Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 266 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ufo's over Groningen

    Al ruim 3 maanden worden boven Groningen vreemde lichten gezien, soms lijken ze zelfs lichtbundels te laten vallen. Iedere avond is het raak. Ik begrijp niet waarom het nieuws hierover niet rapporteert.ZO'n beetje heel het dorp (Hoogkerk) praat erover een iedereen heeft wel iets gezien.

    Hier is een filmpje
    http://www.westerkrant.nl/

    Mijn ouders hebben ook materiaal op film...bizar.


  2. #2

    Standaard

    het filmpje van de krant duurt nogal lang met lasden, heeft iemand het offline beschikbaar om het aan mij te mailen?

  3. #3

    Standaard

    Zal het hier eens in de gaten houden.


  4. #4

    Standaard

    mhm,

    de stad zelf zegt dat 'er niets boven Groningen gaat' dus er zal wel niets aan de hand zijn...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    maar even op youtube gezocht, daar staat ook nogal wat zeg:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZiB75yHUdA8
    http://www.youtube.com/watch?v=EU5h3...related&search= (gesprek tussen vlieger en toren, deel 1)
    http://www.youtube.com/watch?v=I5NmGAUzH9Q&NR=1 (gesprek tussen een vlieger en toren deel 2)
    http://www.youtube.com/watch?v=YasDy-LwQjk (lijtk mij een luchtballon)

  6. #6

    Standaard

    mhm,

    de stad zelf zegt dat 'er niets boven Groningen gaat' dus er zal wel niets aan de hand zijn...
    Dat is een complottheorie van het syndicaat!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    mhm,

    de stad zelf zegt dat 'er niets boven Groningen gaat' dus er zal wel niets aan de hand zijn...


    Zweverig gedoe hier..............

  8. #8

    Standaard

    Ach, het feit dat enige vorm van buitenaards leven intelligent zou zijn wordt feilloos bewezen door het feit dat ze hier niet landen .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ach, het feit dat enige vorm van buitenaards leven intelligent zou zijn wordt feilloos bewezen door het feit dat ze hier niet landen .
    Inderdaad. Ik heb zelf trouwens ook bewijsmateriaal op film. War of the Worlds en Independence Day. Echt bizar.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    mhm,

    de stad zelf zegt dat 'er niets boven Groningen gaat' dus er zal wel niets aan de hand zijn...
    Die is wel echt messcherp, Coen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    het filmpje van de krant duurt nogal lang met lasden, heeft iemand het offline beschikbaar om het aan mij te mailen?
    Bij mij laadt hij prima, Edgar.

    naja 2 stippen in de lucht....ze bewegen ook niet ofzo.

  12. #12

    Standaard

    Ze bewegen juist wel! Zie je toch?? Die linker beweegt naar de rechter en weer terug, op het laatst hangen ze bijna boven elkaar in plaats van naast elkaar.

  13. #13

    Standaard

    Dat is toch niet alleen van het inzoomen of wel?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Dat is een complottheorie van het syndicaat!
    heb je soms een persuadatron.
    Laatst aangepast door hstadman : 06-06-2007 om 12:19

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dat is toch niet alleen van het inzoomen of wel?
    Ik zag ze juist bewegen toen het meisje begon met inzoomen.

    De aliens moeten wel van de "olde grieze" afblijven.
    Laatst aangepast door hstadman : 06-06-2007 om 12:20

  16. #16

    Standaard

    Ok, nog eens gekeken en dat is inderdaad van het zoomen, maar de lichtjes veranderen wel van positie t.o.v. van elkaar. Die linker hangt op het laatst veel verder boven die ander.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ach, het feit dat enige vorm van buitenaards leven intelligent zou zijn wordt feilloos bewezen door het feit dat ze hier niet landen .

  18. #18

    Standaard

    Wat is er toch met Groningen? Tien tegen één dat er straks een of andere vage theorie / antwoord komt op de vreemde verschijnselen. Maar mochten de beste aliens het daadwerkelijk op ons gemunt hebben, dan weten we in ieder geval dat ze wél bestaan. Nu alleen het monster van Loch Ness, Chupacabra, Bigfoot en Mothman nog en dan zijn de mysteries ook op.

    Ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit zien, aangezien de ouderwetse grijze-mannetjes ontwerpen uit de koker van SFX mensen komen en het hele UFO ding helemaal niet hoeft te voldoen aan de eisen die wij eraan lijken te stellen. Als ze zo goed zijn reizen ze waarschijnlijk in licht of gas en niet in een klont metaal of iets dergelijks.

    Ben benieuwd!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  19. #19

    Standaard

    Hmmm, opwarming aarde, aliens, predator schiet mij te binnen!

  20. #20

    Standaard

    Gewoon een techniek om meer mensen richting Groningen te lokken,een soort monster van Loch Ness verhaal zeg maar.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    "Urban Legends 3 Er gaat toch iets boven Groningen"
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Gewoon een techniek om meer mensen richting Groningen te lokken,een soort monster van Loch Ness verhaal zeg maar.
    Het monster van Loch Ness
    de verschrikkelijke sneeuwman
    bigfoot
    de UFO's van Groningen

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Het monster van Loch Ness
    de verschrikkelijke sneeuwman
    bigfoot
    de UFO's van Groningen
    Niet iedereen is geinteresseerd in dit soort fenomenen. Ik betwijfel het dan ook sterk dat Groningen plotseling overbevolkt zal raken. of er moet echt een invasion komen.
    Laatst aangepast door hstadman : 06-06-2007 om 16:32

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Niet iedereen is geinteresseerd in dit soort fenomenen. Ik betwijfel het dan ook sterk dat Groningen plotseling overbevolkt zal raken. of er moet echt een invasion komen.
    volgens mij is het Loch Ness ook nog steeds niet overbevolkt hoor .Hooguit bezoekers, maar je gaat toch niet emigreren omdat er vreemde verschijnselen te zien zijn?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    volgens mij is het Loch Ness ook nog steeds niet overbevolkt hoor .Hooguit bezoekers, maar je gaat toch niet emigreren omdat er vreemde verschijnselen te zien zijn?
    In loch ness wonen hooguit een paar mensen, je moest eens weten hoeveel meer (inwoners) vakantiegangers er in de zomer zijn!!! dan is het dorp echt overbevolkt.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •