Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 266 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb Sbs, RTL NOS allemaal al een dikke week geleden gemaild. Meerdere mensen hebben dit gedan, geen reactie...
    Gisteravond is er weer van alles gezien. Deze keer waren het twee oranje bollen, eentje liet 3 witte licht "kogels" vallen. Maar ja het wordt toch niet serieus genomen. Ik zou zeggen voor een ieder die het niet gelooft kom kijken.


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Ik heb Sbs, RTL NOS allemaal al een dikke week geleden gemaild. Meerdere mensen hebben dit gedan, geen reactie...
    Gisteravond is er weer van alles gezien. Deze keer waren het twee oranje bollen, eentje liet 3 witte licht "kogels" vallen. Maar ja het wordt toch niet serieus genomen. Ik zou zeggen voor een ieder die het niet gelooft kom kijken.
    ik kan niet komen kijken, maar kun je zelf een beetje fatsoenlijk videomateriaal (met statief oid) kunnen maken, ben wel erg benieuwd naar wat goed beeld namelijk.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb geen goede camera, mijn ouders hebben het geprobeerd met twee film camera's maar alleen op nachtstand (groenbeeld) zie je iets. Ze hebben inmiddels volgens mij een aantal filmpjes, ik ga proberen deze week ze op het net te zetten.
    Als er nu eens de media komt met een profi camera..?

    Ik begrijp wel dat veel mensen dit niet geloven maar het wordt toch echt gezien. Ik heb 4 jaar lang als Marechaussee op Schiphol gewerkt en het zijn echt geen vliegtuigen, heli's oid. Wat het is ik weet niet, en gas is het zeker niet dat beweegt niet zo en laat niets vallen. De laatste tijd verschijnt het steevast om 23.00 uur.
    Laatst aangepast door Cor H. : 07-06-2007 om 17:37


  4. #54

    Standaard

    haha ben nu wel nieuwsgierig, woon in Vinkhuizen dus vanavond ook maar is de lucht in kijken . Tot nu toe nog niet gedaan.
    What ?

  5. #55

    Standaard

    Vinkhuizen / Jehennem / Gehenna.... hel op aarde!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #56

    Standaard

    Tsja, ik vind het reteinteressant maar de afstand Leiden-Groningen is iets te ver om even heen te rijden. Keep us posted zou ik zeggen. Foto's, filmpjes e.d.: ik kan niet wachten!! Vertel ook vooral wat je ziet.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    maar even op youtube gezocht, daar staat ook nogal wat zeg:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZiB75yHUdA8
    http://www.youtube.com/watch?v=EU5h3...related&search= (gesprek tussen vlieger en toren, deel 1)
    http://www.youtube.com/watch?v=I5NmGAUzH9Q&NR=1 (gesprek tussen een vlieger en toren deel 2)
    http://www.youtube.com/watch?v=YasDy-LwQjk (lijtk mij een luchtballon)
    Die bovenste dat is precies de kleur die we zin, misschien nog feller oranje. Als een brandende sigaret.
    De onderste is zeker weten een lucht ballon er hang zelfs een bakje onder.


  8. #58

    Standaard

    Maar beweegt dat ding ook? Hangt het altijd op dezelfde plek? En een reactie onder dat bovenste filmpje zegt ook dat er straaljagers en helikopters rondvliegen die er normaal niet zijn... Iets gezien?? En is het niet gewoon Mars of Venus, die vanuit een bijzondere stand door de zon wordt verlicht oid...?

  9. #59

    Standaard

    En hoe groot schat je het ding? Zijn het er meer dan één? Hoe hoog denk je dat het hangt? Sorry maar kan niet editten :neutral:

  10. #60

    Standaard

    Nee zoals ik al zei, soms bewegen ze en soms niet.
    Af en toe heb je eentje die lijkt te "draaien". Er zijn zelfs mensen die hebben ze zien vliegen om een vliegtuig heen (ik heb dat zelf niet gezien). Mijn broertje is opgevallen dat als een vleigtuig in de buurt komt ze vaak stil gaan staan en niet meer bewegen.


  11. #61

    Standaard

    Ze? Het zijn er dus meerdere. En waaruit concludeer je dat? Zie je er wel eens meerdere tegelijk? En hoe snel bewegen ze, áls je ze ziet bewegen? Sorry dat ik zo doorvraag maar vind het superboeiend en ik probeer 'n beetje vast te pinnen (voor mezelf) hoe geloofwaardig ik het vind dat dit daadwerkelijk aliens zijn :razz:

  12. #62

    Standaard

    Op de film (eerste pagina) zie je er al 2. Meerder ooggetuigen hebben max 7 tegelijk gezien. De buurman van mijn opa (een nuchter arbeider rond de 60) heeft er 7 tegelijk gezien.

    Ik heb geen idee hoe groot ze zijn dat is erg moeilijk te schatten ook omdat ze in grote varieren. Misschien ligt dat aan de afstand, maar als ik het zou moeten zeggen denk ik 3 of 4 Boeings.

    Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn, omdat ze ook met vliegtuigen lijken te spelen en dan veel kleiner blijken. En nogmaals dat heb ik nog niet gezien.


  13. #63

    Standaard

    Maar dat filmpje op de eerste pagina, die zien er heel anders uit dan dat oranje ding. Jullie zien dus ook verschillende kleuren en afmetingen? Dat filmpje van de eerste pagina, dat lijken gewoon twee witte lampjes, that's it. Dat oranje ding ziet er een stuk boeiender uit. Maar even voor de duidelijkheid: zijn er van die witte lampjes maximaal 7 gezien of van die oranje?

  14. #64

    Standaard

    Die lijken wit op de film maar ze zijn telkens oranje. De objecten zijn te ver weg om echt duidelijk op beeld te krijgen. En heb je gezien hoe een van die witte lampjes beweegt, ik vindt dat niet normaal hoor. Ik begrijp niet dat niemand dat ziet. Vanuit stilstand schiet het "gewone" witte bolletje weg, om weer volldig tot stilstand te komen binnen een seconde en dan vervolgens weer weg te schieten. Dit is wat er regelamtig gezien word, een object dat op zo'n manier voortbeweegt. Dit heb ik in mijn 4 jaar op Schiphol nog geen enkel vliegtuig zien doen.


  15. #65

    Standaard

    Ja, dat wegschieten en weer terug is van het inzoomen. Dacht in eerste instantie ook dat dat linkerlampje steeds in noodvaart naar die rechter heen en weer bewoog maar dat is dus niet het geval. De enige beweging die ik zie in dat filmpje is dat de linker op het einde een stuk verder boven het rechterlampje hangt. De linker is dus met de klok mee iets gedraaid, that's it eigenlijk.

  16. #66

    Standaard

    Ik ga morgenavond toch maar eens naar Groningen rijden dan, is toch niet ver. Is het exact om 23:00. Iets erna? Iets ervoor? Moet een beetje efficient met de tijd omgaan niet waar? En kan ik ze op alle plaatsen in de stad Groningen zien of moet ik echt naar Hoogkerk komen? Oja, en hoelang zijn ze meestal te zien?

  17. #67

    Standaard

    Iets ervoor 3 minuten ofzo, je safest bet is om naar Hoogkerk te gaan.

    Dat wegschieten van dat bolletje heeft niets te maken met het inzoomen dat gebeurt echt . Iig geval de eerste paar seconden, ergens halverwege is het iid het inzomen, maar in het begin niet. Ik ga morgen weer heen, moet wel uit Rotterdam komen, maar wil dit niet missen.
    Laatst aangepast door Cor H. : 07-06-2007 om 21:00


  18. #68

    Standaard

    Maar het is dus echt elke avond op hetzelfde tijdstip?

  19. #69

    Standaard

    De laatste 4 dagen om een uur of 11, daarvoor weet ik het niet zeker. Ook op ander tijdstippen is er soms iets te zien. Maar iig nu ruim 2 weken dagelijks.


  20. #70
    Laguna
    Guest

    Exclamation Site Niburu

    Boven heel Groningen worden de laatste tijd UFO's waargenomen. Ik wil iedereen die op de hoogte gehouden wil worden van de laatste ontwikkelingen verwijzen naar www.niburu.nl. De redactie van deze site heeft honderden meldingen binnen gekregen de afgelopen weken en is inmiddels ook geïnformeerd over de waarnemingen die hier besproken worden.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Die bovenste dat is precies de kleur die we zin, misschien nog feller oranje. Als een brandende sigaret.
    De onderste is zeker weten een lucht ballon er hang zelfs een bakje onder.
    De onderste is inderdaad zeker een luchtballon! Een luchtballon kan alleen in een richting verplaats worden en geen rondjes draaien, het wordt door de wind meegevoerd in een richting. Ook kunnen de branders niet continue aan zijn, anders ben je zo door je brandstof heen.

    Ik heb nog geen filmpje kunnen zien waar er bolletjes worden afgeworpen.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laguna Bekijk bericht
    Boven heel Groningen worden de laatste tijd UFO's waargenomen. Ik wil iedereen die op de hoogte gehouden wil worden van de laatste ontwikkelingen verwijzen naar www.niburu.nl. De redactie van deze site heeft honderden meldingen binnen gekregen de afgelopen weken en is inmiddels ook geïnformeerd over de waarnemingen die hier besproken worden.
    Zeer interessante site, maar ik mis bij heel veel artikelen de onderbouwing. Ze zeggen alleen hoe dingen in elkaar steken en wat er speelt, maar als ze iets toelichten verwijzen ze naar algemeenheden. Wat mij betreft is dat de grote dooddoener. Jammer.

  23. #73

    Standaard

    Ik ben vanavond naar Hoogkerk gereden vanaf de A7. Ik ben net 10 minuten weer terug. Om 22:54 kwam ik aan in Hoogkerk. Bij een redelijk groot binnenwater heb ik ruim een half uur op een bankje heerlijk om me heen gekeken. Maar afgezien van een aantal sterren, twee vliegtuigen en veel muggen heb ik niets gezien. Om 23:36 ben ik weer vertrokken. Iemand wel wat gezien? Zoja, in welke windrichting of recht boven je?

  24. #74

    Standaard

    Het zou me steeds minder verbazen als het een publiciteitsstunt is en de provincie Groningen in de wijde omtrek flyers heeft uitgedeeld. Op de flyers staat dan natuurlijk: doe net alsof je iedere avond UFO's ziet, vertel anderen hierover, maak het aanlokkelijk. Op deze manier komen er mensen naar onze provincie en verdienen we een extra zakcentje aan de toeristen. Een soort Loch Ness verhaal dus inderdaad. Als je een mooi filmpje maakt met een lamp die weerspiegelt in je raam krijg je subsidie oid. Ja, dat zoek ik wel achter de provincie Groningen :razz:

  25. #75

    Standaard

    Vannacht niks gezien. Dit is de eerste nacht sinds tijden.


Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •