op de markt zijn, je nog nooit hebt kunnen beluisteren maar wel al aan andere mensen aanbeveelt. belachelijk gewoon. Omdat de specs OP PAPIER ZO INDRUKWEKKEND ZIJN!
    Zelf verkoopt ie zijn onkyo dvd speler ten gunste van een marantz 7001. Waar ik op het forum overigens als eerste op geattendeerd heb.

    Juist, kabels moet je beluisteren, niet naar kijken, zelfde geldt voor apparatuur en naar tv's moet je kijken. Dus met gehoord bedoel ik ook daadwerkelijk beluisterd, niet overgenomen van een onkyo website!

    Als langer dan 10 meter geen probleem is waarom proberen de fabrikanten dan allerlei andere materialen uit en hebben moeite met hd content bij kabels langer dan 10 meter?! Of weet meneer de expert het alweer beter dan de ontwerpers zelf.

    Ik dacht dat je niet meer zou reageren, erg consistent ben je ook al niet, naast onbekwaam.

    oh enne, voor kleine alexandertje hoef ik MIJN hoofd(kop) echt niet te houden.
    P.s.
    Jouw speciaal zaak is waarschijnlijk de Media Markt!

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •