Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 164 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat zeg ik toch ook niet!

    Leer toch eens lezen man. Hij zoekt een HDMI kabel voor z'n projector en dus hoeft er geen geluid door die kabel. Dus hoeft hij ook niet te testen of het geluid door een hdmi kabel van 12 m hem bevalt.
    Leer eerst eens wat fatsoen en netjes te reageren.

    Je hoeft je minderwaardigheidscomplex niet op een ander af te reageren!
    Wat betreft fatsoen ben je ook al geen expert.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn genoeg hdmi kabels langer dan 10 meter verkrijgbaar. Krijg je feiten nou eens een keer op een rijtje!

    Langer dan 10 meter is helemaal geen probleem, er zijn verschillende opties om het signaal dan toch goed door te geven.


    En ga jij nou verwijzen naar de Onkyo discussie. Een discussie waar jij maar zo verstandig was om je kop eindelijk een keer dicht te houden en niet het laatste woord te hebben omdat je er al helemaal langs zat. Ik wil namelijk best wel even een linkje plaatsen zodat mensen hier nog een keer kunnen lezen wat voor een gelul in de ruimte jij hier op het forum verkoopt onder de noemer van 'delen van kennis'.

    En om nog even terug te komen op jou 'ervaring'

    Het enige dat jij schrijft in elke discussie is 'ik heb gehoord' en 'ik heb gelezen' zoals je ook hier weer 'gehoord hebt' dat de Bettercables hdmi goed is. En waar heb je dat gehoord: een paar posts daarvoor van Albert die er zelf een heeft....
    Het gaat hier om hdmi 1.3 of ben je dyslectisch. En zoals de fabrikanten zelf aangeven, geeft dat in de meeste gevallen problemen bij lengtes langer dan 10 meter zonder signaal versterking. Zoals ik al terecht aangaf(en door de fabrikanten zelf wordt bevestigd), heb ik daarom in de echte high end winkels ook nog niet hdmi 1.3 kabels zien liggen langer dan 10 meter.
    Laatst aangepast door hstadman : 04-06-2007 om 15:33

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn genoeg hdmi kabels langer dan 10 meter verkrijgbaar. Krijg je feiten nou eens een keer op een rijtje!

    Langer dan 10 meter is helemaal geen probleem, er zijn verschillende opties om het signaal dan toch goed door te geven.


    En ga jij nou verwijzen naar de Onkyo discussie. Een discussie waar jij maar zo verstandig was om je kop eindelijk een keer dicht te houden en niet het laatste woord te hebben omdat je er al helemaal langs zat. Ik wil namelijk best wel even een linkje plaatsen zodat mensen hier nog een keer kunnen lezen wat voor een gelul in de ruimte jij hier op het forum verkoopt onder de noemer van 'delen van kennis'.

    En om nog even terug te komen op jou 'ervaring'

    Het enige dat jij schrijft in elke discussie is 'ik heb gehoord' en 'ik heb gelezen' zoals je ook hier weer 'gehoord hebt' dat de Bettercables hdmi goed is. En waar heb je dat gehoord: een paar posts daarvoor van Albert die er zelf een heeft....
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Verwonderd mij niets.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Graag, plaats de link, kunnen andere mensen ook lachen om je onzin over onkyo versterkers die nog NIET op de markt zijn, je nog nooit hebt kunnen beluisteren maar wel al aan andere mensen aanbeveelt. belachelijk gewoon. Omdat de specs OP PAPIER ZO INDRUKWEKKEND ZIJN!
    Zelf verkoopt ie zijn onkyo dvd speler ten gunste van een marantz 7001. Waar ik op het forum overigens als eerste op geattendeerd heb.

    Juist, kabels moet je beluisteren, niet naar kijken, zelfde geldt voor apparatuur en naar tv's moet je kijken. Dus met gehoord bedoel ik ook daadwerkelijk beluisterd, niet overgenomen van een onkyo website!

    Als langer dan 10 meter geen probleem is waarom proberen de fabrikanten dan allerlei andere materialen uit en hebben moeite met hd content bij kabels langer dan 10 meter?! Of weet meneer de expert het alweer beter dan de ontwerpers zelf.

    Ik dacht dat je niet meer zou reageren, erg consistent ben je ook al niet, naast onbekwaam.

    oh enne, voor kleine alexandertje hoef ik MIJN hoofd(kop) echt niet te houden.
    P.s.
    Jouw speciaal zaak is waarschijnlijk de Media Markt!
    Harry,

    één ding is zeker. Jij moet wel gestudeerd hebben.

    Zo'n eikel als jij bent kun je alleen worden na een jarenlange opleiding!


    Maar goed, hier is het linkje. Zoals je kunt lezen schrijf ik nergens dat ik ze aanbeveel, ik schrijf enkel dat de specs indrukwekkend zijn. (dat zijn ze ook want GEEN ENKEL ANDER MERK heeft al een vergelijkbare line-up kunnen presentern).

    Dus graag quoten waar ik dat geschreven heb en niet roepen dat ik iets gezegd heb als het niet waar is.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=51801&page=4

    En nogmaals (zoals ook in bovenstaande topic gevraagd)

    Wat heeft het feit dat ik mijn Onkyo DVDspeler heb ingeruild voor een Marantz te maken met de nieuwe Onkyo RECEIVERS????
    Wat doet het er toe wie er op dit forum als eerste de komst van de DV7001 heeft gemeld? Wil je een prijs of zo? Een schouderklopje van de DVD.NL newscrew?

    En over de hdmikabels:
    Langer dan 10 meter kan met een booster of repeater zonder enige problemen, dat doet verder niets met de kabel maar versterkt gewoon het signaal.
    En kijk even op de site van Bettercables: de kabel van 12m geeft het signaal gewoon door zonder booster of repeater en 12m is toch echt langer dan 10meter (om over de versie van 15m nog maar te zwijgen)......

    En ik schrijf (wederom goed lezen aub) niet dat je je hoofd moet houden. Ik schrijf dat het wijs zo zou als je dat wat vaker zou doen. Maar probeer aub, als je toch niet kunt laten om je gedachten op het forum te zetten, zoveel mogelijk de waarheid te posten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als je via de website een mailtje stuurt krijg je vaak snel een reactie van ze is mijn ervaring.

    Toch zou ik me niet vastpinnen op die reactie. Zelf testen of een dealer vinden die het kan testen geeft de meeste zekerheid.

    Voor die Bettercables is het al getest, en de prijs is goed. Wellicht toch wat breder kijken dan alleen QED.
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Infocus en Latham.
    1) Infocus komt zowiezo dit jaar nog niet uit met een Full HD DLP projector:sad:.
    2) Latham heeft contact gehad met QED en die zeggen dat de HDMI-SR niet custom made gemaakt kan worden en dus niet verder reikt dan 10 meter!! !! GVD!! Ik denk dat ik ze zelf maar ga bellen en mailen in Engeland. Misschien gaan ze dan door de knieën:wink: ? Ik heb net na dit treurige bericht nog eens precies na gemeten en korter dan 11,10 meter haal ik niet. Óf ik zou dwars door mijn kamer over het plafond moeten gaan. Geen optie dus. Misschien dat ze binnenkort wel 12 m gaan leveren.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Leer eerst eens wat fatsoen en netjes te reageren.

    Je hoeft je minderwaardigheidscomplex niet op een ander af te reageren!
    Wat betreft fatsoen ben je ook al geen expert.
    Nu ik je inhoudelijk heb vastgeluld ga je het weer op de persoon gooien?

    Je oogst wat je zaait Harry, dus jij hoeft hier weinig respect te verwachten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Harry,

    één ding is zeker. Jij moet wel gestudeerd hebben.

    Zo'n eikel als jij bent kun je alleen worden na een jarenlange opleiding!


    Maar goed, hier is het linkje. Zoals je kunt lezen schrijf ik nergens dat ik ze aanbeveel, ik schrijf enkel dat de specs indrukwekkend zijn. (dat zijn ze ook want GEEN ENKEL ANDER MERK heeft al een vergelijkbare line-up kunnen presentern).

    Dus graag quoten waar ik dat geschreven heb en niet roepen dat ik iets gezegd heb als het niet waar is.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=51801&page=4

    En nogmaals (zoals ook in bovenstaande topic gevraagd)

    Wat heeft het feit dat ik mijn Onkyo DVDspeler heb ingeruild voor een Marantz te maken met de nieuwe Onkyo RECEIVERS????
    Wat doet het er toe wie er op dit forum als eerste de komst van de DV7001 heeft gemeld? Wil je een prijs of zo? Een schouderklopje van de DVD.NL newscrew?

    En over de hdmikabels:
    Langer dan 10 meter kan met een booster of repeater zonder enige problemen, dat doet verder niets met de kabel maar versterkt gewoon het signaal.
    En kijk even op de site van Bettercables: de kabel van 12m geeft het signaal gewoon door zonder booster of repeater en 12m is toch echt langer dan 10meter (om over de versie van 15m nog maar te zwijgen)......

    En ik schrijf (wederom goed lezen aub) niet dat je je hoofd moet houden. Ik schrijf dat het wijs zo zou als je dat wat vaker zou doen. Maar probeer aub, als je toch niet kunt laten om je gedachten op het forum te zetten, zoveel mogelijk de waarheid te posten.
    Uw waarheid of die van de fabrikanten.
    mensen die zitten te schelden op een forum reageer ik niet eens op. Zegt meer over jouw dan over mij.

    leer eerst eens netjes de nederlandse taal en dan gaan we mischien nog wel eens netjes in discussie.

    Oh, dat van die repeaters las je net in deze thread. je wist er helemaal niets vanaf, ander had je dat eerder in je posts wel vermeld, dit komt erg ongeloofwaardig over.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Infocus en Latham.
    1) Infocus komt zowiezo dit jaar nog niet uit met een Full HD DLP projector:sad:.
    2) Latham heeft contact gehad met QED en die zeggen dat de HDMI-SR niet custom made gemaakt kan worden en dus niet verder reikt dan 10 meter!! !! GVD!! Ik denk dat ik ze zelf maar ga bellen en mailen in Engeland. Misschien gaan ze dan door de knieën:wink: ? Ik heb net na dit treurige bericht nog eens precies na gemeten en korter dan 11,10 meter haal ik niet. Óf ik zou dwars door mijn kamer over het plafond moeten gaan. Geen optie dus. Misschien dat ze binnenkort wel 12 m gaan leveren.
    QED heeft me nog nooit rechtstreeks een reactie gegeven.

    Maar je kunt toch gewoon naar een ander merk kijken. Bettercables kan overweg met die lengte, Audioquest kan het.

    Wellicht kan Hifisupply je helpen met een Ixoskabel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Nu ik je inhoudelijk heb vastgeluld ga je het weer op de persoon gooien?

    Je oogst wat je zaait Harry, dus jij hoeft hier weinig respect te verwachten.
    Ahum:
    Ik quote:
    "2) Latham heeft contact gehad met QED en die zeggen dat de HDMI-SR niet custom made gemaakt kan worden en dus niet verder reikt dan 10 meter!!" zoals ik al zij.

    Je zet jezelf nu wel erg tekijk, meneer alexander.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Infocus en Latham.
    1) Infocus komt zowiezo dit jaar nog niet uit met een Full HD DLP projector:sad:.
    2) Latham heeft contact gehad met QED en die zeggen dat de HDMI-SR niet custom made gemaakt kan worden en dus niet verder reikt dan 10 meter!! !! GVD!! Ik denk dat ik ze zelf maar ga bellen en mailen in Engeland. Misschien gaan ze dan door de knieën:wink: ? Ik heb net na dit treurige bericht nog eens precies na gemeten en korter dan 11,10 meter haal ik niet. Óf ik zou dwars door mijn kamer over het plafond moeten gaan. Geen optie dus. Misschien dat ze binnenkort wel 12 m gaan leveren.
    Je zou dus of een repeater kunnen kopen en de 10 meter qed kabel of overstappen naar een ander merk die wel die lengte leverd. Zoals jezelf al poste bestaan er meerdere mogelijkheden om dat probleem van 10 meter te overbruggen.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Uw waarheid of die van de fabrikanten.
    mensen die zitten te schelden op een forum reageer ik niet eens op. Zegt meer over jouw dan over mij.

    leer eerst eens netjes de nederlandse taal en dan gaan we mischien nog wel eens netjes in discussie.

    Oh, dat van die repeaters las je net in deze thread. je wist er helemaal niets vanaf, ander had je dat eerder in je posts wel vermeld, dit komt erg ongeloofwaardig over.


    Wat is het toch knap dat jij altijd precies kunt vertellen wat een ander weet.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Nu ik je inhoudelijk heb vastgeluld ga je het weer op de persoon gooien?

    Je oogst wat je zaait Harry, dus jij hoeft hier weinig respect te verwachten.
    Zo te zien bij jij de enige. Praat dus niet voor anderen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht


    Wat is het toch knap dat jij altijd precies kunt vertellen wat een ander weet.
    Ik kreeg toch anders sterk de indruk dat jij dat op dit forum over mij wilde verkondigen wat ik vooral niet weet.

    Zonde van de dvd.nl harddisk ruimte.

    P.s. daar moet je voor gestudeerd hebben!
    Laatst aangepast door hstadman : 04-06-2007 om 15:59

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ahum:
    Ik quote:
    "2) Latham heeft contact gehad met QED en die zeggen dat de HDMI-SR niet custom made gemaakt kan worden en dus niet verder reikt dan 10 meter!!" zoals ik al zij.

    Je zet jezelf nu wel erg tekijk, meneer alexander.
    Waarom? Ze maken ze niet custom. Zoals ook op de site staat. QED geeft per kabel welke Custom Made besteld kunnen worden. Ze bieden dus gewoon die optie niet. Sterker nog die HDMI-SR is momenteel alleen in een 1m versie beschikbaar.

    En Harry, zou dat ook betekenen dat de kabel al problemen geeft met een lengte van 2 meter?

    Volgens mij heb ik hem nergens de QED aanbevolen maar enkel gezegd dat hij ze eerst moet testen voor aanschaf. Daarmee begon namelijk deze discussie. Aangezien Bettercables ze wel kan leveren voor 12 meter is er dus nog steeds geen enkel probleem.

    Trouwens, waar hebben we het over. Albert gebruikt toch al zo'n kabel? Dan weten we toch dat het werkt......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zo te zien bij jij de enige. Praat dus niet voor anderen.
    In dit geval durf ik dit topic nog 1x met 'n offtopic post te vervuilen... met de bewering dat ik vrees dat Alexander echt niet de enige is.

    back2topic maybe?.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Óf ik zou dwars door mijn kamer over het plafond moeten gaan. Geen optie dus. Misschien dat ze binnenkort wel 12 m gaan leveren.
    Dit moet overigens best redelijk weg te werken zijn, zeker met 'n witte kabel... diagonaal?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zo te zien bij jij de enige. Praat dus niet voor anderen.
    Helaas zijn er al diverse die je gezeur zo beu zijn dat ze echt niet meer reageren op je of dat tot een minimum willen beperken.

    En omdat ik het zo triest vind dat dat gebeurt zie ik het als mijn taak je tegengas te geven op plaatsen waar je weer met incorrecte info komt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    QED heeft me nog nooit rechtstreeks een reactie gegeven.

    Maar je kunt toch gewoon naar een ander merk kijken. Bettercables kan overweg met die lengte, Audioquest kan het.

    Wellicht kan Hifisupply je helpen met een Ixoskabel.
    Zij gaven mij ook niet rechtstreeks antwoord ik had Latham gebeld en die belden mij (binnen een half uur!!) terug met die mededeling van QED. Maar ik heb ze daarnet al een mail gestuurd en zodra ik reactie van ze heb post ik die hier. Ik zat zelf ook aan IXOS te denken daar heb ik ook 1 kabel van.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Zij gaven mij ook niet rechtstreeks antwoord ik had Latham gebeld en die belden mij (binnen een half uur!!) terug met die mededeling van QED. Maar ik heb ze daarnet al een mail gestuurd en zodra ik reactie van ze heb post ik die hier. Ik zat zelf ook aan IXOS te denken daar heb ik ook 1 kabel van.
    Ik krijg zo'n idee dat je de Bettercables niet ziet zitten.....

    Mail Hifisupply anders. Peter is altijd heel snel in zijn reactie. En Ixos heeft kabels langer dan 10 meter. Anders dus wellicht Audioquest maar volgens mij wil je zo weinig mogelijk merken kabels.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    In dit geval durf ik dit topic nog 1x met 'n offtopic post te vervuilen... met de bewering dat ik vrees dat Alexander echt niet de enige is.

    back2topic maybe?.



    Dit moet overigens best redelijk weg te werken zijn, zeker met 'n witte kabel... diagonaal?
    Heren, kunnen we aub alle "lofuitingen" buiten dit topic houden?

    Wegwerken over mijn plafond in een diagonaal?! Mijn plafond heeft prachtig schuurwerk dat dan opnieuw zou moeten omdat ik die kabel moet infrezen. Ik dacht het niet, en een kabelgoot over mijn strakke plafond vind ik ook geen optie. Nee, ik ben van plan zo lang door te zeuren bij QED dat ze van pure ellende er één speciaal maken voor mij, en die ik dan niet eens hoef te betalen, als ik maar ophoudt. (dream on) Nee, ik heb ze zojuist een keurige doch dwingende mail gestuurd waar ik zeer waarschijnlijk een antwoord op krijg. En anders ga ik kijken naar IXOS

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik krijg zo'n idee dat je de Bettercables niet ziet zitten.....
    Nou ja, inzoverre dat ik mij had voorgenomen om al mijn kabels van QED te willen hebben en danwel de toplijn muv de speaker kabels want dan word het onbetaalbaar en ik ben zeer content met de Silver Anniversary.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Nou ja, inzoverre dat ik mij had voorgenomen om al mijn kabels van QED te willen hebben en danwel de toplijn muv de speaker kabels want dan word het onbetaalbaar en ik ben zeer content met de Silver Anniversary.
    Daar kan ik me zeker iets bij voorstellen. Ziet er altijd strak uit als alles van hetzelfde merk is. Maar je moet natuurlijk ook naar de kwaliteit kijken en blijkbaar kan QED nog niet leveren op HDMI gebied wat anderen al wel kunnen en dan zou ik toch kwaliteit boven uniformiteit verkiezen.

    Maar goed, mocht je niet zo'n haast met zo'n kabel omdat je ook nog op zoek moet naar een andere projector kun je ook gewoon even wachten. Wie weet kan QED over enkele maanden wel zo'n kabel leveren.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daar kan ik me zeker iets bij voorstellen. Ziet er altijd strak uit als alles van hetzelfde merk is. Maar je moet natuurlijk ook naar de kwaliteit kijken en blijkbaar kan QED nog niet leveren op HDMI gebied wat anderen al wel kunnen en dan zou ik toch kwaliteit boven uniformiteit verkiezen.

    Maar goed, mocht je niet zo'n haast met zo'n kabel omdat je ook nog op zoek moet naar een andere projector kun je ook gewoon even wachten. Wie weet kan QED over enkele maanden wel zo'n kabel leveren.
    Precies !

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik denk dat dit een oplossing zou kunnen zijn:
    http://www.futureshop.co.uk/qed-hdmi...der-p-647.html
    !
    Hoezo is dat een oplossing? Dat is gewoon een booster, dan blijft de kabel van QED nog steeds maximaal 10m lang en kom je nog steeds lengte te kort.....

    Je hebt voor 12m niet noodzakelijkerwijs een booster nodig zoals al eerder gezegd.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •