Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 266 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Vannacht niks gezien. Dit is de eerste nacht sinds tijden.
    Hmmm, en uitgerekend vandaag neem ik de moeite om te gaan kijken.
    Anyway, houdt ons op de hoogte.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Vannacht niks gezien. Dit is de eerste nacht sinds tijden.
    Zij hebben waarschijnlijk al genoeg gezien.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zij hebben waarschijnlijk al genoeg gezien.
    Ik denk het ook. Groningen is ook zo'n saaie stad. Ze zijn nu vast op weg naar Leeuwarden of Assen.

  4. #79

    Standaard

    Nee Den Haag, daar zijn ze bij Diana op bezoek geweest. Eentje tenminste.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik denk het ook. Groningen is ook zo'n saaie stad. Ze zijn nu vast op weg naar Leeuwarden of Assen.
    :wink: 8)

  6. #81

    Standaard

    Zien jullie (Groningers) die dingen ook als het bewolkt is eigenlijk??

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zien jullie (Groningers) die dingen ook als het bewolkt is eigenlijk??
    Op zaterdag avond rond die tijd ziet geen enkele stadjer meer zuiver.8)

  8. #83

    Standaard

    Deze UFO is in ieder geval achterhaalt:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [IMG
    http://marijradio.web-log.nl/marijradio/images/imgp0264.JPG[/IMG]

  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Geweldige Cover-Up!

  11. #86

    Standaard

    Lol, tja, de rest ook al hoor, maar mensen zien wat ze willen zien en lezen wat ze willen lezen en negeren de rest.
    Binnen twee weken verwacht ik een aardbeving van 4+ op de schaal van Richter. Kijken of dat de aandacht langer vasthoud...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #87

    Standaard

    Vond al zo vreemd dat de "aliens" altijd op precies dezelfde tijd verschenen!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Geweldige Cover-Up!
    Die drie lichten onderaan zie je inderdaad ook op de video!

  14. #89

    Standaard

    De slogan geldt dus nog steeds: er gaat dus nog steeds niets boven groningen! (Behalve dan de Noordzee).

  15. #90

    Standaard

    er is ook een....
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #91

    Standaard

    even wachten...


    ...nog even wachten....


    ...edit optie! > <
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    even wachten...


    ...nog even wachten....


    ...edit optie! > <
    Ik ben vergeven want bij mij werkt het allemaal even niet (ook de smilies en de knoppen om het reageervak niet) om onverklaarbare redenen... Maar mijn plaatje van die ene ballon betekent toch niet dat al die oranje lichten gelogen waren??? Kom op mensen, er is daar echt wel wat meer aan de hand dan één luchtballon

  18. #93

    Standaard

    Yup er is meer, en de verklaring is gegeven. Maar de massahysterie is overduidelijk aanwezig, mensen geloven graag in UFOs en andere onverklaarbare dingen terwijl een simpele oplossing voor handen is. Iets nieuws leren willen ze niet, ze gillen liever met de rest mee, " UFO! UFO!", dan dat ze zich ook maar iets verdiepen in het bewijsbare.
    Laten we maar wachten op de aardbeving/schok, als de vogels vertrekken en de honden gaan janken hoor ik het wel!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #94

    Standaard

    'en de verklaring is gegeven'. En dat is? Van die oranje tennisballen in de lucht dan hè :wink:

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Yup er is meer, en de verklaring is gegeven. Maar de massahysterie is overduidelijk aanwezig, mensen geloven graag in UFOs en andere onverklaarbare dingen terwijl een simpele oplossing voor handen is. Iets nieuws leren willen ze niet, ze gillen liever met de rest mee, " UFO! UFO!", dan dat ze zich ook maar iets verdiepen in het bewijsbare.
    Laten we maar wachten op de aardbeving/schok, als de vogels vertrekken en de honden gaan janken hoor ik het wel!
    Een UFO is een Ongeidentificeerd Vliegend Object en heeft in de betekenis van het woord niets met buitenaardsen te maken. Er kan dan ook nooit sprake zijn van niet geloven in UFOs. Je ziet een UFO of je ziet um niet. Dus als mensen iets in de lucht zien dat ze niet kunnen thuisbrengen en UFO roepen, dan benoemen ze gewoon wat ze zien. Niets verkeerds aan lijkt me. Dat de een wat verder in de achtergronden duikt dan de ander, is ook niets bijzonders. Dat heeft met interesse te maken. En ja, sommige mensen zijn erg oppervlakkig en roepen vaak maar wat zonder fatsoenlijke onderbouwing of onderzoek.

  21. #96

    Standaard

    En daar zit de kop van de spijker!
    Ze roepen UFO en laten het daar bij. Ze sluiten zich aan bij de kudde en gaan lekker dromerig/hysterisch lopen doen zonder enige inmenging toe te laten. Dat de topic starter mijn eerste reactie verkeerd leest en het niet snapt kan ik begrijpen, maar dat de rest er blindelings langs raast komt nogal dom over. Zo lang is de thread ook weer niet dat ze alle voorgaande pagina's maar moeten negeren. Je ziet zo vaak op fora dat mensen halverwege een thread ineens binnenkomen en de eerdere posts niet lezen, iniatief is ver te zoeken en herhaling wordt bijna een verplichting.

    Ik zal mezelf dan ook maar gaan herhalen en nog een poging doen om mensen tot eigen initiatief aan te zetten :

    Aardlichten.

    Google ze.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #97

    Standaard

    Maar er is volgens mij ook niemand die zegt dat het buitenaardsen zijn. Hooguit een keer een grap daarover. De meeste mensen vinden het gewoon een boeiend fenomeen en vragen zich op rationele wijze af wat er daar gaande is, volgens mij... Wel boeiend trouwens: http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/Aardlichten.htm

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    En daar zit de kop van de spijker!
    Ze roepen UFO en laten het daar bij. Ze sluiten zich aan bij de kudde en gaan lekker dromerig/hysterisch lopen doen zonder enige inmenging toe te laten. Dat de topic starter mijn eerste reactie verkeerd leest en het niet snapt kan ik begrijpen, maar dat de rest er blindelings langs raast komt nogal dom over. Zo lang is de thread ook weer niet dat ze alle voorgaande pagina's maar moeten negeren. Je ziet zo vaak op fora dat mensen halverwege een thread ineens binnenkomen en de eerdere posts niet lezen, iniatief is ver te zoeken en herhaling wordt bijna een verplichting.

    Ik zal mezelf dan ook maar gaan herhalen en nog een poging doen om mensen tot eigen initiatief aan te zetten :

    Aardlichten.

    Google ze.
    allemaal leuk en aardig maar aardlichten houden zich niet zo strikt aan de tijd. Er wordt duidelijk aangegeven dat de meeste lichten werden gezien zo rond 3-4 minuten voor 11!

    Ik denk, kijkend naar de foto van de ufo ballon, dat dat nog de beste verklaring is. Ook die drie lichtgevende rondjes zie je terug op de video!!!

    Mischien is het wel een mengeling van beide.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik ben vergeven want bij mij werkt het allemaal even niet (ook de smilies en de knoppen om het reageervak niet) om onverklaarbare redenen... Maar mijn plaatje van die ene ballon betekent toch niet dat al die oranje lichten gelogen waren??? Kom op mensen, er is daar echt wel wat meer aan de hand dan één luchtballon
    2 luchtballonnen?!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    allemaal leuk en aardig maar aardlichten houden zich niet zo strikt aan de tijd. Er wordt duidelijk aangegeven dat de meeste lichten werden gezien zo rond 3-4 minuten voor 11!
    Het feit dat ze telkens op hetzelfde tijdstip te zien zijn, pleit er juist wel voor dat het aardlichten zijn. Alles gaat in cycli en blijkbaar volgen deze lichten de cyclus van dag en nacht. Het viel me gisteravond op dat het rond 11 juist donker wordt. Dit zou een trigger kunnen zijn b.v.

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •