Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 266 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Loch Ness is geen dorp. Drumnadrochit, Lewiston, dat zijn de toeristische brandhaarden. En daar wonen wel een aantal mensen, maar als je ziet hoe de woonomgeving is dan is het niet zo gek dat er niet zo heel veel huizen staan. Of je moet tegen een klif kunnen/willen bouwen. Maar ze weten daar goed munt te slaan uit het monster.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Loch Ness is geen dorp. Drumnadrochit, Lewiston, dat zijn de toeristische brandhaarden. En daar wonen wel een aantal mensen, maar als je ziet hoe de woonomgeving is dan is het niet zo gek dat er niet zo heel veel huizen staan. Of je moet tegen een klif kunnen/willen bouwen. Maar ze weten daar goed munt te slaan uit het monster.
    natuurlijk niet Loch= meer loch ness is het meer van loch ness. geen dorp inderdaad, maar er staan wel wat dorpjes omheen.

  3. #28

    Standaard

    Die liechtjes bewegen wel degelijk heren, mijn hele familie zit die dingen dagelijks. Ik ga dit weekend weer heen.


  4. #29

    Standaard

    Ik woon in de nabijheid van Groningen en zal vanavond eens naar boven turen als ik om 04:00 mijn auto instap. Checken bij wat buren kan ook geen kwaad.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    mhm,

    de stad zelf zegt dat 'er niets boven Groningen gaat' dus er zal wel niets aan de hand zijn...
    *proest*

    OMG, I lol'ed.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Ik woon in de nabijheid van Groningen en zal vanavond eens naar boven turen als ik om 04:00 mijn auto instap. Checken bij wat buren kan ook geen kwaad.
    Dat is vroeg. Lekker op tijd op het werk zijn?
    Misschien kun je meteen een paar plaatjes schieten als je E.T. ziet vliegen.
    Laatst aangepast door Azazel : 06-06-2007 om 21:59 Reden: edit

  7. #32

    Standaard

    Tip 1.

    Statief of vaste ondergrond. Alle "UFO" filmpjes zitten vol ernstig bewegende beelden.

    Tip 2.

    Inzoomen ? Doe het goed of doe het niet.

    Tip 3.

    Probeer diepte in je filmpje te krijgen door gebouwen, bomen of de maan in een frame te krijgen, zo zie je diepte en afmetingen beter, nu zijn het twee fietsers zonder licht die een sigaretje roken...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #33

    Standaard

    Aarde aan mercapto: ufo's zijn nu niet bepaald 'statisch' te noemen. En esthetiek zal het laatste zijn waar een argeloze aan denkt als hij geconfronteerd wordt met het onbekende.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #34

    Standaard

    Die mobiele straatverlichting in Groningen is er elke avond al weken lang...er zal toch wel 1 persoon zonder Parkinson een camera hebben ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #35

    Standaard

    Ik heb helaas niet zo'n goede camera, ook foto's maken is bijna onmogelijk. Voor mensen die willen gaan kijken meestal iets voor 23:00 verschijnen de objecten de laatste tijd nu.


  11. #36

    Standaard

    Duizenden lichtjaren van ons verwijderd speurt men het heelal af. En waar geeft men de voorkeur aan, aan het fraaiste stukje op aarde: Groningen?
    Is dit de zoveelste poging Groningen op de kaart te zetten?
    Volgens mij zijn het gewoon twee lichtpuntjes, maar ja verlichting? Da's onbekend in Groningen dus een sensatie. Ben benieuwd hoe opgewonden ze raken als ze water en vuur gaan ontdekken.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel Bekijk bericht
    Dat is vroeg. Lekker op tijd op het werk zijn?
    Vroeg naar je werk in Groningen? Welnee, dan komen de studenten pas uit de kroeg.
    Trouwens: werk in Groningen? Sinds wanneer is daar werkgelegenheid ontstaan?
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Ik heb helaas niet zo'n goede camera, ook foto's maken is bijna onmogelijk. Voor mensen die willen gaan kijken meestal iets voor 23:00 verschijnen de objecten de laatste tijd nu.
    Bij het fotograferen van UFO's en het monster van Loch Ness gaat men met uitgelezen apparatuur op pad en komt steevast met beroerde opnamen thuis. Verbaast me al tientallen jaren.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Die mobiele straatverlichting in Groningen is er elke avond al weken lang...er zal toch wel 1 persoon zonder Parkinson een camera hebben ?
    Het statief moet in Groningen natuurlijk nog uitgevonden worden.
    't Is al mooi dat ze 'm op het object weten te richten
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  15. #40

    Standaard

    [quote=Olivier van der Drift;1173663]Ik woon in de nabijheid van Groningen [/qoute]
    Wij leven met je mee.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Maar ze weten daar goed munt te slaan uit het monster.
    Dat doen wij al jaren letterlijk uit Ezeltje Strek Je.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik zag ze juist bewegen toen het meisje begon met inzoomen.
    Volgens mij bewoog het meisje nogal
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  18. #43

    Standaard

    Ik heb alles overwogen en geanalyseerd. 't Komt omdat Groningen het begrip "blauwe stad" heeft geintroduceerd. Dit wordt in een gebied als Groningen dermate ongeloofwaardig geacht dat het daardoor in de zeer verre omtrek verbazing wekte.
    Daar wilde de ochtendkrant van het 3451ste galaxy van het 14560ste melkwegstelsel natuurlijk wel effe snel meer van weten.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  19. #44

    Standaard

    maar, back on topic, iemand nog wat gezien gisteravond, en gefilmd?
    Misschien een raar idee, maar als er nou verschillende mensen allemaal vanuit verschillende hoeken videocamera's op statieven neerzetten en tegelijk die lichten filmen en er commentaar bijgeven, dan moet er toch wel een fatsoenlijk stukje beeldmateriaal bijzitten?

    Iemand al overwogen dit naar Bijv SBS6 te mailen, die zijn meestal nogal happig op dit soort zaken, vooral als er juist landelijk geen aandacht voor is.

  20. #45

    Standaard

    Volgens mij is dit inderdaad wel iets waar ze in Hart van Nederland aandacht aan zouden besteden.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    mhm,

    de stad zelf zegt dat 'er niets boven Groningen gaat' dus er zal wel niets aan de hand zijn...
    HUMOR!!!

  22. #47

    Standaard

    the aliens are takin' over mayn

    'wat is dat nou?'

    uuhhh.. een lantaarnpaal ?
    nah zonder grappen, wel vreemd, laatst had iemand er het ook over tegen mij, dat ie iets vreemds zag in de lucht. Naja, ik moet het eerst zelf een keer meemaken voordat ik het echt zal gaan geloven

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=YasDy-LwQjk (lijtk mij een luchtballon)
    Deze is wel erg humor!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Deze is wel erg humor!
    Inderdaad........haha, ongelovelijk dat mensen zich hier serieus mee bezig houden.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Inderdaad........haha, ongelovelijk dat mensen zich hier serieus mee bezig houden.
    "There was a large strange light at the bottom of the UFO where also a small box was located in wich appeated to be two or three aliens"

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •