Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 266 van 266 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Ik denk dat we de waarheid pas over 50-60 jaar te weten komen....of juist niet.
    De waarheid is altijd tot je beschikking en ligt gewoon voor het grijpen, maar mensen zoeken de waarheid waar ze die niet kunnen vinden, nl. buiten de persoon die ze denken te zijn. Hoe het universum tot in de kleinste details werkt zullen we nooit helemaal kunnen bevatten. Er zullen altijd dingen blijven om te ontdekken. Het is onmogelijk de schepping in zijn geheel te overzien, want dat zou betekenen dat het Absolute zich zou laten zien en dat is niet mogelijk. Het Absolute kan alleen indirect gekend worden door de schepping. Het Absolute zelf is oneindig in alle opzichten. De schepping benadert het Absolute maar bereikt het nooit. Het oneindige kan je immers niet bereiken. Leuk he?

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Dat iets zinloos is is een concept gecreeerd door het denken. Als het echt jouw waarheid geweest zou zijn zou je allang jezelf gedood hebben. Immers, waarom verder leven als het zinloos is?
    Zelf denk ik dat er meer is na de dood. Het was alleen een mening dat ik zei dat als er niets na de dood zou zijn, dit leven nutteloos is. Ik ben altijd al opzoek geweest naar iets anders (Het hiernamaals), maar heb nooit wat gevonden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er dan ook niets is, Als ik naar Afrika ga om apen in het wild te zien dan heb ik een kans dat ik ze niet tegenkom. Maar blijf desondanks geloven dat er meer is, en hoop op een dag een persoonlijke ervaring mee te maken die mijn geloof ontzettend bevestigd en zo meer lol uit het leven kan halen.
    Laatst aangepast door frank_black : 04-08-2007 om 22:15

  3. #253

    Standaard

    Je bedenkt iets, wil dat vinden en gaat het zoeken? Verwacht je dan werkelijk dat je dat gaat vinden? En jij laat meer lol in je leven afhangen van de bevestiging dat er meer is in het leven dan jij momenteel ervaart? Waarom?

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Je bedenkt iets, wil dat vinden en gaat het zoeken? Verwacht je dan werkelijk dat je dat gaat vinden? En jij laat meer lol in je leven afhangen van de bevestiging dat er meer is in het leven dan jij momenteel ervaart? Waarom?
    Als je niet zoekt, dan vind je helemaal niets. Ik aanvaart niet dat er niets is na de dood. Er is iets, of er is niets, zo simpel is het. Het is niet zo ingewikkelt als jij laat klinken. Ik heb genoeg lol in mijn leven, maar het is allemaal nét even leuker om te weten dat er niet een teller onder je naam staat die elke seconde minder wordt, en waarbij je niet hoeft te denken dat er misschien niet genoeg tijd zou zijn om dingen te ervaren, en het idee dat er een kans bestaat dat je je overlede geliefdes ooit weer terug zal zien.

  5. #255

    Standaard

    hadden we deze discussie niet al eens eerder ?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    hadden we deze discussie niet al eens eerder ?
    Ach welnee, je ziet ze vliegen!

    ...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ach welnee, je ziet ze vliegen!

    ...
    weet je dat zeker?

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Hebben we tegenwoordig weer deze discussie8)

  9. #259

    Standaard

    Te koop: vliegende schotel

    Het Amerikaanse bedrijf Moller International wil vliegende schotels op de markt brengen. De zogeheten M200G Volantor werkt als een hovercraft maar stijgt zo'n drie meter op en kan over land, water, zand, sneeuw en obstakels heen vliegen met een snelheid tot 160 kilometer per uur.
    Volgens het bedrijf is de schotel zo groot als een kleine tweepersoons auto en makkelijk te bedienen. Liefhebbers van een vliegende schotel moeten ruim 65.000 euro op tafel leggen voor een exemplaar. Het vliegtuigje zweeft net als een hovercraft op lucht en wordt aangedreven door acht propellermotoren die onder het toestel zitten.
    Het idee van de Volantor is geïnspireerd op de Amerikaanse tekenfilmserie The Jetsons, die van 1962 tot 1982 in de Verenigde Staten werd uitgezonden. Ook in Nederland was deze serie op de buis.

    Proefvluchten
    Voorlopig mogen de schotels alleen vliegen tijdens demonstraties in Californië, maar Moller verwacht dat de Volantor in 2008 wereldwijd gaat vliegen als de licenties rond zijn. Enkele maanden geleden werden proefvluchten gehouden, die op diverse websites te zien zijn.
    De schotels kunnen volgens het bedrijf dienst doen als recreatief vervoersmiddel, net zoals boten, sneeuwscooters en hovercrafts. In Nederland is het gebruik van een luchtkussenvoertuig alleen toegestaan met een vergunning in speciaal daarvoor aangewezen gebieden.

    (ANP)

  10. #260

    Standaard

    Hoax!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Hoax!
    Want?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #262

    Standaard

    Effe rellen. Maar ziet er wel een beetje gefotosjopt uit, vind ik.

    UFO in actie

    Ding zal wel een ontzettende teringherrie maken, en hij gaat wel meer dan 3 meter omhoog.... slecht te besturen of misschien toch opgetakeld aan de rolbeugel [??? rolbeugel op een UFO?]
    Laatst aangepast door 1101 : 08-08-2007 om 19:27
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #263

    Standaard

    Ziet er behoorlijk fake uit en volgens mij is die kraan boven dat ding ook gewoon de kraan waar het touw aan hangt...

  14. #264

    Standaard

    Jaren 70 foto's, lol
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #265

    Standaard

    Neen, die is vaak genoeg te zien geweest op discovery channel bijvoorbeeld in de series over de ontwikkeling van de luchtvaart. Dat ding bestaat dus echt! Het is een moller 200.
    link: http://forums.dealnews.com/read.php?8,2696680

    Ook hebben de japanners al een hele kleine persoonlijke helicopter, die je zo achter op je rug kunt bevestigen, net zoiets als inspector gadget!
    Zie hier:
    http://tech.commongate.com/post/The_...son_helicopter
    Laatst aangepast door hstadman : 09-08-2007 om 14:33

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Als je niet zoekt, dan vind je helemaal niets. Ik aanvaart niet dat er niets is na de dood. Er is iets, of er is niets, zo simpel is het. Het is niet zo ingewikkelt als jij laat klinken. Ik heb genoeg lol in mijn leven, maar het is allemaal nét even leuker om te weten dat er niet een teller onder je naam staat die elke seconde minder wordt, en waarbij je niet hoeft te denken dat er misschien niet genoeg tijd zou zijn om dingen te ervaren, en het idee dat er een kans bestaat dat je je overlede geliefdes ooit weer terug zal zien.
    Weet je waarom je lijdt? Je verzet je tegen het leven zoals het is. Je wil het eigenlijk het liefst anders hebben. Denk je dat je dat gaat lukken? Natuurlijk niet. Ik daag je uit om dat verzet eens te onderzoeken. Wie verzet zich? Waar komt het verzet vandaan? Wat doet het verzet met je? Wellicht ben je in staat om je bij voorbaat al zinloze verzet dan te laten varen en te ontdekken dat je jezelf al die tijd hebt beperkt en belast met verzinsels en nutteloze belastende beperkingen.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •