Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 164 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik denk dat zo'n B1 in bepaalde bevallen een betere keuze kan zijn dan een kleine DD.

    Al is elke DD wel mooier....:razz:
    Hebben we het nou over een sub of een cup?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Hebben we het nou over een sub of een cup?
    Maakt dat iets uit in dit geval?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Maakt dat iets uit in dit geval?
    de cup van de sub, verweven met de cup van je hub, dus eigenlijk een subcuphubcup .

  4. #104

    Standaard

    Goed topic!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Goed topic!
    Je valt in herhaling

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Je valt in herhaling
    Deja Vu (redactie: buttfilm)... nee maar 'n gezonde discussie over cupmaten kan natuurlijk nooit ontbreken!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #107

    Standaard

    Zullen we maar een vuns draadje starten...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zullen we maar een vuns draadje starten...
    Ik dacht al, waar blijft hij nou

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ik dacht al, waar blijft hij nou
    Ik vul alleen maar aan hoor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vul alleen maar aan hoor...
    Onze aanvulvuns
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Onze aanvulvuns
    En is Edgar dan de aangeefvuns?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  12. #112

    Standaard

    En Peter de opendeurvunzs!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #113

    Standaard

    Misschien kunnen we het draadje sluiten? Voordat ik mijn draadje tussen de DD schuif Ik wordt een beetje opgewonden van al die vunzigheid

  14. #114

    Standaard

    Als ik m'n HDMI kabel gebruik van mij dvdspeler naar mijn tv, kan ik via mijn versterker ineens geen dts of dd 5.1 ontvangen, alleen maar 2.0 hoe kan dit?

    Ik heb een philips dvdspeler een pioneer vsx-ax3 receiver en een philips lcd tv die hd ready is....

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Als ik m'n HDMI kabel gebruik van mij dvdspeler naar mijn tv, kan ik via mijn versterker ineens geen dts of dd 5.1 ontvangen, alleen maar 2.0 hoe kan dit?

    Ik heb een philips dvdspeler een pioneer vsx-ax3 receiver en een philips lcd tv die hd ready is....
    Je moet je audio output in je dvd speler opnieuw instellen, mogelijk via spdif/toslink (daar die amp naar mijn weet zelf geen HDMI heeft) hiervoor moet je wel de juiste selecteren (dit gaat niet automatisch).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Je moet je audio output in je dvd speler opnieuw instellen, mogelijk via spdif/toslink (daar die amp naar mijn weet zelf geen HDMI heeft) hiervoor moet je wel de juiste selecteren (dit gaat niet automatisch).

    ik ga naar system, dan ga ik naar instalatie en zet de hdmi op aan , dan ga ik naar audio uitgang en kies bij digitale uitgang alle en bij HDMI op automaisch en daarbij heb ik ook nog de functie uitschakelen maar spdif en toslink kan ik nergens vinden?

  17. #117

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Inmiddels voor elkaar, thx.

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #119

    Standaard

    Ik heb de gok gewaagd en nu voor het filmhuis een QED Qunex HDMI-P kabel van 7 meter gekocht bij www.Hificables.co.uk voor €125,64 incl verzendkosten. Daarnaast heb ik een schitterende LCD gekocht voor het filmhuis de Philips 32PF9531/10 voor €848,- incl verwijderingsbijdrage. Deze heb ik ik gekocht bij www.Mediagigant.nl . Als hificables goed bevalt qua levering e.d. ga ik daar ook mijn toekomstige kabels bestellen. Want in Nederland kost de QED kabel €163,- dat scheelt toch ruim 22%!
    Laatst aangepast door LouisXIV : 18-06-2007 om 18:36

  20. #120

    Standaard

    Veel plezier met je aankopen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Veel plezier met je aankopen.
    Ja dank je, het is natuurlijk niet voor mijzelf maar wel leuk om de spullen uit te zoeken en te halen. We gaan de LCD gebruiken voor ons programma van de komende tijd inclusief film trailers e.d.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik heb de gok gewaagd en nu voor het filmhuis een QED Qunex HDMI-P kabel van 7 meter gekocht bij www.Hificables.co.uk voor €125,64 incl verzendkosten. Daarnaast heb ik een schitterende LCD gekocht voor het filmhuis de Philips 32PF9531/10 voor €848,- incl verwijderingsbijdrage. Deze heb ik ik gekocht bij www.Mediagigant.nl . Als hificables goed bevalt qua levering e.d. ga ik daar ook mijn toekomstige kabels bestellen. Want in Nederland kost de QED kabel €163,- dat scheelt toch ruim 22%!
    Veel plezier, al begrijp ik die 32inch niet helemaal voor een filmhuis... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Veel plezier, al begrijp ik die 32inch niet helemaal voor een filmhuis... :wink:
    Het echte scherm is er één van 5 bij 2 meter voor 61 mensen .

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Het echte scherm is er één van 5 bij 2 meter voor 61 mensen .
    5 x 2 meter? Welke projector moet dat klaren??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    5 x 2 meter? Welke projector moet dat klaren??
    Een philips FP7 35mm projector en een Infocus ....?
    We gaan binnenkort voor het filmhuis kijken naar een full HD projector met tenminste 2000 lumen en niet duurder dan €9000,- en een nieuwe dvd speler. Aangezien een Barco DP90 digitale projector minstens €90000 ex btw kost en die hebben we niet. Daarnaast is men in Nederland binnen de bioscoopwereld nog steeds niet uit welk formaat ze gaan kiezen voor films. Op deze manier kunnen we voor relatief lage kosten toch mee doen met de digitalisering van het filmaanbod.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •